Barış Güler 17 Haziran 2017 Paylaş 17 Haziran 2017 Aracı Ankara dan aldım. İlk sahibinden 18 bin km de. Garantisi devam ediyor. İki gün Ankara da binme fırsatım oldu Mamak ta. Her türlü rampa, iniş çıkış, şehir içi yol şartında denedim hiçbir karasızlıkla veya olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Çok güzel, çok rahat. Özellikle C-max tan sonra inanılmaz bir ses yalıtımı var. Yeni megane sedan almayı düşünüyordum. Forda devam ettik yine. Trend -x paket c-max tan sonra tek olumsuz yanı her gün yeni bir donanım eksikliği bulmam, c-max ın yarı donanımı bile yok. Fakat ses yalıtımı bile c-max ı unutturdu diyebilirim. Sanırım power shift ile ilgili bir güncelleme yapılmamış aldığım araçta. Bu güncelleme çok fark eder mi? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Haziran 2017 Paylaş 19 Haziran 2017 On 17.06.2017 at 22:38, Barış Güler yazdı: Sanırım power shift ile ilgili bir güncelleme yapılmamış aldığım araçta. Bu güncelleme çok fark eder mi? Güncelleme olup olmadığını buradan kontrol edebilirsiniz.. Yorum bağlantısı
Selçuk Kaymak 15 Ağustos 2017 Paylaş 15 Ağustos 2017 Biraz geç olmuş olabilir ama Ford Fiesta 1.6 powershift otomatik şanzımanlı arabamda aynı sorunu yaşıyorum, servise götürdüğümde ise bana 8.000tl gibi bir tutar çıkardılar. Ne kadar ısrar etmeme rağmen şanzıman beynin değişmesi gerektiğini söylediler, şanzıman beyin soketini nerden aldığınızı öğrenebilir miyim? veya tavsiyeniz varsa nelerdir? Yorum bağlantısı
Servet Özdemir 1 Eylül 2017 Paylaş 1 Eylül 2017 (düzenlendi) Herkese hayırlı bayramlar.. 2013 Ford Focus 1.6 Ti-VCT Titanium Powershift şanzıman aracım var yaklaşık bir ay önce aldım. Samsunda ikamet etmekteyim ve karadenizi bilen bilir yokuşu hayli fazladır. Benim sıkıntım şu araç ile dik bir yokuşta tamamen durduktan sonra kalkış yaparken araba sekerek vuruntulu gidiyor ve esp ışığı yanıyor. Aracın km 52000 deydi lastiklerde ilk lastiği olduğundan olayı ona yordum 4 adet Continental ContiPremiumContact5 aldım ama fayda ettiğini söyleyemem. Sizce bu sorun neden kaynaklanıyor esp yi kapatırsam bir faydası olur mu? Düz yolda hada hafif eğimde sorun yok dik yokuşlarda ilk kalkışta yaşıyorum bu sorunu. 4 Eylül 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 1 Eylül 2017 Paylaş 1 Eylül 2017 belki antipatinaj sistemi devreye giriyordur esp ışığı yandığına göre Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 1 Eylül 2017 Paylaş 1 Eylül 2017 Merhaba; manuelde 1.vitese alıp gaza fazla yüklenmeden kalkın..Şanzımandan değil ESP sistemi devreye girmesinden dolayı tak tak sesi eşliğinde çıkabiliyorsunuz yokuşları.. Yorum bağlantısı
Servet Özdemir 5 Eylül 2017 Paylaş 5 Eylül 2017 Esp yi ayarlar çekiş kontrol kısmından kapattım faydası oldu sanırım ama araba her stop ettiğinde bu ayarı yeniden yapmam gerekiyor. Bu esp yi tamamen kapatmanın bir yolu yok mu? Yorum bağlantısı
Servet Özdemir 6 Eylül 2017 Paylaş 6 Eylül 2017 16 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: yeni lastik alın 4 adet Continental ContiPremiumContact5 lastik yeni aldım. Yaklaşık 1 ay önce. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Eylül 2017 Paylaş 6 Eylül 2017 demek arabanızın kondisyonu çok iyi hala patinaja kalmak istiyor araba. bir yerde sevindirici. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 6 Eylül 2017 Paylaş 6 Eylül 2017 7 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: demek arabanızın kondisyonu çok iyi hala patinaja kalmak istiyor araba. bir yerde sevindirici. Kalkışta gaza biraz fazla basınca benimki de ( ps ) anında patinaja geçiyor. Km düşük tabi ama, otomatik araç ve patinaj... Gerçi Tcs hemen ilgileniyor ama Yorum bağlantısı
Servet Özdemir 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Konuyu yaklaşık 3 ay önce açmışım ve ilgili bir sorunumu da ilave edip hortlatayım Aracım ile uzun yol yaptım yaklaşık 1200 km ve ilk önce uzun yolda şanzıman sanırım 3 vitese geçerken gaza basınca arabanın ön ızgaralarına rüzgar çarpması gibi bir ses yapmaya başlamıştı. Daha sonra vites geçişlerinde titreme olmaya başladı. Zaten dik yokuşlarda da sıkıntı vardı. Forumu incelediğimde kavrama arızası benimkine uyuyor gibi geldi. Ancak araçta herhangi bir arıza uyarısı vermiyor. Sizce kavrama arızası mı eğer bu ise yaklaşık maliyet konusunda bilgi verebilirmisiniz? Aracı bu şekilde kullanmak sinir bozucu geliyor bana. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Kalkışlarda metal sürtme sesine benzer ses var mı. Titreme var mı. Varsa kavrama arızasıdır. Arıza lambası yakmaz. Yorum bağlantısı
Barış Güler 13 Aralık 2017 Paylaş 13 Aralık 2017 İyi akşamlar , powershift aracımda park halinde vites N konumundayken gaza bastığımda araç bazen çok ufak ileri doğru hareket ediyor. bunu bazen yapıyor. Birde N konumunda gaza bastığımda motor aşırı şekilde sarsıldığını hissediyorum. acaba araç N konumundayken debriyajı tam bırakmıyor mu? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Aralık 2017 Paylaş 13 Aralık 2017 N de tam boş olmalı. Başka sorun var mı şanzımanda ? Geçişler nasıl ? Yorum bağlantısı
Barış Güler 13 Aralık 2017 Paylaş 13 Aralık 2017 Geçişlerde bir sıkıntı yok. Daha önce hiç otomatik araç kullanmadığım için çok kıyaslıyamıyorum. Sadece 1 den 2 ye geçişte belli belirsiz vites değişimi hissediliyor. Araç N deyken gaza bastığımda motor aşırı hareketli oluyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 13 Aralık 2017 Paylaş 13 Aralık 2017 vites N pozisyonunda iken convertisor veya debriaj sitemide motorla birlikte donuyor ama P pozisyonunda donmuyor bana gore normal bi durum Yorum bağlantısı
Bünyamin Dedeoğlu 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 Merhaba focus powershift şanzıman artıları eksileri nelerdir ? EDC yada DSG lerdeki gibi kronik arızaları varmı? Ben bir EDC mağduru olarak araştırıp ona göre almak istiyorum, mesela EDC lerde 2013 e kadar olanlar sıkıntılı, 2014 yılında revize ettiler Powershift şanzımanda da bu takım sorunlar var mı ? Kısacası powershift korkmadan alabilirmiyim, yada alırken nelere dikkat etmeliyim, son olarak baskı balata değiştirme olayı var mı teşekkürler Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 Powershift dsg edc hepsi aynı mantık ve mekanik yapı ile çalışan şanzımanlar. Yağlı ve yağsızı var. Araç modeline göre değişiyor. Manueldeki gibi baskı balata yok ama kavrama var ve bozuluyor. ArtılarıDüşük tüketim Kayıpsız güç Konfor Serilik Eksileri Tüm çift kavramalar gibi, bozuluyor. 1 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 14 Şubat 2018 Paylaş 14 Şubat 2018 ilk çıkan Powershiftler kuru kavrama idi ve sadece benzinlilerde kullanıldı.Sorunlar okudum, ancak dizellerde kullanılanlar yağlı tiplerde ise bi sorun okumadım şimdilik. Bi arkadaşım Connecti 45 bine geldi sürekli yoğun trafikte ve hep yük altında kullanıyor bi sıkıntı çıkarmadı. 1 Yorum bağlantısı
Recep Demirci 15 Şubat 2018 Paylaş 15 Şubat 2018 @Önder Özcan abide Focus3 Powershift var memnun diye biliyorum. Bir tanıdığımda Volvo S60 Dizel Powershift var soruyorum nasıl diye geçişleri iyi diyor memnun bahsediyor. 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 15 Şubat 2018 Paylaş 15 Şubat 2018 DSG çok hızlı, performanslı,.. ama konforsuz. İlk kalkışlarda basarsın kalkmaz, yüklenirsin bu sefer patinaja başlar. Ayağını gazdan çekersin sanki frenliyormuş gibi davranır. 1-2 arasında hep tereddütte kalır. Şehir içinde kesinlikle konforlu değil ama uzun yolda mutlu ediyor. Hala hızlı çalışan bir ZF üstüne şanzuman yok (bkz: BMW 8 ilerileri). Yorum bağlantısı
Önder Özcan 15 Şubat 2018 Paylaş 15 Şubat 2018 8 saat önce, Hakan Gürsu yazdı: ilk çıkan Powershiftler kuru kavrama idi ve sadece benzinlilerde kullanıldı.Sorunlar okudum, ancak dizellerde kullanılanlar yağlı tiplerde ise bi sorun okumadım şimdilik. Bi arkadaşım Connecti 45 bine geldi sürekli yoğun trafikte ve hep yük altında kullanıyor bi sıkıntı çıkarmadı. Ben de aynı bu şekilde biliyorum. Ps. ilk önce benzinli motorla kullanıldı, kuru tip, yağı değişmeyen şanzıman. Bunlarda sorunlar çıktı. Dizellerde ıslak tip denilen yağı değişen ps. ler kullanılmaya başladı. Siz sıfır mı, dizel mi ne tür Focus düşünüyorsunuz. Ben benzinli motor ps. şanzımanlı Focusa biniyorum. Genel olarak çok memnunum. Şanzıman tasarruf odaklı çalışıyor, kalkar kalmaz 2-3-4 . vitese ulaşıyor. Sıfır sorun değil. Nadiren 1 den 2 ye geçiren titreme yapıyor. Zaten söz konusu şikayetler de hep bundan. Ama her an bozulma riskini biliyor ona göre kullanıyorum, kabullenip aldım 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Şubat 2018 Paylaş 15 Şubat 2018 1 saat önce, Murat Atagenç yazdı: İlk kalkışlarda basarsın kalkmaz, yüklenirsin bu sefer patinaja başlar. Bu turbonun bir etkisi.. şanzımanla alakalı bir durum değil.. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 15 Şubat 2018 Paylaş 15 Şubat 2018 Emmi, yazılımsal bir eksiklik de var gibi. Araç yürür yürümez 2 'ye mi atsam yoksa 1 'de mi devam etsem ikilemine düşebiliyor. Bu sorunu "S" modunda yani biraz daha devri yükselterek kullanma ile kullanıcı çözebiliyor ama "D" 'de düşük devirlerde özellikle ilk kalkıştan sonra kararsızlık yaşıyor ve bunu kabine titreme olarak hissettiriyor. 1 saat önce, Murat Atagenç yazdı: Hala hızlı çalışan bir ZF üstüne şanzuman yok (bkz: BMW 8 ilerileri). bkz: ZF 9 ileri (Honda CRV) Temmuz ayından sonra dizel Civic 'de bu şanzımanla gelecekmiş. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts