Ali Darbaz 5 Aralık 2020 Yazar Paylaş 5 Aralık 2020 Koray Demir yazdı: Genelde egzoz spirali zırıldar. Birde yağ çubuğu ile ilgili sıkıntı var. Çubu çıkık bırakınca araba güçten düşüyor. Arabanın cubuktan hava çekmemesi gerek Motorun iç basıncı değişince motor boğulmaya başlıyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Şu motordaki asalete bak Bu araba hararet mi gördü. Yedek su deposu niye öyle Alpay Sumer yazdı: Haklısın abi. Kablolama hic prof degil.. Bak abi bu da lpg cekilmis hali 😂 Not: Kendi konumdan Ss aldım. Resim pek net olmadı. Bu motor ne kadar da temizmis km neydi acaba Yorum bağlantısı
Koray Demir 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Çalışan aracın yağ çubuğu çekilmez ki. Silindir kompresyon kaçağı, yağ üfleme ve eksiltme yoksa herhangi bir sorun yoktur. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Aralık 2020 Yazar Paylaş 5 Aralık 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: Bu araba hararet mi gördü. Yedek su deposu niye öyle Bu motor ne kadar da temizmis km neydi acaba Hararet felan görmüşlüğü yok. 11 yıllık su deposu. İçinde turuncu antfriz var . Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: Bu araba hararet mi gördü. Yedek su deposu niye öyle asitle yıkanırsa beyazlaşır Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Aralık 2020 Yazar Paylaş 5 Aralık 2020 Cruze aracımın Elektrik yük yönetim sistemi. Mesela akü voltajı 10.9 volta düştüğünde, araba elektrikli ısıtmaların çoğunu kapatıyormuş. Yada bun gönderilen elektriği %20 ile %50 ve hatta %100 oranında kesiyormuş. Araba aküden kaynaklı yolda kalmaması için bir çok koşul var. İşlev Akü Sıcaklığının Hesaplanması Akü Voltajının Hesaplanması Amp-Saat Hesabı Yapılan İşlem Rölanti Takviyesi 1'in Başlangıcı -15°C'den (5°F) Düşük 13 V'den Az -- Birinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 1'in Başlangıcı -- -- Aküde 0,6 AH'den fazla net bir kayıp vardır Birinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 1'in Başlangıcı -- 10,9 V'dan az -- Birinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 1'in Sonu -15°C'den (5°F) Yüksek -12 V'ddan Fazla Aküde 0,2 AH'den az net bir kayıp vardır Birinci seviye Rölanti takviyesi talebi iptal edildi Yük Ayırma 1 Başlangıç -- -- Aküde 4 AH'lik net bir kayıp vardır Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %20'sinde sırayla KAPALI tutulurlar Yük Ayırma 1 Başlangıç -- 10,9 V'dan az -- Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %20'sinde sırayla KAPALI tutulurlar Yük Ayırma 1 Bitiş -- 12 V'den Fazla Aküde 2 AH'den az net bir kayıp vardır Yük Ayırma 1'i Sil Rölanti Takviyesi 2'nin Başlangıcı -- -- Aküde 1,6 AH'den fazla net bir kayıp vardır İkinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 2'nin Başlangıcı -- 10,9 V'dan az -- İkinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 2'nin Sonu -- 12 V'den Fazla Aküde 0,8 AH'den az net bir kayıp vardır İkinci seviye Rölanti takviyesi talebi iptal edildi Rölanti Takviyesi 3'ün Başlangıcı -- -- Aküde 10,0 AH'lik net bir kayıp vardır Üçüncü seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 3'ün Başlangıcı -- 10,9 V'dan az -- Üçüncü seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 3'ün Sonu -- 12 V'den Fazla Aküde 6,0 AH'den az net bir kayıp vardır Üçüncü seviye Rölanti takviyesi talebi iptal edildi Yük Ayırma 2 Başlangıç -- 10,9 V'dan az Aküde 12 AH'den fazla net bir kayıp vardır Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %50'sinde sırayla KAPALI tutulurlar. DIC'de AKÜ KORUMA AKTİF ibaresi gösterilir Yük Ayırma 2 Başlangıç -- 10,9 V'dan az -- Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %50'sinde sırayla KAPALI tutulurlar. DIC'de AKÜ KORUMA AKTİF ibaresi gösterilir Yük Ayırma 2 Bitiş -- 12,6 V'den Fazla Aküde 10,5 AH'den az net bir kayıp vardır Yük Ayırma 2'yi Sil Yük Ayırma 3 Başlangıç -- 11,9 V'dan az Aküde 20 AH'den fazla net bir kayıp vardır Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %100'ünde sırayla KAPALI tutulurlar. DIC'de AKÜ KORUMA AKTİF ibaresi gösterilir Yük Ayırma 3 Bitiş -- 12,6 V'den Fazla Aküde 15 AH'den az net bir kayıp vardır Yük Ayırma 3'ü Sil Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 5 Aralık 2020 Paylaş 5 Aralık 2020 Mustafa Tüfekçi yazdı: Bu motor ne kadar da temizmis km neydi acaba 60 ta gitti 👋 Ama 300 de olsa aynı olurdu😎 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Aralık 2020 Yazar Paylaş 5 Aralık 2020 Manyaklı sıkılınca ortaya çıkıyormuş. Bu gün gece gec saate kadar arabanın üretim tarihine ait Gm servis manualini aradım durdum. 2009 4ncü aya ait tis buldum. Arabada 2009 6ncı ayda yola cıkmış. Neden bu kadar kastık, güncel olandaki veriler benim ara modele uymuyor. En basit benim motorun soğuk krankı 500 amper. Ama güncel kitap 690 amper. Benim motor lxv lakin günceli full lde üstünden anlatmış. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Senin altenatör de arıza var gibi araba güçten düşmesi ondandır Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Aralık 2020 Yazar Paylaş 6 Aralık 2020 Ali Gök yazdı: Senin altenatör de arıza var gibi araba güçten düşmesi ondandır Alternatörü nasıl bozdun . Hayvan gibi çalışıyor. Diagnostik testi okey. Yorum bağlantısı
Ali Gök 6 Aralık 2020 Paylaş 6 Aralık 2020 Bi aletin üstüne çok düşersen garanti bozulur .şimdiye bozulmadıysa 3 5 güne bozulacak tetikte ol 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Aralık 2020 Yazar Paylaş 7 Aralık 2020 Üzüldüm. Artık üretilmiyormuş. 11 yıldan sonra Astra J sedan üretimi durmuş. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 7 Aralık 2020 Paylaş 7 Aralık 2020 (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: Üzüldüm. Artık üretilmiyormuş. 11 yıldan sonra Astra J sedan üretimi durmuş. Konsol göstergeler falan tarih öncesiydi zaten. Kaç yıl oldu değişmedi astra. Psa yeni yüzüyle nasıl bi astra göreceğiz bakalım 7 Aralık 2020 tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 7 Aralık 2020 Paylaş 7 Aralık 2020 Duruşu, silüeti ve tasarımı ile şu anki güncel K’dan daha güzel daha asildi bence. Astra’nın çirkin arabasını görmedim ben. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Aralık 2020 Yazar Paylaş 7 Aralık 2020 Auto cataloga bakınca, 115 beygir motorlusu 2017'e kadar seri üretimde kalmış. 2017 üretim astra J kullanma klavuzunda bakılıp motor yağı ve bakımlarında neler değiştirilmiş bakmak lazım. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Aralık 2020 Yazar Paylaş 7 Aralık 2020 Cruze obd kaydı. Arabayı devirlide kullansam, rölantidede kalsa. Sonuc değişmiyor. Bcm beyni istediği voltajı çekiyor. Çalışma süresini uzatmak yeterli. Kendime Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 7 Aralık 2020 Paylaş 7 Aralık 2020 Servet abi bir ara söylemişti, elektrikli turbo taksak nasıl olur ? Verim çok artar. Yorum bağlantısı
Koray Demir 7 Aralık 2020 Paylaş 7 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: asitle yıkanırsa beyazlaşır Asitle yıkama işlemi oksit, kir ve silisleri temizlemenin beraberinde kılcal çatlak oluşma riskini taşımaz mı? Belli bir zamandan sonra orjinal yenisi ile değişimi daha mantıklı geliyor bana. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 7 Aralık 2020 Paylaş 7 Aralık 2020 Anlatan adamları izledim, faydasız bi pervaneden ibaret imiş, bizim baktıklarımız tabii. Diğerleri amerikada 2500 dolar. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Aralık 2020 Yazar Paylaş 7 Aralık 2020 Cruze eco modeline özel vites topuzu. 6 ncı vites yeşil. Mümkün mertebe yeşil 6 olsunki daha az yaksın. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Aralık 2020 Paylaş 7 Aralık 2020 Koray Demir yazdı: Asitle yıkama işlemi oksit, kir ve silisleri temizlemenin beraberinde kılcal çatlak oluşma riskini taşımaz mı? Belli bir zamandan sonra orjinal yenisi ile değişimi daha mantıklı geliyor bana. yutupta çok güzel gözüküyor 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Aralık 2020 Yazar Paylaş 8 Aralık 2020 Arabanın aküsünün 11 yaşında olduğunu öğrendim 😮 Arabanın Akü markası en son 11 yıl önce forumlarda adı geçmiş. Çelik Silver serisi 55Ah 420 cca akü. @Koray Demir sen bilirsin. Bu akü kaç yaşındadır. Googlede bir tane adını buldum. Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Aralık 2020 Paylaş 8 Aralık 2020 Ali Darbaz yazdı: Arabanın aküsünün 11 yaşında olduğunu öğrendim 😮 Arabanın Akü markası en son 11 yıl önce forumlarda adı geçmiş. Çelik Silver serisi 55Ah 420 cca akü. @Koray Demir sen bilirsin. Bu akü kaç yaşındadır. Googlede bir tane adını buldum. Cruze’un Gm logolu Varta üretimi akü ile fabrikadan çıkıyor olması lazım. Bu yüzden o akü 11 yaşında değildir mutlaka değişmiştir. Akü üzerinde "6 karakterli" bir kod bulunur. Örneğin, 290421 2 : üretim bant numarası 8 : 2009 yılı 04 : dördüncü ay (nisan ayı) 21 : 21. gün Yani 290421 kod numarası, akünün iki numaralı üretim bandında 2009 yılının Nisan ayının yirmi birinci gününde üretildiğini gösterir. Çelik aküyü soruyorsan Mutlu’nun 2. kalite biraz daha ekonomik üretimi olarak geçer. 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Aralık 2020 Yazar Paylaş 8 Aralık 2020 Koray Demir yazdı: Cruze’un Gm logolu Varta üretimi akü ile fabrikadan çıkıyor olması lazım. Bu yüzden o akü 11 yaşında değildir mutlaka değişmiştir. Numarayı görmek neredeyse imkansız Yorum bağlantısı
Recommended Posts