Serkan Karakoca 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 şöyle bir bmw cilerin sözü var ilk sahibi bmw ye biner ikinci sahibine bmw biner 1 2 Yorum bağlantısı
Onur Doğan19 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 Bir 3.20d kullanıcısı 149 binde şanzımanı yemiş, acaba bu nasıl bir kullanıma bağlıdır şanzımanı bitirmek ? 30 bin tl demişler, yetkili servisi 6.000 euro demiş. Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Onur Doğan19 yazdı: Bir 3.20d kullanıcısı 149 binde şanzımanı yemiş, acaba bu nasıl bir kullanıma bağlıdır şanzımanı bitirmek ? 30 bin tl demişler, yetkili servisi 6.000 euro demiş. Genişlet N da gaz verip D çekince çok zevkli oluyor, onu bolca denemiş olabilir 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Günümüzde en az sorun yaratan araç, en seksi araçtan kıymetlidir. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Murat Atagenç yazdı: N da gaz verip D çekince çok zevkli oluyor, onu bolca denemiş olabilir Genişlet özellikle giderken, R den D ye atmak lazım. hemen bir moonshiners turn.... hop istikamet şanzımancı memed usta. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Dogan Arsiray yazdı: özellikle giderken, R den D ye atmak lazım. hemen bir moonshiners turn.... hop istikamet şanzımancı memed usta. Genişlet Tam tersi daha güzel bitirir. D'de giderken hoop R'ye, sonra gazı kökle, frene filan gerek yok. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Selim Bilgin yazdı: Tam tersi daha güzel bitirir. D'de giderken hoop R'ye, sonra gazı kökle, frene filan gerek yok.“Rokete takayrum” demiş ya Temel 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 "R"oket iyidir ya😂 Bir kac sn gec yazmisim😁 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Selim Bilgin yazdı: Tam tersi daha güzel bitirir. D'de giderken hoop R'ye, sonra gazı kökle, frene filan gerek yok. Genişlet O çok acımasız olur. Onun için getrag ters 1 lazım bir de onu takacak 190 ya da e30 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 3.20 ED de 1.6 170 bg lik Peugeot motoru var, güvenebilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Hakan Gürsu yazdı: 3.20 ED de 1.6 170 bg lik Peugeot motoru var, güvenebilirsiniz. Genişlet Benim de takibimde olan bir motor. Blok çatlatıyor sakın alma falan dediler tırstım. Var mı bu yönde kulağınıza gelen bir bilgi. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Ahmet Gül yazdı: Benim de takibimde olan bir motor. Blok çatlatıyor sakın alma falan dediler tırstım. Var mı bu yönde kulağınıza gelen bir bilgi. Genişlet İlk defa duydum. Mersocuların .ok atmasına benziyor 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Gökhan Albayrak yazdı: İlk defa duydum. Mersocuların .ok atmasına benziyor Genişlet Bu iyi bir haber o zaman 😀. Alfa’yı satsam şöyle estoril mavi ya da imola kırmızı 3.20i ed’den başka içime sinen bir araba yok. Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 1.0 ecoboost focusum varken ışıklarda denk gelen bi 320i ed ile kapışayım dedim. Geçileceğimi biliyordum tabi ki ama maksat yeşillik olsun işte. Ben önce gazladım ve kalktım. Benim sol camım biraz açıktı ve 320 de solumdaydı. Ben 1.vitesi bitirdiğimde bmwci kapıştığımı yeni idrak etmiş olacak ki gazı kökledi. Açık olan camımdan bmw motorunun vakumlama sesini duydum dedim aha geliyo. Sonuç, içimden geçti 😀 ama çok güzel geçti. Hayran kaldım gidişine. Yine de 2.elde almaya korkarım bmwyi. 3 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Ahmet Gül yazdı: Benim de takibimde olan bir motor. Blok çatlatıyor sakın alma falan dediler tırstım. Var mı bu yönde kulağınıza gelen bir bilgi. Genişlet İlk defa duyuyorum, öyle olsaydı mini cooper ve pejo 308 dede duymuş olmamız lazımdı. 1 Yorum bağlantısı
Onur Doğan19 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 Fatih Mehmet Uslu yazdı: 1.0 ecoboost focusum varken ışıklarda denk gelen bi 320i ed ile kapışayım dedim. Geçileceğimi biliyordum tabi ki ama maksat yeşillik olsun işte. Ben önce gazladım ve kalktım. Benim sol camım biraz açıktı ve 320 de solumdaydı. Ben 1.vitesi bitirdiğimde bmwci kapıştığımı yeni idrak etmiş olacak ki gazı kökledi. Açık olan camımdan bmw motorunun vakumlama sesini duydum dedim aha geliyo. Sonuç, içimden geçti 😀 ama çok güzel geçti. Hayran kaldım gidişine. Yine de 2.elde almaya korkarım bmwyi. Genişlet Hocam en azından cesaret etmişsiniz 😃 bmw motoru gerçekten çok farklı 3.18i 3 silindirdeki sese şahit oldum ben, siz yine vakumlama sesi duymuşsunuz, benim duyduğum uçak kalkış sesiydi, 3 silindir sesi çok değişik geliyor 😁 1 Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Onur Doğan19 yazdı: Hocam en azından cesaret etmişsiniz 😃 bmw motoru gerçekten çok farklı 3.18i 3 silindirdeki sese şahit oldum ben, siz yine vakumlama sesi duymuşsunuz, benim duyduğum uçak kalkış sesiydi, 3 silindir sesi çok değişik geliyor 😁 Genişlet 3 silindir sesine bende hastayım. 6 silindir arabaya binemiyosan 3 silindire bineceksin. Mesela yeni 1.5 ecoboostlar 3 silindir ve çok güzel sesleri var. Yeni fiesta st deki motor. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Ahmet Gül yazdı: Bu iyi bir haber o zaman 😀. Alfa’yı satsam şöyle estoril mavi ya da imola kırmızı 3.20i ed’den başka içime sinen bir araba yok. Genişlet Daha iyisi 328i. Tam bir BMW. 3 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Gökhan Albayrak yazdı: Daha iyisi 328i. Tam bir BMW. Hastasıyım.0-100 değeri 320d ile hemen hemen aynı. Onun haricinde güzel makine. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 Celal Aydın yazdı: Hastasıyım. 0-100 değeri 320d ile hemen hemen aynı. Onun haricinde güzel makine. Genişlet Olur mu hocam ne yaptın sen, resmen 328 'i doğradın 328i - 6,1sn 320d - 7,6sn Yorum bağlantısı
Onur Doğan19 24 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 24 Mayıs 2019 Gökhan Albayrak yazdı: Daha iyisi 328i. Tam bir BMW. Genişlet 245 beygir 😲😲😲 Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 Hakan Gürsu yazdı: 3.20 ED de 1.6 170 bg lik Peugeot motoru var, güvenebilirsiniz. Genişlet Alıntıdır: "Öncelikle "Peugeot motor" algısının oluşmasına neden olan PSA Group hakkında küçük bir bilgilendirme yapmakta fayda var. PSA Group, Peugeot, Citroen, Volvo, Ford, Toyota, BMW ve MINI için motor üretimi yapan bir şirkettir. Bu markalardan sadece Peugeot ve Citroen grubunun tüm modelleri PSA Group motorlarını kullanırken geri kalan markaların sadece belli başlı modellerinde PSA Group etiketli motorlar kullanılıyor. Bu gruba BMW ve MINI markaları da dahil. PSA Group şirketinin ürettiği yirmi ana tip motor seçeneği vardır. Bu motor seçeneklerinin Prince motor grubu, BMW/MINI için üretilen veya BMW-Peugeot ortak yapımı olan motorlardır. Prince motor grubunda olan motorlar N13/N16/N18/B36/B38/B48’dir. Teknik terimlerden mümkün olduğunca herkesin anlayacağı dilde bahsetmeyi, yoksa hiç bahsetmemeyi sevdiğimi önceki yazılarımdan artık az çok anlamışsınızdır. Bu nedenle şu teknik terimleri bir kenara bırakıp konuşacak olursak; F20 gövde 1.16i ve 1.18i modellerin motorları; ve hatta Peugeot 207'nin yurtdışı versiyonlarındaki BMW 1.20i motoru, MINI Cooper 1.500cc benzinli motorları, 1.500cc 3 silindirli BMW motorlarının tamamı (B38), BMW 3.20i ED'nin dillere destan ve dünya çapında ödül alan 1.600cc 170 beygir gücündeki motoru, PSA Group bünyesinde üretilen BMW motorlarıdır. PSA Group, Prince motor grubu bünyesinde BMW için iki adet 1.400cc, yedi tanesi 1.500cc/1.600cc olmak üzere toplamda dokuz tip motor üretiyor. Buradaki sorun şu ki, insanlar bu durumda "BMW, Peugeot motoru mu kullanıyor?" algısına kapılıyor. Yukarıda yazılanlar BMW markasının, Peugeot motoru kullandığını göstermiyor. Sebebi de şu: Ortaklaşa üretilen tüm motorlara karşın, Peugeot/Citroen grubunun motor kodlarıyla BMW'nin motor kodları, performans değerleri, silindir sıkıştırma oranları birbirini tutmuyor. Türkçe altyazı geçmek gerekirse iki marka sadece PSA çatısı altında ortak bir araştırma-geliştirme çalışması yürütüyor ancak aynı motorları kullanmıyorlar. Mercedes-Benz ise sadece A, B, C, CLA, GLA modellerinin 1.500cc/1.600cc turbo dizel modellerinde Renault motoru kullanıyor. Aynı motor seçeneklerini Renault bünyesinde de görmek mümkün olduğu için Mercedes-Benz ile BMW bu noktada ayrılıyor." 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 Pejo motorlari kötü degildir ki... 307 sorunlu oldugu icin yapisip kalmistir ustune (307 motoru da sorunlu degildi). Kucumseniyor ama en sorunsuz motorlardir aslinda. Özellikle dizelleri... Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 (düzenlendi) R.Bahadır Irmak yazdı: Alıntıdır: "Öncelikle "Peugeot motor" algısının oluşmasına neden olan PSA Group hakkında küçük bir bilgilendirme yapmakta fayda var. PSA Group, Peugeot, Citroen, Volvo, Ford, Toyota, BMW ve MINI için motor üretimi yapan bir şirkettir. Bu markalardan sadece Peugeot ve Citroen grubunun tüm modelleri PSA Group motorlarını kullanırken geri kalan markaların sadece belli başlı modellerinde PSA Group etiketli motorlar kullanılıyor. Bu gruba BMW ve MINI markaları da dahil. PSA Group şirketinin ürettiği yirmi ana tip motor seçeneği vardır. Bu motor seçeneklerinin Prince motor grubu, BMW/MINI için üretilen veya BMW-Peugeot ortak yapımı olan motorlardır. Prince motor grubunda olan motorlar N13/N16/N18/B36/B38/B48’dir. Teknik terimlerden mümkün olduğunca herkesin anlayacağı dilde bahsetmeyi, yoksa hiç bahsetmemeyi sevdiğimi önceki yazılarımdan artık az çok anlamışsınızdır. Bu nedenle şu teknik terimleri bir kenara bırakıp konuşacak olursak; F20 gövde 1.16i ve 1.18i modellerin motorları; ve hatta Peugeot 207'nin yurtdışı versiyonlarındaki BMW 1.20i motoru, MINI Cooper 1.500cc benzinli motorları, 1.500cc 3 silindirli BMW motorlarının tamamı (B38), BMW 3.20i ED'nin dillere destan ve dünya çapında ödül alan 1.600cc 170 beygir gücündeki motoru, PSA Group bünyesinde üretilen BMW motorlarıdır. PSA Group, Prince motor grubu bünyesinde BMW için iki adet 1.400cc, yedi tanesi 1.500cc/1.600cc olmak üzere toplamda dokuz tip motor üretiyor. Buradaki sorun şu ki, insanlar bu durumda "BMW, Peugeot motoru mu kullanıyor?" algısına kapılıyor. Yukarıda yazılanlar BMW markasının, Peugeot motoru kullandığını göstermiyor. Sebebi de şu: Ortaklaşa üretilen tüm motorlara karşın, Peugeot/Citroen grubunun motor kodlarıyla BMW'nin motor kodları, performans değerleri, silindir sıkıştırma oranları birbirini tutmuyor. Türkçe altyazı geçmek gerekirse iki marka sadece PSA çatısı altında ortak bir araştırma-geliştirme çalışması yürütüyor ancak aynı motorları kullanmıyorlar. Mercedes-Benz ise sadece A, B, C, CLA, GLA modellerinin 1.500cc/1.600cc turbo dizel modellerinde Renault motoru kullanıyor. Aynı motor seçeneklerini Renault bünyesinde de görmek mümkün olduğu için Mercedes-Benz ile BMW bu noktada ayrılıyor." Genişlet Bahadır hocam ne içine dert olmuş ya. 😁 Peugeot ve ya Reno motor kullanılması bi markanın degerini kaybettirmez zaten. Bence bi sorun yok. Zaten bu yazdıkların bu forum icinde defalarca konuşuldu bilgimiz var yani. 🙂 ama yinede teşekkürler. 24 Mayıs 2019 tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 Hakan Gürsu yazdı: Bahadır hocam ne içine dert olmuş ya. 😁 Peugeot ve ya Reno motor kullanılması bi markanın degerini kaybettirmez zaten. Bence bi sorun yok. Zaten bu yazdıkların bu forum icinde defalarca konuşuldu bilgimiz var yani. 🙂 ama yinede teşekkürler. Genişlet Bilgi amaçlı paylaştım, bence sorun demedim, değerini kaybettirir demedim. İçime dert olan birşey yok merak etmeyin. İsterse hacı murat motoru olsun. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts