Servet Aydın 30 Eylül 2019 Paylaş 30 Eylül 2019 Orta kilit tüm 4x4 araçlarda var. Standart hali kj kadardır. Mekanik olarak kj önde tabiki Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 30 Eylül 2019 Paylaş 30 Eylül 2019 Ali Gök yazdı: iman gücüyle yürüyen bir l200 mü yoksa sensörle yürüyen wk mı iyidir arazide yakında mevzu çıkabilirde ona göre bileniyorum Bilenecek başka araçlar bul lütfen, kamyonla gerçek bir 4x4 ü kıyas etme 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 30 Eylül 2019 Paylaş 30 Eylül 2019 Servet Aydın yazdı: Orta kilit tüm 4x4 araçlarda var. Standart hali kj kadardır. Mekanik olarak kj önde tabiki kj nin boyutu müthiş avantaj yeni kasa ranger belgradda depindi durdu kj nin arkasında. sebep sığmaması manevra yapamaması misal kj tek seferde aynı yerden geriye dönerken o 3 4 hamle yaptı. zemin çamur ağaç var biliyon işte zor oluyor birde kj de öyle bir yaklaşma açısı hesaplamışki yabancı tepe inişi ne ön tampon ne arka tampon milimlede olsa kurtarıp geçiyor değmeden ama pikapın önüde arkasıda cart curt sürtüyor Sami Demirpaz yazdı: Bilenecek başka araçlar bul lütfen, kamyonla gerçek bir 4x4 ü kıyas etme gardaş ormana gidince tomruk yakıyon. napak sana anca öyle odun yetiştirriz Sami Demirpaz yazdı: Bilenecek başka araçlar bul lütfen, kamyonla gerçek bir 4x4 ü kıyas etme bunları tam bilmezsek çizmeyle ikide bir inip benim arabamı çekmek zorunda kalma 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 30 Eylül 2019 Yazar Paylaş 30 Eylül 2019 (düzenlendi) Ersen Tapan yazdı: Neden bilmiyorum kimse yanaşmıyor değişime. Haznedekini çekip tamamlayalım diyorar bende kabul etmiyorum. Rekorlar kırılıyor, tamir icin kaliper braketini sokmek gerekiyor, haznedekini bosaltmak birseye fayda saglamaz ki. Donusu olan bir sistem degil mesele kaliper tarafıno ve hortumların icini yenilemek. 30 Eylül 2019 tarihinde Dogan Arsiray tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts