Mehmet Ozyurek 5 Kasım 2019 Paylaş 5 Kasım 2019 Citron C5 1.6 Hdi Manuel Confort Teknik Özellikleri Araç Özellikleri Araç Tipi Binek Araç / D Segment Kasa Tipi / Kapı Sayısı Sedan / 4 Kapı Kasa Kodu : X7 Üretim Yılı (İlk / Son) 2010 / 2014 Üretim Yeri : Fransa Motorla İlgili Temel Bilgiler Motor Kodu : DV6C Euro 5 1560 cc Motor Hacmi 4 Silindir Silindir Başına 2 Subap Common Rail Enjeksiyon İntercooler'lı Değişken Turbo 82 Kw (112Hp) Maks. Güç @ 3600d/d 240 Nm Maks. Tork @ 1750 d/d Motor Ağırlığı 122.5 kg (Yağ ve Volan dahil) Overboost fonksiyonu ile Maks. 285 Nm C5 III kasalarda kullanılan dizel motorlar 2008-2011 hdi 1.6 dizel manuel 110 hp 240 nm 2010-2013 ehdi 1.6 dizel yarı otomatik 112 hp 270 nm 2011-2014 ehdi 1.6 dizel manuel 112 hp 240 nm 2012-2015 ehdi 1.6 dizel yarı otomatik 115 hp 270 nm Şanzıman Manuel 5 Vites Şanzıman Kodu : BVM5 Jant ve Lastik Lastik Ölçüsü : 225/55R17 97W Silecek Ölçüsü Sürücü tarafı: 770 mm, yolcu tarafı : 550 mm Lastik Basıncı Boş iken Önler 2.3 bar (33 psi), Arkalar 2.3 bar (33 psi) Yüklü iken Önler 2.3 bar (33 psi), Arkalar 2.7 bar (39 psi) Yakıt Deposu Depo Kapasitesi 71 litre Yağlar Motor yağı 5-30, Değişim süresi 15 bin km, Filtre dahil 3,75 litre, filtre kapasitesi 0,5 litre. Tavsiye edilen yağ : Mobil1 Esp 5W-30, Castrol Magnatec Stop-Start 0W-30 C2, Liqui Moly TopTec 4310 0W-30 - 4300 5W-30 Fren Hidroliği : Dot4, 20 bin km'de kontrol, 24 ay veya 60 bin km'de değişim Boyutlar ve Hacimler Koltuk Sayısı 5 Koltuk Uzunluk 4779 mm Genişlik 1860 mm Yükseklik 1451 mm Net Ağırlık 1506 kg Taşıma Kapasitesi 534 kg Bagaj Kapasitesi 439 lt Yakıt Tüketimi Şehir içi (100 km'de) 6 lt Şehir dışı (100 km'de) 4,4 lt Ortalama (100 km'de) 5 lt Lastik Basınçları Araç Boş iken : 33/33 Performans Hızlanma 0-100 km/saat 11,6 sn Azami Sürat 190 km/saat Ampul Tipleri Kısa Farlar : H7 Uzun Farlar : H1 Viraj Farları : H7 Ön Park : Led Ön Sis : H8 Ayna altı sinyal : WY5W Gündüz Farı : Led Gündüz Farı Halojen : HP24W Ön Sinyal : PSY24W Arka Park : R5W (BA15S) Fren ve park : P21/5W (BAY15D) Geri Vites Lambası : H21W (BAY9S) Arka sis : H21W (BAY9S) Arka sinyal : PY21W (BAU15S) Plaka : W5W Kapı altı aydınlatma : W5W Tavan Lambaları : W5W Okuma Lambaları : W5W Bagaj Lambası : W5W Torpido lambası : W5W 13 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Kasım 2019 Yazar Paylaş 5 Kasım 2019 Citroen C5 2011 Model 1,6 Hdi Manuel Confort Donanım Listesi Güzdüz Ledleri Ön ve arka Sis Farları Viraj içi aydınlatma Farları Follow me Home Elektrikli Katlanır ayna Far sensörü Yağmur sensörü Otomatik ve iki yönlü klima Yol bilgisayarı Ön kol dayama Arka kol dayama Hız sabitleme Hız sınırlama Isofix Abs-Ebd-Esp Kumandadan camları kapama Park Sensörü 9 airbag Tüm koltuklar için emniyet kemeri kontrolü Elektrikli kararan iç dikiz aynası Ani fren anında dörtlü flaşör ile uyarı Soğutmalı Torpido Derinlik ve yükseklik ayarlı direksiyon Aydınlatmalı Makyaj Aynaları Submarine light Dış ortam kokularını engelleyen havalandırma PTC ısıtıcı 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Kasım 2019 Yazar Paylaş 6 Kasım 2019 Bazı önemli detaylar Silecek lastiği değişimi : Citroen silecekleri ortadan dışa doğru açılırlar ve kapalı pozisyonda iken de kaldırmak mümkün değildir.. Silecek lastiği değişimi için önce servis moduna almak gerekir. Kontak