İçeriğe Yönlendir

100.000 Lira Civarında Araç Önerileriniz


Murat Öngür

Recommended Posts

Mehmet Göktürk
Metin Ankara yazdı:

 

mondeo 3 veya avensis vs. yerinde 407 mi iyidir demek istediniz?

 

 

 

 

temiz ise 407 çok iyi araçtır. Ve fakat sayı az olduğu için parça vesaire nisbeten zorlaşır.

Ama bu nedenle de ucuza alınır. :)

407 sıfır olduğu dönemde yanına yaklaşamadığımız araçlardandır. Avensis ve mondeo o kadar değil.  avensis çook eskisi olursa olabilir. enteresan araçlar. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Ankara
Mehmet Pınar yazdı:

Mk3  Mondeo

 

Teşekkür ederim cevap için.

 

Mehmet Göktürk yazdı:

 

temiz ise 407 çok iyi araçtır. Ve fakat sayı az olduğu için parça vesaire nisbeten zorlaşır.

Ama bu nedenle de ucuza alınır. :)

407 sıfır olduğu dönemde yanına yaklaşamadığımız araçlardandır. Avensis ve mondeo o kadar değil.  avensis çook eskisi olursa olabilir. enteresan araçlar. 

 

Mehmet Bey teşekkürler.  O halde şu an için mondeo ile 407 öne çıkıyor gibi. Aslında avensislerin 2.0 motoru LPG uyumu iyi olmadığından hala benzinli ve yaşına göre düşük km. olanlar çıkıyor. Bir yandan da aklım 98-2000 gibi Mersedes E 200'de. onun da temizini bulmak çok zor sanırım :) 

Yorum bağlantısı
Murat Sahın

Cevabını bilmemekle birlikte, merak ettiğim soru. Bakalım sonuç ne çıkacak...

 

Not: Linea güvenli bir araç değil. Accent ve symbol de öyle. B segmenti araçlara bakmayın güvenik beklentiniz varsa. En az C segmenti olmalı. Selamlar...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tufan Caliskan

Piyasadaki mondeolar artık yorgun düştü, bakımsız kaldı. (istisnalar o paralardan fazlasını istiyor) Yaşlı araba ile uğraşmak zordur, ben sizin için seçeneği 2'ye indireyim. En azından arıza çıkarma potansiyeli diğerlerine göre çok daha düşük olur.

 

Toyota avensis

Honda Accord

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan

MK3 Mondeo alacaksanız ve bütçeniz 80.000 tl ise, 60-70 arasına alın. Kalanını bakım ve masrafa ayırın.

 

Ayrıca uzun süreli sahibi olandan alın. 

 

He yerinizde ben olsam almazdım o ayrı konu. Ama siz benim yerimde olsaydınız alırdınız o da bir başka konu.  Bilmem anlaşıldı mı :D

 

Şu anda MK3 Mondeo ilk arabanız olması gereken bir araba değildir. 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz

407 2006 da makyajlandı o zamana kadar olanlar 4 ileri idi ve bu yüzden 120 den sonra motor bağırıyordu kafa ağrıtıyordu makyajlı kasada 6 ileriye geçtiler bu sıkıntı gitti lakin ben afyonda 407 ile karda buzda gidemiyordum yere çok yakın idi altı sürtüyordu araç askıda kalıyordu.keza accortta aynı şekilde çok alçak araç ama o paraya temizi çok zor.Mondeo mk3 manuele biniyorum 3 yıl oldu çok memnunum yılda 3 araba değiştiren biri olarak takılı kaldım çünkü bana güven veriyor daha yüksek süratte savrulduğunu görmedim.Mk4 mondeo  mk3 den çok daha sessiz ve konforluydu ama mk3 duruşu daha güzel diye buna geçtim.Avensis lere tüp bağlanmıyor yakıtı üzecektir ortalama 12-14 litre şehir içi 1,6 larda otomatik yok.Sonata da usta ve parça sıkıntısı çekilebilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Evcin

Araç kullanımınız ne durumda bilmiyorum ama ben olsam ilk aracımı D segment almazdım.

D sınıfı araçlar popüler C sınıfı araçlardan uygun olmasının nedeni Türkiye seviyor C sınıfını hem ticareti çok oluyor hem parçası hem ustası.

Benim tavsiyem Otomatik Civic olur. ( fiyatlarını net bilmiyorum )

şu anda kullandığım 2011 Focus otomatik de kesinlikle tavsiye ederim ama ağır hasarlıları 90 liradan başlıyor. Öyle alır binerim öyle de satarım derseniz alternatif olabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Rüzgar Atay
Metin Ankara yazdı:

İyi günler

 

Ortalama 80-90.000 TL civarı 2001-2 üzeri (genelde kasa değişimi bu yıllarda olduğundan)  otomatik D sınıfı araç araç arıyorum. Benim için çok yakması o kadar önemli değil, çünkü günlük kullanmayacağım. Aile için rahat olsun, güvenli olsun, çok sıkıntı çıkarmasın yeter.

 

İlk aracım olacak, şimdiye kadar ihtiyaç duymamıştım. Uzun süredir araştırıyorum, ancak içinden çıkamıyorum :)

 

O kadar çok araç inceledim ki, 

 

Mondeo 3 TDCI  GHIA 2006+ (70-80 civarı fiyatları)

Mondeo 4 TDCI Trend 2008+

Toyota avensis

Honda Accord

Peugeut 407

Volvo s40

Audi A4

Hyundai sonata

 

Şu ana kadar en çok aklıma yatan Mondeo 3 TDCI  oldu. forumda okuduğuma göre, hem jatco otomatik şanzımanı kaliteli ve sorunsuz, hem motor kolay arıza yapmaz deniyor. Ama onların da km çok yüksek oluyor, bir de dizel sıkıntı yaşar diyen çok oluyor. Alırsam üzer mi bilemiyorum, parça bulunamaması veya büyük sorun çıkarması gibi. 

 

Accord ve avensislerin yılları mondeo ya göre 3-4 yıl daha eski oluyor fakat fiyatlar daha yüksek oluyor, benzinliden mi, japon olduğundan mı tam bilemiyorum.

 

Bu arada c segment olan hemen hemen bütün modellere de baktım. Chevrolet cruse, lacetti, hyundai elantra, kia cerato, mitsubishi lancer vs.

Gerçekten de anlam veremediğim şekilde fiyatlar. misal 2011-12 fiat linealar, hyundai accentler veya kia ceratolar falan daha düşük segmentte olmasına rağmen daha pahalıya satılıyor. Yani 2005  civarı kia cerato nasıl 2008 mondeodan pahalı oluyor anlamıyorum :)  

 

Yoksa gözü karartıp biraz daha zorlayıp, çok yüksek km de olsa 98-2000 civarı mersedes E falan mı alsam bilemedim.

 

Fikir verebilirseniz çok sevinirim. 

 

 

 

 

 

407 nin temizini bulursan alabilirsin. güzel araç. 407 için tavsiyem çok el değiştirmemiş, 1 veya 2 veya 3. sahibinden olsun .  yoksa alma çk kafan ağrır.

volvo nun temiz, az km yapmışını bulursan güzel araç,kaçırma tavan sarkmasına dikkat et.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Ankara
Tufan Caliskan yazdı:

Piyasadaki mondeolar artık yorgun düştü, bakımsız kaldı. (istisnalar o paralardan fazlasını istiyor) Yaşlı araba ile uğraşmak zordur, ben sizin için seçeneği 2'ye indireyim. En azından arıza çıkarma potansiyeli diğerlerine göre çok daha düşük olur.

 

Toyota avensis

Honda Accord

 

Ümit Türk yazdı:

Japon aracı bakmanız yararınıza. 

 

Teşekkür ederim, evet japonlar daha sorunsuz deniyor hep.

 

Rüzgar Atay yazdı:

 

407 nin temizini bulursan alabilirsin. güzel araç. 407 için tavsiyem çok el değiştirmemiş, 1 veya 2 veya 3. sahibinden olsun .  yoksa alma çk kafan ağrır.

volvo nun temiz, az km yapmışını bulursan güzel araç,kaçırma tavan sarkmasına dikkat et.

