İçeriğe Yönlendir

Audi A6 S-Tronic 2.0 TDI 190 PS


Arda Bülent Güzel

Recommended Posts

Furkan Avcı
Selim Bilgin yazdı:

 

Bazen bazı şeyler bir kere lazım oluyor hayatta, lastik de onlardan biri bence.

Hep aynı örneği veririm ama başımdan geçen olay, lastik....

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt

Hacı bey yarışçı değilim tabiki ancak bir iki kere lastiğin önemini anladım bazı durumlarda o yüzden kendimin ve ailemin sağlığı için kendimce belirlediğim durumlar oluşunca mutlaka değiştiriyorum lastikleri.
Sanırım bir yanlış anlaşılma veya anlatma durumu var. Ben kötü bir lastik alınsın demedim tabi ki. Gücü yeten en üst kalite lastiği alabilir. Burada bir sorunum yok. Alınan lastik bence yeterli ben onu demek istemiştim. Yoksa semi slick yada ralli şampiyonası lastikleri de alınıp kullanılabilir. Ben kendi aracım varken mesela nokian markasını tercih ediyordum. Şimdi firma ne takarsa mesela kisliklar Lassa yazlıklar good year energy gibi bir modeli. Tabi coralla ile en fazla 180 görülebiliyor. O yüzden çok yorum yapamam ama limitlerin üzerine cikmadigim için 2.5 yıl 73000 km dir tutunma sorunu yaşamadım.

Tekrar diyorum en güzel gunlerde kullanın. Hayrini gorun. [emoji3478]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel
Sanırım bir yanlış anlaşılma veya anlatma durumu var. Ben kötü bir lastik alınsın demedim tabi ki. Gücü yeten en üst kalite lastiği alabilir. Burada bir sorunum yok. Alınan lastik bence yeterli ben onu demek istemiştim. Yoksa semi slick yada ralli şampiyonası lastikleri de alınıp kullanılabilir. Ben kendi aracım varken mesela nokian markasını tercih ediyordum. Şimdi firma ne takarsa mesela kisliklar Lassa yazlıklar good year energy gibi bir modeli. Tabi coralla ile en fazla 180 görülebiliyor. O yüzden çok yorum yapamam ama limitlerin üzerine cikmadigim için 2.5 yıl 73000 km dir tutunma sorunu yaşamadım.

Tekrar diyorum en güzel gunlerde kullanın. Hayrini gorun. [emoji3478]

Hacı bey limitlerde kullansanızda bazen lastikle ilgili sorun yaşayabiliyorsunuz. Mesala ben bu aracı aldığımda üzerinde 2 aylık marşhall diye bir lastik vardı. Alır almaz yetkili servise götürdüm aracı götürürkende önümdeki araç bir anda durdu hızım 40-50 ya var ya yok frene basmamla arabanın kayması bir oldu. Kayarak gidiyorum öndeki araca vuracam. Bu arada mesafede var. Öndeki araç kaydığımı anlamış olacak ki arabasını 5 m öne çekti ona rağmen tampon tampona durdum. Ve o gün o dandik marşhall lastiklerden kurtuldum. Sonra bir daha aynı sorunları yaşamadım. Kısaca limitleri zorlamasanız da lastik kötü ise sorun yaşayabiliyorsunuz. Ha bu arada ben hız limitlerine uyarım arabayı çok zorlamam.
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

Merhaba bir depodur Mersin full şehiriçi aracı kasarak kullandım. Aracı fulledim depom 70 lt ancak içindeki mazottan dolayı 63 lt mazot aldı. Yarı klima açık yarı klima kapalı sürdüm. Bir depo ile Mersin içi 1020 km yaptı. 40 km daha yapar görünüyor.
Kısaca 70 lt mazotla 1060 km yol yapmış oldum. 100 km de 6.5 civarı tüketim görünüyor. Mazotu yanlış hatırlamıyorsam 28 TL civarı almıştım. Depo 70 lt dersek 1950 TL dolmuş oldu. 1060 km yaptıysa km de 1.850 TL yakmış oldu araç.
Aslında çok da kasmadım kasarsam bir depo ile 1200 -1300 km görebilirim diye düşünüyorum şehir içi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Yürütme maliyeti düşük işletme maliyeti mi yüksek oluyor ben anlamadım 😅

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel
Yürütme maliyeti düşük işletme maliyeti mi yüksek oluyor ben anlamadım [emoji28]

Aracın km de ne kadar yaktığını paylaşmak istedim Metin üstad. Km 1.850 krş yakıyor artık iyimi kötümü onu bilmem
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Arda Bülent Güzel yazdı:


Aracın km de ne kadar yaktığını paylaşmak istedim Metin üstad. Km 1.850 krş yakıyor artık iyimi kötümü onu bilmem

 

Daha nolsun ☺️ Cruze kasarak bu kadar az yakmaz 😊

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel
 
Daha nolsun [emoji3526] Cruze kasarak bu kadar az yakmaz [emoji4]

Biraz kasarak kullandık ya araba sürekli dpf temizliğine girdi. Jenerasyon yapıp durdu. Resmen beni koyver yada sat sende kurtul bende kurtulayım dedi. [emoji4]
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Arda Bülent Güzel

Cuma günü 1500 km yolu bitirip evime geldim. Araç ortalama 5.8 lt ile yolu bitirdi. 2200 TL mazot aldı. Geçen sene Sivas’a gidip gelmiştim 1250 km yol yapmıştım. Ozaman 500 TL mazot yakmıştı şimdi 2200 TL. Allah yardımcımız olsun.

Yolda Balata uyarısı verdi sabah ilk işim Balatları değiştirmek oldu. Zaten 3-4 ay önce arka balataları değiştirmiştim. Şimdide ön balatalar değişti. Ön disklere torna yapıldı. Balata sensör kablosu değişti. 1.100 TL ile günü kapattık.

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Arda Bülent Güzel yazdı:

1.100 TL ile günü kapattık.

bedava ? işçilik mi yok nedir? ne marka bu balata?

Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel
bedava ? işçilik mi yok nedir? ne marka bu balata?

İşçilik var ama bizim bir farkımız olmasın mı ? Kore malı bir balata takıldı. Garantili en ufak seste değişim garantili.

Torna 300 TL
Balata 500 TL
Fiş 200 TL olması lazım
100 TL işçilik almış arkadaşım.
  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Arda Bülent Güzel yazdı:

Araç ortalama 5.8 lt ile yolu bitirdi.

Hipermilcilerin gözü yaşlı.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel
Hipermilcilerin gözü yaşlı.

Sani üstad Şunu da belirteyim sonra kastı filan demesinler [emoji41].

Mersinden Kayseri Yahyalı’ya kadar rampa ve 140 km hızın altına inmedim sayılır. Yahyalı’dan kapuzbaşı şelalesi ne kadar gidişli gelişli TTK şerit ve inişli çıkışlı yolda 70-90 km hızda gittim( yeri geldi virajlardan dolayı 30-40 km hızlara düştüm.) Dönüşte ise yahyalı Tufanbeyli ve göksun arası rampa ve tek şeritli yolda geldim. Göksun Elbistan Nurhak arası 120 km hızla geldim. Nurhaktan Mersin’e dönüşte ise otobana kadar 120 km hız, otobana girince 140 km hızın altına inmedim. Klima sürekli açık ve bagaj full dolu.

Kassam 4.5 lt - 5 lt arası bitirirdim yolu. Bitirirdim yolu ama arabada bende bu işten pek keyif almazdık heralde. [emoji4]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Arda Bülent Güzel yazdı:


Sani üstad Şunu da belirteyim sonra kastı filan demesinler emoji41.png.

Mersinden Kayseri Yahyalı’ya kadar rampa ve 140 km hızın altına inmedim sayılır. Yahyalı’dan kapuzbaşı şelalesi ne kadar gidişli gelişli TTK şerit ve inişli çıkışlı yolda 70-90 km hızda gittim( yeri geldi virajlardan dolayı 30-40 km hızlara düştüm.) Dönüşte ise yahyalı Tufanbeyli ve göksun arası rampa ve tek şeritli yolda geldim. Göksun Elbistan Nurhak arası 120 km hızla geldim. Nurhaktan Mersin’e dönüşte ise otobana kadar 120 km hız, otobana girince 140 km hızın altına inmedim. Klima sürekli açık ve bagaj full dolu.

Kassam 4.5 lt - 5 lt arası bitirirdim yolu. Bitirirdim yolu ama arabada bende bu işten pek keyif almazdık heralde. emoji4.png
 

Yazmayın böyle lütfen. Kalp krizine sebep olur hipermilcilerde :D 

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

yahu neden kalp krizi gecirelim. Bizim ucuz arabaların üstünde güççük Ecü var iken Volkswagen bu arabalara üzerinde koskoca FADEC var.  Biz ecümüz kadar yakıyoz. 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Ali Darbaz yazdı:

yahu neden kalp krizi gecirelim. Bizim ucuz arabaların üstünde güççük Ecü var iken Volkswagen bu arabalara üzerinde koskoca FADEC var.  Biz ecümüz kadar yakıyoz. 

ECU ile ne alaka yahu. Alet koca koca silindirlerde koca koca pistonları daha ekonomik koşuyor. ECU falan hikaye. Hipermil isteniliyorsa araç değişilmeli ya da varolan araçla ekonomik sürülmeli. Canı çıkarılmadan sürülen audi ne güzel yakmış işte :wub: 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Fazla dur kalk yoksa zaten güçlü araç uzun yolda fazla yakmıyor. 

Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel
Fazla dur kalk yoksa zaten güçlü araç uzun yolda fazla yakmıyor. 

Rampaları ve tek şeritli yollarda yakıyor ama.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Sani Gerşon yazdı:

ECU ile ne alaka yahu. Alet koca koca silindirlerde koca koca pistonları daha ekonomik koşuyor. ECU falan hikaye. Hipermil isteniliyorsa araç değişilmeli ya da varolan araçla ekonomik sürülmeli. Canı çıkarılmadan sürülen audi ne güzel yakmış işte :wub: 

 

Arabanın vag ssp kitapcığını indirip bir incele istersen... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
Sani Gerşon yazdı:

Hipermilcilerin gözü yaşlı.

2.0 tdi audi ile istanbul ankara surekli 160 170 gelmistik. 6.5 litre yakmisti. Sabit hiz dusuk devir onemli.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Sani Gerşon yazdı:

ECU ile ne alaka yahu. Alet koca koca silindirlerde koca koca pistonları daha ekonomik koşuyor. ECU falan hikaye. Hipermil isteniliyorsa araç değişilmeli ya da varolan araçla ekonomik sürülmeli. Canı çıkarılmadan sürülen audi ne güzel yakmış işte :wub: 

fiziziği ilimi bilimi bırakalı çok oldu

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Goca goca silindirle o iş olmuyor işte.
Burda tdi için 196 gram saatlik tüketim vermişler. 21 bar basınç ile yakıtı sıkıştırıyor alet. 
14 bar ile benzin patlatıyor bizim arabalar. 

 

1624138d1490766574-vw-2-0-tdi-different-

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...