Selim Bilgin 3 Aralık 2019 Paylaş 3 Aralık 2019 Pioeneer sph-da120 var arabanın üstünde. Start-stop pek kullanmıyorum ama bugün ışıkta uzun beklediğim için açayım dedim. Stop edince teyp devam ediyor sorun yok. Ama tekrar marş basarken kapanıp açılıyor teyp. İki üç defa tekrarladı bugün. Akü yetmiyor mu acaba? Aslında ilk takıldığından beri şöyle bir sorun var ama üzerinde durup uğraşmadım. Orijinal teyp gibi kontak kapatınca anahtarı çıkarana kadar açık kalmıyor, kontağı kapatır kapatmaz kapanıyor. Yanlış mı bağladılar diye düşünüyorum ama teybin on-off tuşu yok belki de ondandır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Aralık 2019 Paylaş 3 Aralık 2019 Orijinal teyp böyle değildi demi ? Bence uyum sorunu var.. Akü kaynaklı olsa, stop yapmaz araç. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Aralık 2019 Yazar Paylaş 3 Aralık 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Orijinal teyp böyle değildi demi ? Bence uyum sorunu var.. Akü kaynaklı olsa, stop yapmaz araç. Her zaman yapmıyor abi zaten, bazen yapıyor. Orijinali hiç bilmiyorum aldığım hafta değiştirmiştim teybi. Akü iki yıllık varta zaten, ama acaba pioneer orijinale göre faza akım çektiği için amperi mi yetmiyor dedim. 60lık akü. Orijinali 63 bunların, aldığım arkadaş 60lıkla yenilemiş. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Aralık 2019 Paylaş 3 Aralık 2019 Start anında yaşamsal sistem hariç kapatıyor olmasın Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 3 Aralık 2019 Paylaş 3 Aralık 2019 Benim orjinal teyp, start stop anında sesi en kısıktan başlatıyor hep sanki kapanmış gibi belki bu tarz koruma önlemi gibi bir şeydir. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Aralık 2019 Yazar Paylaş 3 Aralık 2019 Servet Aydın yazdı: Start anında yaşamsal sistem hariç kapatıyor olmasın Bazen yapıyor bazen yapmıyor abi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Aralık 2019 Paylaş 3 Aralık 2019 İşin içine bazen girince iş değişir.. Akü o zaman, Uzun yolculuk sonrasında dene bakalım ne yapacak. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Aralık 2019 Paylaş 3 Aralık 2019 Selim Bilgin yazdı: Bazen yapıyor bazen yapmıyor abi. Akü 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Aralık 2019 Yazar Paylaş 3 Aralık 2019 Akşam çalıştırıp çıktım, hava soğuk kalorifer vs de açık. İki ışıkta da yaptı. dönüşte yapmadı, iyice şarj oldu herhalde gidene kadar. Marş da olması gerekenden uzun sürüyor bazen, 70lik yeni akü mü alsam? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Aralık 2019 Paylaş 3 Aralık 2019 Selim Bilgin yazdı: Marş da olması gerekenden uzun sürüyor bazen, 70lik yeni akü mü alsam? Orijinali 63 müydü.. 70 olabilir ama boyuta dikkat et. Yada start stop kullanma Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 3 Aralık 2019 Paylaş 3 Aralık 2019 (düzenlendi) Mert Gulkokan yazdı: 59 amperlik orjinal efb akü yerine 60 lık varta efb aldım Efb ve agm aküler çok pahalı 60 lık varta için 600 tl ödedim aynı akünün agm versiyonu için 800 tl istendi Yakıtta kar yaptığını sananlar aradaki farkı akü değişiminde ödüyor Orjinali 63 lük ise ve yerine sığacak ise en az 70 lik akü almanı tavsiye ederim Start stop yakıt tasarufu değilde egzoz gazı düşünülerek yapılan bir sistem bence. Ayrıca nekadar teknoloji o kadar sıkıntı, bugün işyerinde kullandığım 10bin kmdeki 2018 Transit adblue sistemi arızası verdi ve 600 km sonra motor çalışmıycak diyor Yiyorsa servise gelme diyor. 3 Aralık 2019 tarihinde Uğur Kamil tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 3 Aralık 2019 Yazar Paylaş 3 Aralık 2019 Yav ben iki senedir ilk defa kullandım ondan şimdi farkettim zaten. Derdim start stop değil de akünün yetmeme durumu varsa sorun olmadan değiştireyim. Yorum bağlantısı
Gencay Bengli 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Mert Gulkokan yazdı: 59 amperlik orjinal efb akü yerine 60 lık varta efb aldım Efb ve agm aküler çok pahalı 60 lık varta için 600 tl ödedim aynı akünün agm versiyonu için 800 tl istendi Yakıtta kar yaptığını sananlar aradaki farkı akü değişiminde ödüyor Orjinali 63 lük ise ve yerine sığacak ise en az 70 lik akü almanı tavsiye ederim Bendeki araçta da start-stop mevcut. Bende yer yer agm akünün fiyatını kontrol ediyorum. 2018 ekiminde varta agm 1200₺ demişlerdi. Çok uzun süreli beklmeler dışında kapalı tutuyorum. Akünün ömrüne direkman etkisi olduğunu düşündüğüm için. Yorum bağlantısı
Gencay Bengli 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Mert Gulkokan yazdı: Peki aracınızdaki akü agm mi efb mi ? Ben dikkat etmediğim için hep agm ye bakardım değiştirme konusu olunca sanayide abey sendeki akü efb boşuna agm takma dedi eleman. İyisine düşmüşüm istese agm bile satardı Bendeki maalesef AGM tip akü...Ben kovalamaya devam edeyim en iyisi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Aralık 2022 Paylaş 20 Aralık 2022 hayırlı olsun ne almış kim almış tühh eğlenceyi kaçırdık 1 Yorum bağlantısı
Temel Akyürek 28 Eylül 2023 Paylaş 28 Eylül 2023 Selamlar. Yanlış bağlantıdan oluyor. Muhtemelen elektriği kontaktan almış montajı yapan usta. Direkt aküden alması gerekiyordu. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts