Eren Gökmen 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 (düzenlendi) bizdeki yol ve çevre şartlarından ötürü 90 binmiş. yollar iyileşince avrupa normlarına çekilmiş. servis hep bunu söylüyor ama ben buna inanmiyorum. sonucta triger kayisinin yolla ne ilgisi var. mazot filtresi degisimi avrupada 60000, Türkiye'de 30000 veya 45000. bunu anlarim cünkü arada fark var. öte yandan gercekten Türkiye'de iyi bir yerden mazot aliniyorsa bu demekki 60000 de degistirilebilir. insanin icine kurt düstümü bi kere degistirecek nasil olsa... bunu kullaniyorlar bence 7 Kasım 2014 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Evet 4 yıl 135 bin yazıyor. Geçen sene 6 yıl veya 90 bin oldu demişlerdi, ne yaptıkları belli değil. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Akgün ü bir daha arayın. 110 bin de koparsa, otosan zamanından önce oldu deiyp, araçta garanti olmasa da komple motoru bedavaya yapıyor mu sorun? 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Yabancılar 160 bin, 10 yıldan bahsediyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 km sayacı yerine saat sayacı ile bakım aralığı belirlenirse en güzeli. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 mini vs gibi bazı markalar, bakım zamanını kendi hesaplıyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 benim aracım 2009 model focus otomatik araç şu anda 42000 km de ve ben 5 yılı geçtiği için triger kayışını değiştirdim. tabi bizim araçlarda triger ile beraber devirdaimde değişiyor. birde 40.000 bakımı yapıldı araca parçaları ford merkezden almıştım. işçiliği osman usta (no name) yaptı. konu burada http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262181-triger-ve-otomatik-vites-%C5%9Fanzuman-ya%C4%9F%C4%B1-de%C4%9Fi%C5%9Fim-s%C3%BCresi/ bana maliyeti 579 tl oldu. zaten başka ne canı var ki.... 1 Yorum bağlantısı
Ekin Güney 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Sayın forum uyeleri aracım 2011 ford fusion 1.4 dizel Ankara otokoçtan periyodik 90bin bakımından yeni çıktı. Tam olarak olarak 91200de servise girdi yağ yağ filtresi mazot filitresi fren balataları boya koruma pasta cila motortemizliği triger değiştiği için devirdaimde değişmesi gerekiyomuş garantiden yaptırdım devirdaim değişimini. Toplam 1600tl tuttu bilginize. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 km sayacı yerine saat sayacı ile bakım aralığı belirlenirse en güzeli. Kesinlikle katiliyorum. Kimisi 3000 devirde kullaniyor, kimisi 1500 devirde kullaniyor. Km ayni ama biri 2kat eskimis. Acaba 160000 veya herneyse hangi devire göre belirleniyor? Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 10 Kasım 2014 Paylaş 10 Kasım 2014 zaten başka ne canı var ki.... bir de şanzuman yağı kaldı abi Yorum bağlantısı
Fatih Söğütçü 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 merhabalar arkadaşlar dün gittiğim ford servisinin fahiş fiyata (600 tl civarı) triger değişimi sonrası kısa bir araştırmadan sonra tanıdıklar vasıtasıyla bu gün sabah (parça + işçilik : 260 TL) 08:00 da aracımı özel servise bıraktım ancak triger değişimi sonrası arıza lambası yandı (triger değişimi ile alakalı) ve sonrasında lamba söndürüldükten sonra test sürüşüne çıktım ancak araba bağıra bağıra 120 km zar zor gördü düz yolda hemen ustaya döndüm ve aracı bırakıp 16:00 da almam söylendi.Bana açıklama yapmadı ama ben sente atmış diye düşündüm saat 16 da gittiğimde sorunu çözmüşler ford sevisinden bi aparat getirerek ayarlama yapmışlar ancak benim merak ettiğim. 1- şu anda bir sorun / ses gözükmüyor ileride bir sıkıntı çıkar mı. 2- ilk test sürüşünde motor bayağı zorlandı hasar vermişim mi dir motora 3-araçla son testte 160-170 km hıza ulaştım , motor seside gayet normaldi sizce düzelmiş midir. çok düşündürüyor beni eee birazda pimpiriklilik var.Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 Sente atlatmışlar, şimdi düzelmiş duruyor. Usta yoksa triger değişiminin en mantıklıısı her zaman yetkil servistir. Zarar gelmemiş diyemeyiz ama sorun çıkaracağını düşünmüyorum. Yorum bağlantısı
Fatih Söğütçü 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 ama fiyat olarak çok fark var bide usta iyi diyince arkadaşlar balıklama atladım ama 120 km geçemeyince ''ben ne yaptım'' demedim de değil şimdi iyi bir şey yok gibi gözüküyor ancak aklım çalıştırırken hep motorun pistonlarından girip eksozdan çıkıyor valla... alışmak uzun sürecek Yorum bağlantısı
Efe Özer 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 (düzenlendi) İşte bu tıp ustalar yuzunden sanayıye gıtmıyorum artık.Malesef tanıdık ustam yok.3 liraya yapılacak ıse 5 lira verip servise goturuyorum.En azından suana kadar yetkılı servısten sonra hıcbır sorunla karsılasmadım ama sanayıden aracı cıkardıktan sonra neler neler yasamıslıgım var. Gecmıs olsun ınsallah ılerıye donuk sorun cıkarmaz. 4 Temmuz 2015 tarihinde Efe Özer tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 Triger isini her motor ustasina degil ozellikle ford ustasina yaptirmak gerek... Benzer bir sorun abimin arabadinda da olmustu. Sonrasinda motor rektefiye yapildi.. Yorum bağlantısı
Fatih Söğütçü 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 bi daha tövbeler olsun ya o ford servisindeki alet olmayaydı ne yapardı usta bilemiyorum Yorum bağlantısı
Fatih Söğütçü 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 tabiki de servis adamlarda alet edevat var bide bunun eğitimini alıyordurlar öyle kara düzen değildir. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 Yılda 1 den fazla servis ihtiyacınız olmuyorsa yetkili servis herzaman iyidir Geçmiş olsun umarım sorun olmaz Yorum bağlantısı
Mustafa Ayıkoğlu 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 Araç sente atlak olduğu için zamanlamayı yapamamış siboblara zarar verseydi kompresör kaçağı olurdu demekki bir yada iki diş atlakdı.Kitlemesiz triger değişiminde fordlarda illaki sıkıntı oluyor. Yorum bağlantısı
Fatih Söğütçü 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 Araç sente atlak olduğu için zamanlamayı yapamamış siboblara zarar verseydi kompresör kaçağı olurdu demekki bir yada iki diş atlakdı.Kitlemesiz triger değişiminde fordlarda illaki sıkıntı oluyor. işin ilginç yanı hatalı olduğunda bile araba tek marşta çalıştı ama çekişte çok kötüydü dediğiniz gibi 1-2 diş hatalı takılmış acaba şu anda sıkıntı olsaydı 160 km hıza ulaşırmıydı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 sentede alaet yok nasıl yapıldığını öğrenip yapmıştır. sorun bitti ise bitmiştir sonrasını etkilieemz 1 Yorum bağlantısı
Fatih Söğütçü 4 Temmuz 2015 Paylaş 4 Temmuz 2015 değerli yorumlarınız için herkese çok teşekkür ederim,sağolun arkadaşlar. Yorum bağlantısı
Ülfi Öz 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 Herkese iyi akşamlar. 2011 model Ford Focus 3 sedan aracim(2011 kasımda aldim) şu an 22.000 de trigerini değiştirmem gerekiyor mu? Km bazında doldurmadi ama yıl bazında ikilem kaldım. Simdiden tesekkurler Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 Herkese iyi akşamlar. 2011 model Ford Focus 3 sedan aracim(2011 kasımda aldim) şu an 22.000 de trigerini değiştirmem gerekiyor mu? Km bazında doldurmadi ama yıl bazında ikilem kaldım. Simdiden tesekkurler Öncelikle Foruma hoşgeldiniz. Km olarak 90 bin yıl olarak 5 yıl da değişimi önerilir. 1 Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 5 yıl dolduğunda değiştirmeniz gerekir Yorum bağlantısı
Recommended Posts