Yüksel Pınarbaşı 29 Ekim 2019 Paylaş 29 Ekim 2019 Merhaba, Araç birkaç gündür parkta duruyordu, kullanmadım. Biraz önce motoru çalıştırmaya kalktığımda aşağıdaki videoda göreceğiniz durum ile karşılaştım. Bundan sonra gaz pompalayıp jikle çekerek bir daha denedim ve marşı biraz uzun basınca çalıştı. Neden böyle yapmış olabilir? Yorum bağlantısı
Yüksel Pınarbaşı 29 Ekim 2019 Yazar Paylaş 29 Ekim 2019 Ekspertiz yapıldı daha yeni. Akü durumu normal çıktı. Zaten dediğim gibi, sonradan çalıştı. Yorum bağlantısı
Mahir Yıldız 29 Ekim 2019 Paylaş 29 Ekim 2019 akü bitmiş yada aküyü boşaltan bir cihaz var Yorum bağlantısı
Efe Özer 29 Ekim 2019 Paylaş 29 Ekim 2019 Akü kutup başını söküp araya 12 volt bir ampulü seri baglayın.Araçta elektirik kaçağı olup olmadığını kontrol edin.Kaçak yoksa akü ölü yada yeterince şarj olmamış olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Yüksel Pınarbaşı 29 Ekim 2019 Yazar Paylaş 29 Ekim 2019 Sani Gerşon yazdı: Marş motoru da gitmiş olabilir. Marş motoru bozulsa bir çalışmayıp, sonra çalışabilir mi? Yorum bağlantısı
Hüseyin Maviş 29 Ekim 2019 Paylaş 29 Ekim 2019 Eski bir Broadway kullanıcısı olarak marşa basmadan önce jikle çekilir, çalıştıktan sonra jikle geri itilir. Ancak ya akü bitmiş ya da marş motoru bozulmuş. Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 29 Ekim 2019 Paylaş 29 Ekim 2019 Marş motoru kontrol edilmeli oksitlenme olan yerler vardır akım iletilemiyor Yorum bağlantısı
Hüseyin Maviş 30 Ekim 2019 Paylaş 30 Ekim 2019 Mustafa Tüfekçi yazdı: Kutup başları kontrol edin. Evet, o araçlarda kutup başlarında da sıkıntı oluyordu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim 2019 Paylaş 30 Ekim 2019 böyle yapıp sonra marş basıp alıyorsa, bir kablo bir bağlantı tam geçirmiyor olabilir, kutup başı da olur marş a bağlantı kabloları da şase de Yorum bağlantısı
Yüksel Pınarbaşı 2 Kasım 2019 Yazar Paylaş 2 Kasım 2019 Bugün yine aynı şekilde çalışmayınca voltmetre ile ölçüm yaptım. 11.5 Volt çıkıyor. Sanırım bu bitik olduğu anlamına gelir, değil mi? Beni şaşırtan şey, aracı daha bir hafta önce 1.5 yıldır yattığı otoparktan aldım ve gerek tamirci, gerek sonradan gösterdiğim ekspertiz akü için iyi demişlerdi. Ne oldu da benim evin otoparkında birkaç günde bitti? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 2 Kasım 2019 Paylaş 2 Kasım 2019 11.5 kötü değil. Ama yüke bindirmeli ölçmeniz lazım asıl teşhis için Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Kasım 2019 Paylaş 2 Kasım 2019 Mustafa Tüfekçi yazdı: 11.5 kötü değil. Ama yüke bindirmeli ölçmeniz lazım asıl teşhis için Boşta iken tamamen bitik demektir. Beyler, asitli aküler için sağlıklı diyebilmek için her hücrenin 2.1 volt altında olmaması gerekiyor. Boşta iken 2volt veya altında ya deşarj ya da asit yoğunluğu azlığı vardır. Akü sağlam veya bozuk diyebilmek için her hücre 2.4 ila 2.60 volt olacak hale getirilir. Sonrasında yük altında denenir. İlgili araç için yorumum, akü güç kabloları veya akünün kendisi. Deşarj veya bozuk hücre yapısı. Bazı aküler anlık yüksek akım çekince ilk anda enerji veremez. Bozuk hücre anında ısınır ve geçici olarak asit seviyesi artar ve iş görmeye başlar. Tekrar soğuduğu zaman yine aynı olayı yapar. Uzun oldu be 😁 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Kasım 2019 Paylaş 2 Kasım 2019 9 motorunu 9 volt bile çalıştırır, bu kadar marçta tıkanma olmamalı, akünüz ayrıca fena değil ama son demlerine doğru gidiyor, ama bu videoda başka bir arıza var o zaman Yorum bağlantısı
Yüksel Pınarbaşı 3 Kasım 2019 Yazar Paylaş 3 Kasım 2019 Yeni akü alıp taktım, düzeldi şimdilik. Yeni akü yüksüzken 12.6V, motor çalışırken 14.6V değer veriyor. Sanırım alternatörün de düzgün çalıştığını görmüş olduk böylece. Kaçak var mı diye ayrıca test yapacağım. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts