Kaan Savaş 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 İyi günler.2 ay önce sıfır aldığım focus 1.6 powershift aracım var.paradan kaçmayıp en fulunu aldık ama bazı olaylar midemi bulandırıyor.Rampada geri manevra yaparken en fazla 2 metre geri geldiğimde sanzuman aşırı ısındı lütfen bekleyin diyip aracım tamamen off oluyor.Servise götürdüğümde serviste'de aynı olayla karşılaştık.Bunun üzerine ford'a mail atıldı ve durum özetlendi.Bunun üstüne 65 milyar verip aldığım aracın bunu yapmasının normal olduğu ve böyle kullanmak zorunda olduğumu söylediler.Şimdi size soruyorum bumu yani ? Anlamak zor ve en zoru o kadar para verip bu duruma düşmek.Kesinlikle emin olun bir daha hiç bir yakınıma ford aracını tavsiye etmicem.Aynı paralara ben neler aldırdım ama kısmette bu varmış.Şimdiki aklım olsa kesinlikle bu aracı almazdım.Abilerimden yardım bekliyorum bunun çözümü veya bende olan bişeyse lütfen bilgilendirin.Tşkler. Yorum bağlantısı
Kaan Savaş 4 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2012 powershitften memnun değilim. Alt devirde vuruntulu çalışıyor. yakıtı bi hayli fazla. Genel olarak araçtan hiç memnun değilim.En yakın zamanda satıp kurtulmak istiyorum.bunun yerine alıncak tek araba var oda golf 6 dsg... 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Maalesef şu robotize şanzımanları daha yapabilen bir babayiğit çıkmadı gözümde. DSG, EDC, Speedgear, BVA... patlamayanı yok arkadaş... 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Yavuz Selim Bilgin yazdı: En sağlıklısı dsg yine... En çok satanı da o zaten, bari sağlamken mükemmel çalışıyor. Katılmıyorum sana. Bozuldumu yine 5-10k lardan bahsediyoruz. Klasik 4 ilerinin nesi eksik... Onu geliştirmeliler bence... Yorum bağlantısı
Kaan Savaş 4 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2012 gerçekten arkdaşlar powershitf denilen olayın daha bir kaç yılı var. Keşke ford biraz daha test edip öyle sürseydi piyasaya.Özellikle türkiyeye.Malum yolların %51i rampa Yorum bağlantısı
Orçun İnce 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 DSG'nin 7 ilerisi'de güzel değil. sportif kullanıma çok izin vermiyor.. ne varsa manuel'de var arkadaş. Yorum bağlantısı
Kaan Savaş 4 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2012 bnm arkadşımda polo gti var ve 7 ileri çok memnun ) dsg çok ayrı... ama ford bu işi bilmiyor.Umarım en kısa sürede bu sorunları çözeriz Yorum bağlantısı
Ali Özgen 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Kaan Savaş yazdı: powershitften memnun değilim. Alt devirde vuruntulu çalışıyor. yakıtı bi hayli fazla. Genel olarak araçtan hiç memnun değilim.En yakın zamanda satıp kurtulmak istiyorum.bunun yerine alıncak tek araba var oda golf 6 dsg... Sizin için powershiftli Focus'u satmak ve Ford'a yanaşmamak en uygun çözüm. Yorum bağlantısı
Kaan Savaş 4 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2012 kesinlik bir daha ford mu aman tövbe... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Orçun İnce yazdı: DSG'nin 7 ilerisi'de güzel değil. sportif kullanıma çok izin vermiyor.. ne varsa manuel'de var arkadaş. Çipura da mevcut, çok da zevkli Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Sani Gerşon yazdı: Maalesef şu robotize şanzımanları daha yapabilen bir babayiğit çıkmadı gözümde. DSG, EDC, Speedgear, BVA... patlamayanı yok arkadaş... jatco? Yavuz Selim Bilgin yazdı: En sağlıklısı dsg yine... En çok satanı da o zaten, bari sağlamken mükemmel çalışıyor. DSG de de kronik mekatronik arızası var diye biliyorum DSG ci bir arkadaştan öğrendiğim. 45k da bir değişmesi gereken 1500-2000 TL lik bir parçaymış Yorum bağlantısı
Kaan Savaş 4 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 4 Mayıs 2012 powershifttende muhakkak sorunları çıkacak daha çok yeni ve daha bir çok arızası bilinmiyor.Bakalım görücez neleri çıkacak... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Ben çok umutluydum ama sanırım umudumuz kısa sürede tükenecek gibi duruyor.Test sürüşlerinde süper beğenmiştim.Kuga da denemiştim harikaydı. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Bu araç bende bu sorunu yapsaydı, noterle onaylatırdım ve mahkemelere başvururdum. Şu kadar para verip aldığımız bir araç geri geri gidemeyecek olduktan sonra niye alıyoruz gibilerinden Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Ertan Çabuk yazdı: jatco? Robotize değil ki, klasik otomatik bu. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Hakan Gürsoy yazdı: Muhtemelen şanzumanı koruma amaçlı bir tedbir. Zira powershift'in yapısı klasik otomatikler gibi değil. Düz viteste de baskı-balatanın en zorlandığı yer yokuşta geri geri manevradır. Aracınızın sağlığı açısından bu gibi durumlarda el freni kullanın. Ben klasik otomatikte bile aynı durumda el freni kullanıyorum. her zora geldidğinde kendini korumaya alamaması lazım. halen test aracı bulup deneyemdim benzinli powershit i teknik versine bakınca klasiğe devam etselerdi daha iyyidi Yorum bağlantısı
Akan Belen 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Valla can sıkıcı bir durum.Bence de peşini bırakmayın bu işin.Yazdığınız gibi ise muhtemelen bir sorun var.O kadar kısa sürede kapatmaması lazım aracın kendini. Ben hep diyorum otomatik sevemedim diye.Manuel devam Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Haklarinizi arayin.. DSG de cok iyi degil.. 2 tane VAG grubu arabam oldu. VW forumunda cok aktif olarak uyeyim. Burada cok fazla kisi sanjiman degistirdi DSG den dolayi.. Siniftan bir arkadasin Sciroccosu bi donem viteslere iyi gecmiyordu gazlayinca bosa aldigi oluyordu.. Kuzenin Audi dede multitronik mi ne var. Oda geri vitese atinca one cok kaciriyor. Bu isler birazda sans.. DSG alip sikinti yasamayanda cok.. Simdi aklima geldi halamin eside Jetta TDI DSG aldi.. Araba 2.000 km de iken calistiktan sonra vitese girmedi cekici ile evin onunden aldilar bir kac parca degisti sanjimandan.. Gecmis olsun, dedigim gibi birazda sans meselesi.. Ama DSG cok keyifli ve sportiftir kullanim olarak.. 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Otomatik candir yeterki can yakmasin 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Hakan Gürsoy yazdı: İşte ne kadar zora geldiğini bilmiyoruz MMT'lerde de biliyorsun bu durum vardı. Ama sonradan düzelttiler. eski tip klasik otomatik. 65 mustangdan beri galiba aynı tip bizimkiler hahaha müzelik şanzıman MMT leri anlarım ama powershitte bu kadar zorlanacak bi sistem varsa hiç bulaşmasalardı. ama diğer ford modellerinde kuga ve mondoeda 2 sene oldu galiba kullanmaya başlayalı. aynı şanzıman ise kronik bi sıkıntı denemez araca özel bi durumda olabilir. serviste test ederkende aynı sıkıntı olmuş düzlükte mi oldu aşırı dik rampa felanda mı? ayrıca geri vites ile 1. viteste zorlanma aynı şiddette olmaz mı? zorlanıp ısınan kısım tam olark neresi acaba. bu arada cvt den ağzı yanan ford 1.6 dizele powershit için acele etmediğine göre bi bildiği var. Yorum bağlantısı
Akan Belen 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Hakan Gürsoy yazdı: a-Klasik otomatik kullandın mı? b-Kalabalık bir şehirde sürekli dur-kalk trafikte manuel ve otomatik kullandın mı? c-Hiç sert bir yokuşta 1,5-2 saatte 4-5 km'yi anca gittiğin oldu mu? d-Yengemiz araba kullanabiliyor mu? Acil bir durumda kullanabilir mi? a-Kullandım.dsg de kullandım b-Evet kullandım.İstanbul ve Ankarada manuel eziyet resmen c-O nasıl bir yol öyle.Manueller balata bitirmesi lazım d-Hamilelikten önce öğretmeye başlamıştım focusta.Doğal olarak şu an kullanmıyor kullanamaz.Ne manuel ne de otomatik Hakan'ım otomatik büyük rahatlık bunu biliyorum.dediğin gibi Ciddi şekilde kalabalık bir şehirde yaşasam muhtemelen bende otomatik tercih ederdim.Ama manuel kullanmak bana daha büyük zevk veriyor açıkçası.Şu an yaşadığım şehirde otomatik araca ihtiyaç duymadığım için bu şekilde.Ama istanbul gibi şehirde yaşayanlar için bencede mantıklı olan araç otomatiktir. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Yunus Gökhan Ay yazdı: Öle diyorsunuzda benim manuel arabada geri geri kalkamıyor ki rampaada... ara gaz ile kalkacan sen turbonun pervanesi biraz hızlansında beygirlere oksijen gitsin. 1 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Bence servis'e belli aralıklarla üç defa gidin hala çözüm yok ( Yazılı belge alın ellerinden servis'e gittiğinize dair ) ve söylediklerinin aynısı söyleniyorsa Tüketici Hakları Mahkemesine başvurun ve başvuru dilekçesinde '' Paramı geri istiyorum '' seçeneğini seçin. Mahkeme fabrika ile görüşecek ve onlarada aynı cevap verildiği taktirde mahkeme sizi haklı bulacak ve paranızı iade edecektir. Bunu size yazmamın sebebi bende LCD televizyon almıştım ve oluşan arızadan dolayı '' Kullanıcı hatası '' dediler, mahkemeye başvurdum ve paramı istedim sonuçta yirmibir ay kullandığım televizyonu iade edip paramı kesintisiz olarak aldım. Umarım sorununuz çözülecektir, geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 Geçmiş olsun, bu iş dizelde olmuyor ne yazıkki, adam gibi yapanı yok, bmw bile eh işte, en sağlamı klasik oto şanzıman ki oda artık yok, bu durumda manuel en iyisi, bakımı yok, arızası sen bozmazsan yok.... Bence arabayı iade etmenin yolunu arayın, bu iş düzelmez başınız hep ağrır yol yakınken bitirin derim ben. Yorum bağlantısı
Kamil Özyurt 4 Mayıs 2012 Paylaş 4 Mayıs 2012 focusun dizel otomatiğide yakında çıkar. psa grubu zaten başından beri getiriyor. Volvo'da otomatik getirmeye başladığına göre ford'da yakında getirir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts