Mehmet Ozyurek 12 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 12 Ağustos 2021 Servet Aydın yazdı: Yazılım enjektör ms zamanı ile oynayarak ve elektronik turbo konrol varsa basınç artışı ile yapılır. Fazla yakıt fazla hava nasıl olacak daha az yaktıracak? İmkansız Gülkokanın turbo 1,4 basıyor. benimki 1,6 basıyor. Gazlayınca duman hafiften var. Duman varsa mazot da vardır.. Yakmaması imkansız. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Sakin sürüşte aynı yakar basınca misli ile fazla. Mazda dip gaz kalkışı stok 10sn idi.. Anlık tüketim 35 litre. Yazılım ile 8.5 sn oldu. Anlık tüketim 50 litre 2 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Radar ve eds olmasa yazılım yapılması çok mantıklı hatta farz. Bunlar olduğu için nafile niyetine yapmasanda olur. Servet Aydın yazdı: Kaç kere konuştuk. Aracın sabit hızda harcadığı kw fiziksel hafiflik yapılmadan değişmez. Yakıtın da mekanik değişim ile az ama daha fazla kw üretme olayı da yok motorda. 15kw ile yürüyen araç stok 90 bg iken 130 bg olsa yine aynı yakar en fazla. Yazılım ile 13kw ile yürütebilen trilyoner olur Servet Aydın yazdı: Sakin sürüşte aynı yakar basınca misli ile fazla. Mazda dip gaz kalkışı stok 10sn idi.. Anlık tüketim 35 litre. Yazılım ile 8.5 sn oldu. Anlık tüketim 50 litre Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Servet Aydın yazdı: Yazılım ile 13kw ile yürütebilen trilyoner olur yahu bi sus milyon avro ile kapatacaz yazılımı yapabilene 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 12 Ağustos 2021 Metin Uzunoğlu yazdı: Radar ve eds olmasa yazılım yapılması çok mantıklı hatta farz. Bunlar olduğu için nafile niyetine yapmasanda olur. Ben de çok hızlı gitmiyorum zaten.. Ama kalkış ve hızlanma çok rahatlıyor. En çok gereken de bu oluyor.. Bazen aniden sollaman gerekiyor, Bazen aniden şeridi boşaltman gerekiyor. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Servet Aydın yazdı: Kaç kere konuştuk. Aracın sabit hızda harcadığı kw fiziksel hafiflik yapılmadan değişmez. Yakıtın da mekanik değişim ile az ama daha fazla kw üretme olayı da yok motorda. 15kw ile yürüyen araç stok 90 bg iken 130 bg olsa yine aynı yakar en fazla. Yazılım ile 13kw ile yürütebilen trilyoner olur 5. vites 2000 devirde 100 km/s hız ile gidiyorum, araç 100 beygir. Yazılımla 150 beygir yaptım, artık aracın daha güçlü olduğu için 5. vites 2000 devirde yine 100 km/s hızla gidiyorum ama gaza daha az basıyorum. Bu tüketimi azaltmaz mı? Yoksa gaza abandıkça aracın eskisine göre çok yakması normal. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 5. vites 2000 devirde 100 km/s hız ile gidiyorum, araç 100 beygir. Yazılımla 150 beygir yaptım, artık aracın daha güçlü olduğu için 5. vites 2000 devirde yine 100 km/s hızla gidiyorum ama gaza daha az basıyorum. Bu tüketimi azaltmaz mı? Yoksa gaza abandıkça aracın eskisine göre çok yakması normal.Gaza daha az basman yakıtı değiştirmez. Değişecek olsa boşta 2bin dd ile dönen motoru pedalı sabit tutarak yürütebilirdin. Oysa ki hepimiz biliyoruz ki o şekilde araç kalkınca devir hop iniyor rölanti haline veya yakın seviyeye. Yani pedala az basıyor olman az yakıt gönderimi yapmaz. Onu yapan tek araç still hibrit foklift. Pedala bas devir 1800. O şekilde kalkış yap deviri 1800 ile sabitler ayağın gazda sabit ise. Rampa çıkar bakar pedal voltajı deviri 1800 ile sabitleyecek referansta. Kendi kendine yakıtı arttırır. Bayır aşağı da bakar devir kinetik enerji ile artmaya başladı bu defa yakıtı kısar veya cuttoff yapar. 1 Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Servet Aydın yazdı: Yazılım ile 13kw ile yürütebilen trilyoner olur Bunu deneyeyim ben. En azından yolunda ölürüm. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Bunu deneyeyim ben. En azından yolunda ölürüm.Öleceğin kesin. Malı mülkü ne zaman üstüme yapacan 1 Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Servet Aydın yazdı: Öleceğin kesin. Malı mülkü ne zaman üstüme yapacan Ortanca hanım ne olacak o durumda ? Bir şeyler bırakmak lazım. Sana düzmez. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Ortanca hanım ne olacak o durumda ? Bir şeyler bırakmak lazım. Sana düzmez.Ortanca hanım derken kaç tane var? Saygılar ağbii 4 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: Ben de çok hızlı gitmiyorum zaten.. Ama kalkış ve hızlanma çok rahatlıyor. En çok gereken de bu oluyor.. Bazen aniden sollaman gerekiyor, Bazen aniden şeridi boşaltman gerekiyor. Bana hiç öyle bir şey gerekmiyor? Neden aniden, yazılıma bahane bulmak için mi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Önder Özcan yazdı: Bana hiç öyle bir şey gerekmiyor? Neden aniden, yazılıma bahane bulmak için mi Ciğerli makina olunca 5 tokmakla geziyon 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Servet Aydın