Metin Uzunoğlu 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 Allah hayırlı eylesin, kazasız belasız sürüşler dilerim. Arkadaşımda manueli var. Deneme sürüşü yaptım kullanımı güzel bir araç. Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 25 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 25 Mayıs 2019 Fikri Keleş yazdı: Çok beğendiğim bir araçtır kendisi hayırlı olsun Genişlet Teşekkür ederim Barış Göktürk yazdı: Hayırlı olsun; ve kazasız belasız günler dilerim şimdiden. Yaklaşık iki yıldan bu yana kullanıyorum bu aracı ve şu güne kadar bir kere bile "keşke" demedim. Tamam; itiraf edeyim: bir kere -lastik ebatlarındaki fiyatları görünce- dedim=) Genişlet Teşekkür ederim. Ertan Alptekin yazdı: Okurken satılık zannettim Hayırlı olsun. Aracın tipini ben de çok seviyorum. Allah kaza bela vermesin... Genişlet Amin, teşekkürler Emrah Korkmazz yazdı: Güle güle kullan abi. Benim de çok niyetlendigim bir araçtı C5 dizel otomatik olması açısından fakat çok kararsız kaldım. En son tercihimi forumdan Metin abinin 1.6 dizel titanium manuel mk4 mondeosundan yana kullandım. Hala merak ediyorum ama c5in verdiği hissiyatı. Genişlet Manuel seçeceğim olsaydı bende tercihimi mondeodan yana kullanacaktım. Ancak 2.0 dizel otomatik kullanan arkadaşlarım Giresun içinde 11-12 litreden aşağı yakmıyorlar. Bu da tercih nedenlerimden biri oldu. Ahmet İhsan Akşen yazdı: Birgün bu kasanın 2.0 dizel sw sini alacak miyim acaba 😁 Hayırlı olsun, şanzıman hariç çok güzel bir araç. Genişlet 2.0 dizelleri bende çok baktım. Tam otomatik olması sebebiyle, ancak düşük km denk getirmek çok zor. Recep Selim Kaya yazdı: Maşallah. Makam arabası kıvamında. Genişlet Teşekkür ederim Evren Barış Özbek yazdı: Mehmet hayırlı olsun. Gerçekten çok keyifli bir araç. İyi günlerde, kazasız, belasız kullanın. Genişlet Sağol abi, teşekkür ederim Mehmet Polat yazdı: Hayırlı olsun Mehmet. Allah kazasız belasız, sağlıkla, mutlulukla kullanmayı nasip etsin. Yakıt tüketimi reelde de düşük mü? Genişlet Teşekkür ederim abi Yakıt tüketimi yol bilgisayarına göre 0.1 0.2 lt arası yüksek çıkıyor pompada. Uzun yolda 1600-1700 km yaptım diyenler çokta abartmıyorlarmış. Nihat Palolu yazdı: Hayırlı olsun, güle güle kullan. Direksiyon göbeğinin sabit durması garip geliyor mu Genişlet İlk başta garipsiyorsun ama alışınca çok kullanışlı geliyor. Aslında böyle olması daha kullanışlı gibi 2 Yorum bağlantısı
Fırat Önal 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 Mehmet Pınar yazdı: Yakıt tüketimi yol bilgisayarına göre 0.1 0.2 lt arası yüksek çıkıyor pompada. Uzun yolda 1600-1700 km yaptım diyenler çokta abartmıyorlarmış. Genişlet Aracınız hayırlı olsun. Bu aracı beğenmeyeni duymadım daha ben Sürekli ilanlara bakarım ama otomatiğinin çoğu kişiye göre sorunlu olmasından dolayı cesaret edemedim. Ama c5 denk geldiği zaman test etmeyi çok istiyorum. Yakıt manuelde çok az. Deposu çok büyük. Hatırladığım kadarıyla 70 lt civarı olması lazım. Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 (düzenlendi) Güle güle kullanın inşallah. Alpay Sumer yazdı: Yok bu cirkin degil.😁 Genişlet babasınıda sevmezdik 25 Mayıs 2019 tarihinde Serkan Aktay tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 Fırat Önal yazdı: Yakıt manuelde çok az Genişlet ş.içi 16HDİ motor 8lt dizel yakıyor. Benimki çok yakıyor biraz. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 25 Mayıs 2019 Paylaş 25 Mayıs 2019 Bebe lastiği gibi vites atması haricinde exclusive donanımının hayranıyım. Maşallah. Güle güle binin. Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 26 Mayıs 2019 Paylaş 26 Mayıs 2019 Hayırlı olsun Mehmet kardeşim güzel günlerde binmen dileği ile Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Mayıs 2019 Paylaş 26 Mayıs 2019 Bu şanzıman yarı otomatik çift kavrama mı. Yoksa otomatikleştirilmiş robotize manuel mi ? Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Bu şanzıman yarı otomatik çift kavrama mı. Yoksa otomatikleştirilmiş robotize manuel mi ? Genişlet eski bir c5 sahibi olarak ben cevaplayayım Mehmet Abi, otomatikleştirilmiş robotize 6 ileri... 1 Yorum bağlantısı
Barış Göktürk 27 Mayıs 2019 Paylaş 27 Mayıs 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Bu şanzıman yarı otomatik çift kavrama mı. Yoksa otomatikleştirilmiş robotize manuel mi ? Genişlet Bu araçlarda kavrama tek; "otomatikleştirilmiş manuel" (robotize) şanzıman diye tabir ediliyor. Toyota'nın MMT'si ya da Opel'in bir dönem Corsa ve Astra'larda kullandığı yarı otomatikleri, Honda'nın i-Shift'i ile Fiat'ın duologic şanzımanı yine bu tür şanzımanlardan bildiğim kadarıyla... Alıntı Bu arada aracı aldıktan hemen sonra soft yazılım yaptırdım.Onunda bariz etkisi oldu diyebilirim.Araç dyno üzerinde 145 bg ve 330 nm gibi bir güç elde etti. Kullandığım süre içerisinde bir kaç defa arıza ışığı yaktı.Onda da dpf temizliği prosedürlerini(belli devirde belli bir mesafe gitmek gibi) uyguladım.Şu an için arıza ışığı çok seyrek yanıyor.O da kontağı kapatıp açtıktan sonra sönüyor.Yine de cihaza bağlayıp bakmamız gerekecek. Genişlet Şu yazılım konusunu ben de zaman zaman aklımdan geçiriyorum ama henüz bir harekete geçemedim. Yazılım nerede yaptırmalı? Fabrika çıkış verilerine göre ne kadarlık bir güç ve tork artışı sağlanıyor? Pratikte bu artışın getirdiği farkları belirgin olarak araç davranışlarından geri dönüş olarak alabiliyor muyuz? Yoksa bu tam bir plasebo etkisi mi yaratıyor? Bu işin maliyet boyutu nedir? Araç parametreleri ile oynamanın artılar9ı olduğu kadar eksileri neler? Şu sorulara bir C5 kullanıcısından yanıt almak hoş olurdu=) 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 28 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 28 Mayıs 2019 Barış Göktürk yazdı: Bu araçlarda kavrama tek; "otomatikleştirilmiş manuel" (robotize) şanzıman diye tabir ediliyor. Toyota'nın MMT'si ya da Opel'in bir dönem Corsa ve Astra'larda kullandığı yarı otomatikleri, Honda'nın i-Shift'i ile Fiat'ın duologic şanzımanı yine bu tür şanzımanlardan bildiğim kadarıyla... Şu yazılım konusunu ben de zaman zaman aklımdan geçiriyorum ama henüz bir harekete geçemedim. Yazılım nerede yaptırmalı? Fabrika çıkış verilerine göre ne kadarlık bir güç ve tork artışı sağlanıyor? Pratikte bu artışın getirdiği farkları belirgin olarak araç davranışlarından geri dönüş olarak alabiliyor muyuz? Yoksa bu tam bir plasebo etkisi mi yaratıyor? Bu işin maliyet boyutu nedir? Araç parametreleri ile oynamanın artılar9ı olduğu kadar eksileri neler? Şu sorulara bir C5 kullanıcısından yanıt almak hoş olurdu=) Genişlet Bu aralar çok yoğun çalışıyorum, ben cevap verene kadar yorum yapılmaz ise mutlaka sorularınızı cevaplandırmaya çalışacağım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts