Emre Şimşek 17 Haziran 2019 Paylaş 17 Haziran 2019 Satacam diye alıp satmaktan vazgeçtiğim arabaya şöyle güzel bir bakım yaptırmak istiyorum. Sene sonunda zaten muayenesi var. O zamana kadar lpg de taktırırım. Lpg öncesi son bir kontrol olsun istiyorum. 1999 Civic 1.4 is. Herhangi bir problem görünmüyor, rölanti düzgün, çekiş iyi. Ama yağ kaçakları var. Bir de bazen kayışlar ses yapıyor. Arabaya biraz bütçe ayırdım. Aklımda trigeri ve diğer 3 kayışı değiştirip yağ kaçaklarını düzelttirmek var. Bir de alt takım ve amortisör kontrolü yapılacak. El değmişken sıvılar hidrolikler vs değişecek, fren balataları değişecek. Akla başka gelen var mı? LPG öncesi güzel bir bakım için.. Mesela yağ önerisi olur. Bujiler 7 bin km önce değişti ve supap ayarı yapıldı. Tekrar ayar yaptırayım mı mesela? 2 Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 17 Haziran 2019 Paylaş 17 Haziran 2019 Fren hortumları, imkan varsa oksijen sensorleri 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Haziran 2019 Paylaş 17 Haziran 2019 Bakım mi restorasyon mu.butce ne. Beklenti toruna bırak mi. Motor ön arka travers komple iner. Kavucuk burç hortum komple yenilenir. Tüm conta vs yenilenir. 3 Yorum bağlantısı
Burak Uzel 17 Haziran 2019 Paylaş 17 Haziran 2019 Ben de fren hortumlarını ve oksijen sensörlerini listenin hemen ardına ekleyin derim. Oksijen sensörünün ömrü 150-180bin km civarında. Kısa vadede yakıt tasarrufundan kendini amorti eder zaten. 2 Yorum bağlantısı
Efe Özer 17 Haziran 2019 Paylaş 17 Haziran 2019 Benzin hortumlarinida ekleyin bence 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 Sirasini bekledi ve Guzel bir bakimi haketti.Elindekiyle ne kadar bakim degisim yapabiliyorsan yapman taraftariyim. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Erkan 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 Benzin hortumu ve oksijen sensoru belirti vermeden yipranan parcalarin basinda. Nerden biliyorum basima geldi de oradan. 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 Güzel, güzel. Tam alınmalık araç oluyor. Şehir içi mis olur bu. Baktırmışken kaportada korozyona da baktırıver. Yaş geliyor, erken teşhis metal kurtarır. 4 Yorum bağlantısı
Onur Doğan 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 Gökhan Albayrak yazdı: Yaş geliyor, erken teşhis metal kurtarır. Sabah sabah iyi güldüm. Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 Emre Şimşek yazdı: Satacam diye alıp satmaktan vazgeçtiğim arabaya şöyle güzel bir bakım yaptırmak istiyorum. Sene sonunda zaten muayenesi var. O zamana kadar lpg de taktırırım. Lpg öncesi son bir kontrol olsun istiyorum. 1999 Civic 1.4 is. Herhangi bir problem görünmüyor, rölanti düzgün, çekiş iyi. Ama yağ kaçakları var. Bir de bazen kayışlar ses yapıyor. Arabaya biraz bütçe ayırdım. Aklımda trigeri ve diğer 3 kayışı değiştirip yağ kaçaklarını düzelttirmek var. Bir de alt takım ve amortisör kontrolü yapılacak. El değmişken sıvılar hidrolikler vs değişecek, fren balataları değişecek. Akla başka gelen var mı? LPG öncesi güzel bir bakım için.. Mesela yağ önerisi olur. Bujiler 7 bin km önce değişti ve supap ayarı yapıldı. Tekrar ayar yaptırayım mı mesela? Oh maşallah, sen bunları bi yap sonra bana maliyeti söyle bakalım bende sıraya sokayım yavaş yavaş 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 Dertsiz başına dert mi arıyorsun? Güzelce bi yıkat, lastik havalarını ayarla al sana +15 Bg. Keyifle bin 3 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 sanziman yagi direksiyon fren hidrolikleri 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 18 Haziran 2019 Yazar Paylaş 18 Haziran 2019 Mustafa Tüfekçi yazdı: Bakım mi restorasyon mu.butce ne. Beklenti toruna bırak mi. Motor ön arka travers komple iner. Kavucuk burç hortum komple yenilenir. Tüm conta vs yenilenir. Bakım olacak. Restorasyon yaparsam bi 10 sene sonra falan yaparım. Bu dediğini yapmak masraflı mı? Toplam bütçe maksimum 1500-2000. Benzin hortumu dediğiniz metal borular, daha önce bakmasını söylemiştim ustama, tekrar baksın o halde. Fren hortumu ve oksijen sensörünü ekliyorum listeye.. Metin Akbal yazdı: sanziman yagi direksiyon fren hidrolikleri Yapılacak efendim Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 Lpg takman şartmi. 1.4 motor zaten. Ne guzel hipermil yapmak varken. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 Önder Özcan yazdı: Dertsiz başına dert mi arıyorsun? Güzelce bi yıkat, lastik havalarını ayarla al sana +15 Bg. Keyifle bin spor hava filtresi + egzoz da + 5 hp 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 Bizim yga da var aynısı bakıma bunları harcamış ; Yağ yağ filtresi triger kayışlar : 650 tl Baskı balata : 650 tl baskı balata 350 tl işçilik Arka travers burçları (kronikmiş parçalanmış ) değişimi ve sübap ayarı parça dahil 450 tl. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 18 Haziran 2019 Yazar Paylaş 18 Haziran 2019 Ali Darbaz yazdı: Lpg takman şartmi. 1.4 motor zaten. Ne guzel hipermil yapmak varken. Neden lpgli araba aldın diye sorarlar adama 😁 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 (düzenlendi) Emre Şimşek yazdı: Neden lpgli araba aldın diye sorarlar adama 😁 Neden biliyormusun. Normalde Benzinli model arıyordum. Bir Telekominikasyon firması, 32500 liraya bunu satıyordu. Kiralık arabaya geçiçeklermiş. Normal fiyatı 37000 tl olan arabayı 32500 liraya kapattım Miss gibi oldu, çok sevindim. (fabrikasyon lpg ve 3 yıl garantisi vardı. Daha 30000 kmde ) 18 Haziran 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 18 Haziran 2019 Paylaş 18 Haziran 2019 @Mustafa Tüfekçi ye katılıyorum arabayı bağlantı elemanları arasındaki tüm burç, lastik vs işerini yenile, 20 yılda o lastikler takoz olmuştur, amortisörlerine baktır, hep ilerleme ile ilgili parçaları düşünme, fren tertibatına da baktır disk balata kampana fortum. 1 Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 20 yaş bakımını yaptıralı 2-2,5 sene oldu. Saat gibi aracım hala. Söylenenlere ek klima varsa yeni gaz basılabilir. Yeni gazı basarken bir miktar yağ da basılıyor. Buji kabloları da değişebilir. Gaz kelebek sensörü ve maf sensörü usulüne göre temizlenebilir. Amortisörler durumuna göre yenilenebilir. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 19 Haziran 2019 Yazar Paylaş 19 Haziran 2019 Saim Ulaş Yılmaz yazdı: 20 yaş bakımını yaptıralı 2-2,5 sene oldu. Saat gibi aracım hala. Söylenenlere ek klima varsa yeni gaz basılabilir. Yeni gazı basarken bir miktar yağ da basılıyor. Buji kabloları da değişebilir. Gaz kelebek sensörü ve maf sensörü usulüne göre temizlenebilir. Amortisörler durumuna göre yenilenebilir. Klima bakımını yeni yaptırdım. Diğerlerini ekliyorum. 👍🏼 Yorum bağlantısı
Azad Mirzade 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Emre Şimşek yazdı: Klima bakımını yeni yaptırdım. Diğerlerini ekliyorum. 👍🏼 Bir klimam bile yok 😮 şu an aracımdaki tek şikayetim. Satıp aynı modelin klimasını alacağım, o derece! Emre bence senin aracın 20 yaş bakımı şöyle olmalı; pikniğe git çoluk çocuk, bir semaver çay demle sonra geç aracın karşısına baka baka keyifle iç 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 19 Haziran 2019 Yazar Paylaş 19 Haziran 2019 Yok yahu arabaya tam güvenene kadar devam ederim ben bakımlara Azad. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Haziran 2019 Paylaş 19 Haziran 2019 Tamirat tadilat izliyorsaniz görürsünüz adamlar aracı alınca yuruyene egsoz a masraf eder. Sonra arızalı kısımlara bakar. Ben de eski araç alınca ilk isim yürüyendekileri yenilemek. Salıncak bilya fren vs değişimi hem sürüş zevkini hem güvenliği yükseltir Ek olarak motor dış aksesuar soğutma sistemi hortum vs yenilenmeli. Handikap şu oluyor. Eğer araç antifriz doğru şekilde yenilenmedi ise soğutma sıvısı değişimi sonrası motor üst kapak contası ve ek yerleri elinize geliyor. R9 umda beni pişman eden bir bakım o oldu yaşına göre. Frenlerde arkalar kampana ise fren merkezleri yenilenmeli ve fren yağı doğru tip ile değişmeli 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 20 Haziran 2019 Yazar Paylaş 20 Haziran 2019 Mustafa Tüfekçi yazdı: Ek olarak motor dış aksesuar soğutma sistemi hortum vs yenilenmeli. Handikap şu oluyor. Eğer araç antifriz doğru şekilde yenilenmedi ise soğutma sıvısı değişimi sonrası motor üst kapak contası ve ek yerleri elinize geliyor. Peki soğutma sıvısıyla beraber conta takımını da değiştirsem sorun ortadan kalkar mı? Yorum bağlantısı
Recommended Posts