İçeriğe Yönlendir

Ka - Hararet, Su Eksiltme Sorunu


Tolga Uç

Recommended Posts

Mert Yeğenoğlu
Uğur Gökçebey yazdı:

lpg varmı

 

Hayır benzinli hocam

Yorum bağlantısı
Uğur Gökçebey

lpg su tesısatı sonradan yapıldıgı ıcın kacaga musaıt  dıye demıştım

 

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Uğur Gökçebey
Çağlar Bayur yazdı:

KADAR CIKIYOR  FAN ACIYOR SIKINTI YOK AMA BU BENI TEDIRGIN EDIYOR UZUN YOLDA fan açmaz motor aşırı hraret yaparsa pistonlar blokta sıkışıp stop edebilir, dökümün nimeti olarak soğuyunca çalşışr. Ka moytoru komple rektifyeye bile girse çok basit ve ucuzdur (nispeten)

çaglar abı burdan dırek sorayım  sıkısık trafıkte hararet  95  ı buluyor fan calısıyor bu nnormalmı 70 ı gecmemesı lazım degılmı uzun yolda sıkıntı yok 70 80 arası  gezıyor  cokda az olsa ara ara su eksıltıyor tamamlıyorum  araba daha ıkı aydır bızde  ıyılesmesı ıcın bıyerlerıne baktırıyımmı  yoksa 95 felan sıkısık trafıkte normalmı 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Fan 100 de açar, 90'da kapar araçta. Yani ısı 90-100 arası olmalı. Uzun yolsa 70-80 arası düşüyorsa hararet, termostatınız bozuk demektir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Gökçebey
Sani Gerşon yazdı:

Fan 100 de açar, 90'da kapar araçta. Yani ısı 90-100 arası olmalı. Uzun yolsa 70-80 arası düşüyorsa hararet, termostatınız bozuk demektir.

Abi çok yuksek degılmı bu sıcaklık 90_100 arası  kaynama derecesi  yanı dıger kullandıgı mız arabalarda 80_90 arası gezerdi yanlısmı hatırlıyorum 

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Sistem basinc altindayken 100 derece olan kaynama noktasi antifreeze ile birlikte 120 lere kadar tirmaniyor.
Her aracin calisma isi aralığı farklidir.

Yorum bağlantısı
Uğur Gökçebey
Sani Gerşon yazdı:

Sistem basinc altindayken 100 derece olan kaynama noktasi antifreeze ile birlikte 120 lere kadar tirmaniyor.
Her aracin calisma isi aralığı farklidir.

Tammdır hocam  sıkışık trafikte 90_100 normal ozaman

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
(düzenlendi)

Aynen, sıkışık trafikte maksimum 100-101 görmeniz gerekli. Hiç bir koşulda da 90'dan aşağı düşmemeli.

tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Akın Uzun
(düzenlendi)

Merhabalar 

2000 model Ford ka marka bir aracımız var çok ta aktif kullanmıyoruz esasında. Çözemediğimiz bir sorunu var. su eksiltme. Araç dururken yok çalışıp basınç artıp araç durunca  tamamen boşalıyor desem yeri.

Aynı sorundan 2 kere tamircinin yolunu tuttum sıkıntı yok hortum yerinden çıkmış dendi yedek su deposundan çıkan 2 hotumdan kalın olan diğer tarafta nereye giriyorsa oradan. 

Geçen yine aynısı başıma geldi bende conta bu sefer yandı diyerek bıraktım arabayı olduğu yerde bugün çekici ile götürdüm ( araç çalışıp yürüyor du ben tedirgin oldum ) Yine aynı hortum patlamış dendi. ( farklı bi usta )

Ben conta yandı herhalde diyerek götürdüm. Ancak tamirci öyle bir şey görünmüyor gereksiz yere açmayalım dedi. 

İşin özü araca korkarak biniyorum artık sizde sebebi nedir. ( Fan açıyor)

tarihinde Akın Uzun tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

genelde devirdaimden kaçırır bu şekilde, ehil ustada 2 dak da teşhis edilir, maslağa gidin baktırın

Yorum bağlantısı
Akın Uzun
Çağlar Bayur yazdı:

genelde devirdaimden kaçırır bu şekilde, ehil ustada 2 dak da teşhis edilir, maslağa gidin baktırın

Mehmet beye ve size teşekkürler yol gösterdiğiniz için. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 yıl sonra...
Musa Değerli

KA da olur oyle şeyler.Termostatı degistirin radyatöre bakın hortumları degistirin.Fan calısiyormu bakin devam

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...