İçeriğe Yönlendir

2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz

Aman tanrım dedim, karartmalı iç dikiz aynam varmış. 

 

ACtC-3cwV9rnKF0nCjNA_ONaHI4AKtJIKENZSXgo

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Baktın kışın yakıt fırladı, göstergelere bakmayı bırakınca arabayı keşfettin di mi :) 

  • Beğen 3
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mert Gulkokan yazdı:

kararan otomatik aynayı açma kapatma gibi bir şey var mı ?

 

bugüne kadar keşfedilmemesi ilginç olmuş

 

Altındaki sapı çekince açısı değişiyor , açı değişince de kararıyor

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Gulkokan yazdı:

kararan otomatik aynayı açma kapatma gibi bir şey var mı ?

 

bugüne kadar keşfedilmemesi ilginç olmuş

Mutlaka vardır. Bugüne kadar gördüklerim hep on off tuşluydu. 

Ali Darbaz yazdı:

 

Altındaki sapı çekince açısı değişiyor , açı değişince de kararıyor

Ya ali bey napıyorsunuz 😁😁

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Mutlaka vardır. Bugüne kadar gördüklerim hep on off tuşluydu. 

Ya ali bey napıyorsunuz 😁😁

 

Resimde görülüyor işte , aynanın altında sap gibi bişey çıkmış . Kolajda alttaki resim. alt kenar orta noktasında aşağı sarkıyor. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

Resimde görülüyor işte , aynanın altında sap gibi bişey çıkmış . Kolajda alttaki resim. alt kenar orta noktasında aşağı sarkıyor. 

O sap i10’da yok muydu

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

O sap i10’da yok muydu

 

He yokdu. Sapı mapı yokdu , düm düz ayna. 

Mert Gulkokan yazdı:

vay bende otomatik kararan var sandım

 

tüm araçlarda standarttır zaten günümüz otomobillerinde o tuşu hareket ettirince kararır

 

bende otomatiği var arkadan gelen ışık miktarına göre kendi kendine kararıyor

 

Bu aralar kendimi çok fakir hissetmeye başladım. SU tankımda sensörüm yok, aynamda otomatik karartma yok. :( 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

He yokdu. Sapı mapı yokdu , düm düz ayna. 

Yok artık. i10 ile gece yolculuk yapmayın demişler direkt. Şaşırdım. 
 

Ali Darbaz yazdı:

@Tansu Kalafatoğlu Yakıt tüketimi olmuş 7,72 litre. Çok mağdurum. 

Eskiden 7,3 idi. 0,3 artış daha bu işin başlangıcı :( 


bırak kaç :) benim de çıktı. 3,7’lerden 4,3’lere. Ort hız 20km/s

 

Sinir bozucu bir durum var. Kışın kaloriferi çalıştırınca araba elektrikle gidebilecekken benzinliye geçiyor. Zaten motor yarım saatlik sürüşte ancak ısınıyor. Isınınca problem yok ama 15-20dk da gideceğim yere kadar benzinli motor çalışmasın diye üşüyorum 😁😁

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Yok artık. i10 ile gece yolculuk yapmayın demişler direkt. Şaşırdım. 
bırak kaç :) benim de çıktı. 3,7’lerden 4,3’lere. Ort hız 20km/s

Sinir bozucu bir durum var. Kışın kaloriferi çalıştırınca araba elektrikle gidebilecekken benzinliye geçiyor. Zaten motor yarım saatlik sürüşte ancak ısınıyor. Isınınca problem yok ama 15-20dk da gideceğim yere kadar benzinli motor çalışmasın diye üşüyorum 😁😁

 

 

Bence sana webasto lazım :) Kocaman batarya var. Çakmaktan çalışan elektrikli ısıtcı alsana. 

 

https://www.aklindatut.com/Oto-Arac-Isitici-ve-Sogutucu-Fan-Cam-Bugu-cozucu.aspx#gsc.tab=0

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Bu gün , sabah 5 derece sıcaklık var. Arabayı çalıştırdım. Az ısınsın bekledim. Yola çıktım. Hararet 50 dereceyi geçince kalorifer actım. Sıcak hava üflüyor ama beni tatmin etmiyor. Motor ısınsın öyle açayım dedim. Git Allah git. Araba yolun yarısında anca ısındı. 12 dakika sürdü ısınması. Hipermill yapınca araba ısınmıyor.  Bizde üsüyoruk ne edecez bilemedim. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

Bence sana webasto lazım :) Kocaman batarya var. Çakmaktan çalışan elektrikli ısıtcı alsana. 

 

https://www.aklindatut.com/Oto-Arac-Isitici-ve-Sogutucu-Fan-Cam-Bugu-cozucu.aspx#gsc.tab=0

Eski jeep’lerde oluyordu koltuk altında fan sıcak hava üflüyordu. Ondan alayım istersen :) hatta o302’lerde de vardı

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Xiaomi Yi kamera ile test çekimi yaptım. Acil yaka mikrofonu lazım bana :( 

 

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Sani Gerşon yazdı:

Ses çok mu kötü?

