Sani Gerşon 24 Kasım 2020 Paylaş 24 Kasım 2020 Yani insan baktıkça bakası geliyor, nutku tutuluyor. Maşallah Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 24 Kasım 2020 Yazar Paylaş 24 Kasım 2020 Selim Bilgin yazdı: Benziyor sanki jantlar. Evet benziyor tarz yakın. Sani Gerşon yazdı: Yani insan baktıkça bakası geliyor, nutku tutuluyor. Maşallah Teşekkürler Sani, sana da nasip olsun diliyorum 🙏 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Kasım 2020 Paylaş 24 Kasım 2020 Furkan Avcı yazdı: Teşekkürler Sani, sana da nasip olsun diliyorum 🙏 Bir CLA gördüm dün, 2019 modelmiş, dibim düştü. CLS gibi yapmışlar, şahane olmuş. 1 Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 25 Kasım 2020 Paylaş 25 Kasım 2020 E serisine ait olan 18 jantları çıkarıp yerine S serisinin orjinal ekipman olan 18 jantına geçirdim kışlık lastikleri. Bijon sorunumuzda ortadan kalktı böylece ( E serisinin jantının bijon deliğindeki kalınlığı az olduğu için bijonlar kısa geliyordu. [mention=1221]Arda Bülent Güzel[/mention] [mention=13526]Servet Aydın[/mention] sizin sevdiğiniz 5 kollulardan [emoji3] Asil olan arabayı ortaya çıkarmış 5 kollu jant. Ben kaçırdım benim arabanın jantı nı almadım şimdi çok pişmanım. 3 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 25 Kasım 2020 Yazar Paylaş 25 Kasım 2020 Arda Bülent Güzel yazdı: Asil olan arabayı ortaya çıkarmış 5 kollu jant. Ben kaçırdım benim arabanın jantı nı almadım şimdi çok pişmanım. Kışın sizin sevdiğiniz yazın benim sevdiğim modda gezeriz kardeş payı Sani Gerşon yazdı: Bir CLA gördüm dün, 2019 modelmiş, dibim düştü. CLS gibi yapmışlar, şahane olmuş. Harbi güzel olmuş yeni CLA 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 25 Kasım 2020 Yazar Paylaş 25 Kasım 2020 Mert Gulkokan yazdı: Eline sağlık reis güzel olmuş Eyvallah, Bir ara buluşalım arabaları deneyeyim 308 auto6r merak ediyorum Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 Kesinlikle beş kollu jant olmalı... Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 30 Kasım 2020 Yazar Paylaş 30 Kasım 2020 Servet Aydın yazdı: 5 kol ve diğerleri Kışın senin için yazın kendim için geziyorum abim Serkan Karadağ yazdı: Kesinlikle beş kollu jant olmalı... Çok kolluda çok hoşuma gidiyor, ikisi de güzel bana... 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 benz olsun. tek kollu da olur bana. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Kasım 2020 Paylaş 30 Kasım 2020 kolsuz da olur atlet gibi. olmadı tabi bu. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 1 Aralık 2020 Paylaş 1 Aralık 2020 Servet Aydın yazdı: 5 kol ve diğerleri 😒 Alakası yok. Ce 180 mi sandık bu otomobili. Bu arabaya çok kollu yakışır. Furkan Avcı yazdı: http://www.semkan.com/foto/s350/s350_19jant.jpeg 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 3 Aralık 2020 Paylaş 3 Aralık 2020 bu jenerasyon en güzel S serisi bence. yuvarlak hatlar bu arabada olmuyor pek, bana göre Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 10 Ocak 2021 Yazar Paylaş 10 Ocak 2021 Dogan Arsiray yazdı: bu jenerasyon en güzel S serisi bence. yuvarlak hatlar bu arabada olmuyor pek, bana göre Bir sonraki kasada güzel, son seri S de yine sert çizgilere döndüler. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Eylül 2021 Yazar Paylaş 15 Eylül 2021 Bugün uzun zamandır fırsat bulup yaptıramadığım ön takımdan gelen ses sorununu çözdük. üstünde orjinal sanırım 7-8 yıllık salıncaklar vardı, sağ sol, üst-alt hepsini OPTIMAL (made in Germany) marka ile değiştik. Aslında ben yıldızlı almayacaksam ön takımda Lemförder alrıdım ama bulamadık hiç bir yerde. Fotoğraf çekmeyi unuttum, takırtı,tukurtular gitti çok şükür. Maliyet açısından orjinal yıldızlı parçanın 1 adeti ortalama 2.100 TL Açıkçası yan sanayi alacaksam yine Almanya üretim olanları alıyorum. Optimal marka, 4 salıncak + 2 adet burç ile 2.400 TL tuttu. Lemförder bulabilseydik hepsi 3.500 TL civarı tutuyordu. 11 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 16 Eylül 2021 Paylaş 16 Eylül 2021 Maşallah sesler gittiyse ne güzel Ben 1,5 ay önce motor kulaklarını ve şanzıman kulağını değiştirdim. İlk aldığımda da lemförder ile değişmiştim, bir türlü istediğim sonucu alamamıştım. Bu defa orjinalleri ile değiştirdim sarsıntı bayağı farketti. orjinalin tanesi 1100 tl, yan sanayinin 2 tanesi 700-800 lira. Diğer parçalarda ben de lemförder kullanıyorum ama, araç ne marka olursa olsun motor takozunda kesinlikle orjanal kullanmak lazım. C5 te de aynısı başıma gelmişti. 