Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 C5'in voltajını kontrol etmemiştim daha önce.. Baktığımda gördüm ki, akıllı şarj sistemi var. Motor soğuk iken, yarım veya tam yükte iken, sadece araca yetecek kadar elektrik üretiyor. Motor ısındığında ve viteste iken ayağımızı gazdan çektiğimizde cut off oluştuğunda tam şarj etmeye başlıyor. Videoda, gaz verdiğim anda 13,5 gazı kestiğimde 15,4'e çıktığı görülüyor. Gaz verdiğim zamanki 13,5 volt, aracın ihtiyacına göre değişiyor. 13,1'lere kadar düşüyor. 8 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Dizel focus 14 küsur, bu bile fazla geliyordu bana ama 15.4 sıkıntı değil mi çakmaklığa falan takılan ürünler için? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 Ahmet İhsan Akşen yazdı: Dizel focus 14 küsur, bu bile fazla geliyordu bana ama 15.4 sıkıntı değil mi çakmaklığa falan takılan ürünler için? Dizellerin çoğu da bu voltajlarda, sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ampullerim bozulmuyor. Telefon şarjlarım bozulmuyor.. Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Ben de arızalı sanirim diyordum. Keşke 14.1 de sabit kalsa. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 Muhittin Kaplan yazdı: Keşke 14.1 de sabit kalsa. O zaman çok yakardı Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 (düzenlendi) Elektrikçim Ford araçlara osram ampül takmayı önermiyordu, fazla voltajdan dolayı ampuller kısa ömürlü oluyormuş. Mehmet Ozyurek yazdı: Dizellerin çoğu da bu voltajlarda, sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ampullerim bozulmuyor. Telefon şarjlarım bozulmuyor.. 3 Şubat 2020 tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 Elektrikçim Ford araçlara osram ampül takmayı önermiyordu, fazla voltajdan dolayı ampuller kısa ömürlü oluyormuş. Seninki kaç volt biliyor musun. Benim jatco 14,8 falandı galiba Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Mondeoları bilmiyorum. Bu yazdığım benzinli fusion içindi iki yıl sürmez far keserdi. Voltajı hatırladığım kadar 14 v geçiyordu. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 7812 bagla demisti usta bir sigortacim [emoji16] Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Şubat 2020 Paylaş 3 Şubat 2020 Ne kadar yüksek voltaj, o kadar az kayıp ve az enerji tüketimi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2020 Yazar Paylaş 3 Şubat 2020 Metin Uzunoğlu yazdı: Mondeoları bilmiyorum. Bu yazdığım benzinli fusion içindi iki yıl sürmez far keserdi. Voltajı hatırladığım kadar 14 v geçiyordu. Benzinli düşüktür.. 13,8 falan olmalı onlar. Metin Akbal yazdı: 7812 bagla demisti usta bir sigortacim Led için demiştir onu Benim Qashqaideki gündüz ledleri bozuluyordu onlar için 7812 koymuştum ben Bir elektrikçi görse şok olur.. Bu parça ne burda der Servet Aydın yazdı: Ne kadar yüksek voltaj, o kadar az kayıp ve az enerji tüketimi Enerji beleş zaten, gazı kesince doluyor akü.. Hybrid gibi 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Şubat 2020 Yazar Paylaş 18 Şubat 2020 Bir şey daha fark ettim. Şayet gaz kestiğimde yani araç cut off posizyonunda iken, akü dolması gerekiyor ise voltajı 15,2-15,4 e çıkarıyor demiştik ya.. Tam bu anda farlar yakılır ise voltajı 13,8 e indiriyor. Farlar açık iken 13,8 i geçmiyor. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 18 Şubat 2020 Paylaş 18 Şubat 2020 15 volt ile birkaç dakika içinde ampüller patlar 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 19 Şubat 2020 Paylaş 19 Şubat 2020 Araba bozuk bence. Alternatör kararsız davranıyor. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 19 Şubat 2020 Paylaş 19 Şubat 2020 Bence alternatör fazla hisli davranıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Şubat 2020 Yazar Paylaş 19 Şubat 2020 Önder Özcan yazdı: Araba bozuk bence. Alternatör kararsız davranıyor. Gayet de kararlı Köprünün altından geçerken farı yaktığı an 13,8 e indiriyor, far sönünce yine 15'e çıkıyor.. Bu arabada bence hassas bölgeler de regülelidir.. Aydınlatma sistemi aşırı akım çektiği için regule ile uğraşmamıştır. Bozulmasınlar diye voltajı düşürmüş.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 3 Mayıs 2020 C5'in koltukları tam düz olarak yatabiliyor. Gruplarda gördüğüm kadarıyla, çoğu kullanıcı bunu bilmediği hatta tahmin etmediği için burada yazma gereği duydum. Koltuk minderinin ön kısmından yukarı doğru çekince koltuk yerinden çıkıyor ve ileri doğru bir hareket yapıyor. İkinci hareket olarak arka kısmından tutup kaldırırken ön kısımdaki menteşeler sabit olduğu için koltuk ileriye yatıyor ve ön koltuğa yaslanıyor. Aynı işlemi sağdaki ikili koltuk için de yapıyoruz. Koltuk sırtını yatırma düğmesi burada Her iki koltuğu da yatırınca oluşan görüntü şu 11 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 3 Mayıs 2020 Paylaş 3 Mayıs 2020 Bi dakika yahu benim hangi arabada vardı bu özellik? A) Focus 2 B) Ibiza 2016 C) Pug 206 2007 ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Mayıs 2020 Yazar Paylaş 3 Mayıs 2020 Emre Şimşek yazdı: Bi dakika yahu benim hangi arabada vardı bu özellik? C) Pug 206 2007 ? ? Yorum bağlantısı
Onur Çelebi 4 Mayıs 2020 Paylaş 4 Mayıs 2020 Emre Şimşek yazdı: Bi dakika yahu benim hangi arabada vardı bu özellik? A) Focus 2 B) Ibiza 2016 C) Pug 206 2007 ? 2004-2008 Fiestalarda da aynı şekilde katlanıyor koltuklar, belki abisi olan Focus'ta da vardır 🙂 Yorum bağlantısı
Recommended Posts