açıksa kapatılır, kapalı ise açılıp-kapatılır ve hemen ardından silecek kolu 1 pozisyonuna alınır. Silecekler açık hale gelir ve kenarlarda durur.. Bu pozisyonda iken silecek lastikleri değiştirilir ve silecek kumanda kolu sıfır konumuna getirilir.. Silecekler kapanır. Bir de, dikkat edilecek bir husus; Citroen silecekleri ortaya kapandığı için, silecek lastikerinin yönlerine dikkat etmek gerekir. Paralel çalışan sileceklerin lastikleri citroene uymuyor, birisi ters oluyor ve ters olan lastik rüzgar aldığı zaman silmiyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Aslinda 30 bindir de bir sayi eksik girilmis. Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Araç dolu dolu emmim, güle güle kullan. Ben de düşünebilirim. Bu araçtan. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Kadjar, Fransa'da 30 bin, burada 20 bin. 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Çabuk çabuk gelmesin, az gelsin ama 1 kere ey gelsin mantığı var sanırım. Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Abi sayende durduk yere hedefi yükselttim Yorum bağlantısı
Gencay Bengli 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 (düzenlendi) Mehmet Ozyurek yazdı: Servise soracağım bunu. Ama her yerde 20 bin yazıyor. Mehmet abi biliyorsun bende c4 var. Motor aynı motor. Bendeki bakım kitapçığında normal Koşullarda 20 bin, ağır koşullarda 15 bin diye yazıyor. Ben istanbul gibi ultra ağır bir yerde mücadele verdiğim için 10binde bir değişim yapıyorum.Sende 15 bin ideal olur gibi...Bu arada servis 15binde gel diyecek... 6 Kasım 2019 tarihinde Gencay Bengli tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 9. yani tek olan hava yastığını merak ettim. Yakıt gerçekten bu değerleri görüyor mu? Uzun yolda 1600 km 😵 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Ahmet İhsan Akşen yazdı: 9. yani tek olan hava yastığını merak ettim. Diz olabilir mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Kasım 2019 Yazar Paylaş 6 Kasım 2019 9. yani tek olan hava yastığını merak ettim.Diz var Direksiyon altında. Yorum bağlantısı
Gencay Bengli 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Ahmet İhsan Akşen yazdı: 9. yani tek olan hava yastığını merak ettim. Yakıt gerçekten bu değerleri görüyor mu? Uzun yolda 1600 km 😵 Ben C4 dizel aracımla geçtiğimiz kurban bayramı istanbul'dan Rize'ye gittim. Hız ortalamam 90-100-110 arası. Arabada dolu sayılır. 1200 kmde yakıt aldım. Yol bilgisayarı böyle devam etseydin 1500-1600 arasında gidebilirdin dedi ki buna kesin katılıyorum. Giderdimde. Yakıt-kuruş hesabı yaptığımda km'de 0,27 kuruş yaktığımı çok net bir şekilde söyleyebilirim. Bu arada istanbulda yakıt aldığımda 6,21 idi Rize'de yakıt aldığımda 6,39 idi dipnot şeklinde yazmak istedim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Kasım 2019 Yazar Paylaş 6 Kasım 2019 Yakıt gerçekten bu değerleri görüyor mu? Uzun yolda 1600 km [emoji43]Bence görür. Çünkü depo büyük VeHızını alınca 3,5-4 litre ile rahat yürüyor yolda. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Yolcunun dizi diz değil mi, oraya neden koymamışlar 😁 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Kasım 2019 Yazar Paylaş 6 Kasım 2019 Yolcunun dizi diz değil mi, oraya neden koymamışlar [emoji16]Uzak ora Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 (düzenlendi) Akıllı uslu sürüşte 4.5lt/100km görenler var. Benim motor Eur4 ,jantlar 18, 5.3 ü ün aşağısına inemedim. 72lt depo var. Bakıma 15binde gidiyorum. 6 Kasım 2019 tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Bu kasa C5 ler 2008-2010 arasında 1.6 HDI motor SX ve SXPK, 1.6 THP, 2.0 HDI exlusive donanım olarak geliyor. 2010-2015 arasında (2010 un bazılarında Eur4 motor bazılarında Eur5 ) 1.6 eHDI motor comfort,dynamic,executive 1.6THP, 2.0 larda ise exlusive olarak geliyor. SX ile comfort denk donanımda. Sxpk ise Executive ile Dynamic arasında bir donanıma sahip. Sahibi olduğum 2010 sxpk da ön arka park sens, lastik basınç sensörü, 18jant, sunroof farkı var sanırım. Ama bende usb ve blt yok (rd4 ile rd45 farkı teyplerden), Gündüz farları bende Halojen, 2011 den sonra LED. 2.0 ların otomatik vitesi tork konv. diğerleri robotize. Ayrıca 2.0 larda özel cam mevcut ve farlar mercek. @Mehmet Ozyurek Menmun Kalacağın Bir araç. Tek problemi Park yeri. Tekrardan hayırlı olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Kasım 2019 Yazar Paylaş 6 Kasım 2019 Bu kasa C5 ler 2008-2010 arasında 1.6 HDI motor SX ve SXPK, 1.6 THP, 2.0 HDI exlusive donanım olarak geliyor. 2010-2015 arasında (2010 un bazılarında Eur4 motor bazılarında Eur5 )2010 yılı 6. Aydan sonra 8 subap euro5 olarak çıkmış. Confortların hepsi euro5 diyebiliriz. Bu araba için çok olumsuz görüş bekliyordum ben. Garip bir şekilde hiç olumsuz tepki duymadım. Ben sevdim ama bu sonuca da şaşkınım. [emoji23] 2 Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Müslüm Gürses gibi dedim bu araca ben. Hiç dinlemeyenler hep yeriyor. Motosiklet gibi, hiç kullanmayanlar farklı bakıyor. C5 ide hiç kullanmayanlar, Citroen alınmaz diyor. 1 Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Sen alınca burada yakınımdakileri incelemeye başladım ön taraftan çok yakışıklı geldi. Ama hala lastik ebatında takıldım çok büyük lastikleri varmış... Yorum bağlantısı
Gencay Bengli 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: 2010 yılı 6. Aydan sonra 8 subap euro5 olarak çıkmış. Confortların hepsi euro5 diyebiliriz. Bu araba için çok olumsuz görüş bekliyordum ben. Garip bir şekilde hiç olumsuz tepki duymadım. Ben sevdim ama bu sonuca da şaşkınım. Bir araç almadan evvel araştırılır, yorumlara bakılır; ama nedense hiç kullanmayanlar binmeyenler hep olumsuz yorum yapar. En sevdiğim yorum "Fransızlardan uzak duracaksın" olanıdır. Herkesin araçlardan olan beklentisi farklıdır.Kimi yakıt der, kimi konfor der, kimi performans der, kimi şekil olsun der, vs. Benim tahminim bende de olduğu gibi bu araçtan çok memnun kalacaksınız.( bazı olumsuz tarafları hariç, donanımına göre,) 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Kasım 2019 Yazar Paylaş 6 Kasım 2019 Şu an için sevmeyeceğim bir yeri görünmüyor. Mutlu ediyor. İşini güzel yapıyor. Yeterli Yorum bağlantısı
Önder Özcan 6 Kasım 2019 Paylaş 6 Kasım 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Bence görür. Çünkü depo büyük Ve Hızını alınca 3,5-4 litre ile rahat yürüyor yolda. 2006 C5 Unutanlar ve tekrar görmek isteyenler için. (bolu tüneli istanbul yönü çıkışında çektim, tünel inişi 1-2 puan düşürmüş olabilir, fakat 180 km ortalaması bu şekilde ) Tünel olmasa belki 4 olurdu. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts