Mehmet Ozyurek 27 Kasım 2019 Paylaş 27 Kasım 2019 Dogan Arsiray yazdı: https://procarmanuals.com/vag-ssp-83-skoda-1-4-132kw-tsi-petrol-engine-with-dual-charging/ açılıyor? addblock varsa kapat diyor Telefonda mı denedim bilmiyorum ama. şu an pc'deyim ve sorun yok. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ocak 2020 Yazar Paylaş 18 Ocak 2020 güncellerme. değiştirmediğim son sensörü de yeniledim aracın çekişindeki boşluk hissi tedavi oldu. ayrıca aracın yakıt tüketimi de düştü 1 litre kadar. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ocak 2020 Yazar Paylaş 18 Ocak 2020 hava filtesinden sonraki ilk sensör bu. zaten hill holderi de etkileyen bu sensörün sinyaliydi. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ocak 2020 Yazar Paylaş 18 Ocak 2020 1.4 BKW CAV motorda MAF yok. 3 adet aynı kodlu MAP sensörü var ve hepsinde ayrı ayrı ısı ölçen PTC var. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ocak 2020 Paylaş 18 Ocak 2020 Map olmaz zaten filtre sonrası. Orada basınç yok 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ocak 2020 Yazar Paylaş 18 Ocak 2020 Adam koymuş valla.tamamı MAP sensörü. 3 adet aynı kodlu. servis materyallerinde mevcut. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Ocak 2020 Paylaş 18 Ocak 2020 O zaman map simetrik çıkışlı. Misal 5 volt giriyor 2.5 volt sıfır konumu. Emiş ile 0v'a doğru düşüyor, basınç olursa 5v'a çıkıyor Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Ocak 2020 Yazar Paylaş 18 Ocak 2020 çok mantıklı aslında. ama 2.0 tsi de sadece bir MAP var bir de MAF varmış. Yorum bağlantısı
Recommended Posts