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 16 Eylül 2021 Paylaş 16 Eylül 2021 Furkan Avcı yazdı: Bugün uzun zamandır fırsat bulup yaptıramadığım ön takımdan gelen ses sorununu çözdük. üstünde orjinal sanırım 7-8 yıllık salıncaklar vardı, sağ sol, üst-alt hepsini OPTIMAL (made in Germany) marka ile değiştik. Aslında ben yıldızlı almayacaksam ön takımda Lemförder alrıdım ama bulamadık hiç bir yerde. Fotoğraf çekmeyi unuttum, takırtı,tukurtular gitti çok şükür. Maliyet açısından orjinal yıldızlı parçanın 1 adeti ortalama 2.100 TL Açıkçası yan sanayi alacaksam yine Almanya üretim olanları alıyorum. Optimal marka, 4 salıncak + 2 adet burç ile 2.400 TL tuttu. Lemförder bulabilseydik hepsi 3.500 TL civarı tutuyordu. Optimal kötü değil amortisörleri falan öneriliyor. Made in Germany marka tabla burcu çaktırmıştım eski arabada. 6 ay sonra tekrar değişti Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Eylül 2021 Paylaş 16 Eylül 2021 (düzenlendi) Bu yaştaki s klas’ın yakıt harici maliyeti ne oluyor merak ettim. Hesapladınız mı hiç? Vergi, sigorta, bakım, her şeyi işte. Yıllık desem olmaz, değişen parçalar tekrar belki 10 sene sonra değişecek ama sene içinde başka şeyler de çıkınca bi ortalama yakalanıyordur. 16 Eylül 2021 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 16 Eylül 2021 Yazar Paylaş 16 Eylül 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bu yaştaki s klas’ın yakıt harici maliyeti ne oluyor merak ettim. Hesapladınız mı hiç? Vergi, sigorta, bakım, her şeyi işte. Yıllık desem olmaz, değişen parçalar tekrar belki 10 sene sonra değişecek ama sene içinde başka şeyler de çıkınca bi ortalama yakalanıyordur. Benim tuttuğum bir listem vardır her daim. Yakıt harici diğer masrafları yıllık ortlamaya vurursak (uzun vadeye yayılan paraçalara göre, ben hepsini değiştim ama yıllık diyemeyiz) 5.000 civarı diyebiliriz sanırım. Vergi şu an yıllık 4.400 TL (sizikinden az pahalı ) , kasko + sigorta yıllık 4.000 TL civarı 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Eylül 2021 Paylaş 16 Eylül 2021 Furkan Avcı yazdı: Benim tuttuğum bir listem vardır her daim. Yakıt harici diğer masrafları yıllık ortlamaya vurursak (uzun vadeye yayılan paraçalara göre, ben hepsini değiştim ama yıllık diyemeyiz) 5.000 civarı diyebiliriz sanırım. Vergi şu an yıllık 4.400 TL (sizikinden az pahalı ) , kasko + sigorta yıllık 4.000 TL civarı 13-15bin tl yani. Ben yıllık kasko vergi bakım ıvır zıvır 5-6bin harcıyorum. Bi mercedes hayalimiz var ama e olmazsa c olacak yani bu belli. S büyük geliyor. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 16 Eylül 2021 Paylaş 16 Eylül 2021 Furkan Avcı yazdı: Benim tuttuğum bir listem vardır her daim. Yakıt harici diğer masrafları yıllık ortlamaya vurursak (uzun vadeye yayılan paraçalara göre, ben hepsini değiştim ama yıllık diyemeyiz) 5.000 civarı diyebiliriz sanırım. Vergi şu an yıllık 4.400 TL (sizikinden az pahalı ) , kasko + sigorta yıllık 4.000 TL civarı Ucuzmuş. 😛 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 16 Eylül 2021 Yazar Paylaş 16 Eylül 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: 13-15bin tl yani. Ben yıllık kasko vergi bakım ıvır zıvır 5-6bin harcıyorum. Bi mercedes hayalimiz var ama e olmazsa c olacak yani bu belli. S büyük geliyor. Allah gönlündekini nasip etsin hocam. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 16 Eylül 2021 Paylaş 16 Eylül 2021 ben bu konuya girince yazı bile yazamıyorum yaa😄 bakıp bakıp cıkıyorum 😂 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 16 Ekim 2021 Yazar Paylaş 16 Ekim 2021 Bugün uzun zamandır aklımda olan ve hiçte hazetmediğim ve zaten doğru dürüst çalıştıramadığım multimedia sistemini komple söktüm. - Bu arada ön konsola makyajlı kasadaki gibi LED ışık takmışlar oda ayrı bir rezil olmuştu, onu da giriştip söktüm. - Deri koltukarı kesmişler, burada profesyonel bir yer var İStanbul ile birlikte çalışıyor, Colour Lock ürünleri kullanıyorlardı, derilere operasyon yapılıp orjinal haline yakın şekilde restore edilecek. - Comand ekranın arkasında 1 kg kablo vardı, araba iyi bu zamana kadar arıza çıkarmamış, Ayrıca CAN-Bus hattını kesip araya bir alet koymuşlardı, alet artık çukura girince zaman zaman hattı kesiyordu. Hepsi temizlendi. - Arka bagajdaki CD-Changeri söktüm, enerjisini kestim. - Bütün kesitğim kabloların uçlarını izole bant ile geçici olarak sarıp kısaltıp döşemenin altına koydum, komple temizlik için koltukları söküp, döşemelerin altından geçen kısımları da elden geçirmem gerekecek, 11 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts