Yasin Çaldar 24 Şubat 2016 Paylaş 24 Şubat 2016 Hayatımda kendime ait dört arabam oldu. Henüz kimseyi memnun edebilmiş değilim. O para o arabaya verilir miden tutunda o paraya arsa alınır,ikinci el BMW alınır gibi turlu şeyler duydum. Hiç kimseyi kafaniza takmayin, tadını çıkarın.aldığınız aracın beyazıni ve sedanini aralıkta aldim. Beyaz olmasının sebebi oturduğu yerde ciddi park sorunu var ve ufak tefek surtmeler sürekli oluyor.boyada ve tamirde daha kolay halledilir diye dusundum. Sedan tercihiminde sebebi iki Çocuğumun olması. Ayrıca beklemeye vaktim olsaydı kesinlikle sanruflu alirdim.herhangi bir renk focusa olduğundan daha fazla güzellik katıyor. Beyaz,sedan focusla gezerken kendimi çoğu zaman satış mümessili gibi hissediyorum. Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Bora Yetkin 26 Şubat 2016 Paylaş 26 Şubat 2016 Mustafa bey; Renk yüzün'den araç değer kaybetmez şehir efsanesi bu.Sunroof bana göre biraz küçük kalmış bu araba için ama tercih meselesi tabiki. Moral bozmayın denildiği gibi yakıt üzmeyecekse tadını çıkartın kimseye kulak asmayın. Kazasız sürüşler.. Yorum bağlantısı
Barış Can Gezer 26 Şubat 2016 Paylaş 26 Şubat 2016 Benim kanaatimce harika bir seçim yapmışsınız. Focus 3.5 ve Derin Mavi, üstüne bir de sunroof eklenince süper görünüyor. Ben de bu aracı alabilmek için para biriktiriyorum. Kazasız belasız sürüşler diliyorum. Yorum bağlantısı
Erdem Çağla 26 Şubat 2016 Paylaş 26 Şubat 2016 Yeşil, Bej, Krem, Mor, Sarı olmadığı sürece sıkıntı yok. Sizin renk gece grisinin bir açığı . Çok yakışıyor. Atmosferik olduğu için turbo derdi de yok, hızlanmak istediğin zaman gaza yapıştır gitsin yüksek devir çevirsin. Çok güzel araba. Trim sesi olursa sevisin başına ekşirsiniz çözerler. Sıfır sonuçta Bana sorarsanız ford VW'nin oldukça gerisinde. Teknolojik bir şanzıman olan powershift'i koydu ama ecoboost+powershift opsiyonu hala yok. Bu bakımdan TSI+DSG kombinasyonunun gerisinde kalıyor ancak jetta görmekten gına geldiği bir zamanda siz focus alın. Bağımsız süspansiyon, konfor daha iyi. Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 26 Şubat 2016 Paylaş 26 Şubat 2016 Yarın bir gün aracınızla sizi görenlerin çoğu dönüp bir daha bakacaktır buna emin olun, çok şükür imkanınız var almışsınız zevkinize göre başkasının zevki için kendinize sorun yaratmayın derim. Güzel günlerde gönlünüzce kullanın.... Yorum bağlantısı
Harun_Tekin 26 Şubat 2016 Paylaş 26 Şubat 2016 Abi bence akıllıca seçim bendede beyazı var ama yeniden alsam senin gibi mavi alırdım..ama bence lpg taktır turbo olmayan bi arabaya benzinde binip bir sürü para vermeye gerek yok performans gitmiyor korkma sakın.. Yorum bağlantısı
kadir GÜMÜŞ 28 Şubat 2016 Paylaş 28 Şubat 2016 Bizim focus 2012e servisde Garanti kapsaminda volant ve balata degisti 15binde falan Simdi 55binde komple sanziman degisiyor saka gibi garanti olmasa odenecek miktar 10bin tl Yorum bağlantısı
selmani ferah 29 Şubat 2016 Paylaş 29 Şubat 2016 Suan siyah 2013 fiesta 1.0 ecoboost var bende mavi focusa bayildim cokk guzelll kardesimm araba resmen ates ediyo ) hayirli olsun meyve veren agac taslanir bana denk gelseler bilgimle aglatirim onlari Yorum bağlantısı
Uğur Ünsal 4 Mart 2016 Paylaş 4 Mart 2016 Çok özenerek baktığım renk. Hele ki Hb kasaya çok yakışıyor. Güle güle kullanırsınız inşallah. Yorum bağlantısı
Mustafa Alpay 10 Mart 2016 Paylaş 10 Mart 2016 Uzun süre uzak kaldıktan sonra forumdan tekrar aranızdayım aracımı yaklaşık 1.5 hafta önce aldım 389 kilometre yaptım (3 kilometre ile geldi kendileri ) fotoğraflarını cektim fakat yükleyemedim henüz en kısa zamanda uygun bölümde bir konuda paylaşacağım. Alırken yaşadığım korkuların insanların sözlerinin hiç bir anlamı olmadığını gösterdi bu araba bana. En olumsuz yorumları yapan yakınlarım dönüp 2 kere bakıyorlar araca. Belki alacak olan arkadaşlar için iki üç konudan bahsetmem gerek; Eski bir 2012 1.4 tork konvertörlü otomatik fiesta titanium kullanıcısı olarak araç Focusun hantal ve biraz daha ağır başlı olacağını zannederdim. Hele ki PowerShift şanzımanların sayfalarca kronik hatalarını okuduktan sonra 1.5 haftamı vites geçişlerindeki titremeleri kalkışlardaki titremeleri arayarak geçirdim. Sadece arabanın limitlerini anlamak üzerine 250 km lik bir bol virajlı zımpara asfalt köy turu yaptıktan sonra şase tepkileri direksiyonun ağırlığı ve verdiği güven arabanın ısrarla virajlarda cizgide kalma cabası. Beklentinin aksine atik ve yaramaz olması mest etti beni. Konfor konusunda bahsedecek olursam bulunduğum ilin köstebek yuvası yollarına rağmen müthiş konforlu bir sürüş sağlıyor. Benzin tüketimi tabiki fazla fakat agresif sürüşüme rağmen 9.1 de şuan uzun yol ortalamasıyla 8.5 8.3 civaru fakat veriler değişiklik gösterebilir. 2 Yorum bağlantısı
Harun_Tekin 14 Mart 2016 Paylaş 14 Mart 2016 Focus ailesine hoşgeldin abi beğendiğine sevindim bende her konuda focusa bayılıyorum inşaallah pişman edecek sorunlarla karşılaşmayız hiçbirimiz.. Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 23 Mart 2016 Paylaş 23 Mart 2016 Hayırlı olsun. Çekemeyenler öyle konuşur.Çok km yapmayacaksanız sizi yakıt yönünden üzmez. Focus kalitedir.Hele makyajlı kasa daha iyidir bence. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Mart 2016 Paylaş 23 Mart 2016 Ben yeni poweshift kullanicisi olarak bu sanzimani basarisiz bulmadigimi belirtmek isterim. Sanziman akilli bir sanziman. Son yapilan her hareketi degerlendiriyor. Ornegin rampa asagi iniyorsunuz. Frenleme yaptiniz. Sonrasinda gaza basmazsaniz, arac motor frenine geciyor. Yokusu hizlanarak degil, motor freni ile iniyor. Tam tersi fren yerine gaza basarken ayaginizi bir sekilde gazdan cekerseniz arac yokusu hizlanarak iniyor. Benim alisamadigim ilk kalkislar. Bunun da kalkis oncesi durusa bagli oldugunu dusunuyorum. Yavas gaza basarken bazen hizli kalkiyor bazen ise kalkmakta direniyor, gaza yuklenince de firliyor. Vites buyuturken sarsinti diyemiyecegim ama hissettirme ilk viteste var sonrasinda kayboluyor. Vites duserkende 1. Vitese diserken ayni hissedis mevcut. Otomatik sever bir kullanici degilim ama rahatsiz edici bir duru yok. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 23 Mart 2016 Paylaş 23 Mart 2016 (düzenlendi) Volvodaki PS ıslak tip diye geçen versiyon diye hatırlıyorum.. Powershift çift kavrama ise manuel vitesli F3 den daha iyi hızlanmasını beklerdim..manuel vitesin hızlanması F3 benzinlide daha iyi..ee sorun da çıkarması muhtemel bir şanzıman..o zaman neden powershift.. Ş.içinde son 1000 km.de ortalama hızım 19 km tüketim 10.5...görece olarak az yakıyor..görece olarak tork konvertörlü şanzımana göre bir nebze daha seri..o kadar gibi 23 Mart 2016 tarihinde Volkan Dinçel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 23 Mart 2016 Paylaş 23 Mart 2016 Volvodaki PS ıslak tip diye geçen versiyon diye hatırlıyorum.. Powershift çift kavrama ise manuel vitesli F3 den daha iyi hızlanmasını beklerdim..manuel vitesin hızlanması F3 benzinlide daha iyi..ee sorun da çıkarması muhtemel bir şanzıman..o zaman neden powershift.. Ş.içinde son 1000 km.de ortalamam 19 km Yagli sanziman dogrudur. 80.000'e yaklasiyor, yagini degistirecegim.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Olcay Ergül 6 Nisan 2016 Paylaş 6 Nisan 2016 Aynı sorunlar bende de vardı dün kavrama sökülüp bişiler yapıldı. Soyledikleri kalibrasyonu yapılmıs ve cok fazla aracta fabrika çıkışı sorunlu kavramalar olduğunu söylediler. Yazılım güncellemeside yapıldı bu gün baktığımda sesler azalmış ve geçişlerde ilk günkü yumuşaklığına dönmüştü umarım bununla kurtarırız. Kullan gene yaparsa kavrama değişikliğine gideceklerini söylediler bakalım hakkımızda hayırlısı. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 6 Nisan 2016 Paylaş 6 Nisan 2016 Muhtemelen 1000 km. Içinde tekrar aynı sorunu yaşayacaksınız..ben kavrama değişimi yaptırdım şimdilik sorun çözüldü .. Yorum bağlantısı
Olcay Ergül 16 Mayıs 2016 Paylaş 16 Mayıs 2016 Muhtemelen 1000 km. Içinde tekrar aynı sorunu yaşayacaksınız..ben kavrama değişimi yaptırdım şimdilik sorun çözüldü .. Benimki biraz fazla dayandı 7-8 bin km dayandı yazılım bu sabah bıraktım kavrama değişiyor sonra bakalım ne olacak... Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 17 Mayıs 2016 Paylaş 17 Mayıs 2016 Ortalama 15-20 bin gidecek sonra yine aynı sorun olacak.. Yorum bağlantısı
Onur ERDOĞAN 54 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 (düzenlendi) Merhaba; Forumda ilk mesajım olduğundan dolayı zamanla yazım kurallarına alışacağım. Benim sorunum 2012 Model Focus III Titanium X Powershift aracımda yaklaşık 2 haftadır motor ısınınca (muhtemelen şanzımanda ısındığından) araç D konumundayken birden boş vitese geçiyor ve soğumadan tekrar gelmiyor. Birçok kez yolda kaldım. Şanzıman beynine dışardan soğutucu herhangi bir işlem yapıldığında (örneğin üzerine su dökmek) tekrar yerine geliyor. Aracın şanzımanında herhangi bir sorun yok (geçişler,titreme vs.) Şimdi sorularıma geleyim. 1-) Aracı 13.06.2016 tarihinde Otokoç/Ataşehir' e götürerek arızasını tespit ettireceğim. (Sakarya Akgün Fordda bakıldı. Vites gittiği anda bile araç arıza vermiyor.) 2-) Otokoç ile yaptığım telefon görüşmesinde bilgisayardan almadıkları hataya müdahil olamayacaklarını belirttiler. 3-) Konuştuğum yetkili arkadaş ısındığında şanzımanın kendisini korumaya alarak soğuyana kadar çalışmamasının kabul edilebilir olduğunu belirtti. (Hiç kafama yatmadı.) 4-) Aracımın garantisi bittiğinden Otokoç 'tan Otosan aracılığıyla parçanın değişimini talep edebilir miyim? Değerli görüşlerinizi bekliyorum. Saygılarımla, 26 Eylül 2017 tarihinde İnan Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Klasik otosan normaldir olur öyle veya kullanıcı hatasıdır der işin içinden cıkar sizin yolda kalmanızla ilgilenmezler bile. Yorum bağlantısı
Volkan Dinçel 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Powershift titreme sorunu nedeniyle garantiden kavrama değişikliği yaptırdım ama şanzıman ısınması sorununu hiç yaşamadım..hatta geçen sene Kağıthaneden Pendiğe Ağustos sıcağında neredeyse araba hiç 2 ye atamadan yoğun trafikte gittim yine ısınma sorunu olmadı.. Şanzıman ısındığında korumaya alabilirde neden ısınıyor onu tespit etmek lazım..dedikleri doğru arıza kodu görmeden müdahil olmuyorlar hatta kavrama değişiminde ttreşim ölçen bir cihazla arabanın ne kadar titrediğini tespit ediyorlar..yanınıza yetkili servisten bir usta bulup arıza anında tespit yapılması gerekiyor bence..garanti konusu çetrefilli biraz..Kullanıcı hatası diyebilirler..fazla germeden servisle iyi ilişkiler kurmaya bakın..kolay gelsin.. Yorum bağlantısı
Turhan Onat 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 Çift kavramalı olması nedeniyle paylaşıyorum. Böyle bir bilgi var burada. Yorum bağlantısı
Misafir 9 Haziran 2016 Paylaş 9 Haziran 2016 (düzenlendi) Merhaba; Forumda ilk mesajım olduğundan dolayı zamanla yazım kurallarına alışacağım. Benim sorunum 2012 Model Focus III Titanium X Powershift aracımda yaklaşık 2 haftadır motor ısınınca (muhtemelen şanzımanda ısındığından) araç D konumundayken birden boş vitese geçiyor ve soğumadan tekrar gelmiyor. Birçok kez yolda kaldım. Şanzıman beynine dışardan soğutucu herhangi bir işlem yapıldığında (örneğin üzerine su dökmek) tekrar yerine geliyor. Aracın şanzımanında herhangi bir sorun yok (geçişler,titreme vs.) Şimdi sorularıma geleyim. 1-) Aracı 13.06.2016 tarihinde Otokoç/Ataşehir' e götürerek arızasını tespit ettireceğim. (Sakarya Akgün Fordda bakıldı. Vites gittiği anda bile araç arıza vermiyor.) 2-) Otokoç ile yaptığım telefon görüşmesinde bilgisayardan almadıkları hataya müdahil olamayacaklarını belirttiler. 3-) Konuştuğum yetkili arkadaş ısındığında şanzımanın kendisini korumaya alarak soğuyana kadar çalışmamasının kabul edilebilir olduğunu belirtti. (Hiç kafama yatmadı.) 4-) Aracımın garantisi bittiğinden Otokoç 'tan Otosan aracılığıyla parçanın değişimini talep edebilir miyim? Değerli görüşlerinizi bekliyorum. Saygılarımla, Otosan'ın verdiği cevap kadar, sizinde dışardan müdahalede bulunmanız sonrasında olası garantiden karşılanma prosedürüne göre yanlış. Aracınızda sorun var bu kesin. Kimse yolda giden aracın soğumasını bekleyin deme lüksüne de sahip değil ama bu aracın beyni daha önceden müdahale görmüş, korozyon olmuş deme hakkını da kendiniz müdaale ederek vermeyin. Saygılarımla. 9 Haziran 2016 tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts