Sani Gerşon 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 Mehmet İnci yazdı: Boğaz kelebeğin de rolanti hava girişi var orayi silikonla kapattik araba şuan tam istediğim gibi oldu. Böyle kullanim da ne gibi sorun olur ? 2 gün sonra Trabzona gidicem ! Sorun olacaksa yapmazdı sanırım. Açıkçası bi şey diyemiyorum. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 Parça denemek lazım işte o sıkıntı. Niye düzeldi niye bozuldu acaba. Beyinle ne işlem yapıldı ki ? Rölanti valfi sökük giderken ne tepki veriyor. Yorum bağlantısı
İnan Çınar 14 Eylül 2020 Paylaş 14 Eylül 2020 ALİ SEYKAN yazdı: OBD 2 https://urun.n11.com/tespit-ve-test-cihazlari/elm327-bluetooth-araba-turkce-arac-ariza-tespit-cihazi-vers-21-P299948701 sipariş ettim. Almadan satıcıya klon mu orijinal mi dedim. Orijinal olduğunu söyledi aldım bekliyorum kargolanmasını. Elime geçer geçmez bilgi veririm forscanda çalışıyor mu diye. Eğer çalışıyorsa expressle uğraşmazsınız. Mehmet yeni aldı. Obd cihazı elinde var. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet İnci 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: Parça denemek lazım işte o sıkıntı. Niye düzeldi niye bozuldu acaba. Beyinle ne işlem yapıldı ki ? Rölanti valfi sökük giderken ne tepki veriyor. Rolanti valfi yenisi takildiktan sonra pierburg marka,valfin altindan hava kaçaği vardi onu kapattik ve su testiyle kontrol ettik. Daha snra rolanti 850-900 arasin da herşey normale döndü. 10km yol yaptim problemsiz,eve geldim arabayi yanaştirirken başladi tekrar. Eski valfi taktik sorun yine devam etti.Beyinle işlem yapilmadi,orjinal valf ile denemek lazim eğer düzelmesse beyine baktircaz dedi. Rolanti valfi takili, resimde işaretli olan yeri kapattik. Herşey düzeldi. Rolanti düzeldi,devir dalgalanmasi yok,vites gecisleri çok iyi ama böyle olmamasi gerekiyorhttp:// Yorum bağlantısı
Mehmet İnci 15 Eylül 2020 Paylaş 15 Eylül 2020 https://youtu.be/phr7bThxsqo Bu da en başindan beri yaşadiğim problem Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Eylül 2020 Paylaş 26 Eylül 2020 Aklıma başka çözüm gelmiyor. Subaplar, enjektörler kontrol edildi mi? Westinghouse ne durumda? Osman usta en son ne dedi? Yorum bağlantısı
Mehmet İnci 27 Eylül 2020 Paylaş 27 Eylül 2020 Sani Gerşon yazdı: Aklıma başka çözüm gelmiyor. Subaplar, enjektörler kontrol edildi mi? Westinghouse ne durumda? Osman usta en son ne dedi? Beyine bakilcak dedi. Emme manifold hortumu değiştikten sonra beyinsel nasil problem olabilir ki ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Eylül 2020 Paylaş 27 Eylül 2020 Hava alıyordur.. Rolanti valfi bozuktur. Gaz kelebek pozisyon sensörü bozuktur. Gaz kelebeği bozuktur. Manifolttaki hortumlarda çatlak vardır. Bozuk sensör vardır.. İhtimal o kadar çok ki.. Eleyerek gitmek gerek. Yorum bağlantısı
Mehmet İnci 27 Eylül 2020 Paylaş 27 Eylül 2020 Mehmet Ozyurek yazdı: Hava alıyordur.. Rolanti valfi bozuktur. Gaz kelebek pozisyon sensörü bozuktur. Gaz kelebeği bozuktur. Manifolttaki hortumlarda çatlak vardır. Bozuk sensör vardır.. İhtimal o kadar çok ki.. Eleyerek gitmek gerek. Hava kontrolu yapti usta yok dedi. Rolanti valfi orjinalle degişti sorun ayni,çıkma orjinali denedik yine ayni Gaz kelebek pozisyon sensörü değişti yine ayni Manifold hortumlarina bakti sorun yok dedi Gaz kelebeğin de problem yok dedi Ama gaz kelebeği konumu obd den bakinca 19.60 gibi değer gösteriyor normal de kaç olmasi gerekiyor ? Usta en son manifold sokulcek ya da beyine baktirmak lazim dedi. Ama bu sorunun kaynaği manifoldun arkasin da ki hortum değişince başladi. Yorum bağlantısı
Selami Şimşek 27 Eylül 2020 Paylaş 27 Eylül 2020 (düzenlendi) Birde direksiyon basınç müşürünü kontrol etmenizde fayda var benim focus 1 de rölanti hep hareket halinde yüksekte çalışırdı 1500dd veya daha yüksekte müşürün kablosu kopuktu tesadüfen buldum bağladım şimdi normal bu müşür bozuk veya kablosu kopuksa rölantiyi etkiliyor 27 Eylül 2020 tarihinde Selami Şimşek tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 27 Eylül 2020 Paylaş 27 Eylül 2020 %19.60 gaz kelebek konumu yüksek olabilir. Benim focus 1 de %16 civarı ideal değerinde. Düşürüp deneyin o zaman basit işlem Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 27 Eylül 2020 Paylaş 27 Eylül 2020 Gaz kelebeğini boğarak dene stop ediyor mu. Denediniz mi Yorum bağlantısı
Mehmet İnci 27 Eylül 2020 Paylaş 27 Eylül 2020 Ömer Sarıgül yazdı: %19.60 gaz kelebek konumu yüksek olabilir. Benim focus 1 de %16 civarı ideal değerinde. Düşürüp deneyin o zaman basit işlem nasıl düşürebilirim ? Selami Şimşek yazdı: Birde direksiyon basınç müşürünü kontrol etmenizde fayda var benim focus 1 de rölanti hep hareket halinde yüksekte çalışırdı 1500dd veya daha yüksekte müşürün kablosu kopuktu tesadüfen buldum bağladım şimdi normal bu müşür bozuk veya kablosu kopuksa rölantiyi etkiliyor bakmakta fayda var sanırım. fiesta da tam olarak nerede kaliyor ? Mustafa Tüfekçi yazdı: Gaz kelebeğini boğarak dene stop ediyor mu. Denediniz mi usta denedi stop ediyordu hatırladiğim kadariyla ama ben tekrar deniyeyim. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Eylül 2020 Paylaş 28 Eylül 2020 Mehmet İnci yazdı: nasıl düşürebilirim ? bakmakta fayda var sanırım. fiesta da tam olarak nerede kaliyor ? usta denedi stop ediyordu hatırladiğim kadariyla ama ben tekrar deniyeyim. Kelebek gaza basıp çekince tam kapanıyor mu ona da bakın. Yorum bağlantısı
Mehmet İnci 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: Kelebek gaza basıp çekince tam kapanıyor mu ona da bakın. Tam kapaniyor kontrol etti usta Yorum bağlantısı
İnan Çınar 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 Mehmet İnci yazdı: gaz kelebeği konumu obd den bakinca 19.60 gibi değer gösteriyor normal de kaç olmasi gerekiyor ? Eski fiestamda da şimdikinde de araç hareketsiz iken ve hem benzinde hem LPG de 18.8 sabit. Hareket halinde debriyaja basılı iken 19.2 Her ikisinde de rolanti dalgalanması sorunu yoktu. Normal değerleri bu sanırım Mehmet. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet İnci 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 İnan Çınar yazdı: Eski fiestamda da şimdikinde de araç hareketsiz iken ve hem benzinde hem LPG de 18.8 sabit. Hareket halinde debriyaja basılı iken 19.2 Her ikisinde de rolanti dalgalanması sorunu yoktu. Normal değerleri bu sanırım Mehmet. Aynen abi. Oksijen sensörlerinin arizali olmasi durumun da yapabilir mi ? Emme manifold hortumlarini degistirdigim ustama gittim ve sorunu duzelmedik dedim. Tekrar bakti inceledi manifold tekrar sokecegiz dedi cuma gunu gidicem inşAllah sorunu çözeceğiz. 1 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 (düzenlendi) Sen oksijen sensörünü değiştirmemiş miydin? Kendi kendine gaz vermiyor ama veriyormuş gibi ibre oynuyor doğru mu anladım? 30 Eylül 2020 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet İnci 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 İnan Çınar yazdı: Sen oksijen sensörünü değiştirmemiş miydin? Kendi kendine gaz vermiyor ama veriyormuş gibi ibre oynuyor doğru mu anladim? Ariza kodu yine devam eder dedi usta, ondan degismedim. Cuma degistircez işte. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 Demin obd ile baktım gaz kelebeği boşta 17 full gazda 93.3 😛 demek 100 olsa neler yapacak Bende şarj i sorayım yeri gelmişken. Obd voltajı kac gösteriyor torque de Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: Demin obd ile baktım gaz kelebeği boşta 17 full gazda 93.3 😛 demek 100 olsa neler yapacak Bende şarj i sorayım yeri gelmişken. Obd voltajı kac gösteriyor torque de 100 olmaz o %7 kalır genelde Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: 100 olmaz o %7 kalır genelde E motor %93.3 de kalir ama olmaz kiii. Ekspetiz de felan 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: E motor %93.3 de kalir ama olmaz kiii. Ekspetiz de felan beyin akıllı, halleder kalan %7 yi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Eylül 2020 Paylaş 30 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: beyin akıllı, halleder kalan %7 yi Weber çözer Yorum bağlantısı
Recommended Posts