Ali Darbaz 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 (düzenlendi) 49 dakika önce, Ali Gök yazdı: cruze un mu ? 11 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Abdurrahman Çelebi diyor iste A16XER in rampa performansi soyle Erken devirlenir erken duser. Matematik ile İ10 vs Chevy. Not: Motor yükü %70 üstü olmuyacak şekilde hesaplandı . Not: saate 120 km hızla i10 resmen sürünüyor 23 Mayıs 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 50 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Dün babamı, benim arabayla gezerken gördüm, Sonunda oda farkına vardı 4,6 metrelik bir arabanın şehir içi hamallığını. Bende bu arabayı kullanınca i10'nu kullanmıyorum, ayağım debriyaja ayarsız basıyor. Büyük bir yük boşalımı var. Anlıyorumki, i10 o kadar oyuncak bir arabaymış. Ben o direksiyonun, o debriyajın, o kısa gövdesinin değerini şimdi farkettim. Yıllardan beri, Sedan, Mpv ve Connect kullanan babam, bir hafta cruze kullandıktan sonra i10'na dönüş yaptı. Uzun yola ve kalabalık yolculuklar için cruze gerçekten bir numara, Hatta o rampa çıkma performansı hayranlık verici. Lakin şehir içi için cok vasat kaldı. Şehir içi ufak araba vardı zaten, cruze daha yola gitmelik bişey olabilecekti, mesela şöyle; https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-degisensiz-titizlikle-kullanilmis-ghiax-full-plusfull-prins-tuplu-680885049/detay 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 2 dakika önce, Murat Atagenç yazdı: Şehir içi ufak araba vardı zaten, cruze daha yola gitmelik bişey olabilecekti, mesela şöyle; https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-degisensiz-titizlikle-kullanilmis-ghiax-full-plusfull-prins-tuplu-680885049/detay Malesef yüksek kmli arabalara sıcak bakmıyoruz. Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 1 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Malesef yüksek kmli arabalara sıcak bakmıyoruz. 102bindeki cruze incir spec gidiyor Km mesele değil bunu artık tecrübe etmiş olmanız lazım Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 2 dakika önce, Murat Atagenç yazdı: 102bindeki cruze incir spec gidiyor Km mesele değil bunu artık tecrübe etmiş olmanız lazım Psikolojik sınır hocam, yoksa 600 bindede araba gördüm çiçek gibi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 yüksek km iyidir, arzısı çıkacakdsa çımış ve tamiri yapılmıştır 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 Termostat için kablonun uzunluguna baktim. Gayet uzunmuş . Yandan fişli termostadimiz olucaktir. Akabinde motor yaği kivamina baktim. Gayet iyi gördüm. Motor sogutma suyu berrak ve kirmizi. Hep böyle kalmasi dileğiyle. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Yag kapagindan yagin durumuna bakmak cok net bilgi vermez. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 20 dakika önce, Alpay Sumer yazdı: Yag kapagindan yagin durumuna bakmak cok net bilgi vermez. Biliyom hocam, bazi tuhaf şeyler var anlamadigim iz süruyorum. Belkide husnu kuruntu.. Ne yağ eksiliyor ne su eksiliyor. Ama ne zaman kaputu acsam motor üst koruyucu kapaginda islaklik buluyorum. Silecege giden su hortumundan şuphelenmeye başladim. Patlak var heralde. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 Yeni öğrendiklerimle yine karşinizdayim. Arabanin termostadi 105 derecede açilmakta. Fan ise 108 derecede çalismakta. Sogutma sivisi olarak kirmizi antifriz kullanilmakta. Bunun sebebide kaynama noktasinin yuksek olmasi. Bu durumda aklima gelen soru şu. Termostad acilis derecesi ile fan arasinda 3 derece oynuyo. İ10 icin konusursak 85 derecede termostad aciyor. 98 derecede fan aciyor. Aradaki fark epey buyuk. Mavi antifriz kullaniyor. Umarim GM muhendisleri dogru bir iş yapiyordur. Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Opeller biraz hararetli çalışır derlerdi demekki doğruymuş. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 1 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Biliyom hocam, bazi tuhaf şeyler var anlamadigim iz süruyorum. Belkide husnu kuruntu.. Ne yağ eksiliyor ne su eksiliyor. Ama ne zaman kaputu acsam motor üst koruyucu kapaginda islaklik buluyorum. Fotografini atarmisin? arac sıkıstirildimi? eger tahmin ettigim yer ise ust kulbutor kapagidir. zamanla kalitesini kaybetmis oluyor. Ucuz bir parca Degistirtip duzeltebilirsin. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 6 dakika önce, Alpay Sumer yazdı: Fotografini atarmisin? arac sıkıstirildimi? eger tahmin ettigim yer ise ust kulbutor kapagidir. zamanla kalitesini kaybetmis oluyor. Ucuz bir parca Degistirtip duzeltebilirsin. Bu kalemle cizdigim alanda islaklik var. Ama bu yoldan gelip kaputu acinca görüyorum. Biraz bekleyince buhar olup ucuyor. Özelikle ortadaki vidanin alti hep islak. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 4 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Bu kalemle cizdigim alanda islaklik var. Ama bu yoldan gelip kaputu acinca görüyorum. Biraz bekleyince buhar olup ucuyor. Özelikle ortadaki vidanin alti hep islak. Tamam. Nokta teshistir. Kenara not edebilirsin 😁 Üst külbütor kapagi contasi.. 