İçeriğe Yönlendir

Citroen C5 Teknik Özellikleri


Mehmet Ozyurek

Recommended Posts

Mehmet Ozyurek
Sedat Demircan yazdı:

abicim teşekkür ediyorum mükemmel bi değerlendirme olmuş:) çukurları c5 ile hissetmek zor derken yani golften bile iyi mi darbe emiciliği süspansiyonuın? 

 

Benim hissettiğim bu.. 

Golf ile konforlu geçerken C5 ile kolay kolay hissemiyorsun. 

Lastik farkı da buna etken.. 

Golf 205/55R16 idi.. C5 225/55R17 

 

Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk

hayırlı olsun abi.kazasız belasız kullanman dileğiyle.Araç da maaşallah iyi imiş.Daha önce yapılan C5 geyikleri aklıma😃

  • Beğen 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Haluk Şentürk yazdı:

Daha önce yapılan C5 geyikleri aklıma😃

 

Daha önceki C5 çirkindi.. Bu güzel :fiuw:

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli

Ya sevdiğini alacaksın, ya aldığını seveceksin :D

C5 de olsa güzel gözüküyor. Hayırlı olsun :) 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Servet Aydın yazdı:

Ptc varmı denedin mi? 

 

Denedim ama anlayamadım. 

Havalar biraz daha soğusun bakalım. 

Murat Sürücü yazdı:

C5 de olsa güzel gözüküyor. Hayırlı olsun :) 

 

Sevdim ben.  Keyifli araba. 

 

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
(düzenlendi)
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Denedim ama anlayamadım. 

Havalar biraz daha soğusun bakalım. 

 

Sevdim ben.  Keyifli araba. 

 

Sıcaklık highde iken çalışıyor imiş, Servet Abi benim arabaya binene kadar bende olduğunu farkedemedim.

tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Denedim ama anlayamadım. 

Havalar biraz daha soğusun bakalım. 

 

Sevdim ben.  Keyifli araba. 

 

Nedir bu ptc konusu ? Aciklarsaniz sevinirim

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Nedir bu ptc konusu ? Aciklarsaniz sevinirim

Dış sıcaklık 4 derecenin altına düştüğünde motor soğukken devreye giren kalorifer havalandırmayı ısıtan bir ısıtıcı.
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
Mehmet Ozyurek yazdı:


Dış sıcaklık 4 derecenin altına düştüğünde motor soğukken devreye giren kalorifer havalandırmayı ısıtan bir ısıtıcı.

 

Muğla” ‘da yaşayıp bu özelliği kullanmış 1 arkadaş bu forumda var. 

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Mehmet Ozyurek yazdı:


Dış sıcaklık 4 derecenin altına düştüğünde motor soğukken devreye giren kalorifer havalandırmayı ısıtan bir ısıtıcı.

Bende 4 derece diye bir kıstas yok. Sabah bindiğimde basıyorum klimaya derecesi 26, dış ısı 10-12 kaçsa artık 1 dk içinde ılıktan sıcağa doğru üflemeye başlıyor.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Önder Özcan yazdı:

Bende 4 derece diye bir kıstas yok. Sabah bindiğimde basıyorum klimaya derecesi 26, dış ısı 10-12 kaçsa artık 1 dk içinde ılıktan sıcağa doğru üflemeye başlıyor.

Sende cam suyu bile ısıtmalı: :) ketıl gibi rezistans var 😛 litfen ama

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Sende cam suyu bile ısıtmalı: :) ketıl gibi rezistans var 😛 litfen ama

:)  Ya ben bir kıyaslama yapmak için yazmadım öyle. Hani bende böyle, sizde de böyledir, değil midir demek için yazdım. Ne gerek var 4 derecede başlatmaya. ayarladığın derece araç içindekinden yüksekse çalışsın (zaten var o sistem) düşükse çalışmasın.

Kaç zaman benim C5 le dalga geçti diye şimdi de ben onun C5 i mi ezeyim 😛

🤣🤣🤣

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Servet Aydın yazdı:

Ptc varmı denedin mi? 

 

Denedim bu sabah, Dış sıcaklığa takılmadı. 

Hararet göstergesi henüz hiç oynamamış iken sıcaklığı HI yapıp fanı açtım. Motor tam ısınmış gibi sıcak üfledi. 

 

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Servet Aydın yazdı:

Adamlar yapıyor işte. Neyse, eksik çekerinle karda neler yapacan görelim :D

Kar mi nerde kar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Mehmet Ozyurek yazdı:


Yağacakmış öyle diyolar

Nerde? Eskişehir'e de gelir mi? 

Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen

1.6 dizel otomatik ile Kütahya İzmir yapmıştım, gerçekten otobüs gibi ama virajlarda rahatsız ediyor bu yumuşaklık. En kötü yanı şanzıman zaten başka sıkıntısı yok.

 

2.0 dizel tam otomatik ve hidrolik süspansiyonlu C5 e binmem nasip olmadı ama çok istiyorum, ilanlarda bile yok maalesef.

 

Bu reklam beni benden alıyor :)

 

 

 

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
Mehmet Ozyurek yazdı:


Yağacakmış öyle diyolar

Nerde hani radyoda bu gün içinde sağanak ve fırtına dediler yazdan kalma gün gibiydi İstanbul felan

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
Furkan Avcı yazdı:

Nerde? Eskişehir'e de gelir mi? 

Çok karardı.

Mehmet Ozyurek yazdı:

 

Çözüm basit. 

Herkes boyayabiliyor. sıkıntı yok :)

Hazır boyaların da rengi tutuyor. 

Inox 😊 boyuyorlar. Ben daha yapmadım. 

Içine sedef katip boyamayı planlıyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Mehmet Ozyurek

Citroen silecekleri ortadan dışa doğru açılırlar ve kapalı pozisyonda iken de kaldırmak mümkün değildir.. 

Silecek lastiği değişimi için önce servis moduna almak gerekir. 

Kontak açıksa kapatılır, kapalı ise açılıp-kapatılır ve hemen ardından silecek kolu 1 pozisyonuna alınır. 

Silecekler açık hale gelir ve kenarlarda durur.. 

Bu pozisyonda iken silecek lastikleri değiştirilir ve silecek kumanda kolu sıfır konumuna getirilir.. Silecekler kapanır. 

Bir de, dikkat edilecek bir husus;

Citroen silecekleri ortaya kapandığı için, silecek lastikerinin yönlerine dikkat etmek gerekir. 

Paralel çalışan sileceklerin lastikleri citroene uymuyor, birisi ters oluyor ve ters olan lastik rüzgar aldığı zaman silmiyor. 

Citrone göre üretilmiş silecekler almalı veya yönü değiştiriliyorsa, uygun şekilde takılmalıdır. 

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Ahmet Serin
Citroen silecekleri ortadan dışa doğru açılırlar ve kapalı pozisyonda iken de kaldırmak mümkün değildir.. 
Silecek lastiği değişimi için önce servis moduna almak gerekir. 
Kontak açıksa kapatılır, kapalı ise açılıp-kapatılır ve hemen ardından silecek kolu 1 pozisyonuna alınır. 
Silecekler açık hale gelir ve kenarlarda durur.. 
Bu pozisyonda iken silecek lastikleri değiştirilir ve silecek kumanda kolu sıfır konumuna getirilir.. Silecekler kapanır. 
Bir de, dikkat edilecek bir husus;
Citroen silecekleri ortaya kapandığı için, silecek lastikerinin yönlerine dikkat etmek gerekir. 
Paralel çalışan sileceklerin lastikleri citroene uymuyor, birisi ters oluyor ve ters olan lastik rüzgar aldığı zaman silmiyor. 
Citrone göre üretilmiş silecekler almalı veya yönü değiştiriliyorsa, uygun şekilde takılmalıdır. 
Focus3 gibi. İki silecek de aynı görünüyor ama sağ-sol birbirinin yerine olmuyor.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...