Mert Yeğenoğlu 21 Eylül 2019 Paylaş 21 Eylül 2019 Uğur Gökçebey yazdı: lpg varmı Hayır benzinli hocam Yorum bağlantısı
Uğur Gökçebey 22 Eylül 2019 Paylaş 22 Eylül 2019 lpg su tesısatı sonradan yapıldıgı ıcın kacaga musaıt dıye demıştım Yorum bağlantısı
Uğur Gökçebey 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Çağlar Bayur yazdı: KADAR CIKIYOR FAN ACIYOR SIKINTI YOK AMA BU BENI TEDIRGIN EDIYOR UZUN YOLDA fan açmaz motor aşırı hraret yaparsa pistonlar blokta sıkışıp stop edebilir, dökümün nimeti olarak soğuyunca çalşışr. Ka moytoru komple rektifyeye bile girse çok basit ve ucuzdur (nispeten) çaglar abı burdan dırek sorayım sıkısık trafıkte hararet 95 ı buluyor fan calısıyor bu nnormalmı 70 ı gecmemesı lazım degılmı uzun yolda sıkıntı yok 70 80 arası gezıyor cokda az olsa ara ara su eksıltıyor tamamlıyorum araba daha ıkı aydır bızde ıyılesmesı ıcın bıyerlerıne baktırıyımmı yoksa 95 felan sıkısık trafıkte normalmı Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Fan 100 de açar, 90'da kapar araçta. Yani ısı 90-100 arası olmalı. Uzun yolsa 70-80 arası düşüyorsa hararet, termostatınız bozuk demektir. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Gökçebey 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Sani Gerşon yazdı: Fan 100 de açar, 90'da kapar araçta. Yani ısı 90-100 arası olmalı. Uzun yolsa 70-80 arası düşüyorsa hararet, termostatınız bozuk demektir. Abi çok yuksek degılmı bu sıcaklık 90_100 arası kaynama derecesi yanı dıger kullandıgı mız arabalarda 80_90 arası gezerdi yanlısmı hatırlıyorum Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Sistem basinc altindayken 100 derece olan kaynama noktasi antifreeze ile birlikte 120 lere kadar tirmaniyor.Her aracin calisma isi aralığı farklidir. Yorum bağlantısı
Uğur Gökçebey 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Sani Gerşon yazdı: Sistem basinc altindayken 100 derece olan kaynama noktasi antifreeze ile birlikte 120 lere kadar tirmaniyor. Her aracin calisma isi aralığı farklidir. Tammdır hocam sıkışık trafikte 90_100 normal ozaman Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 (düzenlendi) Aynen, sıkışık trafikte maksimum 100-101 görmeniz gerekli. Hiç bir koşulda da 90'dan aşağı düşmemeli. 16 Ekim 2019 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Akın Uzun 9 Aralık 2019 Paylaş 9 Aralık 2019 (düzenlendi) Merhabalar 2000 model Ford ka marka bir aracımız var çok ta aktif kullanmıyoruz esasında. Çözemediğimiz bir sorunu var. su eksiltme. Araç dururken yok çalışıp basınç artıp araç durunca tamamen boşalıyor desem yeri. Aynı sorundan 2 kere tamircinin yolunu tuttum sıkıntı yok hortum yerinden çıkmış dendi yedek su deposundan çıkan 2 hotumdan kalın olan diğer tarafta nereye giriyorsa oradan. Geçen yine aynısı başıma geldi bende conta bu sefer yandı diyerek bıraktım arabayı olduğu yerde bugün çekici ile götürdüm ( araç çalışıp yürüyor du ben tedirgin oldum ) Yine aynı hortum patlamış dendi. ( farklı bi usta ) Ben conta yandı herhalde diyerek götürdüm. Ancak tamirci öyle bir şey görünmüyor gereksiz yere açmayalım dedi. İşin özü araca korkarak biniyorum artık sizde sebebi nedir. ( Fan açıyor) 9 Aralık 2019 tarihinde Akın Uzun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Aralık 2019 Paylaş 9 Aralık 2019 genelde devirdaimden kaçırır bu şekilde, ehil ustada 2 dak da teşhis edilir, maslağa gidin baktırın Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2019 Paylaş 9 Aralık 2019 Akın Uzun yazdı: Merhabalar Merhaba Maslak, Osman Usta Yorum bağlantısı
Akın Uzun 9 Aralık 2019 Paylaş 9 Aralık 2019 Çağlar Bayur yazdı: genelde devirdaimden kaçırır bu şekilde, ehil ustada 2 dak da teşhis edilir, maslağa gidin baktırın Mehmet beye ve size teşekkürler yol gösterdiğiniz için. 1 Yorum bağlantısı
Musa Değerli 30 Nisan 2022 Paylaş 30 Nisan 2022 KA da olur oyle şeyler.Termostatı degistirin radyatöre bakın hortumları degistirin.Fan calısiyormu bakin devam Yorum bağlantısı
Recommended Posts