 

Rüzgar Bey 407 görünümü hoş geliyor gayet, onlar da geneli 2005 ve öncesi olduğu için düşündürüyor.

Volvo da çok hoşuma gidiyor, ama okuduklarım gözümü korkutuyor, servis ve parça fiyatları çok yüksek oluyor diye.

 

Fatih Evcin yazdı:

Araç kullanımınız ne durumda bilmiyorum ama ben olsam ilk aracımı D segment almazdım.

D sınıfı araçlar popüler C sınıfı araçlardan uygun olmasının nedeni Türkiye seviyor C sınıfını hem ticareti çok oluyor hem parçası hem ustası.

Benim tavsiyem Otomatik Civic olur. ( fiyatlarını net bilmiyorum )

şu anda kullandığım 2011 Focus otomatik de kesinlikle tavsiye ederim ama ağır hasarlıları 90 liradan başlıyor. Öyle alır binerim öyle de satarım derseniz alternatif olabilir.

 

Civic fiyatları diğerlerine göre bayağı yüksek duruyor. Dediğiniz sebeplerden dolayıdır tabii ki. ama bana fazla yüksek geldi. Yani ha bire araç değişeceğim diye düşünmediğimden, fazla 2. el kısmını düşünmüyorum şu an. Satacağımda 3 günde değil 3 ayda satılsın,  veya 3-5 düşük olsun sorun değil. 

 

Harun Kocaçalışkan yazdı:

MK3 Mondeo alacaksanız ve bütçeniz 80.000 tl ise, 60-70 arasına alın. Kalanını bakım ve masrafa ayırın.

 

Ayrıca uzun süreli sahibi olandan alın. 

 

He yerinizde ben olsam almazdım o ayrı konu. Ama siz benim yerimde olsaydınız alırdınız o da bir başka konu.  Bilmem anlaşıldı mı :D

 

Şu anda MK3 Mondeo ilk arabanız olması gereken bir araba değildir. 

 

 

Harun Bey teşekkürler, neden ilk araba olmamalı? yani sanayiden çıkamam diye mi :)

 

Ferhat Yavuz yazdı:

407 2006 da makyajlandı o zamana kadar olanlar 4 ileri idi ve bu yüzden 120 den sonra motor bağırıyordu kafa ağrıtıyordu makyajlı kasada 6 ileriye geçtiler bu sıkıntı gitti lakin ben afyonda 407 ile karda buzda gidemiyordum yere çok yakın idi altı sürtüyordu araç askıda kalıyordu.keza accortta aynı şekilde çok alçak araç ama o paraya temizi çok zor.Mondeo mk3 manuele biniyorum 3 yıl oldu çok memnunum yılda 3 araba değiştiren biri olarak takılı kaldım çünkü bana güven veriyor daha yüksek süratte savrulduğunu görmedim.Mk4 mondeo  mk3 den çok daha sessiz ve konforluydu ama mk3 duruşu daha güzel diye buna geçtim.Avensis lere tüp bağlanmıyor yakıtı üzecektir ortalama 12-14 litre şehir içi 1,6 larda otomatik yok.Sonata da usta ve parça sıkıntısı çekilebilir.

 

Ferhat Bey memnun musunuz mk3 den? parça veya servis sıkıntısı yaşadınız mı?  Ve mondeo 4'ten çok şikayetiniz olmuş muydu? Şu anda hala bana en yakın gelen mondeo 3 veya zorlarsam mondeo 4.

 

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Rüzgar Atay

407 nin makyajlısına bakın. dediğim gibi temiz 407 yi çok aramak gerekir . volvo, küçük ilçede oturuyorsanız sorun olur ama büyük yerde sıkıntı çıkmaz. volvocuların grupları falan bişeyleri vardır. onlara bi danışın .

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ferhat Yavuz
Metin Ankara yazdı:

 

 

Teşekkür ederim, evet japonlar daha sorunsuz deniyor hep.

 

 

Rüzgar Bey 407 görünümü hoş geliyor gayet, onlar da geneli 2005 ve öncesi olduğu için düşündürüyor.

Volvo da çok hoşuma gidiyor, ama okuduklarım gözümü korkutuyor, servis ve parça fiyatları çok yüksek oluyor diye.

 

 

Civic fiyatları diğerlerine göre bayağı yüksek duruyor. Dediğiniz sebeplerden dolayıdır tabii ki. ama bana fazla yüksek geldi. Yani ha bire araç değişeceğim diye düşünmediğimden, fazla 2. el kısmını düşünmüyorum şu an. Satacağımda 3 günde değil 3 ayda satılsın,  veya 3-5 düşük olsun sorun değil. 

 

 

Harun Bey teşekkürler, neden ilk araba olmamalı? yani sanayiden çıkamam diye mi :)

 

 

Ferhat Bey memnun musunuz mk3 den? parça veya servis sıkıntısı yaşadınız mı?  Ve mondeo 4'ten çok şikayetiniz olmuş muydu? Şu anda hala bana en yakın gelen mondeo 3 veya zorlarsam mondeo 4.

 

 

 

 

 

MK3 den çok memnunum 3 sene önce 30-35 bin bandında geziyordu ben ilk sahibi bankacıdan 39 bine zor almıştım.Aşırı memnunum mk4 ümde çok iyiydi satarsam mk5 alırım başka araca bakmam şahsen.benim araç 2005 model ama hala abi sıfır mı aldın hayırlı olsun diyenler var.Fiyat ucuzladıkça km ve masrafı artıyor ben yağ filtre harici daha masraf yapmadım 100 binde almıştım 130 bin oldu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Ankara
Rüzgar Atay yazdı:

407 nin makyajlısına bakın. dediğim gibi temiz 407 yi çok aramak gerekir . volvo, küçük ilçede oturuyorsanız sorun olur ama büyük yerde sıkıntı çıkmaz. volvocuların grupları falan bişeyleri vardır. onlara bi danışın .

Rüzgar Bey teşekkür ederim. Ankara'dayım, volvo işte s40 otomatik vites yok, s60 aşırı masraflı olur diye çekiniyorum okuduklarımdan.

 

Ferhat Yavuz yazdı:

MK3 den çok memnunum 3 sene önce 30-35 bin bandında geziyordu ben ilk sahibi bankacıdan 39 bine zor almıştım.Aşırı memnunum mk4 ümde çok iyiydi satarsam mk5 alırım başka araca bakmam şahsen.benim araç 2005 model ama hala abi sıfır mı aldın hayırlı olsun diyenler var.Fiyat ucuzladıkça km ve masrafı artıyor ben yağ filtre harici daha masraf yapmadım 100 binde almıştım 130 bin oldu

 

Ferhat Bey teşekkür ederim. Allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmak nasip etsin. Umarım biz de memnun olacağımız bir araç buluruz :) 

 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Hyundai Sonata kmlere bakinca buyuk arac olarak bakilabilinir. En azindan ariza cikarma olasiligi daha azdir. 2.0 gls olanlar.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Ankara
Sinan Akgöl yazdı:

Hyundai Sonata kmlere bakinca buyuk arac olarak bakilabilinir. En azindan ariza cikarma olasiligi daha azdir. 2.0 gls olanlar.

 

Sinan Bey teşekkür ederim. Evet Sonata diğerlerine göre daha düşük fiyatlar, yaşına göre de konforlu deniyor, ama yukarıda parçası, ustası zor bulunur yazıldı ya ondan dolayı çekincede kaldım. 

 

Piyasa gerçekten de çok tuhaf.

Konuya yazan hemen herkes, yüksek model yılı öneriyor ama, aynı model yılı Focus'lar, mondeo'dan; Honda civic'ler Accord'dan; Hyundai elantra'lar sonata'dan daha pahalı nerdeyse.

Misal Focus otomatik alayım sorunsuz deniyor, düşünüyorum aynı fiyata hatta daha düşüğe mondeo alınabiliyor. Mk3, Mk4 farketmiyor aynı durum. 

Aynı durum hemen her marka için geçerli. 

Aynı model yılı olunca, tüketimleri de aşağı yukarı aynı sayılır, ee bu fark neden sırf 2. eli yavaş olur veya parçası pahalı olur diye mi? 

 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Furkan Bakırel

Parça fiyatı sorunu , daha komplike araçlar olduğu için daha çok sorun çıkarma ihtimalleri , boyutunun nisbeten daha büyük olması , c segmenti araçlarında aynı işi görmesi , şehiriçi küçük arabanın kullanım rahatlığı , segment büyüdükçe sanayicilerin saplama potansiyelinin artması vs vs bu yüzden daha ucuzlar.Birde rakip olayı var d segmentinin satış kralı belli o yüzden onlar daha ucuz . Accord , Sonata , Mondeo ,C5 , Talisman ne de Avensis ; Passat karşısında pek tutunamıyor. Passat adı yetiyor peynir ekmek gibi satıyor , ikinci elde parça zibil keza servis ağı da öyle hem yetkili hem özel servis çok yaygın Anadolu'nun en ücra köşesinde bile ne parçadan ne de ustadan yana hiç sıkıntı yok.Ama Accord öyle değil hele sonata hiç değil bozulunca yüzüne bile bakan olmaz ha iyidir kötüdür orası tartışılır ama alıcı gözüyle bakınca durum bu . Mondeo da hep küçük kardeşinin gölgesinde kaldı focus o kadar güzel bir araç ki insanlar Mondeo ya yönelmedi çünkü focus her ihtiyaca cevap veren bir arabaydı ve çok tutan bir modeldi Mondeo hep gölgesinde kaldı. Bazı markalar da d segmenti arabalar satamadı çünkü markanın pazarına tersti mesela Avensis yada Talisman . Toyota denilince akla illaki Corolla geliyordu , Toyota yı tercih edenler de sorunsuz olduğu için tercih ediyordu Toyota müşterileri konfor yada donanım aramıyordu o yüzden Corolla satılıyordu ama Avensis (eski yıllarda Corona) satılmıyordu.Renault'un da pazar anlayışı ucuza araba satmaktı gerçekten ucuza da satıyordu Clio zamanında satılan en ucuz arabalardandı ve herhangi bir prestij, kalite yada konfor anlayışı yoktu. Bazen çok kaliteli arabalar yapıyordu (safrane gibi) ama asıl olayı ucuza araba satmaktı.Parçası da ucuzdu servisi de ucuzdu insanlar bu yüzden Renault tercih ediyordu Clio bu yüzden satıyordu biraz büyük biraz daha donanımlı biraz daha konforlu isteyen ise Megane alıyordu ama Talisman (eskiden Laguna sonra latitude ) satılmıyordu.Olay kabaca bu şekilde...







  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Metin Ankara
Furkan Bakırel yazdı:

Parça fiyatı sorunu , daha komplike araçlar olduğu için daha çok sorun çıkarma ihtimalleri , boyutunun nisbeten daha büyük olması , c segmenti araçlarında aynı işi görmesi , şehiriçi küçük arabanın kullanım rahatlığı , segment büyüdükçe sanayicilerin saplama potansiyelinin artması vs vs bu yüzden daha ucuzlar.Birde rakip olayı var d segmentinin satış kralı belli o yüzden onlar daha ucuz . Accord , Sonata , Mondeo ,C5 , Talisman ne de Avensis ; Passat karşısında pek tutunamıyor. Passat adı yetiyor peynir ekmek gibi satıyor , ikinci elde parça zibil keza servis ağı da öyle hem yetkili hem özel servis çok yaygın Anadolu'nun en ücra köşesinde bile ne parçadan ne de ustadan yana hiç sıkıntı yok.Ama Accord öyle değil hele sonata hiç değil bozulunca yüzüne bile bakan olmaz ha iyidir kötüdür orası tartışılır ama alıcı gözüyle bakınca durum bu . Mondeo da hep küçük kardeşinin gölgesinde kaldı focus o kadar güzel bir araç ki insanlar Mondeo ya yönelmedi çünkü focus her ihtiyaca cevap veren bir arabaydı ve çok tutan bir modeldi Mondeo hep gölgesinde kaldı. Bazı markalar da d segmenti arabalar satamadı çünkü markanın pazarına tersti mesela Avensis yada Talisman . Toyota denilince akla illaki Corolla geliyordu , Toyota yı tercih edenler de sorunsuz olduğu için tercih ediyordu Toyota müşterileri konfor yada donanım aramıyordu o yüzden Corolla satılıyordu ama Avensis (eski yıllarda Corona) satılmıyordu.Renault'un da pazar anlayışı ucuza araba satmaktı gerçekten ucuza da satıyordu Clio zamanında satılan en ucuz arabalardandı ve herhangi bir prestij, kalite yada konfor anlayışı yoktu. Bazen çok kaliteli arabalar yapıyordu (safrane gibi) ama asıl olayı ucuza araba satmaktı.Parçası da ucuzdu servisi de ucuzdu insanlar bu yüzden Renault tercih ediyordu Clio bu yüzden satıyordu biraz büyük biraz daha donanımlı biraz daha konforlu isteyen ise Megane alıyordu ama Talisman (eskiden Laguna sonra latitude ) satılmıyordu.Olay kabaca bu şekilde...
 

 

Furkan Bey, üşenmeden çok güzel yazmışsınız teşekkür ederim.

 

Benim gerek burda yazılanlardan, gerek diğer okuduklarımdan çıkardığım sonuç, alacağın araçla alakalı iyi bir usta veya servis bulman gerektiği önce :) 

Çünkü fazla yakmasını da göze alsak, parçanın pahalı olmasını da göze alsak, kendin anlamıyorsan, çevrende yoksa iş nihayetinde oraya varıyor.

 

Fakat ben passatı listeye bile almamıştım duyduklarımdan dolayı örneğin, servisi, ustası, parçası ne kadar bol bulunsa da. İşin bir de bu boyutu var. 

Aynı şekilde yukarıda yazdığım gibi volvo s60'da listemde yok. Ki aslında en hoşuma giden araçlardandır.

 

Şu durumda 3 seçenek görünüyor.

civic veya focus otomatik almak 

Sorun yaşamayı göze alıp mondeo 3 veya 4 almak

Ya da gözü karartıp eski bir mersedes almak :) 

 

 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
(düzenlendi)
Metin Ankara yazdı:

 

Sinan Bey teşekkür ederim. Evet Sonata diğerlerine göre daha düşük fiyatlar, yaşına göre de konforlu deniyor, ama yukarıda parçası, ustası zor bulunur yazıldı ya ondan dolayı çekincede kaldım. 

 

Piyasa gerçekten de çok tuhaf.

Konuya yazan hemen herkes, yüksek model yılı öneriyor ama, aynı model yılı Focus'lar, mondeo'dan; Honda civic'ler Accord'dan; Hyundai elantra'lar sonata'dan daha pahalı nerdeyse.

Misal Focus otomatik alayım sorunsuz deniyor, düşünüyorum aynı fiyata hatta daha düşüğe mondeo alınabiliyor. Mk3, Mk4 farketmiyor aynı durum. 

Aynı durum hemen her marka için geçerli. 

Aynı model yılı olunca, tüketimleri de aşağı yukarı aynı sayılır, ee bu fark neden sırf 2. eli yavaş olur veya parçası pahalı olur diye mi? 

 

 

 

 

Hyundai ustasi zor mudur bilmem ancak arabanin cok sorun cikarmiyacagini biliyorum. Honda Civicte kullandim otomatik focus 1 otomatikte. Honda dikis makinasi gibi yag su devam. Ama Focusta konforda var ozellikle bana gore tavan yalitimi ve koltuklari Hondaya gore daha iyi. Ancak hic basim agrimasin sanayiye bakimdan bakima gideyim diyorsaniz cekik gozluden devam satisida kolay. D sinifi diyorsanizda o paraya en iyisi bana gore Sonata gls. 

 

Piyasa hep degisik dahada duzelmez bu otvlerle. Ben kendi aracimi bile 90bin tlye aldim ilanlarda 45 oldugu hali hatirliyorum.

tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Ankara
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Camry var. Temiz arabalar görüyorum sarı sitede

 

Tansu bey Camry  E sınıfı ve çok az olduğundan sıkıntısı daha çok olur gibi.

 

Muhammet Ali Deli yazdı:

Honda Civic

Teşekkür ederim.

 

Sinan Akgöl yazdı:

Hyundai ustasi zor mudur bilmem ancak arabanin cok sorun cikarmiyacagini biliyorum. Honda Civicte kullandim otomatik focus 1 otomatikte. Honda dikis makinasi gibi yag su devam. Ama Focusta konforda var ozellikle bana gore tavan yalitimi ve koltuklari Hondaya gore daha iyi. Ancak hic basim agrimasin sanayiye bakimdan bakima gideyim diyorsaniz cekik gozluden devam satisida kolay. D sinifi diyorsanizda o paraya en iyisi bana gore Sonata gls. 

 

Piyasa hep degisik dahada duzelmez bu otvlerle. Ben kendi aracimi bile 90bin tlye aldim ilanlarda 45 oldugu hali hatirliyorum.

 

Teşekkürler Sinan Bey.

 

Peki son olarak 2001 Mersedes c200  Komp. otomatik alsam çok sorun yaşar mıyım? km genelde 350 bin üzeri oluyor. aşağı yukarı fiyatlar diğerleriyle yakın. Kullanan varsa fikir belirtebilecek memnun olurum.

 

 

Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl
Metin Ankara yazdı:

 

 

 

 

Teşekkürler Sinan Bey.

 

Peki son olarak 2001 Mersedes c200  Komp. otomatik alsam çok sorun yaşar mıyım? km genelde 350 bin üzeri oluyor. aşağı yukarı fiyatlar diğerleriyle yakın. Kullanan varsa fikir belirtebilecek memnun olurum.

 

 

 

Rica ederim ne demek, Mercedes konusunda cok hakim degilim malesef ancak

@Furkan Avcı Ağabey C200 komp ile sorularinizi cevaplayacaktir. C320 ayni kasa kullanmıştı. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
Metin Ankara yazdı:

Peki son olarak 2001 Mersedes c200  Komp. otomatik alsam çok sorun yaşar mıyım? km genelde 350 bin üzeri oluyor. aşağı yukarı fiyatlar diğerleriyle yakın. Kullanan varsa fikir belirtebilecek memnun olurum.

w203 kasa 2005 de makyajlandı, makyajdan önceki serilerde elektronik bazı aksamlar (sensor, ECU (beyin) vs) sıkıntı çıkarmaya meyilli gibi ama birazda şans işi olabiliyor. Ben 2003 C320 yi 6.5 yıl kullandım 2013-2019 arası elektronik olarak bir tane bile sıkıntım olmadı.

c200 komp. motor olarak; dikkat edilmesi gereken ve kronik sorun çıkaran sadece eksantrik dişlisi problemi var, eğer o da bir kez yapılmışsa uzun yıllar sorun çıkarmaz, kompressörün de çok fazla problem çıkardığını okumadım.

Nedense piyasada km si yüksek olan araçlar hep mercedes :D diğer arabalar pek km yapmıyor nedense :) ben sattığımda 370.000 km de idi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Ankara
Furkan Avcı yazdı:

w203 kasa 2005 de makyajlandı, makyajdan önceki serilerde elektronik bazı aksamlar (sensor, ECU (beyin) vs) sıkıntı çıkarmaya meyilli gibi ama birazda şans işi olabiliyor. Ben 2003 C320 yi 6.5 yıl kullandım 2013-2019 arası elektronik olarak bir tane bile sıkıntım olmadı.

c200 komp. motor olarak; dikkat edilmesi gereken ve kronik sorun çıkaran sadece eksantrik dişlisi problemi var, eğer o da bir kez yapılmışsa uzun yıllar sorun çıkarmaz, kompressörün de çok fazla problem çıkardığını okumadım.

Nedense piyasada km si yüksek olan araçlar hep mercedes :D diğer arabalar pek km yapmıyor nedense :) ben sattığımda 370.000 km de idi.

Furkan Bey teşekkür ederim cevap için.

Sanırım mercedes motorları uzun süre dayandığı bilindiğinden, önceden km. düşürmeye gerek görmemişler, düşük km olanlar da sadece galerilerde olanlar :)

Bu durumda 2000-2001 c200 de mantıklı olabilir. Diğerleri ile arada 6-10 yıl oluyor ama kalite farkı kapatır gibi düşünüyorum, ama yanılabilirim tabii.   

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...