İçeriğe Yönlendir

Motor Çalıştıktan Sonra Stop Ediyor, Bazen.


Selim Bilgin

Recommended Posts

Selim Bilgin

Son günlerde bir kaç kez oldu, çalıştırıyorum, marşı gayet güzel alıyor, ama soğukken hep olduğu gibi rölanti 1200 devire gelmeden 800'de kalıyor ve stop ediyor. Kapatıp tekrar basıyorum sorunsuz çalışıyor.

 

Bakım, bujiler vs. yeni. Benzin hep Shell V-Power alıyordum son depoda FuelSave aldım.

 

Boğaz kelebeğinden filan mı yapar bunu? Yoksa rölantiyi ayarlayan şey mi?

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Servet Aydın yazdı:

Beter ol. Sen misin yıldıza salça olan 

 

İşaret mi bunlar? :D 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Önce klasik boğaz kelebeği temizliği yaptır. Kalibrasyon varsa. yaptır. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Selim Bilgin yazdı:

 

İşaret mi bunlar? :D 

Fırtına öncesi sessizlik 

Yorum bağlantısı
Coşkun Basan

Araç size darılmış Mercedes lafları kulağına gitmiş olsa gerek [emoji1]

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
(düzenlendi)
Selim Bilgin yazdı:

Son günlerde bir kaç kez oldu, çalıştırıyorum, marşı gayet güzel alıyor, ama soğukken hep olduğu gibi rölanti 1200 devire gelmeden 800'de kalıyor ve stop ediyor. Kapatıp tekrar basıyorum sorunsuz çalışıyor.

 

Bakım, bujiler vs. yeni. Benzin hep Shell V-Power alıyordum son depoda FuelSave aldım.

 

Boğaz kelebeğinden filan mı yapar bunu? Yoksa rölantiyi ayarlayan şey mi?

 

Kelebek temizliği ve kalibrasyon yapılacak, ince hortumlar kontrol edilecek, hava emiş kontrol edilecek.

Aracınızın motoru 1.4 TB 16v Multiair 125 kw mı ?

tarihinde Hasan Karabekiroglu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Aha portif ile girecek MB ye... yazık oldu arabaya... :biggrin:

 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Servet Aydın yazdı:

Beyler daaalın. Mesaj açık ve net


a73366286b1f11c32a30c4b622c723e1.jpg

 

Hobaaa

Hasan Karabekiroglu yazdı:

Kelebek temizliği ve kalibrasyon yapılacak, ince hortumlar kontrol edilecek, hava emiş kontrol edilecek.

Aracınızın motoru 1.4 TB 16v Multiair 125 kw mı ?

 

Evet. BMC Kutu içi filtre var ama bayağıdır var, sorun yeni başladı.

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Servet Aydın yazdı:

Beyler daaalın. Mesaj açık ve net


a73366286b1f11c32a30c4b622c723e1.jpg

Arabayı tut orda yollama, 500 lira kapora ver Selim adına. En azından plakasını alır YSB, alsın yani. Alacak. Üzerine dikilmiş takım elbie gibi.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

YSB plakalı bi Maserati vardı, Allah onu nasip etsin. :D 

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Selim Bilgin yazdı:

YSB plakalı bi Maserati vardı, Allah onu nasip etsin. :D 

 

YSB bulmuşsun maseratisini arıyorsun, hazırını al hele ona sonra bakarsın :D

  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Selim Bilgin yazdı:

YSB plakalı bi Maserati vardı, Allah onu nasip etsin. :D 

 

İkameti Bağcılara taşı, plaka kolay 1500 TL masrafı var :D

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mert Yeldan yazdı:

 

İkameti Bağcılara taşı, plaka kolay 1500 TL masrafı var :D

 

Bedava da alırız. :f1:

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Selim Bilgin yazdı:

 

Bedava da alırız. :f1:

 

Bedava bende alıyorum önemli olan para ile almak 😅

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Mustafa YILDIRIM

Rölanti ayarlayıcısı temizliği ile çözülebilir.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Metin Akbal yazdı:

LPG var mı en önemli soru :D

 

Yok, mis gibi 95 oktan benzin. :) 

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
 
Yok, mis gibi 95 oktan benzin. [emoji4] 
Iste lpg olsaydi boyle olmazdi [emoji16]
  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Selim Bilgin yazdı:

Son günlerde bir kaç kez oldu, çalıştırıyorum, marşı gayet güzel alıyor, ama soğukken hep olduğu gibi rölanti 1200 devire gelmeden 800'de kalıyor ve stop ediyor. Kapatıp tekrar basıyorum sorunsuz çalışıyor.

 

Bakım, bujiler vs. yeni. Benzin hep Shell V-Power alıyordum son depoda FuelSave aldım.

 

Boğaz kelebeğinden filan mı yapar bunu? Yoksa rölantiyi ayarlayan şey mi?

 

TPS olsaydı tipik TPS arızası diyecektim, dijital olduğu için, adaptasyon vs yaptırıp test etmek lazım bence.

Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Şimdi aklıma gelenler direksiyon pompasi muşiri, rölanti müşiri varsa o, hava akışmetre yapabilir, boğaz kelebeği konum sensörü olabilir temizliği gerekebilir, boğaz kelebeği arızalanmış olabilir, içindeki potansiyometre mi neyse ölmüş olabilir, daha önce temizlendiyse oturtulamamış olabilir, krank devir sensörü yapabilir, egzantrikle alakalı sorun olabilir mi bilemedim, havalar soğuduysa da yapmaya başladı ne sebep olabilir bu kadar.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...