İçeriğe Yönlendir

OIIIIIIIO


Sani Gerşon

Recommended Posts

Doğan Arşiray
Mehmet Göktürk yazdı:

"Her canlı ölümü, her dpf tıkanmayı tadacaktır"  (Zincirlikuyu Egzoscusu)

"sök kurtul" mottomuz. DPF kadar gereksiz birşey yok.

  • Beğen 5
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
Doğan Arşiray yazdı:

"sök kurtul" mottomuz. DPF kadar gereksiz birşey yok.

Sonra şehirde yaşıyom kanser oluyom diyoruz..

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Mehmet Ozyurek yazdı:

Sökünce egzoz pis kokuyor. 

Nerden biliyorsun 😒

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Önder Özcan yazdı:

Nerden biliyorsun 😒

 

Bir bilene sormuş :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Bir bilene sormuş :D 

Sen nerden biliyorsun 😒

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

bizim jeep euro 4. dpf filan yok. mis gibi kokuyor bence. sürekli ben binseydim, remap yapacaktım. neyse eskimiyor böyle.

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Sani Gerşon yazdı:

Bugün tam pasif dpf rejenerasyonunu yakaladım park ederken. Tabii ki durup rejenerasyonun bitmesini bekledim ama boş da oturmadım hani yani.

Görüntülerde görebileceğiniz gibi dpf giriş ve çıkış ısıları arasında oluşan ısı farkı ile devrin nasıl yükseldiği ve yakıt yaktığı ortada. Şimdi partikül yaymadık havaya ama, oluşan ısının karbon ayak izi?

@Çağlar Bayur mikrofon sizde 🎤

 

Bunu kendin yapabiliyor musun yoksa serviste mi yapılıyor?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Bunu kendin yapabiliyor musun yoksa serviste mi yapılıyor?

Hiç bir rejenerasyonu manuel başlatamıyoruz. Pasifi de aktifi de araç başlatıyor. Ancak aktif rejenerasyon serviste de bilgisayarla başlatılabiliyor.

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Sani Gerşon yazdı:

Hiç bir rejenerasyonu manuel başlatamıyoruz.

 

Uğraşsan yaparsın aslında :keyifli:

Önder Özcan yazdı:

Sen nerden biliyorsun

 

Benim bilgi kaynağımı biliyorsun abi... Test.

Deneysel bir yaklaşımım var herşeye...

Bazen sıkıntı çeksem de yapıyorum yine de :D 

 

Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Uğraşsan yaparsın aslında :keyifli:

 

Az gazlasa olmaz mı :) 

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Erdem Dertsiz yazdı:

 

Az gazlasa olmaz mı :) 

 

Mazut bahalı :) 

Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Mazut bahalı :) 

 

Ucuz mazut alıp gazlasın belki enjektörler açılır :D 

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Bir formül var aslında da, sonra arabası bozulur, ihale bana kalır :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz
Hasan Karabekiroglu yazdı:

Bir formül var aslında da, sonra arabası bozulur, ihale bana kalır :D 

 

Abi sen yaz karar kısmı Sani 'ye kalsın :) 

Bana kalsa dpf egr iptal yazılım devam :D 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Eskiden dpf yoktu kat yoktu. Koyardık mazuta biraz benzin bitti. Pırıl pırıl emisyon

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Servet Aydın yazdı:

Eskiden dpf yoktu kat yoktu. Koyardık mazuta biraz benzin bitti. Pırıl pırıl emisyon

Yok enjektöre deodorant basalım, daha neler…

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Erdem Doğan yazdı:

Yok enjektöre deodorant basalım, daha neler…

 

Bu halen kullanılan yöntemdir niye bu kadar şaşırdınız ki ?

Soğuk illerde kamyon tır depoları donmasın diye içine bir miktar benzin konulur. 

Hem ilk marşı kolaylaştırır hem de donmamayı sağlar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz
Servet Aydın yazdı:

Eskiden dpf yoktu kat yoktu. Koyardık mazuta biraz benzin bitti. Pırıl pırıl emisyon

 

Ben hala koyuyorum abi arada. millet bekliyor ne zaman kırılcak bu motor diye 😁

Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Bu halen kullanılan yöntemdir niye bu kadar şaşırdınız ki ?

Soğuk illerde kamyon tır depoları donmasın diye içine bir miktar benzin konulur. 

Hem ilk marşı kolaylaştırır hem de donmamayı sağlar.

 

Bir miktar dediğini litre olarak yazarmısın abi :)

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Bu halen kullanılan yöntemdir niye bu kadar şaşırdınız ki ?

Soğuk illerde kamyon tır depoları donmasın diye içine bir miktar benzin konulur. 

Hem ilk marşı kolaylaştırır hem de donmamayı sağlar.

Dpf temizliğini de faydası olduğunu söylüyorlar. 

Yorum bağlantısı
Erdem Doğan
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Bu halen kullanılan yöntemdir niye bu kadar şaşırdınız ki ?

Soğuk illerde kamyon tır depoları donmasın diye içine bir miktar benzin konulur. 

Hem ilk marşı kolaylaştırır hem de donmamayı sağlar.

Mazota bi miktar benzin koyuldugunu biliyorum :) Servet abinin deodorant ile anısı var, onu hatırlatmak istedim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erdem Dertsiz yazdı:

Bir miktar dediğini litre olarak yazarmısın abi

kulak memesi kıvamında

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Erdem Dertsiz yazdı:

Bir miktar dediğini litre olarak yazarmısın abi

 

Benzin koruma önlemi olarak kullanılıyor.

Asıl iş "Setan oranın" artırman lazım.

Bunun için haricen satılan ürünler var nispeten ucuz sayılır.

Marka ürünleri tercih etmeli.

 

Faydası ne olur ?

 

Motor ilk marşı çok kolay alır.

Gürültü oranı düşer.

Duman atma nispeten azalır.

Emisyonda iyileşme olur.

Mekanik parçaların çalışması daha kolay olacağı için performansa faydası olur.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...