70-80 liraya alip takabilirsin.Arac sıkıstırılmistir.Normaldir.Sorun teskil etmez. ama kenarlardaki vidalari hafif sık. biraz fark ettirir.. Bu arada ciziminiz harika😁 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 9 saat önce, Alpay Sumer yazdı: Tamam. Nokta teshistir. Kenara not edebilirsin 😁 Üst külbütor kapagi contasi.. 70-80 liraya alip takabilirsin.Arac sıkıstırılmistir.Normaldir.Sorun teskil etmez. ama kenarlardaki vidalari hafif sık. biraz fark ettirir.. Kuruntu yapmiyormuşum. Dogru teşhisin icin teşekurler. Babam arabanin acemisi. Trigerde kopmasin diye dusuk devirle suruyor. Ama yukte kullaniyor. Sıkıstırıyor arabayi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2019 (düzenlendi) yahu bu ne iş anlamadim. Yavaş yavaş bana gelmeler başladi. Surekli bir masraf kalemi cikiyor arabada. 23 Mayıs 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 9 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Kuruntu yapmiyormuşum. Dogru teşhisin icin teşekurler. Babam arabanin acemisi. Trigerde kopmasin diye dusuk devirle suruyor. Ama yukte kullaniyor. Sıkıstırıyor arabayi. Alah askina triger kopmasin diye dusuk devir nedir? Kimseye deme boyle bisey yok 😁 Gecenin en karanlik ani sabaha en yakin anidir 🤔 Yok bu pek olmadi 😁 2 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 23 Mayıs 2019 Paylaş 23 Mayıs 2019 Ali hocam, sakınılan göze çöp batar derler Biz maşallah diyelim sorunsuz, sıkıntısız bin inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 10 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Yeni öğrendiklerimle yine karşinizdayim. Arabanin termostadi 105 derecede açilmakta. Fan ise 108 derecede çalismakta. Sogutma sivisi olarak kirmizi antifriz kullanilmakta. Bunun sebebide kaynama noktasinin yuksek olmasi. Bu durumda aklima gelen soru şu. Termostad acilis derecesi ile fan arasinda 3 derece oynuyo. İ10 icin konusursak 85 derecede termostad aciyor. 98 derecede fan aciyor. Aradaki fark epey buyuk. Mavi antifriz kullaniyor. Umarim GM muhendisleri dogru bir iş yapiyordur. VW de kırmızı G12 antifriz kullanıyor. Bizim arabada tek fan var o bana enteresan geliyor, Bora da çift fan vardı bir büyük bir küçük. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 11 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Arabanin termostadi 105 derecede açilmakta. Fan ise 108 derecede çalismakta. Şurada bir hata olabilir mi? Yani termostat ile fan arası bu kadar küçük olmamalı. Yetkili serviste orjinal derecesi bu mudur? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 24 Mayıs 2019 6 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Şurada bir hata olabilir mi? Yani termostat ile fan arası bu kadar küçük olmamalı. Yetkili serviste orjinal derecesi bu mudur? Bunun denemesini, cruze grubunda bir adam yapmış. obd cihaz ile ölçmüş. Bizim arabanın termostat değişince bende sınayacağım. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 7 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Bunun denemesini, cruze grubunda bir adam yapmış. obd cihaz ile ölçmüş. Bizim arabanın termostat değişince bende sınayacağım. Yok, anlatamadım tam. Mesela Renault grubu dizel araçlarda 80 ve 88'lik olarak iki farklı termostat kullanıyor. Aynı motoru kullanan Megane3 ve Duster makyajsız kasa 88'lik kullanırken Makyajlı kasa Duster (kendi aracım) 80'lik kullanıyor. Ama benim araca da 88'lik takabilirim, bunu obd'den de takip edebilirim. Ancak dediğim gibi, yetkili serviste parça numaramla bakıldığında 80'lik kullanmam gerekiyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 16 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Bunun denemesini, cruze grubunda bir adam yapmış. obd cihaz ile ölçmüş. Bizim arabanın termostat değişince bende sınayacağım. 2 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Yok, anlatamadım tam. Mesela Renault grubu dizel araçlarda 80 ve 88'lik olarak iki farklı termostat kullanıyor. Aynı motoru kullanan Megane3 ve Duster makyajsız kasa 88'lik kullanırken Makyajlı kasa Duster (kendi aracım) 80'lik kullanıyor. Ama benim araca da 88'lik takabilirim, bunu obd'den de takip edebilirim. Ancak dediğim gibi, yetkili serviste parça numaramla bakıldığında 80'lik kullanmam gerekiyor. Aynı motora sahibiz. Bende de 102 yi geçmedi motor suyu sıcaklığı. @Ali Darbaz fanı ve termostatı actığını Torque den nasıl görürüm onu belirtirsen bugün 60 km lık uzun yolum var, bakarım. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 24 Mayıs 2019 1 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Aynı motora sahibiz. Bende de 102 yi geçmedi motor suyu sıcaklığı. @Ali Darbaz fanı ve termostatı actığını Torque den nasıl görürüm onu belirtirsen bugün 60 km lık uzun yolum var, bakarım. Torque kurucan abi. Obd eml327 bagliycan. Ekranlari bakinca anlarsin. Coolant temp'e bakicaksin. Bizim hararet gostergesi oluyor. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 24 Mayıs 2019 Paylaş 24 Mayıs 2019 8 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Torque kurucan abi. Obd eml327 bagliycan. Ekranlari bakinca anlarsin. Coolant temp'e bakicaksin. Bizim hararet gostergesi oluyor. Metin hocam baak ornek al 😁 Daha kruzun 40 i cikmadi 😁 Bu resimdeki gibimi 😁 Yorum bağlantısı
Recommended Posts