Çağlar Bayur 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: 30 dakika önceki hali. arka tamponu falan sökmeden önce yeni bir polen filtresi tak bence. bu zaten bitmiş değişmeli. polen filtreleri genelde yılda 2 veya daha üstü periyotta değişir. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Oraya telefonu sokup video çeksen? Peteğin temizliğine de görmüş olursun Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Aralık 2020 Yazar Paylaş 13 Aralık 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Oraya telefonu sokup video çeksen? Peteğin temizliğine de görmüş olursun Baktım gözle. Herşey filtreye takılmış. Sıkıntı yoktu. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Baktım gözle. Herşey filtreye takılmış. Sıkıntı yoktu. Gözle görülüyorsa iyi. Mazda 2. Nesilde bel fıtığı sebebiydi filtre değişimi. Ben süpürgeye ince uç takıp würth ile temizlemiştim. %30 fazla hava gelmeye başlamıştı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 mazdaya o filtreyi tasarlayanı tebrik etmeli, çiftli tırnaklı geçme birşeyler de vardı 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: mazdaya o filtreyi tasarlayanı tebrik etmeli, çiftli tırnaklı geçme birşeyler de vardı Muhtemelen Fomoco ile özdeş o bölüm. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Koray Demir yazdı: Muhtemelen Fomoco ile özdeş o bölüm. aynı, zaten mazda ve volvo ve jaguar amblemi altında aslında ford 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Aralık 2020 Yazar Paylaş 13 Aralık 2020 Emme borusunu söktüm, sözde arabanın gaz kelebeğinin karbon kalıntılarını silecektim. Gaz kelebeği okadar ama okadar sertki, parmağımla açıp temizleyemedim. güç bela bir kere açabildim. Ama yok acayip zor. Maf sensörünüde yerinden çıkaramadım. Vidasını çıkardım ama sensör çıkmadı. Sağa sola oynattım. Dermanım yetmedi çıkarmaya. Birazda korktum kırılacak sandım. Hevesim kactı. Herşeyi eski haline getirdim çıktım işin içinden. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Emme borusunu söktüm, sözde arabanın gaz kelebeğinin karbon kalıntılarını silecektim. Gaz kelebeği okadar ama okadar sertki, parmağımla açıp temizleyemedim. güç bela bir kere açabildim. Ama yok acayip zor. Maf sensörünüde yerinden çıkaramadım. Vidasını çıkardım ama sensör çıkmadı. Sağa sola oynattım. Dermanım yetmedi çıkarmaya. Birazda korktum kırılacak sandım. Hevesim kactı. Herşeyi eski haline getirdim çıktım işin içinden. Kelebek sökülmeden temizlenmez. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Metin Akbal yazdı: Ali Darbaz yazdı: Gaz kelebeği okadar ama okadar sertki, parmağımla açıp temizleyemedim. güç bela bir kere açabildim. Kelebek sökülmeden temizlenmez. Hatta ellememek en makbulü.. Kalibrasyon bozulursa is zor.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 1. emmenin ilk parçası olan kelebekte karbon birikimi olmaz 2. gaz pedalı harici şekkilde kelebek açılıp kapatılırsa rölanti kalıcı şekilde bozulabilir 3. maf ın contası yırtıldı mı? 3 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 https://www.hepsiburada.com/wurth-motor-bogaz-kelebegi-temizleyici-500-ml-pm-HB0000038W63 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Kelebeği el ile açmak iyi cesaretmiş Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Aralık 2020 Yazar Paylaş 13 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: 1. emmenin ilk parçası olan kelebekte karbon birikimi olmaz 2. gaz pedalı harici şekkilde kelebek açılıp kapatılırsa rölanti kalıcı şekilde bozulabilir 3. maf ın contası yırtıldı mı? ABi conta yok bildiğin kuru sensör. Resimdeki parça . Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 resmini koyduğun parçanın üstünde yeşil şey conta. sağ sol yaptım ama çıkmadı deyince ,conta kurumuş sertleşip yapışmış ise şu anda artık parça parça olmuşsa, rölantide kesiklik başlatır. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Erdem Dertsiz yazdı: https://www.hepsiburada.com/wurth-motor-bogaz-kelebegi-temizleyici-500-ml-pm-HB0000038W63 Turboluda ? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Aralık 2020 Yazar Paylaş 13 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: resmini koyduğun parçanın üstünde yeşil şey conta. sağ sol yaptım ama çıkmadı deyince ,conta kurumuş sertleşip yapışmış ise şu anda artık parça parça olmuşsa, rölantide kesiklik başlatır. Abi yarın bir tuhaflık olursa, yenisini alır takarım. Komple yenisi orjinal 270 tl . Çok zorlamadım. Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: 1. emmenin ilk parçası olan kelebekte karbon birikimi olmaz 2. gaz pedalı harici şekkilde kelebek açılıp kapatılırsa rölanti kalıcı şekilde bozulabilir 3. maf ın contası yırtıldı mı? Conta yırtıldımı bilmemde bu gece uyuyamayacağı kesin😂 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Hatta ellememek en makbulü.. Kalibrasyon bozulursa is zor..Vw olsa 5 dakkalık iş boğaz kelebeği adaptasyonu [emoji52] https://www.hepsiburada.com/wurth-motor-bogaz-kelebegi-temizleyici-500-ml-pm-HB0000038W63Bir büyüğüm der ki boğaz kelebeği benzin ve üstübü ile sökülerek temizlenir, sökülmeden kelebeğin altına ulaşılamaz Hatta her 10 binde bir temizliği iyidir derler. Eski arabamda temizler adaptasyon yapardım ama bunda vagcom olmayınca cesaret edip söküp temizlemedim 94 bin km boyunca 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Aralık 2020 Yazar Paylaş 13 Aralık 2020 Cruzelarda , boğaz kelebeği adaptasyonuna ihtiyac yok. Arabanın el kitabında temizleme yapılabilir diyor. Gaz Kelebeği Gövdesi Muayene ve Temizleme -- 1.6L LDE, LXV, 1.8L 2H0 ve LUW Not: Uzun süreli ve mesafeli seyirlerle birlikte gaz kelebeği plakasının arka kısmında kalıntı maddeler birikebilir. Kalıntı maddelerin kaynağı egzozdur. Genellikle bu kalıntı maddeler zehirli değildir. Bazı durumlarda bu kalıntı maddeler pedal gücünün alındığı veya gaz kelebeği hareketinin etkilendiği bir noktada birikebilirler. 80,450 km (50,000 mi) altında mesafe kateden araçlarda bu prosedür yapılmamalıdır. Uyarı: Gaz deliğine parmaklarınızı sokmadan önce kontağı KAPATIN. Gaz pedalında beklenmedik bir hareket kişisel yaralanmalara yol açabilir. İkaz: Gaz kelebeği plakasına zarar vermemek için gaz kelebeği gövdesi deliğine herhangi bir alet sokmayın. İkaz: Metil Etil Keton (MEK) içeren solventleri kullanmayın. Bu solvent, yakıt sistemi bileşenlerine zarar verebilir. Hava temizleyici çıkış kanalını sökün. Bkz. Hava Filtresi Çıkış Kanalının Değiştirilmesi . Gaz kelebeği gövde deliğini ve gaz kelebeği plakasını kalıntı madde bakımından muayene edin. Tüm yüzeyleri muayene etmek için gaz kelebeğini açmanız gereklidir. Gaz kelebeği gövde deliğini uygun bir temizleyici kullanarak bir havlu ile temizleyin. Hava temizleyici çıkış kanalını takın. Bkz. Hava Filtresi Çıkış Kanalının Değiştirilmesi . Ali Gök yazdı: Conta yırtıldımı bilmemde bu gece uyuyamayacağı kesin😂 Korkucak bişiy yokki, El kitbında ne diyorsa onu yaptım. Temizlenmesini önermişler. Ama benim açmaya gücüm yetmedi. Arabayı alıştırıp denedim. Sıkıntı olsa benim gibi yürüyen sensör adam , daha ilk dakikaasında anlardı. Yorum bağlantısı
Behlül Baş 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 @Ali Darbaz Abi bizde adaptasyon yok diye biliyorum ben de ama bir keresinde tam dokunacaktım kelebeğe usta durdurdu aman dokunma dışarıdan o kelebeğe diye Ben de bırakmıştım. Map sensörüne gelince benim zamanında map sensörüyle alakalı sorunum oldu ve halen kafamı karıştıran doğru çalışıp çalışmadığına (elektrik devresi bakımından) emin olamadığım bir parça. Ama ben söktüm onu sağ sol yapı biraz zorlayınca çıkıyor. Balata spreyiyle temizledim taktım ama bir fark göremedim ki zaten temiz de duruyordu Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 [mention=19804]Ali Darbaz[/mention] Abi bizde adaptasyon yok diye biliyorum ben de ama bir keresinde tam dokunacaktım kelebeğe usta durdurdu aman dokunma dışarıdan o kelebeğe diye [emoji3] Ben de bırakmıştım. Map sensörüne gelince benim zamanında map sensörüyle alakalı sorunum oldu ve halen kafamı karıştıran doğru çalışıp çalışmadığına (elektrik devresi bakımından) emin olamadığım bir parça. Ama ben söktüm onu sağ sol yapı biraz zorlayınca çıkıyor. Balata spreyiyle temizledim taktım ama bir fark göremedim ki zaten temiz de duruyordu [emoji3]Araba çalışırken soketini sök eğer lo araç tepkisinde değişme yoksa bozulmuştur 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Aralık 2020 Yazar Paylaş 13 Aralık 2020 Behlül Baş yazdı: @Ali Darbaz Abi bizde adaptasyon yok diye biliyorum ben de ama bir keresinde tam dokunacaktım kelebeğe usta durdurdu aman dokunma dışarıdan o kelebeğe diye Ben de bırakmıştım. Map sensörüne gelince benim zamanında map sensörüyle alakalı sorunum oldu ve halen kafamı karıştıran doğru çalışıp çalışmadığına (elektrik devresi bakımından) emin olamadığım bir parça. Ama ben söktüm onu sağ sol yapı biraz zorlayınca çıkıyor. Balata spreyiyle temizledim taktım ama bir fark göremedim ki zaten temiz de duruyordu İşte Volkswagen zamanında bir adaptasyon çıkarmış, milleti uğraştırıyor. Bizim arablarda benim bildiğim direksiyon için adaptasyon var sadece. Başka nerelerde olur bilmiyorum. Bana obd videosu çek, sana map sensörün düzgün çalışıyormu söylerim. Videolarımda AFR 14,7:1 , Lambda 1.0 olarak görünüyor. Normal sürüşte gaza dip gaz basında 14,4 psi map sensörü okuyor. Normalde sürüşlerimde 70 le rampa çıkarken 11,1 psi okuyor Elimde onlarca veri var. Soru varsa zaten ilk ben hisederim. Sorun yoksa bile değerleri incelerim. Sıkıntı varsa belli olur. Metin Akbal yazdı: Araba çalışırken soketini sök eğer lo araç tepkisinde değişme yoksa bozulmuştur Metin el kitabında zaten bu durum için kontağın kapalı olması gerektiği yazılı. Bu çalışan bilgisayarın hdd sini sökmeye benziyor. İçindeki verilerin bozulmasına sebeb olabiliyor 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Metin el kitabında zaten bu durum için kontağın kapalı olması gerektiği yazılı. Bu çalışan bilgisayarın hdd sini sökmeye benziyor. İçindeki verilerin bozulmasına sebeb olabiliyor Kontak kapalı nasıl anlayacağız? Ben o şekilde biliyordum VW zamanından kalma vallahi Yorum bağlantısı
Recommended Posts