 

Mert Gulkokan yazdı:

Su geçirmez kabın içinde değilse ses aşırı kötü
20 tl yaka mikrofunu alsana

 

Yutuber mikrofonnu var 150 tl. Ondan alcam. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Yutuber mikrofonnu var

bugün takla atmış milyonluk camaro ile enes

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mert Gulkokan yazdı:
Çağlar Bayur yazdı:
bugün takla atmış milyonluk camaro ile enes

Videosunu paylaştım dream carda iyi vurmuş

kanatlandırıcı içecek mi içti acaba

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Eski jeep’lerde oluyordu koltuk altında fan sıcak hava üflüyordu. Ondan alayım istersen :) hatta o302’lerde de vardı

 

Tansu artık bende sabahları araba termostadını açmadan , kaloriferi açmayacağım. Acayip düşük sıcaklık geliyor. Tatmin etmiyor. Ayaklarımın çabuk ısınmasını istiyorum. Lakin bu Cruze ayaklara sıcak hava verince, arka koltuk ayaklarınada sıcak hava üflüyor. sıcak hava dörde bölünüyor. Ben ısınamıyorum. Isınabilmem için motorun cayır cayır termostat açması yani 100 derece çıkması lazım. 

Hava 9 derece iken 2 kademe ayak ısıtma açmış olsamda arabanın termostat sıcaklığına ulaşması tam 10 km aldı. 

Hava bugün 4 derece idi. Aynı şekilde 2 kademe ayak ısıtmada termostatın açılması 12 km sürdü. 

 

Araba termostat açamasada 50 derece sıcaklıktan itibaren sıcak hava üflüyor. Ama bu bana yetmiyor. Çünkü kabin çok geniş. Hava dağılıp uçuyor. 

 

Yarından itibaren kaloriferi açmadan termostat açana kadar bekliyecem. 12 km çok uzun bir yolculuk. 

Bir kaç gün önce kaloriferi biraz kullanıp kapattım. Araba 8,9 km de termostatını açtı. Hiç devreye almadan sürseydim bu değeri 7 km altına çekebilirm sanırımç

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Karaca yazdı:

@Ali Darbaz termostat açtığını nerden anlıyorsunuz? Fan açınca ses geliyor tamam ama termostatı bilemedim 😊

 

101 derecede sabit kaldığında termostat açtığını anlıyorum. Hararet göstergesinde ortanın 1 tık gerisi 100 dereceye denk. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan
Ali Darbaz yazdı:

 

101 derecede sabit kaldığında termostat açtığını anlıyorum. Hararet göstergesinde ortanın 1 tık gerisi 100 dereceye denk. 

Düşük dereceli termostat seçtiğiniz de ortanın bir tık gerisi değil de biraz daha geri de mi sabit kalıyordu?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Karaca yazdı:

Düşük dereceli termostat seçtiğiniz de ortanın bir tık gerisi değil de biraz daha geri de mi sabit kalıyordu?

 

Yok öyle bişiy, iklime göre araba otomatik 90 ile 105 arasında termostadını açar. 

30 derece üstünde 95 derecede açıyor 

20 derece atlında 100 derecede açıyor

10 derece altında 105 derecede açıyor. 

 

Çok aşırı sıcak havalarda 87 derecede açtığınıda görmüşlüğüm var. 

 

Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan
Ali Darbaz yazdı:

 

Yok öyle bişiy, iklime göre araba otomatik 90 ile 105 arasında termostadını açar. 

30 derece üstünde 95 derecede açıyor 

20 derece atlında 100 derecede açıyor

10 derece altında 105 derecede açıyor. 

 

Çok aşırı sıcak havalarda 87 derecede açtığınıda görmüşlüğüm var. 

 

O zaman 2 çeşit termostatın mantığı olmuyor ki

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Karaca yazdı:

O zaman 2 çeşit termostatın mantığı olmuyor ki

 

Ben seni anlayamadım. Ecm thermal yönetimi bu şekilde. Orjinal termostadı takılı arabanın. 

Yorum bağlantısı
Mustafa Karahan
Ali Darbaz yazdı:

 

Ben seni anlayamadım. Ecm thermal yönetimi bu şekilde. Orjinal termostadı takılı arabanın. 

Şimdi şöyle söyleyim, sizin dediğinize göre 30 derece altında , 20 derece derece altında farklı sıcaklıklarda termostat açıyor araba öyle değil mi? O zaman ben araca farklı dereceler de açılan termostat takmanın mantığı kalmıyor çünkü araba dışarıya göre termostat açıyor belli ki? 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...