İçeriğe Yönlendir

Audi A4 Sedan 2.0 TFSI Quattro


Hasan Karabekiroglu

Recommended Posts

Doğan Arşiray
Ali Darbaz yazdı:

Olay gercekmi :(

benim yazdığım gerçek. tiguan başlığında var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Fatih Keskin yazdı:

Müşterim 2.0 tfsi uzun süredir kullanıyor hatta aldığından beri yazılımlı araç ne yağ eksiltme ne bişey km 285 bin oldu satmaya da niyeti yok

servis motoru değişse senin müşteri farkına varmadan öder faturayı haberi de olmaz değiştiğinin. vesile ile gerçek yaşanmış olaydır örneği :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Konunun baya ilerisine gelmisim.


Arkadas 4x4 derken olayi yanlis anlamissin sen. Bunu yapabilir misin [emoji16]

  • Beğen 1
  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
(düzenlendi)

1 şişe vodkadan sonra çamurda gitmeyecek araç yoktur,

tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
  • Mutlu 9
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

1,6-1,8-2,0-2,4-3,0-3,2 atmosferik motorları var a4’ün. Nispeten daha sorunsuz 😀

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Çağlar Bayur yazdı:

1 şişe vodkadan sonra çamurda gitmeyecek araç yoktur,

 

Videoda da aynisini soyluyor abi 😁 Gitmeyen araba yoktur az vodka vardir.

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Çağlar Bayur yazdı:

müşteri farkına varmadan öder faturayı

 

O kadar zengin ha :) 

Mehmet Ozyurek yazdı:

3.0 dizel turbo

 

MTV biraz şaapıyorda :) 

Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Dur bi klişe lafta ben edeyim. Son sahibi olursun. 😃

  • Beğen 3
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

1 şişe vodkadan sonra çamurda gitmeyecek araç yoktur,

Gitmişliğim ve sonra traktör çağırmışlığım vardır. :) Focus 2 bi yere kadar baya iyi gitmişti. 😃

tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat
Önder Özcan yazdı:

3.0 ların vergisi 1275x2 görünüyor.

Hesabı ona göre yapalım.

 

Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

MTV biraz şaapıyorda :) 

 

2006 modeller 2020 mtv'sinde 15 yaş yapıyor, 1 sene sonra 468x2 şekline düşecek, 2005'ler 2020 mtv olarak düşmüş vaziyette satın alınacak.

 

kasko bedelinde indirime girmiyor ben bakmıştım geçen senelerde.

 

bu araçların en ağır kısmı, egzantrik zinciri değişimi. motor, şanzıman, şaft, 1. katalitik konvektör ve ön akslar sökülerek araç havada kalıyor,  motor şanzıman sehpada.

zincir değişimi işçiliği haliyle yüksek. zincir seti 3000tl civarı, işçiliğe girmiyorum. 

şanzıman ZF ancak bu denli önü açık bi V6 makinaya manuel seçeneği keşke olsaymış keşke.. 

A5 3.0TDI'larda ve A6 2.7TDI'larda var manuel versiyon eğer koyan olursa bir ömür binilecek bir araba olur bence.

 

Kronik sorun olarak bildiklerimden; emme manifoldlarında klape sistemi var, onlar aşırı kurumdan bozulunca arıza yapıyormuş, egr sistemini yazılımdan iptal ettirmek bunu kökten çözüyor.

egr sistemi su soğutmalı olduğu için korozyon yapmaması adına antifrize dikkat etmek lazım, bir A4 çürütmüş egr su radyatörünü, by pass yapıp hallettiler. 

hidrolik direksiyon sistemi yağsız kalıp pompayı yakıyormuş buda kroniklerden diye duydum.

 

mann filtre yağ filtresi ve hava filtresi 135 tl

BMK motorlar 8.2lt yağ alıyor, spec VW 507 00, 400tl yağ desek. polen filtresi çok sıkıntılı yerde. mazot filtresi man 190-200tl metal olan tip.

akü 110 amper varta bagajda yer alıyor.

 

bu Quattro'larda Haldex yok, Viscous coupling yok, haliyle bakım derdi de yok. sürekli AWD olması sanırım dur kalk trafikte fazla yaktırıyor.

Şehir dışı 140km ve üzeri otoban kullanımda 8.7lt ortalaması var, şehir içi istanbul dur kalk karışık ort 11-12lt civarı. bu rakam yazılım ve egzoslu hali yalnız stock hali daha düşüktür sanırım. 

 

yazılım ve egzos ile 320bg 610nm tork dumansız alınabiliyor, Piezo enjektörlü common rail euro4 Bosch sistem,  2005-2006-2007 model yılı araçlarda 2 adet katalitik konvektör var,  sadece 1. katalizörün önünde lambda var, 2. olmadığı için arıza lambası sıkıntısı yok zaten yazılım yapılırken uyarıyıda kapattırabiliyorsunuz. 

muayene adıyla 1. katalizörü downpipe yapıp, altta ortada bulunan 2. katalizörü tutmakta fayda var, uzun yolda çok kafa yapıyor tek katalizörle bile, ikisininde düz boru yapıldığını düşünemiyorum gece yolculuğunda, bu arada sonda 2 adet spor ABT susturucu olduğu halde bu şekilde.

Alt devirlerde daha bas bir egzos sesi var, devir 3500-4000'lere yaklaşınca egzos sesi kesiliyor. Sline olanlar 35mm daha yere yakın. 4 yolcu ve bagaj ile kasislerin bazılarında sürtme olabiliyor, şaft korkusu illaki oluyor. tek sürücü iken aynı kasiste sürtme olmuyor.

 

sonuç olarak 190km ile viraja girmek paha biçilemez.

 

Allah her isteyene nasip etsin inşallah yalnız Quattro'dan sonra başka araba kullanmak çok zor. Almak istediğiniz arabalardan teker teker vazgeçmeye başlıyorsunuz.

 

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Metin Akbal yazdı:

 

Taksi çıkması mı bu ?

 

Selçuk Bakış yazdı:

Sarı mı o :wub:

 

Hee sarı :) 

 

Mert Yeldan yazdı:

 

Param yetse yemin ederim yakıtına bakmam alırım.

 

Recaro koltukların kafalıklarını söküp, uyuduruk ekranlı kafalık takan arkadaşa selam ederim

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Taksi çıkması mı bu ?

 

 

Hee sarı :) 

 

 

Recaro koltukların kafalıklarını söküp, uyuduruk ekranlı kafalık takan arkadaşa selam ederim

 

Zevksizlik abidesi de makine efsane yaa

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Bahadır Taşpolat yazdı:

 

 

2006 modeller 2020 mtv'sinde 15 yaş yapıyor, 1 sene sonra 468x2 şekline düşecek, 2005'ler 2020 mtv olarak düşmüş vaziyette satın alınacak.

 

kasko bedelinde indirime girmiyor ben bakmıştım geçen senelerde.

 

bu araçların en ağır kısmı, egzantrik zinciri değişimi. motor, şanzıman, şaft, 1. katalitik konvektör ve ön akslar sökülerek araç havada kalıyor,  motor şanzıman sehpada.

zincir değişimi işçiliği haliyle yüksek. zincir seti 3000tl civarı, işçiliğe girmiyorum. 

şanzıman ZF ancak bu denli önü açık bi V6 makinaya manuel seçeneği keşke olsaymış keşke.. 

A5 3.0TDI'larda ve A6 2.7TDI'larda var manuel versiyon eğer koyan olursa bir ömür binilecek bir araba olur bence.

 

Kronik sorun olarak bildiklerimden; emme manifoldlarında klape sistemi var, onlar aşırı kurumdan bozulunca arıza yapıyormuş, egr sistemini yazılımdan iptal ettirmek bunu kökten çözüyor.

egr sistemi su soğutmalı olduğu için korozyon yapmaması adına antifrize dikkat etmek lazım, bir A4 çürütmüş egr su radyatörünü, by pass yapıp hallettiler. 

hidrolik direksiyon sistemi yağsız kalıp pompayı yakıyormuş buda kroniklerden diye duydum.

 

mann filtre yağ filtresi ve hava filtresi 135 tl

BMK motorlar 8.2lt yağ alıyor, spec VW 507 00, 400tl yağ desek. polen filtresi çok sıkıntılı yerde. mazot filtresi man 190-200tl metal olan tip.

akü 110 amper varta bagajda yer alıyor.

 

bu Quattro'larda Haldex yok, Viscous coupling yok, haliyle bakım derdi de yok. sürekli AWD olması sanırım dur kalk trafikte fazla yaktırıyor.

Şehir dışı 140km ve üzeri otoban kullanımda 8.7lt ortalaması var, şehir içi istanbul dur kalk karışık ort 11-12lt civarı. bu rakam yazılım ve egzoslu hali yalnız stock hali daha düşüktür sanırım. 