yazdı: Sakin sürüşte aynı yakar basınca misli ile fazla. Mazda dip gaz kalkışı stok 10sn idi.. Anlık tüketim 35 litre. Yazılım ile 8.5 sn oldu. Anlık tüketim 50 litre Ticari araçlara yapılan yazılım farklı değil ise, yüzlere araca yazılım yaptıran firma adamı bırak evinden anakartın chipsetinden aldırır Servet Aydın yazdı: Gaza daha az basman yakıtı değiştirmez. Değişecek olsa boşta 2bin dd ile dönen motoru pedalı sabit tutarak yürütebilirdin. Oysa ki hepimiz biliyoruz ki o şekilde araç kalkınca devir hop iniyor rölanti haline veya yakın seviyeye. Yani pedala az basıyor olman az yakıt gönderimi yapmaz. Onu yapan tek araç still hibrit foklift. Pedala bas devir 1800. O şekilde kalkış yap deviri 1800 ile sabitler ayağın gazda sabit ise. Rampa çıkar bakar pedal voltajı deviri 1800 ile sabitleyecek referansta. Kendi kendine yakıtı arttırır. Bayır aşağı da bakar devir kinetik enerji ile artmaya başladı bu defa yakıtı kısar veya cuttoff yapar. HP / KG hesabına bakarsak, daha az tüketmesi normal değil mi? Aynı hız, aynı devirde, daha çok güç aynı ağırlığı daha rahat taşıyor? Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Erdem Doğan yazdı: HP / KG hesabına bakarsak, daha az tüketmesi normal değil mi? Aynı hız, aynı devirde, daha çok güç aynı ağırlığı daha rahat taşıyor? Hp/kg hesabında hp’nin artması sadece arabanın hızlanmasını, yani performansı etkiler. Kg’yi düşürmedikçe yakıt açısından değişen bir şey yok malesef 1 Yorum bağlantısı
Erdem Doğan 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Emre Şimşek yazdı: Hp/kg hesabında hp’nin artması sadece arabanın hızlanmasını, yani performansı etkiler. Kg’yi düşürmedikçe yakıt açısından değişen bir şey yok malesef Bu durumda bu motor bu kasaya küçük, çekmez hemde "çok yakar" efsanesi yalan mı oluyor Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 12 Ağustos 2021 Paylaş 12 Ağustos 2021 Erdem Doğan yazdı: Bu durumda bu motor bu kasaya küçük, çekmez hemde "çok yakar" efsanesi yalan mı oluyor Doğru olsaydı mühendisler yapmazdı bence 😃 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 12 Ağustos 2021 Daha önceden dediğim gibi dpf imiz 2 ayrı kaptan oluşuyor ve birbirine kelepçe ile tutturulmuşKısacası katalizöre zarar vermeden dpf kısmı çıkartılabiliyorGeçti artık. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Ağustos 2021 Paylaş 13 Ağustos 2021 HP / KG hesabına bakarsak, daha az tüketmesi normal değil mi? Aynı hız, aynı devirde, daha çok güç aynı ağırlığı daha rahat taşıyor?Birim zamanda 50gr yakıt 10kw enerji üretiyor diyelim. Yazılım ile 40 gr yakıt ile 10kw üretmeyi yazılım ile nasıl yapabiliriz? Yakıt basıncını artırıp yakıtı daha fazla pulverize etme ve daha fazla hava ile. Sabit hızda motor 50kw ilen yazılım ile ve yine aynı hızda 60 kw oluyor mu bunu denemeli.Hiç vaktim olmadı ki dyno da efor yerine misal 80km ile hızı sınırlayıp anlık tüketime, turbo basıncına, rail basıncına ve o andaki üretilen güce bakmak. Obd ile. Sonra yazılımı yapıp yine aynı testi yapmak. Bu durumda bu motor bu kasaya küçük, çekmez hemde "çok yakar" efsanesi yalan mı oluyor [emoji4] 1180 kg kangoo. 65 dci ortalama 5 ile gezerken 102 dci 3.5 ile geziyor.Aynı kasaya 2.2 dci konsa sığarsa tabi (trafik motoru) sanırım 3 litreyi geçmez Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Ağustos 2021 Yazar Paylaş 13 Ağustos 2021 Benim turbo 1200 rakımda 1,6 basamadı. 1,4 te kaldı. Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 13 Ağustos 2021 Paylaş 13 Ağustos 2021 (düzenlendi) Mert Gulkokan yazdı: abi selam senin ustan kim Eskişehirde ? Yıldız Oto. Arif Usta. 13 Ağustos 2021 tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ekim 2021 Yazar Paylaş 3 Ekim 2021 Yalovada Mustafa ile depoyu kapağa kadar doldurduk. Bursaya gidip İzmite döndük ve tekrar kapağa kadar doldurduk. Yapılan yol 229 km Tüketilen yakıt 9,66 litre Ortalama hız 60 km Yol bilgisayarına göre ortalama tüketim 3,5 litre Pompa hesabı gerçek tüketim 4,21 litre 9 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 3 Ekim 2021 Paylaş 3 Ekim 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: Yalovada Mustafa ile depoyu kapağa kadar doldurduk. Bursaya gidip İzmite döndük ve tekrar kapağa kadar doldurduk. Yapılan yol 229 km Tüketilen yakıt 9,66 litre Ortalama hız 60 km Yol bilgisayarına göre ortalama tüketim 3,5 litre Pompa hesabı gerçek tüketim 4,21 litre Abi fark ne oldu? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ekim 2021 Yazar Paylaş 3 Ekim 2021 Abi fark ne oldu?Fark devam. 3,5 gösterirken 4,2 yaktı. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 3 Ekim 2021 Paylaş 3 Ekim 2021 Mehmet Ozyurek yazdı: Fark devam. 3,5 gösterirken 4,2 yaktı. Abi ben iki arac fullendi ve karsilastirildi diye anladım.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts