Enver Küçükdoğan 31 Ocak 2010 Paylaş 31 Ocak 2010 Arkadaşlar; 2005 model fiesta tdci aracıma turbo şarj alacağım. önerilerinizi ve fiyat bilgilerinizi bekliyorum. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Enver Küçükdoğan 1 Şubat 2010 Yazar Paylaş 1 Şubat 2010 revize araştırması yaptım. ancak pek olumlu sonuç olmadığını turbo milinde boşluk olduğunu söylediler. yenisini almamın daha sağlıklı olacağını söylüyorlar. revizesi 300~400 tl tutar deniyor. yenisi için 590+kdv (LUK) diyorlar. Yorum bağlantısı
İbrahim Özaşkın 1 Şubat 2010 Paylaş 1 Şubat 2010 Banada liste fiyatı 1250 tl demişlerdi parçacıda ve istersem 650 tl ye getirebileceğini eklemişlerdi. Sipariş ettim ve orjinal ford-otosan kutusunda ağzı açılmamış kutuda getirdiler. Fiestada kullanılan turbonun KKK marka olması lazım. LUK u turboda duymamıştım. Fiyatınız normal. Turbo ile beraber mutlaka yağı, yağ filtresini ve hava filtresini değiştirin. Turbo hortumları ve kelepçelerini kontrol ettirin. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 Şubat 2010 Paylaş 2 Şubat 2010 Bencede servisten değil parçacıdan alın, 750 tl civarı fiyatı var, markası büyük ihtimal Garret olacak (benimki 2006 tdci Garret kullanılır genelde) ona göre alın. Yorum bağlantısı
Cemil Çınar 2 Şubat 2010 Paylaş 2 Şubat 2010 http://www.otoclubturkiye.com/forum/Turbo-t152...838#entry272838 http://www.otoclubturkiye.com/forum/MAX-Turbo-...=25#entry401903 C-max lerde Garret marka ve kullanılıyor, ve tamir ediliyor, fiesta için de deneyebilirsiniz, forumda yaptıran ve memnun olan arkadaşlar var. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 Şubat 2010 Paylaş 2 Şubat 2010 http://www.otoclubturkiye.com/forum/Turbo-t152...838#entry272838http://www.otoclubturkiye.com/forum/MAX-Turbo-...=25#entry401903 C-max lerde Garret marka ve kullanılıyor, ve tamir ediliyor, fiesta için de deneyebilirsiniz, forumda yaptıran ve memnun olan arkadaşlar var. Aslında tamir edilmesi lazım, tamir derken parça değişimi tabii, kanatçıklar kenara sürtmediyse yuvayı traşlamadıysa ve yatak aşınmadıysa kanatçık ve mil değişimiyle iş tamamdır, ama kanatçık kenara değdiyse tamir ederim diyene gülün geçin, imkansız bişey bence, bu durumda yenisini almak en doğru iştir. Yorum bağlantısı
Murat Altay 9 Şubat 2010 Paylaş 9 Şubat 2010 Ben üç ay önce parçacıdan 750 TL ye almıştım. Orjinal parça. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Şubat 2010 Paylaş 9 Şubat 2010 Aldığınız parçanın üzerinde Garret seri numarası mevcut muydu? yoksa kazınmışmıydı? Yorum bağlantısı
Murat Altay 11 Şubat 2010 Paylaş 11 Şubat 2010 İki yerde numara var. Bir turbonun kendi üzerine kazınmş, birde küçük metal bir etiket üzerinde numara var. Aldığım yer fatura keserken seri numarasını faturanın üzerine yazıyorum. Arıza durumunda fatura ile birlikte getirirsin dedi. Kutunun üzerinde schwitzer yazıyor, turbonu üzerinde kazınmış numaraların ortasında üçgen işareti içinde "K" harfi var. Aracımın üzerindeki turbonun üzerindeki ile aynı. Yorum bağlantısı
Mehmet C. Uzak 25 Şubat 2010 Paylaş 25 Şubat 2010 benimde 2007 kasımda trafiğe çıkmış 36000km de 1.4 fiestam var. uzun zamandır ıslık sesini hissediyordum şimdi de turbonun çalışmadığını hissetmeye başladım. ne yapmam lazım. yardımcı olur fikir verirseniz sevinirim. garantisi yeni bitti.şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı
Nuri Atasever 25 Şubat 2010 Paylaş 25 Şubat 2010 (düzenlendi) benimde 2007 kasımda trafiğe çıkmış 36000km de 1.4 fiestam var. uzun zamandır ıslık sesini hissediyordum şimdi de turbonun çalışmadığını hissetmeye başladım. ne yapmam lazım. yardımcı olur fikir verirseniz sevinirim. garantisi yeni bitti.şimdiden teşekkürler. bence yetkili servis veya güvendiğiniz tanıdık bir yere gidin aracı gösterin tam olarak nokta atışı sorunu bulsunlar ama 36 binde turbo bitirmede biraz zor bir ihtimal gibi geliyor bana aklıma şimdi geldi belki turbo hortumu çıkmıştır veya haerhangi bir yerde hortum kablo piriz vs yerinden oynamıştır 25 Şubat 2010 tarihinde Nuri Atasever tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 arkadaşlar bir süredir aracımda motor soğukken gelen vınlama şeklinde belli belirsiz turbo sesi vardı taki bikaç zamandır motor sıccakkende arada ses yapmaya başlayan fiestamı dün park ettiğimde bikaç damla yağ damladığını görene kadar bi şekilde çok dikkate almadım çünkü çok bariz bir ses değildi benim gibi subapları bile dinleyerek araba kullanan birinin duyacağı bir ses ama son zamnlarda daha belirginleşmişti yağı da görünce izmirde 1. sanayi yakınlarında bir turbo tamircisine bugün götürdüm tamirci turbomda arıza olduğunu ama sökülmeden arızanın pek belli olmayacağını anlattı turbo milimde gerçektende ufak bir boşluk var dışardan elleyince anlaşılıyor fakat diğer parçaların sökmeden ne durumda oldugunu anlamak mümkün değil dedi gerçektende parçaları tek tek gördüm inceledim takım halinde parçaların alındığını turbo milinin 160 lira civarlarında olduğunu kanatların olduüu parçanın bi tanesinin 70 lira civarında olduğunu 2 tane segmanın manganlı çelikten özel segman olduğunu tekinin 15 lira civarında olduğunu ve gözden 300 lira çıkarmam gerektiğini söyledi alternatif olarakta servislerden gelen motor yapılırken değişen iyi durumda turbo bulunabileceğini ya da istanbulda italatçısından 725 lira civarında orjinalini onun vasıtasıyla alabileceğimizi söyledi ve tekrar arabayı topladığımızda emme hortumları vs.. milide ellediğimizden belki ses duyulmucak kadar azaldı arkadaşlar sizce ne yapmalıyım öğrenci olduğumdan şuan 300 lirayı bile 2 ay sonra verebileceğimi varsayarsak bana ne önerirsiniz uzunca bir süre daha bu şekilde kullanıp (zaten çok uysal ve devirsiz kullanırım çok titiz kullanırım kendi arabamı) daha sonra mı turboyla uğraşmak mantıklı olur nasıl hareket etmem lazım sizce yani turbocudada gördüm çok fazla parça yok içinde yaptırmakta sıfırdan farksız gibi geldi sonuçta orjinal parça kullanılıyor içinde motorun üstten üflemesi ve turbonunda emmeye çok küçük bir oranda yağ verdiğini usta söyledi ben görmedim arkaşlar aracım 127binde tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden tavsiyede buluncak arkadaşlara teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 1. Çıkma-çakma turbo alınmaz-takılmaz 2. Turbo revize edilir ama ehil yerde, geri takması bile çok öenmli bir işlemdir 3. Turbo en ufak arıza sinyali verdi ise birşeyler yapılmalı, süre geçtikçe büyüyen masraf çıkarır, motor revizyonuna kadar genişleyebilir. Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 turbo tamircisiyle yeni tanıştım ama parçalar vs.. hep köpükte düzgündü fakat ne derece güvenebilirim işçiliğe bilmiyorum fakat açık halde pejo 206nın turbosu vardı bizimkilerle aynı usta izmirde tek bir yerde parçaları getiren olduğunu gidip kendimde alabileceğimi ya da başka yerden getirebilirsin demişti fakat ne derece güvenebilirim bilmiyorum parçaları gördüğümde revizyonun mantıklı olabileceği geldi sonuçta tümden içi değişiyor turbonun içindeki miller kanatlar burçlar tümden yepyeni olunca sıfır oluyor yinede sıfır almak daha mı iyidir 725 lira civarı vermek değermi sonuçta ben öğrenciyim benim için çok yüksek meblağlar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 Revizyon %30-40 a ulaşıyorsa, Sıfırı en iyisi derim. Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 Revizyon %30-40 a ulaşıyorsa, Sıfırı en iyisi derim. Çağlar Bey %30-40 derken ne kastettiniz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 revizyon bedeli; 725 TL nin %40 ını aşarsa, yenisini almak daha mantıklı. Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 Çağlar bir soruda benden bugün dikkatimi çekti arabayı stop ettiğimde hafif bir vınnn diye ses duyuluyor turbodan normalmi bu? Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 Değil. Enjektörler ve turbo pert abi. Çözümü yeni bir çamaşır makinesinde. Hakan çamaşır makinasından önce Buzdolabı var şimdi geçen kapağı tam kapanmıyordu alttan vidalı yeri kırılmış gerçi çözümü buldum kapağı ters taktım ama kulpu aşağda kaldı heralde önce onu değiştirecez. Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 Abi şunu al Hakan bu çok ucuz abim biraz daha pahalısı sağlamı olsun he bide Bosch almam kapısı bozulan Bosch Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 Çağlar bir soruda benden bugün dikkatimi çekti arabayı stop ettiğimde hafif bir vınnn diye ses duyuluyor turbodan normalmi bu? Dikkatini yeni çekmiş olaiblir mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Solak 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 Çağlar bey,ben de arabamın turbosuna gelen hortumu söküp denildiği üzere milini oynatmaya çalıştım.milde boşluk yoktu ama kanatların döndüğü yerde iz vardı.bu bir sorunun başlangıcı mıdır?teşekkürler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 evet olabilir Çağlar Yine de ehil bir kulağa dinletmek iyi olur tabii. Turbo kontrolü maalesef görsel olarak yapılamıyor, iz olarak görünen geçen havanın yarattığı siyah efekt olabilir, yoksa kanatlar milisaniye temas etse paramparça olur. Yorum bağlantısı
Recommended Posts