İçeriğe Yönlendir

Kara Kartal (E200 Elegance Kompressor W211)


Engin Deniz

Recommended Posts

Engin Deniz
Ellerine sağlık Engin hocam.
Vesile olduğum aracı görmek keyfi veriyor bana [emoji4] Allah sağlıkla kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.
Aracın alım hikayesini kime anlatsam kulaklarını çınlatıyorum [emoji4]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Sport edition jant demiş miydik  😛

 

:nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Engin Deniz
Sport edition jant demiş miydik  [emoji14]
 
:nazar:
Dedin dedin [emoji16] Ancak 17 olabilir üstü olmaz. [emoji1284]
Yorum bağlantısı
Engin Deniz
Furkan Avcı yazdı:

Sport edition 18 bunlarda ;)

O yüzden olmaz işte, anca makyajlı 17 jantı yazlık, orjinaller kışlık yapabilirim. 

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Engin Deniz yazdı:

O yüzden olmaz işte, anca makyajlı 17 jantı yazlık, orjinaller kışlık yapabilirim. 

İmkan varsa bunu yap bence, 16-17 çok şey değiştirmez konforda, ama 16 küçük kalıyor. C320 de bile 16 küçük kalıyordu da 17 ye geçmiştim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Engin Deniz
(düzenlendi)

Bugün eskiyen direksiyonla uğraştım. Şuradan boya setini aldım.

https://www.facebook.com/renkuretimi/

Setin içinden çıkan yönergeleri takip ettim. Önce zımpara, setten çıkan temizlik sıvısı ile temizlik, 3 kat boya, ardından tekrar zımpara. Sonrasında 2 kat daha boya ve en son bakım sıvısı yaptım. 

İlk hali:

683bfae4a93b442e79d15a82c0a0aa2b.jpg893e3d80b475dc82a0b85e1f95a29dc7.jpg

 

Boyaya hazırlık. Ahşap kısımlara zımpara gelmesin diye bantladım

bd5245ff395ebe4c75c0189b00ddf99b.jpg

 

Setimiz

68f85b6486e8ae464bfac39b2d9eaa18.jpgc03953bd542ce2f31a4587ebaccdf016.jpg532da365a5305c75baeef9a1662007dc.jpg6e05ea882aa1429548bcf9e3bfed36ff.jpg

tarihinde Engin Deniz tarafından düzenlendi
  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Engin hocam, ColourLock ürünülerini tavsiye ederim. Öncelikle deriden yağı uzaklaştırmak gerekiyor, en az 1-2 gün bu aşama sürüyor.

Aksi halde üstüne sürdüğün boya tekrar gidecek.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Ben olsam yeniden kaplatırdım. Üzgünüm ama, olmamış :(

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Engin Deniz
Ben olsam yeniden kaplatırdım. Üzgünüm ama, olmamış [emoji20]
Ortam düzelmeden zor Sani'cim, amaç birazda vakit geçirmekti. Mazdayı da boyamıştım, bi süre sonra daha güzel görünüyor.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır

Eline sağlık Engin ,bakma sen Sani'ye kıskanıyor [emoji41][emoji850]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Engin.. benim direksiyonu görsen, direk çöpe atardın.. 

@Mustafa Arıkanboyadı. 

Şu an orijinali gibi. 

Bence yönergelere tam uymamışsın. 

Direksiyonun iyi durumda imiş. Daha iyi olur bu.. 

Muhtemelen aceleye getirmişsin.. 

Belki Mustafa bir şeyler söyler. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Engin Deniz
Mehmet Ozyurek yazdı:

Engin.. benim direksiyonu görsen, direk çöpe atardın.. 

@Mustafa Arıkanboyadı. 

Şu an orijinali gibi. 

Bence yönergelere tam uymamışsın. 

Direksiyonun iyi durumda imiş. Daha iyi olur bu.. 

Muhtemelen aceleye getirmişsin.. 

Belki Mustafa bir şeyler söyler. 

Zımparayı az yaptım galiba abi, cesaret edemedim çok girmeye. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
Engin Deniz yazdı:

Zımparayı az yaptım galiba abi, cesaret edemedim çok girmeye. 

Zımpara kısmını zayıf yapmışınız. Yüzey pürüzsüz ve düzgün hale gelmedi. 

Çok aşırı yıpranma olan yerlerde o kısımlar lokal olarak daha çok kat boyanarak düzeltilebilir.

Benim direksiyon da iyi durumda değildi. Özellikle sol elle tutulan kısımda çoktu aşınma. Bahsettiğim şekilde hallettim.

Keza Mehmet abinin aracının direksiyonda kötü durumdaydı. Onu da baya toparladık. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Engin Deniz
Zımpara kısmını zayıf yapmışınız. Yüzey pürüzsüz ve düzgün hale gelmedi. 
Çok aşırı yıpranma olan yerlerde o kısımlar lokal olarak daha çok kat boyanarak düzeltilebilir.
Benim direksiyon da iyi durumda değildi. Özellikle sol elle tutulan kısımda çoktu aşınma. Bahsettiğim şekilde hallettim.
Keza Mehmet abinin aracının direksiyonda kötü durumdaydı. Onu da baya toparladık. 
Şu halde tekrar zımpara ile düzeltebilir miyiz? Boyayı çıkarmak lazım mı?
Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan
(düzenlendi)
Engin Deniz yazdı:
Mustafa Arıkan yazdı:
Zımpara kısmını zayıf yapmışınız. Yüzey pürüzsüz ve düzgün hale gelmedi. 
Çok aşırı yıpranma olan yerlerde o kısımlar lokal olarak daha çok kat boyanarak düzeltilebilir.
Benim direksiyon da iyi durumda değildi. Özellikle sol elle tutulan kısımda çoktu aşınma. Bahsettiğim şekilde hallettim.
Keza Mehmet abinin aracının direksiyonda kötü durumdaydı. Onu da baya toparladık. 

Şu halde tekrar zımpara ile düzeltebilir miyiz? Boyayı çıkarmak lazım mı?

Düzelir hocam. Komple zımparalayın. Çok aşınan yerleri lokal olarak biraz fazla zımparalayarak düzeltin. Eğerki deri kalkıyor gibi oluyorsa tek yönlü zımpara yapın. Sonra yine bu kısımları lokal olarak çok kat boyayın. (katlar arası 15dk bekleyin veya fön makinesi ile 3-4dk kurutun) Boya aynı zamanda dolgu özelliğine sahip. 

En son istediğiniz kıvama geldiğinde komple boyayın kağıtta yazan yönergelere göre

tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Emin Önal

Ortalık düzelince hakkı döşemecide yaptırmak.

Ben farklı zamanlarda aynı yerde; önce direksiyon, sonra vites, sonra kapı tutamaçları ve hatta ön koltukları yaptırdım aynı kasa araca ki bizimkinde hepsi açık gri renk.

Orjinalinden ayıramazsın ve evliyadelik oldu.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz
Emin Önal yazdı:

Ortalık düzelince hakkı döşemecide yaptırmak.

Ben farklı zamanlarda aynı yerde; önce direksiyon, sonra vites, sonra kapı tutamaçları ve hatta ön koltukları yaptırdım aynı kasa araca ki bizimkinde hepsi açık gri renk.

Orjinalinden ayıramazsın ve evliyadelik oldu.


Dosemecinin adresi lazim olacak yakinda :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Günü kurtarıyor abi bunlar . En temizi yeniden kaplatmak. Yeni deri hissi çok farklı. Sanki araci sifrilamis gibi hissettiriyor. Sonuçta araç ile dokunma hissinin yoğun olduğu kısım eller. C de yaptırdım sonra satıldı araç. O zaman dedim aldığım her ikinci elde yaptıracam. 124 ünku de güzel oldu. Şimdi Fiesta ya yapılacak yollar açılınca.

nA7rPI.jpg

 

Sami Demirpaz yazdı:


Dosemecinin adresi lazim olacak yakinda :)

Bostancı da altınuç var esnaf ve profesyoneller.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Günü kurtarıyor abi bunlar . En temizi yeniden kaplatmak. Yeni deri hissi çok farklı. Sanki araci sifrilamis gibi hissettiriyor. Sonuçta araç ile dokunma hissinin yoğun olduğu kısım eller. C de yaptırdım sonra satıldı araç. O zaman dedim aldığım her ikinci elde yaptıracam. 124 ünku de güzel oldu. Şimdi Fiesta ya yapılacak yollar açılınca.

nA7rPI.jpg

 

Bostancı da altınuç var esnaf ve profesyoneller.


Altinuc’u yillardan beri bilirim. Once senin adama soracagim ama :)

Yorum bağlantısı
Emin Önal
Mustafa Tüfekçi yazdı:

124 ünku de güzel oldu. 

 

 

Bostancı da altınuç var esnaf ve profesyoneller.

 

Niye hafif buruşuk duruyor ?

Anadolu yakasında olsam Altınuç'a giderdim.

Sami Demirpaz yazdı:


Dosemecinin adresi lazim olacak yakinda :)

 

Ben Maçka'sa ArtCar'da yaptırdım hepsini.

 

HcPyDa.jpg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Dokusu var biraz.koşelerde az potluk yapmış. Bu bursa işi. Altınucun burda

 

89e067fa8b3caf9f326780a03194e648.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Engin Deniz
Düzelir hocam. Komple zımparalayın. Çok aşınan yerleri lokal olarak biraz fazla zımparalayarak düzeltin. Eğerki deri kalkıyor gibi oluyorsa tek yönlü zımpara yapın. Sonra yine bu kısımları lokal olarak çok kat boyayın. (katlar arası 15dk bekleyin veya fön makinesi ile 3-4dk kurutun) Boya aynı zamanda dolgu özelliğine sahip. 
En son istediğiniz kıvama geldiğinde komple boyayın kağıtta yazan yönergelere göre
Olmuş mu Hocam? Tekrar zımpara ve boya yaptım [emoji16]
2044a0b7d8c6309a52bbdd85bacedbb8.jpg44d3cc6f41448ed2a2a45bac490ea1fc.jpg
  • Beğen 7
Yorum bağlantısı

böyle parçalı direksiyonlar harika duruyor bis kısmı  ahşap bir kısmı deri 

 

bence güzel olmuş

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...