 

yazılım ve egzos ile 320bg 610nm tork dumansız alınabiliyor, Piezo enjektörlü common rail euro4 Bosch sistem,  2005-2006-2007 model yılı araçlarda 2 adet katalitik konvektör var,  sadece 1. katalizörün önünde lambda var, 2. olmadığı için arıza lambası sıkıntısı yok zaten yazılım yapılırken uyarıyıda kapattırabiliyorsunuz. 

muayene adıyla 1. katalizörü downpipe yapıp, altta ortada bulunan 2. katalizörü tutmakta fayda var, uzun yolda çok kafa yapıyor tek katalizörle bile, ikisininde düz boru yapıldığını düşünemiyorum gece yolculuğunda, bu arada sonda 2 adet spor ABT susturucu olduğu halde bu şekilde.

Alt devirlerde daha bas bir egzos sesi var, devir 3500-4000'lere yaklaşınca egzos sesi kesiliyor. Sline olanlar 35mm daha yere yakın. 4 yolcu ve bagaj ile kasislerin bazılarında sürtme olabiliyor, şaft korkusu illaki oluyor. tek sürücü iken aynı kasiste sürtme olmuyor.

 

sonuç olarak 190km ile viraja girmek paha biçilemez.

 

Allah her isteyene nasip etsin inşallah yalnız Quattro'dan sonra başka araba kullanmak çok zor. Almak istediğiniz arabalardan teker teker vazgeçmeye başlıyorsunuz.

 

 

Çok güzel ve kulağa küpe bilgiler elinize sağlık...

 

  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal



Sarı mı o :wub:


Bakis acisina gore degisir. Kimine gore taksi cikmasi [emoji16]

 
Param yetse yemin ederim yakıtına bakmam alırım.


2 sene oncesine kadar en iyisi 80 lira ediyordu.

 

Taksi cikmasi mi o?


Her sakalliyi deden sanma [emoji8]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Metin Akbal yazdı:

Her sakalliyi deden sanma

 

Manuel araba güzel hipermilling yapılır, benzini süzdüre süzdüre gideriz...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Metin Akbal yazdı:


Bakis acisina gore degisir. Kimine gore taksi cikmasi emoji16.png
 

 

 

Geceleri yargı dağıtır, gündüzleri taksiye çıkar :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Geceleri yargı dağıtır, gündüzleri taksiye çıkar :D

 

Hacı tam tersi tam benlik oluyor :D Gündüz yargı dağıt gece taksiye çık :D

 

Metin Akbal yazdı:

2 sene oncesine kadar en iyisi 80 lira ediyordu.

 

2 sene önce dolar 3 lira idi. Alıp koyaydık köşeye.

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat
Mustafa Arıkan yazdı:

@Bahadır Taşpolat hocam bahsettiğiniz araç B7 kasa A4 3.0 TDI mi?

 

2005 A6 C6 (4F) sedan 3.0 TDI, 165kw BMK motor kodlu, Dpf bulunmayan model

 

bahsettiğiniz model de benzer motoru kullanıyor videolarda görmüştüm, ASB motorsa aynı neredeyse 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Erkan Işık

Vag grubu iyidir boşverin vag olsun çamurdan olsun zevkin parası hesaplanmaz :)) , yeni suzuki vitara lara göz atayım dedim forumlarına girdim birkac foruma girdim nur topu gibi kronik sorunları olusmus , garantili araclara dahi servis para istemis yazanların yalancısyım torsiyon egrilgi varmış rot ayarı tutmuyor diye şikayet ediyorlar her grubun kendıne göre sorunu var anlasılan 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Erkan Işık yazdı:

Vag grubu iyidir boşverin vag olsun çamurdan olsun zevkin parası hesaplanmaz :)) , yeni suzuki vitara lara göz atayım dedim forumlarına girdim birkac foruma girdim nur topu gibi kronik sorunları olusmus , garantili araclara dahi servis para istemis yazanların yalancısyım torsiyon egrilgi varmış rot ayarı tutmuyor diye şikayet ediyorlar her grubun kendıne göre sorunu var anlasılan 

offroad a vurmuşsa herşey olabiliyor onlarda,

MAslak doğuş ta işçilik hatası ile benim motoru patlatıyordu , hatasını foto ile yazılı belge ile sundum da bana kabahat attı servis müdürleri, tek cümle ile geri döndüm hayata küsmüştür sonrasında..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
Çağlar Bayur yazdı:

offroad a vurmuşsa herşey olabiliyor onlarda,

MAslak doğuş ta işçilik hatası ile benim motoru patlatıyordu , hatasını foto ile yazılı belge ile sundum da bana kabahat attı servis müdürleri, tek cümle ile geri döndüm hayata küsmüştür sonrasında..

 

Abi kitap yaz okuyalım, youtube kanalı aç abone olalım. Şu tecrübelerini aktar bizlere :)

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı

    • Mikail Gerek
×
×
  • Yeni Oluştur...