Engin Kırtay 13 Ocak 2009 Paylaş 13 Ocak 2009 Merhaba 98model ford ka 1.3i aracım var. Aracta klima yok, ama klima ile ilgili bi cok orjinal parcayı bulabilirim. Örnegin, ön panel klima kontrol bolumu,klima pompası,klima radyatoru.. Acaba baska hangi parcalar gerekiyor tam olarak klima için, sonradan geçiş yapan oldu mu hiç? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Ocak 2009 Paylaş 13 Ocak 2009 Bulacağınız parçaların, sadece parça maliyetlerine baktınız mı? Yorum bağlantısı
Çağatay Demir 13 Ocak 2009 Paylaş 13 Ocak 2009 Astarı yüzünden pahalıya çıkar bence.. Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 13 Ocak 2009 Paylaş 13 Ocak 2009 satıp klimalısını almak daha mantıklı.. Yorum bağlantısı
Onur Demir 14 Ocak 2009 Paylaş 14 Ocak 2009 satıp klimalısını almak daha mantıklı.. +1907 Ek olarak montaj işleminden sonra çıkaracağı problemlerde cabası. Fabrika çıkışlısı bile zaman zaman ne dertler açıyo başımıza Yorum bağlantısı
Engin Kırtay 15 Ocak 2009 Yazar Paylaş 15 Ocak 2009 Aracımın parcalarını turkiyedeki fiyatlardan %400 daha ucuza alabiliyorum. Parca ve maliyet problem degil benim için. Sadece hangi parcalar gerekiyor onları ogrenmek istiyorum ama sanırım kimse bilgi sahibi degil bu konu hakkında. Yorum bağlantısı
Gürkan Keskin 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 parçaları temin ettikten sonra klima tamiri yapan ustalar montajınıda yapar parça listesinide en iyi onlar verir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 Ka ya sonradan klima takmanız için, kompresör- komp braketi - klima radyatörü - klima rezistansı - klima düğmeli ön göğüs ve ana tesisatın içine klima tesisatını çekecek iyi bir elektrikçi gereklidir. İstanbul da klima ustası sıkıntısı yok ama diğer illeri bilemem. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 V kayışının da değişmesi gerekir mi Çağlar abi? Klima kompresörüde dahil olacağı için daha uzun olanı mı gerekir? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 Çıtır işlemler var tabiki, sigorta tablasına - beyne giriş vs. göz önünde araba olmadan bu kadar Yorum bağlantısı
Gürkan Keskin 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 sonuç olarak malzeme bedavada olsa zor iş ve soğutma garantiside yok doğrumu Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 aracı soğutayım derken araçtan soğuma söz konusu olabilir.beyin yeniden programlanması bile söz konusu olduğunu biliyorum. aracınızı satıp ,klimalısını almak en doğru çözüm. ev kliması taktırmak gibi bir şey değil ,yeni teknoloji araçlarda.. Yorum bağlantısı
Gürkan Keskin 15 Ocak 2009 Paylaş 15 Ocak 2009 konuyu dağıtmayayım ama ben geçenlerde pejo j9 minibüse ev kliması taktıklarını gördüm öldüm gülmekten ama yaratıcılık sınır tanımıyor Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 Ka ya sonradan klima takmanız için, kompresör- komp braketi - klima radyatörü - klima rezistansı - klima düğmeli ön göğüs ve ana tesisatın içine klima tesisatını çekecek iyi bir elektrikçi gereklidir. İstanbul da klima ustası sıkıntısı yok ama diğer illeri bilemem. + Evaparatör , sigorta kutusu , motor tesisatı , evaparatör kabini , kalorifer motoru(farklı)..... Yorum bağlantısı
Engin Kırtay 16 Ocak 2009 Yazar Paylaş 16 Ocak 2009 Ka ya sonradan klima takmanız için, kompresör- komp braketi - klima radyatörü - klima rezistansı - klima düğmeli ön göğüs ve ana tesisatın içine klima tesisatını çekecek iyi bir elektrikçi gereklidir. İstanbul da klima ustası sıkıntısı yok ama diğer illeri bilemem. Teşekkurler Caglar Abi bu tarz bi listeye ihtiyacım vardı. Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 8 Temmuz 2009 Paylaş 8 Temmuz 2009 Selamlar 2000 model ford ka aracımın kalorifer ayarı soğukta olmasına rağmen içeriye aşırı sıcak hava veriyor.kaloriferi sıfır konumunda tutuyorum fakat araç az bir hareket etse sıcaktan durulmuyor arabanın içinde.. Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 8 Temmuz 2009 Paylaş 8 Temmuz 2009 Araç klimasız .Kalorifer 1 2 3 konumda sıcak hava üflemesi dışında sorunsuz çalışıyor.kalorifer düğmesi arızalanmış olabilirmi sıcaktan soğuğa geçirmiyor sanırım.Kalorifer musluğuna bakılması gerektiği söylendi ne derece doğrudur? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Temmuz 2009 Paylaş 8 Temmuz 2009 geçen aynı düşünceyle ancak ılık hava geliyor diye Liderler'e gösterdim. bu havada ılık gelmesi normalmiş. ama çok sıcak geliyorsa muhtemelen sıcakta takılı kalmıştır. bu aracın kalorifer kontrol kısmı elektronik. umarım sadece musluk arızalıdır, yoksa işiniz iş... Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 8 Temmuz 2009 Paylaş 8 Temmuz 2009 Oldukça sıcak üflüyor inşallah düğmesindendir...Her hangi bir kalorifer tamircisi anlarmı arızayı yoksa servisemi götürmeliyim? Silkeleme ve stop etme problemi vardı araçta egr valfiydi sanırım temizlendi yağı, antifrizi ,filitreleri ,debriyaj baskı balata ve bilyası, arka aks bilyaları değişti subab ayarı yapldı silkeleme yapmıyor artık fakat bugun yine stop etti umarım oda büyük bir sorunun habercisi değildir:) saolun Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Temmuz 2009 Paylaş 8 Temmuz 2009 egr değil, rölanti olmasın ford ka'dan çok anlayan yok bence servise götürün derim, mıncıklatmayın herkese. Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 8 Temmuz 2009 Paylaş 8 Temmuz 2009 İsmini tam hatırlayamadın bir sürü valf saydı temizlenecek egr de temizlenen bir valfse o da aradan çıkmıştır sanırım:) İlk fırsatta servise götürürüm zira arabanın içinde durulmuyor sıcaktan . bu kadar bakımdan sonra umarım yakıt sarfiyatıda düşmüştür..şehir içi depo fulledim 375 km sonra aynı benzinlikten tekrar fullettiğimde 115 ytl benzin aldı.baskı balata değişti umarım düşer sarfiyat..üzerinden çıkan baskı balatanın hali içler acısıydı üzerindeki perçinleri çıkmış... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Temmuz 2009 Paylaş 8 Temmuz 2009 375 çok az, muhtemelen düzelecektir. olmadı bi de carbon clean, on numero Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 8 Temmuz 2009 Paylaş 8 Temmuz 2009 geçen aynı düşünceyle ancak ılık hava geliyor diye Liderler'e gösterdim. bu havada ılık gelmesi normalmiş. ama çok sıcak geliyorsa muhtemelen sıcakta takılı kalmıştır.bu aracın kalorifer kontrol kısmı elektronik. umarım sadece musluk arızalıdır, yoksa işiniz iş... +40 Yorum bağlantısı
Ömer Salih Yetgil 1 Ağustos 2009 Paylaş 1 Ağustos 2009 Kalorifer musluğu arızalıdır muhtemelen. Ben de ilk aldığımda aynı sorunu yaşadım. Benimkinin üzerinden kalorifer musluğu çıkmadı Stop etme sorunu için rölanti kontrol valfi temizliği olmadı değişimi olacak. Aracınız çok yakıyor. Şimdi ki benzin fiyatlarıyla kilometrede 25 kuruşu geçmemeniz lazım sakin kullanımda. Mutlaka iyi bir bakım, carbol clean ve sübap ayarı gerekli kanımca. Yorum bağlantısı
Ferudun Sakin 8 Eylül 2009 Paylaş 8 Eylül 2009 herkese selamlar, bugun itibari ile 1998 model 97.000 km de klimasız ford ka sahibi oldum Öncelikle kullanımı gerçekten çok zevkli bir otomobil fakat ufak bir problemi var! araç devamlı fanından sıcak hava üflüyor.fan tüm konumlarda çalışıyor fakat sıcak soğuk ayarı yapmama rağmen sadece sıcak üflüyor! Bu problem neden kaynaklı olabilir ? ayrıca bu arızayı izmirde hangi özel serviste giderebiliriz? birde devir saati ve hararet göstergesi taktırmak için tavsiye edeceğiniz bir servis var mı ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts