Volkan Dinçel 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 5 yıl kayış için çok kısa değil mi? Cruzeda 10 yıl/ 150.000 km.idi..servislere sorsak mümkünse heryıl değiştirin diyeceklerde 5 yılda kayış değişimi kısa gibi.. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 Yok..10 yıl sonra triger değiştirmeye götürüyorsunuz arabanın yenisini veriyorlar 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Sert 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 hocam km düşük olsa bile araç yaşını ihmal etmeyin. bir yakınımın arabasının km düşüktü, trigeri oluşturan bazı parçalarda yıla bağlı olarak çatlamalar olmuştu,mecburen değiştirmişti.bu arada aracı satacak falan olursanız çok temizmiş, sulandım resmen:) Yorum bağlantısı
Fatih Söğütçü 14 Şubat 2016 Paylaş 14 Şubat 2016 2011 ve 22 bin mi ağlamak istiyorum. Yorum bağlantısı
Sinan Kaya 14 Şubat 2016 Paylaş 14 Şubat 2016 (düzenlendi) C max ların bildiğim bi kısmında Pejo motoru var Pejo ile Ford km arasında 20000 km farkı var. Servisee gittik tesadüf eseri bi arkadaşımla onda 407 bende c max hesap istedi triger için ve km sordu 200000 aracı daha 20000 var dedi merak edip bende sordum adam bi ikilem kaldı bunların motoru Aynı ama ford 200000 değişim diyor dedi ve bi çok parçası da aynı citroen Pejo bi marka daha vardı ama şimdi hatirlamadim. motor olarak bazı parçaları aynı 14 Şubat 2016 tarihinde sinan kaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kamil Dede 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 merhaba aracım dizel 2012 model focus 3 sedan şuan 99.500 km de triger değişimi ile ilgili olarak servis'e sorduğumda normalde 4 yıl yada 130.000 km de değişim yapılması gerektiğini söyledi 4 yıl doldu ama 30.000 km var daha sizce değiştirmem gerekir mi yoksa bi 10.000 -15.000 daha bineyım mı bide ankara'da triger değişimi hakkında tavsiye edebileceğiniz özel servis var mı yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Triger değişimini yetkili serviste yaptırın bence..Diğer bakımlar özel serviste olabilir. 4 yıl bana kalırsa triger değişimi için çok çok kısa (tabi çok yüksek km yapmadığınız varsayımı altında)..servise sorsanız işi şansa bırakmayalım malum Türkiye şartları diye insanı korkutuyorlar. Karar sizin tabi koparsa da açacağı masraf çok büyük.. 1 Yorum bağlantısı
Emrullah Aydoğdu 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Ben 8 yıl sonra serviste değiştirdim. Kutusundan çıkan yenisinden bir farkı yoktu. Ne çatlak ne birşey. Tabi bunlar benim gözle gözlemleyebildiğim. En azından 5 yıl dolsun. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Türkiye şartları , Türkiye şartları ne varsa bu şartlarda anlamadım gitti.. Sanki Afrika da ya da kutuplar bölgesindeyiz.. 3 Yorum bağlantısı
Mithat Tuğrul 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Ben sorduğumda 6 yıl 130 bin dediler. Birazda şans işi tabiki Yorum bağlantısı
Kamil Dede 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 mithat bey , benzınlı mi dizel mı sizin araç Yorum bağlantısı
Eren GÜZELKAN 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Ben yeni değiştim 2012 model focus 3 dizel Değişmişken herşeyi değişeyim dedim ve; Triger seti Devirdaim Gergi rulmanı V kayışı Antifiriz Ve yağ bakım seti olarak hepsini ford ürünü ( fomoco ve motorcraft) olarak aldım yağda castrol 5w-30 edge toplam bana işçilik içinde maliyeti 900 tl oldu. İşin can alıcı kısmı söktüğümüzde çok az da olsa devirdaim in su kaçırıyor olmasıydı. Servis bana 90 veya 4 yıl dedi. Benim değişim sebebim 4.5 yıl ve arabada son zamanlarda artan titreşimdi. Şuan araçta ne titreşim var nede benim kafamda soru işareti... ( çıkan kayışlarda ben bir eskime çatlama falan görmedim. Ama devirdaim için aynı şeyi söyleyemem) Sent from my iPhone using Tapatalk Yorum bağlantısı
Kamil Dede 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 servislerin verdikleri bilgiler birbirinden uyumsuz biraz önce başer oto (ankara)ile görüşüm 5 yıl yada 130.000 km dediler aslında en temızı değiştirip kafa rahat binmek Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 son yazıda 4 yıl 135bin kmdir. Ama daha önce 5 yıl 90 bin km idi. Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Devir daimin uzun yıllar dayanmadığını ve devirdaim değiştirilirken de trigerin değişmesinin de daha kolay olduğunu okumuştum bi yerde. Yani triger uzun düre dayansa bile devirdaim su kaçırabiliyormuş. Her iki parça için ayrı zamanlarda işçilik vermektense birlikte 4. Yılda değişimi daha mantıklı diyorlardı. Yorum bağlantısı
Erdinç Öz 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Ben de 125 bin km de olan aracımın trigerini özel serviste değiştirttim,kayışlarda gözle görülür bir hata vs. yoktu ancak benimde devir daim motoru su kaçırıyordu. işçilik 200 TL civarında olduğu için iki kez işçilik olmaması için açmışken ne varsa değiştirilmelidir. Yorum bağlantısı
Emre Kanbir 17 Ağustos 2016 Paylaş 17 Ağustos 2016 Merhaba, aynı sıkıntıyı ben de yaşıyorum. 2012 mk3 trend dizel aracıma tan otoda triger değişimi gerekli dendi.Diğer yetkili servislere sordum 5 yıl 135.000 km cevabı aldım. Aracım daha 68.000 km de acaba gerçekten değiştirmek gerekli mi. Yorum bağlantısı
Kamil Dede 17 Ağustos 2016 Paylaş 17 Ağustos 2016 ben değiştirmeden az 120.000 km ye kadar bu şekilde bınmeyı dusunuyorum Yorum bağlantısı
Alper Koçak 18 Ağustos 2016 Paylaş 18 Ağustos 2016 euro 5 motorlarda 120 binde değişiyor. ben aldığımda değiştirmek için gittim bayada araştırdım bu cevaba ulaştım gerçi benim devir daimden ses geliyordu beklemek istemedim direk değiştirttim Yorum bağlantısı
Hakan Kalkan 20 Eylül 2016 Paylaş 20 Eylül 2016 Arkadaşlar 2015 benzinli atmosferik focus un trigeri ne zaman değişir. Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 20 Eylül 2016 Paylaş 20 Eylül 2016 vw olsa 120.000km derdim. servis öyle dedi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts