Muhittin Kaplan 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 Ben anlamadım ki ne yaptırdın abi. Kestirdin düz boru (siz ne diyorsunuz downpipe mi) yaptırdın ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 Ben anlamadım ki ne yaptırdın abi. Kestirdin düz boru (siz ne diyorsunuz downpipe mi) yaptırdın ?Dpf olan yerin içi boşaldı. Sistem yazılım ile pasif hale geldi. Dıştan herşey yerli yerinde duruyor.. Ha birde haram beygir yüklendi 4 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 Mert Gulkokan yazdı: Katlizör ve dpf atnı yerde ama aralarında mesafe var Tümleşik diye ikisini birden söküp atmak garip geldi bana Videolar izledim Dpf side hazne içinde kalsın diyorlar 3 4 farklı yerden boydan boya delin diyorlar İleride birgün birileri hazneye dışarıdan vurmaya başlsyıp tok ses çıkmaz ise muayeneden kalırsınız diyorlar Turbo çıkışında üstte ısı kalkanları vs. Var. Elle kontrol zor. C5 i hatırlamadim ama benim Picasso da alttan görmesi zaten imkansız. Sac karter var Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 Servet Aydın yazdı: Ha birde haram beygir yüklendi sahibinin haberi var mı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 sahibinin haberi var mıDpf iptal edildi de araç yürüyor sanıyor hâlâ 1 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 Servet Aydın yazdı: Dpf iptal edildi de araç yürüyor sanıyor hâlâ bir gece focusu sana bırakayım, gündüz alayım da ledleriMi anlamayayıM Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2021 Paylaş 9 Ağustos 2021 bir gece focusu sana bırakayım, gündüz alayım da ledleriMi anlamayayıMEn sevdiğim teklif 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2021 Turbo çıkışında üstte ısı kalkanları vs. Var. Elle kontrol zor. C5 i hatırlamadim ama benim Picasso da alttan görmesi zaten imkansız. Sac karter var Ne üstten ne alttan görmesi dokunması tıklaması yorumlaması mümkün değil. Alt kapalı etrafında ısı kalkanı var. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2021 İlk depo bitti verileri şöyle Yol bilgisayarında görünen 5,3 Yol bilgisayarında görünmesi gereken 6,3 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Ağustos 2021 Paylaş 11 Ağustos 2021 Mert Gulkokan yazdı: Mehmet Ozyurek yazdı: İlk depo bitti verileri şöyle Yol bilgisayarında görünen 5,3 Yol bilgisayarında görünmesi gereken 6,3 Yapılan yazılım yanıltıcı diyebilir miyiz ? Ürpertici diyelim 1 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Ağustos 2021 Paylaş 11 Ağustos 2021 Bilgisayar neye göre hesap yapıyor? Enjektörler tek seferde her zaman sabit yakıt mı gönderir yoksa değişken miktarda gönderebilir mi? iki durumda da fark yok. İlk durum için; teorik hesaplanmış belirlenmiş netleşmiş tek püskürtmedeki yakıt miktarı zaten belli. Bunu araç bilgisayarında kaydedilmiş püskürtme sayısı ile çarpınca tüketim ortaya çıkıyor. ikinci durunda enjektörün ne kadar yakıt püskürttüğü önceden kodlanmıştır. Bu kodlara göre püskürtme sayısı ile çarpınca onun da tüketimi belli. Bu sapmalar neden oluyor anlamıyorum Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 11 Ağustos 2021 Paylaş 11 Ağustos 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: İlk depo bitti verileri şöyle Yol bilgisayarında görünen 5,3 Yol bilgisayarında görünmesi gereken 6,3 Önceki depo ölçümlerinde fark ne çıkıyordu Emmi? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 11 Ağustos 2021 Paylaş 11 Ağustos 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: İlk depo bitti verileri şöyle Yol bilgisayarında görünen 5,3 Yol bilgisayarında görünmesi gereken 6,3 Depoyu ellerinle fullemedikce emin olamazsın. Ben elimle taşana kadar koyunca ile pompacı arasında depoda 4 5 litre oynuyor çünkü Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2021 Yapılan yazılım yanıltıcı diyebilir miyiz ?Yakıt düşer kısmı hikaye diyebiliriz. Doğru cümle şu; yakıyor ama helal olsun 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2021 Önceki depo ölçümlerinde fark ne çıkıyordu Emmi?Şöyle yorumluyorum. Kullandığım şartlarda ve güzergahta 5,8 falan olması gerekirdi. Emin değilim ama arabamı tanıyorum. Yeni sistemde daha erken vites büyüttüğüm ve düşük devirde gittiğim için ecu daha az yaktığını, 5,3 litre yaktığını zannediyor. Yazılım olmasa 5,8 falan yakmam gerekirken 6,3 yakmışım gibi yorumluyorum. Uzun yol yaparsam tablo daha net olur. Depoyu ellerinle fullemedikce emin olamazsın. Ben elimle taşana kadar koyunca ile pompacı arasında depoda 4 5 litre oynuyor çünküTabi bu da var ama çok fazla sapacağını sanmam. 1113 km lik bir test ve her iki dolumda da tapanca kesince bıraktırdım. 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 11 Ağustos 2021 Paylaş 11 Ağustos 2021 Ölçüm şaşmasına yazılımcının yorumu nedir? Ben neden yaşamadım yazılım yaptırdığım zaman, merak ediyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2021 Ölçüm şaşmasına yazılımcının yorumu nedir? Ben neden yaşamadım yazılım yaptırdığım zaman, merak ediyorum.Kıvırdı. Ben sormuştum, fark olmayacak demişti. Tüketimin düşecek demişti. Ki ben ikisine de inanmamıştım zaten, bekliyordum bu tabloyu. Zamanla, Uzun sürede bu fark ortadan kalkacakmış. Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 11 Ağustos 2021 Paylaş 11 Ağustos 2021 Sakin kullanımda tüketimin düşeceği doğru, ancak binek araçlarda kimse sakin kullanmak için yaptırmıyor o yüzden düştü diyen yok. Zaten olsa olsa 0.5-1 LT düşecek. Ticari araçlarda tüketime etkisi var ama. Sapmanın zamanla düzelme olayı doğru olabilir, araç kendi kendine kalibre oluyorsa.. Ha yol bilgisayarına bakmam, depoyu doldurur km yi sıfırlar tekrar yakıt alırken bakarım kaç km yapmışım diyorsan, boşver tüketim değerleri tutmasada olur Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 11 Ağustos 2021 Paylaş 11 Ağustos 2021 Mustafa Tüfekçi yazdı: Depoyu ellerinle fullemedikce emin olamazsın. Ben elimle taşana kadar koyunca ile pompacı arasında depoda 4 5 litre oynuyor çünkü Tabanca atınca 1.kademede doldurmaya devam edilir. Atınca bırakılır. Bence en garantisi bu. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 11 Ağustos 2021 Paylaş 11 Ağustos 2021 Depoyu 1000 km’de bir fullerseniz sapma çok olmaz. Ama 100-200 km gidince hesap şaşar. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 11 Ağustos 2021 Sakin kullanımda tüketimin düşeceği doğru, ancak binek araçlarda kimse sakin kullanmak için yaptırmıyor [emoji4] o yüzden düştü diyen yok. Zaten olsa olsa 0.5-1 LT düşecek. Ticari araçlarda tüketime etkisi var ama.Sakin de kullanamıyorum. Hep bi aksiyon [emoji28]Araba vites büyüt diyince büyütsem düşer heralde. Bazen 3 le basınca 5 e al uyarısı çıkıyor. Depoyu 1000 km’de bir fullerseniz sapma çok olmaz. Ama 100-200 km gidince hesap şaşar.Arada 100 liralık almıştım. 413 de bugün aldım. Toplam 70 litre. 1113 km. Yine sıfırladım. Bakalım ne olacak. Uzun ortalamayı sıfırlamadım. O kaydetmeye devam etsin. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: Tüketimin düşecek demişti. milyon avro hazır.. getirsin yazılımı arıza lambaları söndü ise işlem kafidir. bir de 0-100 ölçümü alalım çıtırdan? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Yazılım enjektör ms zamanı ile oynayarak ve elektronik turbo konrol varsa basınç artışı ile yapılır. Fazla yakıt fazla hava nasıl olacak daha az yaktıracak? İmkansız 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 yıktın tüm tunink fantazimizi opr ord prof dr ecu duymasın bunu 1 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Kaç kere konuştuk. Aracın sabit hızda harcadığı kw fiziksel hafiflik yapılmadan değişmez. Yakıtın da mekanik değişim ile az ama daha fazla kw üretme olayı da yok motorda. 15kw ile yürüyen araç stok 90 bg iken 130 bg olsa yine aynı yakar en fazla. Yazılım ile 13kw ile yürütebilen trilyoner olur 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts