Çağlar Bayur 11 Aralık 2020 Paylaş 11 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Trafikli yollardan gidiyorum. 5 günde aküyü fülledim. zaten 12.56 altına düşünce sen ne yaparsan yap şarj başladığına göre ve 5 gün sürdü ise tam şarj olması, hava soğuyunca marş basmayabbilir. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 11 Aralık 2020 Yazar Paylaş 11 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: zaten 12.56 altına düşünce sen ne yaparsan yap şarj başladığına göre ve 5 gün sürdü ise tam şarj olması, hava soğuyunca marş basmayabbilir. Abi sabah akşam farlar açık, cam buğu çözme açık. Gıdım gıdım şarj oluyor. Akünün rahat 2000 döngüsü vardır. 2000 döngü görmüş 7 senelik akü çok geç şarj olurmuş. Ayrıca Cruzedeki sistemin ingilizceden çevirisi Chevy Cruze'deki Düzenlenmiş Voltaj Kontrolü, yakıt ekonomisinde% 1,5'e kadar iyileştirmeye katkıda bulunur 28 Mart 2011 Düzenlenmiş Voltaj Kontrolü (RVC) adı verilen patentli bir General Motors teknolojisi, Chevrolet Cruze'de yakıt ekonomisinde% 1,5'e varan bir iyileşmeye katkıda bulunur. RVC ile alternatörden aküye giden güç, normal sürüş koşullarında 14 volttan 12,8 volta düşürülür. Bu, alternatörün gücü aracın elektrik yüklerine odaklamasına ve akünün ihtiyaç duymadığı akımla şarj edilmesini önlemesine olanak tanır. Aküye giden voltaj düştüğünde, alternatöre olan talep azalır. Bu da alternatörün motor üzerindeki çekişini azaltarak motorun daha verimli çalışmasını sağlar. Motor daha verimli çalışırken, yakıt ekonomisi iyileştirilir. Akü yüksek bir şarj durumunda olduğunda, düzenlenmiş voltaj kontrolü, radyo gibi araç elektroniği tarafından oluşturulan yükün üstesinden gelmek için gücün bir kısmını sağlamaya genişler. Paylaşım, alternatör ve motor üzerindeki elektrik taleplerini daha da azaltır ve daha fazla motor verimliliği elde etmeye yardımcı olur. Akü şarjı önceden belirlenmiş bir seviyenin altına düştüğünde, alternatör aküyü şarj etmek için gerekli voltajı yönlendireceğini otomatik olarak bilir. Bu rejeneratif yeniden şarj, araç yavaşlarken otomatik olarak gerçekleşir. Bu nedenle, batarya aracın elektrik yükünün daha fazlasını taşıyor olsa bile, yüksek şarj durumunda kalacaktır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Aralık 2020 Paylaş 11 Aralık 2020 şarjların çalışma şekillleri otomotivde , tüm markalarda 1996 dan beri yaygın olarak aynı zaten. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 11 Aralık 2020 Yazar Paylaş 11 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: şarjların çalışma şekillleri otomotivde , tüm markalarda 1996 dan beri yaygın olarak aynı zaten. Çağlar abi şarj ederken fazla elektrik harcamayınca daha hızlı şarj oluyor. 2000 devirle sürerken , ateşlemenin çektiği elektrik ile, 2500 devirde sürerken ateşlemenin çektiği elektrik aynı değil. Aralarında tam 0,3 volt fark var. Ben o 0,3 voltuda akü şarjına yönlendirdim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Aralık 2020 Paylaş 11 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: 2000 devirle sürerken , ateşlemenin çektiği elektrik ile, 2500 devirde sürerken ateşlemenin çektiği elektrik aynı değil. Aralarında tam 0,3 volt fark var. Ben o 0,3 voltuda akü şarjına yönlendirdim. 2000 devirdeki şarj ile 2500 devirdeki şarj akımı da aynı değil ama? giden geleni aratır diye atasözü var. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 11 Aralık 2020 Yazar Paylaş 11 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: 2000 devirdeki şarj ile 2500 devirdeki şarj akımı da aynı değil ama? giden geleni aratır diye atasözü var. Benim araba 109 beygirlik Cruze. Bunda var 100 amperlik Alternatör . Motor 1000 devir attığında alternatör 2900 devir atıyor. Aşağida tipik bir alternatör amper grafiği var. 2000 devir ile araba sürsem , alternatör 5900 devir cevirecek. Zaten alternatörün dibini görüyoruz. İstediğin kadar devir cevir işe yaramıyor. Araba 125 Hz indirgenmiş olduğu için fazla devir işe yaramıyor. 2000 devirde sürünce artan her amper aküyü şarj ediyor. Yorum bağlantısı
Ali Gök 11 Aralık 2020 Paylaş 11 Aralık 2020 Paratonerden kablo çekip aküye bağla fırtına varmış bi şimşek çakarsa akü hayata döner yahu Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 12 Aralık 2020 Paylaş 12 Aralık 2020 Benim araba da bagaj 5 ya da 10 dk açık kalsın bagaj lambası kapanır.2006 fiesta da aynı abi 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 12 Aralık 2020 Paylaş 12 Aralık 2020 2006 fiesta da aynı abiCruze ile benim araç aynı altyapıya sahip ondan yazdım buraya. Sabaha kadar yanmaz diye. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Aralık 2020 Yazar Paylaş 12 Aralık 2020 Metin Akbal yazdı: Levent Güzelkalp yazdı: 2006 fiesta da aynı abi Cruze ile benim araç aynı altyapıya sahip ondan yazdım buraya. Sabaha kadar yanmaz diye. Cruze da 10 ile 15 dk içinde sönüyormuş. Facebook grubunda teyit ettim. Sadece kapılarda acıksa sönmezmiş. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 12 Aralık 2020 Paylaş 12 Aralık 2020 Cruze da 10 ile 15 dk içinde sönüyormuş. Facebook grubunda teyit ettim. Sadece kapılarda acıksa sönmezmiş. Emin misin Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Aralık 2020 Yazar Paylaş 12 Aralık 2020 Metin Akbal yazdı: Emin misin Denemek lazım. uğraşmaya eriniyorum. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Aralık 2020 Yazar Paylaş 12 Aralık 2020 Şimdide kafayı bu parçaya taktım. Fanlar çalışmaz iken içeri hava gelmiyor. Cam açınca havalandırmadan hava basıyor . Bu parçaların yapışmış olabilme ihtimalini düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Aralık 2020 Paylaş 12 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Bu çalışmazsa kapılar da kapanmaz ama. Ben öyle biliyorum Ali Darbaz yazdı: Şimdide kafayı bu parçaya taktım. Fanlar çalışmaz iken içeri hava gelmiyor. Cam açınca havalandırmadan hava basıyor . Bu parçaların yapışmış olabilme ihtimalini düşünüyorum. Fan kapalı, sirkülasyon kapalı iken 60-70 ile giderken hava gelmiyor mu? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Aralık 2020 Yazar Paylaş 12 Aralık 2020 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bu çalışmazsa kapılar da kapanmaz ama. Ben öyle biliyorum Fan kapalı, sirkülasyon kapalı iken 60-70 ile giderken hava gelmiyor mu? Sadece cam açılırsa ızgaradan hava geliyır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Aralık 2020 Paylaş 12 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Fanlar çalışmaz iken içeri hava gelmiyor. polen filtresi ne zaman değişti? 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Aralık 2020 Paylaş 12 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Sadece cam açılırsa ızgaradan hava geliyır. Cam açınca içeriden dışarıya hava akımı oluyor. Cazibeli şekilde havanın gelmesini engelleyen bir şey var. Polen olabilir gerçekten Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 12 Aralık 2020 Yazar Paylaş 12 Aralık 2020 Bakımda polen filtresini değiştiridim. 1 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Aralık 2020 Paylaş 12 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Bakımda polen filtresini değiştiridim. kaç gün oldu? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Aralık 2020 Yazar Paylaş 13 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: kaç gün oldu? 6 ay Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Aralık 2020 Paylaş 13 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: 6 ay değişmesinde fayda var ağaçlar yaprak döktü içini tıkamıştır yine. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Aralık 2020 Yazar Paylaş 13 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: ne zamanki hali bu? 30 dakika önceki hali. Yorum bağlantısı
Recommended Posts