Vasfi Gişten 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Son modellerde 3 farklı hesaplama yapıyor. 10bin km yada 100 saat sonra sıfırlanan uzun süreli ortalama. Yakıt doldurduktan sonraki ortalama ve her kontak açıldığındaki günlük ortalama bu her kontak dediğimizde iki kontak arası en az 2 saat olmalı. Dün arkadaşın 1.2tsi polosunun sapma değerini ölçtük 0.2lt çıktı çok tutarlı gösteriyor. Bugünde civic fb7 kasa için kapora verdim bir aksilik çıkmaz ise cumartesi günü alıcam. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 100 saat sonra sıfırlanması durumunu tiguan da gordum. Demekki sebebi buymus. Belliki bazı degiskenleri de bellekte tutup oyle hesaplıyor. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 10 Ekim 2019 Paylaş 10 Ekim 2019 Vasfi Gişten yazdı: Son modellerde 3 farklı hesaplama yapıyor. 10bin km yada 100 saat sonra sıfırlanan uzun süreli ortalama. Yakıt doldurduktan sonraki ortalama ve her kontak açıldığındaki günlük ortalama bu her kontak dediğimizde iki kontak arası en az 2 saat olmalı. Dün arkadaşın 1.2tsi polosunun sapma değerini ölçtük 0.2lt çıktı çok tutarlı gösteriyor. Bugünde civic fb7 kasa için kapora verdim bir aksilik çıkmaz ise cumartesi günü alıcam. Sırf bu sebepten dolayı mı değiştiriyorsunuz aracı? Hayırlı olsun Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 10 Ekim 2019 Yazar Paylaş 10 Ekim 2019 Murat Ersel Çevik yazdı: Sırf bu sebepten dolayı mı değiştiriyorsunuz aracı? Hayırlı olsun Teşekkürler. Asıl satma sebebim motorun çok titreşimli çalışması ve sesi. Yorum bağlantısı
Serkan Maden 18 Ekim 2019 Paylaş 18 Ekim 2019 Yeni aracın bilgisayarı yakıtı doğru ölçüyor mu? Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 18 Ekim 2019 Yazar Paylaş 18 Ekim 2019 (düzenlendi) Serkan Maden yazdı: Yeni aracın bilgisayarı yakıtı doğru ölçüyor mu? Onu deneme şansım olmadı daha. Zaten lpg li ve aracın beyni bir değişik çalışıyor. LPG de kullanıyorsun benzin harcıyormuş gibi yakıt ibresi düşüyor sanırım bunu çözmek için bir modül oluyormuş her kontak açılışında depo ölçülümü yapması için. LPG ışığıda pek sağlıklı çalışmıyor çok kısa sürede kırmızıyı gördü. Ayrıca yeni hevesi var redline filan görüyorum sürekli yakıt tüketimi sonraki aşama 😬 18 Ekim 2019 tarihinde Vasfi Gişten tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 18 Ekim 2019 Paylaş 18 Ekim 2019 Oo Honda mı!!! “5 para etmez” gibi yorumlar gelirse şaşırmayın. Vw den sonra Honda ‘ya geçmişsiniz, linç bile edilebilirsiniz. Hazırlıklı olun. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 18 Ekim 2019 Paylaş 18 Ekim 2019 (düzenlendi) Vasfi Gişten yazdı: Onu deneme şansım olmadı daha. Zaten lpg li ve aracın beyni bir değişik çalışıyor. LPG de kullanıyorsun benzin harcıyormuş gibi yakıt ibresi düşüyor sanırım bunu çözmek için bir modül oluyormuş her kontak açılışında depo ölçülümü yapması için. LPG ışığıda pek sağlıklı çalışmıyor çok kısa sürede kırmızıyı gördü. Ayrıca yeni hevesi var redline filan görüyorum sürekli yakıt tüketimi sonraki aşama 😬 Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın, Redline da iken lpg'den benzine geçtiği oluyor mu? Lpg ışığı biraz sıkıntı durum km ye göre ayarlarsınız onu 1 depo ile kaç km yaptığını hesaplayın sonra ışıklara göre kaç kmye inişi hesaplıyordum ben honda kullanırken. 18 Ekim 2019 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 18 Ekim 2019 Yazar Paylaş 18 Ekim 2019 (düzenlendi) Sinan Akgöl yazdı: Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın, Redline da iken lpg'den benzine geçtiği oluyor mu? Lpg ışığı biraz sıkıntı durum km ye göre ayarlarsınız onu 1 depo ile kaç km yaptığını hesaplayın sonra ışıklara göre kaç kmye inişi hesaplıyordum ben honda kullanırken. Teşekkürler şuana kadar hiç lpg den attığı olmadı. Bir kere son sürat denemesi yaptım ondada atmadı. Bir arkadaşımda çok devirli kullanacağın zaman benzine al dedi lpg yüksek sıcaklıktan dolayı zarar verir diyor bir fikriniz var mı bu konu hakkında ? 18 Ekim 2019 tarihinde Vasfi Gişten tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 18 Ekim 2019 Yazar Paylaş 18 Ekim 2019 Gökhan Albayrak yazdı: Oo Honda mı!!! “5 para etmez” gibi yorumlar gelirse şaşırmayın. Vw den sonra Honda ‘ya geçmişsiniz, linç bile edilebilirsiniz. Hazırlıklı olun. Açıkçası tercih etmemdeki en büyük sebep lpg uyumu ve şanzımanın arıza çıkarma olasılığının diğerlerine göre az olması. Kimin ne dediği çok umrumda değil hiç bir zaman malımın kölesi olmadım, ne aldığımı biliyorum polo vw nin en alt sınıfı olsada civicden birçok noktada daha iyimiş değişince anlıyorsunuz. Konusunu açtığımda detaylı bir şekilde anlatıcam arabayı ama bu Japonların kafası bir ayrı çalışıyor digital klima far yağmur sensörü 8 airbag gibi güzel daha birkaç özellikten kaçmazken 4 cam otomatik koymamış kumandadan camlar açılıp kapanmıyor bagaja bir amortisör bile koymamış anlam veremiyorum. Dsg den çekincem olmasaydı vag grubu bir araba seçerdim. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 18 Ekim 2019 Paylaş 18 Ekim 2019 (düzenlendi) Vasfi Gişten yazdı: Teşekkürler şuana kadar hiç lpg den attığı olmadı. Bir kere son sürat denemesi yaptım ondada atmadı. Bir arkadaşımda çok devirli kullanılacağın zaman benzine al dedi lpg yüksek sıcaklıktan dolayı zarar verir diyor bir fikriniz var mı bu konu hakkında ? Araç fabrikasyon çıkışı lpgli mi yoksa sonradan takılan kit mi? Şundan soruyorum benim kullandığım D16y5 motor tek egzantrik vtec olmayan motordu, lpg taktırdığımda redline a girdiğimde lpgden atıyordu, sonra enjektörler nödllerini büyüttüler ondan sonra sorun yaşamadım. Hep lpgde hiç korkmadan deviri veriyordum açıkçası. Motor konusunda klima kompresör vs konusunda hiç korkmayacağım bir marka model, keyifli kullanın uzun yolda uzun süre çok yüksek devir sürekli redline yaklaşan rpmlerde gidilirse dediğiniz gibi benzine alabilirsiniz, ama o tarzda araç kullanan biri olmadığınız için gerek yok diye düşünüyorum. 4 cam otomatik kısmı tek sürücü kısmında auto yazması japonların değiştirmediği özelliği, birde cam düğmeleri aydınlatmaları vs olmadığıda oluyor japonlarda değişik adamlar 18 Ekim 2019 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 18 Ekim 2019 Yazar Paylaş 18 Ekim 2019 Sinan Akgöl yazdı: Araç fabrikasyon çıkışı lpgli mi yoksa sonradan takılan kit mi? Şundan soruyorum benim kullandığım D16y5 motor tek egzantrik vtec olmayan motordu, lpg taktırdığımda redline a girdiğimde lpgden atıyordu, sonra enjektörler nödllerini büyüttüler ondan sonra sorun yaşamadım. Hep lpgde hiç korkmadan deviri veriyordum açıkçası. Motor konusunda klima kompresör vs konusunda hiç korkmayacağım bir marka model, keyifli kullanın uzun yolda uzun süre çok yüksek devir sürekli redline yaklaşan rpmlerde gidilirse dediğiniz gibi benzine alabilirsiniz, ama o tarzda araç kullanan biri olmadığınız için gerek yok diye düşünüyorum. Araç 60 bin km ye kadar benzinde kullanılmış. Daha sonra lpg kit takılmış şuan 93 binde. F1 manuel viteslede kullandım araç kesiciye giriyor 2. viteste 110 u filan buluyor hız ama yinede lpg den çıktığı olmadı. Arkadaşımda fb6 civic var o tam gaz yaptığında attığı oluyordu lpgden. Aynen dediğiniz gibi normalde sakin kullanan biriyim lpg benzin hiç kasmaya gerek yok o zaman. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 18 Ekim 2019 Paylaş 18 Ekim 2019 (düzenlendi) Vasfi Gişten yazdı: Araç 60 bin km ye kadar benzinde kullanılmış. Daha sonra lpg kit takılmış şuan 93 binde. F1 manuel viteslede kullandım araç kesiciye giriyor 2. viteste 110 u filan buluyor hız ama yinede lpg den çıktığı olmadı. Arkadaşımda fb6 civic var o tam gaz yaptığında attığı oluyordu lpgden. Aynen dediğiniz gibi normalde sakin kullanan biriyim lpg benzin hiç kasmaya gerek yok o zaman. Bir nevi sıfır araba daha 100k görmemiş. F1 özelliğinden dolayı giriyor bu güzel birşey 5 ileri olması lazım şanzımanda yanlış hatırlamıyorsam 6'da olabilir. Dediğim gibi lpg sisteminde büyütme yaparsa fb6'da atmaz yetersiz kalıyor kitin beslemesi rpm olarak. Deponuzu çeyrek depoda tutmaya çalışın benzinde gerisi lpg'de devam keyfinize bakın. 18 Ekim 2019 tarihinde Sinan Akgöl tarafından düzenlendi eksik yazı 1 Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 18 Ekim 2019 Yazar Paylaş 18 Ekim 2019 Sinan Akgöl yazdı: Bir nevi sıfır araba daha 100k görmemiş. F1 özelliğinden dolayı giriyor bu güzel birşey 5 ileri olması lazım şanzımanda yanlış hatırlamıyorsam 6'da olabilir. Dediğim gibi lpg sisteminde büyütme yaparsa fb6'da atmaz yetersiz kalıyor kitin beslemesi rpm olarak. Deponuzu çeyrek depoda tutmaya çalışın benzinde gerisi lpg'de devam keyfinize bakın. Doğru hatırlıyorsunuz 5 vites tork konvertörlü diye geçiyor. Arkadaşımda çok agresif kullanmıyor ama söyleyeyim bakım zamanı belki büyüttürür enjektörleri. 1 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 18 Ekim 2019 Paylaş 18 Ekim 2019 Vasfi Gişten yazdı: Doğru hatırlıyorsunuz 5 vites tork konvertörlü diye geçiyor. Arkadaşımda çok agresif kullanmıyor ama söyleyeyim bakım zamanı belki büyüttürür enjektörleri. Artık profil fotosuda güzel Civic olur artık 1 Yorum bağlantısı
Vasfi Gişten 21 Ekim 2019 Yazar Paylaş 21 Ekim 2019 (düzenlendi) 1 hafta geçti arabaya alışmaya çalışıyorum. İlk lpg aldığımda yol bilgisayarını sıfırlamıştım. 28.5lt lpg ile 260km yol yaptı Pompa: 11lt Yol bilgisayarı: 9.8lt (lpg farkını eklersek sapma normal gibi) Ortalama hız: 33km Tamamı şehiriçi ve arabayı tanıma amaçlı genelde agresif kullanım. Güncel Opet fiyatına göre 0.35 kuruş yakmış. 5.45lt ortalamalı mazota denk gelir poloda en son 5.1lt pompa ölçümüm vardı yakıt olarak tatmin etti açıkçası daha fazla bekliyordum. Ama her 250-300km de bir yakıt alma konusuna nasıl alışacağız bilmiyorum 😬 21 Ekim 2019 tarihinde Vasfi Gişten tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Türkmen 2 Kasım 2019 Paylaş 2 Kasım 2019 Bugün ve Passat 1.6 dizel dsg aracımla yakıt aldım. Alınan yakıt 43.29 litre ,yapılan yol 678 km. Yakıt ortalamasi 6.38 litre çıkıyor. Yol bilgisayarının verdiği ortalama da 6.3 litre. 2 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts