Selim Bilgin 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Son günlerde bir kaç kez oldu, çalıştırıyorum, marşı gayet güzel alıyor, ama soğukken hep olduğu gibi rölanti 1200 devire gelmeden 800'de kalıyor ve stop ediyor. Kapatıp tekrar basıyorum sorunsuz çalışıyor. Bakım, bujiler vs. yeni. Benzin hep Shell V-Power alıyordum son depoda FuelSave aldım. Boğaz kelebeğinden filan mı yapar bunu? Yoksa rölantiyi ayarlayan şey mi? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Beter ol. Sen misin yıldıza salça olan 1 2 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Ekim 2019 Yazar Paylaş 23 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: Beter ol. Sen misin yıldıza salça olan İşaret mi bunlar? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Önce klasik boğaz kelebeği temizliği yaptır. Kalibrasyon varsa. yaptır. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Selim Bilgin yazdı: İşaret mi bunlar? Fırtına öncesi sessizlik Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Araç size darılmış Mercedes lafları kulağına gitmiş olsa gerek [emoji1] Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 (düzenlendi) Selim Bilgin yazdı: Son günlerde bir kaç kez oldu, çalıştırıyorum, marşı gayet güzel alıyor, ama soğukken hep olduğu gibi rölanti 1200 devire gelmeden 800'de kalıyor ve stop ediyor. Kapatıp tekrar basıyorum sorunsuz çalışıyor. Bakım, bujiler vs. yeni. Benzin hep Shell V-Power alıyordum son depoda FuelSave aldım. Boğaz kelebeğinden filan mı yapar bunu? Yoksa rölantiyi ayarlayan şey mi? Kelebek temizliği ve kalibrasyon yapılacak, ince hortumlar kontrol edilecek, hava emiş kontrol edilecek. Aracınızın motoru 1.4 TB 16v Multiair 125 kw mı ? 23 Ekim 2019 tarihinde Hasan Karabekiroglu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Aha portif ile girecek MB ye... yazık oldu arabaya... 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Ekim 2019 Yazar Paylaş 23 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: Beyler daaalın. Mesaj açık ve net Hobaaa Hasan Karabekiroglu yazdı: Kelebek temizliği ve kalibrasyon yapılacak, ince hortumlar kontrol edilecek, hava emiş kontrol edilecek. Aracınızın motoru 1.4 TB 16v Multiair 125 kw mı ? Evet. BMC Kutu içi filtre var ama bayağıdır var, sorun yeni başladı. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Servet Aydın yazdı: Beyler daaalın. Mesaj açık ve net Arabayı tut orda yollama, 500 lira kapora ver Selim adına. En azından plakasını alır YSB, alsın yani. Alacak. Üzerine dikilmiş takım elbie gibi. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Ekim 2019 Yazar Paylaş 23 Ekim 2019 YSB plakalı bi Maserati vardı, Allah onu nasip etsin. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Selim Bilgin yazdı: YSB plakalı bi Maserati vardı, Allah onu nasip etsin. YSB bulmuşsun maseratisini arıyorsun, hazırını al hele ona sonra bakarsın 2 2 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Selim Bilgin yazdı: YSB plakalı bi Maserati vardı, Allah onu nasip etsin. İkameti Bağcılara taşı, plaka kolay 1500 TL masrafı var Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Ekim 2019 Yazar Paylaş 23 Ekim 2019 Mert Yeldan yazdı: İkameti Bağcılara taşı, plaka kolay 1500 TL masrafı var Bedava da alırız. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 23 Ekim 2019 Paylaş 23 Ekim 2019 Selim Bilgin yazdı: Bedava da alırız. Bedava bende alıyorum önemli olan para ile almak 😅 1 Yorum bağlantısı
Mustafa YILDIRIM 24 Ekim 2019 Paylaş 24 Ekim 2019 Rölanti ayarlayıcısı temizliği ile çözülebilir. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 24 Ekim 2019 Yazar Paylaş 24 Ekim 2019 Metin Akbal yazdı: LPG var mı en önemli soru Yok, mis gibi 95 oktan benzin. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Ekim 2019 Paylaş 24 Ekim 2019 Yok, mis gibi 95 oktan benzin. [emoji4] Iste lpg olsaydi boyle olmazdi [emoji16] 1 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 25 Ekim 2019 Paylaş 25 Ekim 2019 Selim Bilgin yazdı: Son günlerde bir kaç kez oldu, çalıştırıyorum, marşı gayet güzel alıyor, ama soğukken hep olduğu gibi rölanti 1200 devire gelmeden 800'de kalıyor ve stop ediyor. Kapatıp tekrar basıyorum sorunsuz çalışıyor. Bakım, bujiler vs. yeni. Benzin hep Shell V-Power alıyordum son depoda FuelSave aldım. Boğaz kelebeğinden filan mı yapar bunu? Yoksa rölantiyi ayarlayan şey mi? TPS olsaydı tipik TPS arızası diyecektim, dijital olduğu için, adaptasyon vs yaptırıp test etmek lazım bence. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 25 Ekim 2019 Paylaş 25 Ekim 2019 Şimdi aklıma gelenler direksiyon pompasi muşiri, rölanti müşiri varsa o, hava akışmetre yapabilir, boğaz kelebeği konum sensörü olabilir temizliği gerekebilir, boğaz kelebeği arızalanmış olabilir, içindeki potansiyometre mi neyse ölmüş olabilir, daha önce temizlendiyse oturtulamamış olabilir, krank devir sensörü yapabilir, egzantrikle alakalı sorun olabilir mi bilemedim, havalar soğuduysa da yapmaya başladı ne sebep olabilir bu kadar. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 25 Ekim 2019 Paylaş 25 Ekim 2019 map sensörü olabilir içinde ısı sensörü de var ise. Yorum bağlantısı
Recommended Posts