Fatih Emre 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Geçenlerde 140km\h ile Ankara'dan Eskişehir'e 1,4 dizel 2014 model otomatik vites Toyota Coralla ile giderken Eskişehir girişinde gösterge panelinde şanzıman ısındı lambası yandı. Ama aracın çalışmasında bir sıkıntı meydana gelmedi. Toyota'ya 140km\h fazla geldi herhalde Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Çift kavramalı olması nedeniyle paylaşıyorum. Böyle bir bilgi var burada. çok güzel olayı anlatmış bey amcamız. "otomatik araç al. sonra boşa atacam diye uğraş. yapmadım. ısındı. kenera çek bekle.." çözüm odaklı bir program olmuş. Yorum bağlantısı
Misafir 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 (düzenlendi) Megane 3 edc yi 3 sene 142 000 km kullandım yoğun trafikte ve özellikle dur kalk olduğunda şanzıman arıza veriyordu. ilk başıma geldiğinde hemen kenara çekip servisi aradım . bana 10 dk beklememi sonrasında devam etmemi söylediler . Sanırım 2,5 yılda 2 yada 3 kere başıma geldi. Servise bakımlara gittiğimde şikayet ettim. Baktılar sıkıntı yok dediler.Bir çok aynı araca sahip arkadaşımda yoğun trafikte aynı sıkıntıları yaşayıp servisi aradıklarında aynı cevapları almışlar. 9 Haziran 2016 tarihinde Öztunç Ünal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Çift kavramalıların hepsi böyle uğraşmam diyenler tork konvertörlü araç alacaklar başka çare yok Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Geçmiş zaman arkadaşımın sıfır aldığı otomatik fiesta da da böyle bir sorun olmuştu. Arkadaşın eşi avukattı. 2-3 yıllık dava+temyiz sürecinden sonra aracın bedelini faizi ile geri almışlardı. Yorum bağlantısı
Misafir 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Dsg de boşa atmaya gerek yoktur. Fren dibine kadar basıldığında rölanti devrine iner motor ve dsg kavrama yapmayı bırakır. Sadece Auto hold olanlarda değilmiydi o Mert? Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Tork konvertörlü şanzıman iyide çift kavramaya alışınca hantal geliyor..ZF bu konuda istisna sadece..şans işi birazda..forumda sıfır km Audi manuel alıp şanzıman sorunu yaşayan bir arkadaşta olmuştu.. Yorum bağlantısı
Onur ERDOĞAN 54 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Merhaba; Benim sorunum şanzımanın ısınmasından çok beyninin ısındığında kapanması gibi geliyor. Araca su ile bir kaç kez müdahalede bulundum (Beyne su dökerek soğutmak gibi) vites hemen geldi. Birde şöyle bir şey başıma geliyor. Hız kasislerinden atlarken ayağımı gazdan çekiyorum kasisten atladıktan sonra araç 2500 rpm devirde vitese atıyor sanki o devire kadar boşta oluyor gibi geliyor. Beynin gitmesi problemi ise genellikle 1. ve 2. viteslerde yapıyor. Isındıktan sonra kasise girdiysen kasis çıkışı gaza dokunduğumda bir bakıyorum P R N D S ışıklarının hiçbiri aktif değil, araç D konumunda olduğu halde gaza bastıkça boşta bağırıyor. Birkaç kez araca su dökmek korozyon getirmez diye düşünüyorum. Aracım henüz 66.000 km de Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 10 Haziran 2016 Paylaş 10 Haziran 2016 Bana biraz soket temassızlığı gibi geldi anlatılanlar. Soketleri kontrol etmekte fayda var. 1 Yorum bağlantısı
Osman Ünal 11 Haziran 2016 Paylaş 11 Haziran 2016 Valla arkadaşım 2013 golf 1.2 tsi dsg si dediğim gibi çalışıyor. İş çıkışı eve giderken gözlemleyip denemiştik. İlk çıkanları bende bilmiyorum maalesef Sadece Auto hold olanlarda değilmiydi o Mert? Daha önce bir video koymuştum bulamadım, piyasada hep kulaktan dolma bilgiler dolaşıyor. DSG her şartta eğer frene basıp durmuş iseniz boşa alıyor, freni bir miktar gevşetir iseniz hemen kavramaya başlıyor. Auto hold eğer devrede ise en güzel tarafı, frene basıp durduğunuzda devreye giriyor ayağınızı frenden çekip dinlendirebiliyorsunuz, tekrar gaza basmaz iseniz saatlerce de bekleseniz frenleri bırakmıyor. (saatlerce beklemedim tabiki) 1 Yorum bağlantısı
Onur ERDOĞAN 54 17 Aralık 2016 Paylaş 17 Aralık 2016 Merhaba Arkadaşlar; Şanzıman beyin soketi değişti. Herhangi bir problem kalmadı. İşlem Otokoç/Ataşehirde yapıldı. Çok ucuz bir işlemmiş ancak servis için muhakkak zorlamalısınız. Beyin değişecek diyerek başladılar, 50 -TL lik soketle iş bitti. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Aralık 2016 Paylaş 17 Aralık 2016 İlginç bir arıza olmuş. Tesisatta ki soketi yedek parça olarak bulabilmeleri de o derece mükemmel. Servis mi çözdü fabrika dan mı geldiler acaba 1 Yorum bağlantısı
Safak Acar 2 Ocak 2017 Paylaş 2 Ocak 2017 Başlangıçta, yine otosan derken, konu sonuna gelince derin bir nefesle sorunun çözüldüğünü okumakta ayrı bir keyifli Yorum bağlantısı
Barış Güler 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 (düzenlendi) İyi günler. Power shift viteste araç dururken N konumundan D konumuna aldığımda ufak bir vuruntu hissediyorum. Vites dişlileri yerine geçer gibi bir vuruntu. Bu normal mi? 21 Haziran 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 Powershift i tam olarak bilemiyorum ama klasik otomatik şanzımanda bu iyi haber değildir. Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 Mondeo da aynı durum zaman zaman oluyordu ben de telaşlanmıştım. Servis herhangi bir problem olmadığını söylemişti. Hakikaten bir sıkıntı da yaşamadım... 1 Yorum bağlantısı
Okan Tansel 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 yeni versiyonda öle birşey yok . servise bir gösterin. Yorum bağlantısı
Barış Güler 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 Arkadaşın jetta 1.4 tsi dsg sini denedim. Onda N den D ye aldığımda araç yerinden oynadı. Sanıyorum normal bir durum. Çok dikkat edince farkediyorum. İlk defa otomatik kullandığım için alışma dönemindeyim. Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 durum normal değil. lakin vites değişirken ayağınız frendemi oluyor Yorum bağlantısı
Barış Güler 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 Evet, araç dururken ayağım frendeyken N den D ye atıyorum, altta ufak bir sarsıntı oluyor çok dikkat edince farkediyorum. Yorum bağlantısı
Erhan Güler 13 Haziran 2017 Paylaş 13 Haziran 2017 Servis normal olduğunu söyledi... İlk çalıştırmada araç soğukken yapıyor. Belli bir km yol yap , motoru durdur tekrar çalıştır aynı gürültü ya da vuruntu olmuyor. O yüzden ben de normal olduğunu düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 15 Haziran 2017 Paylaş 15 Haziran 2017 İyi günler. Power shift viteste araç dururken N konumundan D konumuna aldığımda ufak bir vuruntu hissediyorum. Vites dişlileri yerine geçer gibi bir vuruntu. Bu normal mi?Aracı park ederken frene basın N konumuna getirin, ayağınızı frenden çekip el frenini çekin, araç yükü frenlere binsin. Sonrasında P konumuna alın. Bu tip vuruntular aracı park ederken, aracın yükünü frenlere değil şanzımana yüklediğimiz için oluyor. Dediğimi yaparsanız %90 ihtimal vuruntu olmayacaktır. 2 Yorum bağlantısı
Barış Güler 16 Haziran 2017 Paylaş 16 Haziran 2017 Bugün serviste ustaya sordum normal olduğunu söyledi. Mahmut Bey park ederken bahsettiğiniz şeyleri yapıyorum zaten. Bu çok hafif belli belirsiz oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 16 Haziran 2017 Paylaş 16 Haziran 2017 3 günlük power shift kullanıcısıyım. Aracı henüz her tür yol şartında deneme şansım olmadı. Ben şimdilik bir sorun yaşamadım ama sarsıntı, silkeleme bu şanzumanın kaçınılmazı. Ben dün aracı otokoça göndererek şanzuman güncellemesi yaptırdım. Sizin araç kaç model, ilk sahib misiniz. Muhtemelen güncelleme yapılmamıştır,önce bir güncelleme yaptırıp deneyin bence. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Haziran 2017 Paylaş 16 Haziran 2017 Her otomatik bozulacak diye bir şey yok. Keyfinizden feragat etmeyin. Manueller de Baskı balata volan bilya senkroneç vs bozuyor. Korkulacak bir şey değil. Şimdi araç değiştirecek olsam. Stronik dsg powershift çekinmeden alırım birini. Yorum bağlantısı
Recommended Posts