İçeriğe Yönlendir

2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
Mehmet Ozyurek yazdı:

Motor soğuk ise bu su fazla. atar bunu 

 

Fazlasını haftasonu alacağım. Talimnameye uyuyorum. Adam 2500 devirde 15 dakika çalıştır demiş. Ben 15 dakika arabayı 2500 de çalıştırırsam yaktığım benzin canımı sıkar. Yolda sürerek talimnameyi yerine getiriyorum. . 

 

Yorum bağlantısı
Ali Gök

yolda sürerken havası alınmayan aracın açacağı masraf varmı talimnamede

  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ali Gök yazdı:

yolda sürerken havası alınmayan aracın açacağı masraf varmı talimnamede

 

Havası gitti sıkıntı kalmadı. Şırıltı sesi kesildi.  Yolda giderken arabaya obd bağlayıp anlık gözlemlediğim için conta yakma riskine karşı önlemlerimi aldım. 

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

Ali abi sende egr varmı, varsa egr ile ilgili bi problem yaşıyormusun çekiş kaybı, sarsıntı falan ? 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Ali Darbaz yazdı:

 

yahu Ali tek başına yetersiz. Bu evde destek veren 4 kişi var. %60 kardeşim %20 amcam  %20 babam finanse ediyor. Benim tek kuruş desteğim yok. 

 

Elektrik 50 su 25 doğalgaz 25 gelmiş nasıl ödeyecem diye düşünüyorum. 

 

Nasıl başarıyorsunuz bunu? Benim sadece su bunların tümünün toplamına yakın geliyor.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ebrar Tüfek yazdı:

Ali abi sende egr varmı, varsa egr ile ilgili bi problem yaşıyormusun çekiş kaybı, sarsıntı falan ? 

 

Bende şükür egr yok. 

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
İlkay BAŞARAN yazdı:

 

Nasıl başarıyorsunuz bunu? Benim sadece su bunların tümünün toplamına yakın geliyor.

Bunu yapma, tuzağa düşme. Ali ne zaman arabadan ya da evden köşeye sıkışsa fatura silahını kullanıyor, konu değişiyor. Yeme bunları. :D

  • Beğen 1
  • Mutlu 10
Yorum bağlantısı
Ali Gök
Ali Darbaz yazdı:

 

yahu Ali tek başına yetersiz. Bu evde destek veren 4 kişi var. %60 kardeşim %20 amcam  %20 babam finanse ediyor. Benim tek kuruş desteğim yok. 

 

Elektrik 50 su 25 doğalgaz 25 gelmiş nasıl ödeyecem diye düşünüyorum. 

%100 kaçak kullanım yada evde değilsin hatalı istatistik yayınlama ali abi :D   

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Ali Darbaz yazdı:

 

Bende şükür egr yok. 

 

Hafif devir dalgalanması, gazı bırakınca normalden daha fazla öne yığılma ve giderken gaza basınca hafif sarsıntı var, bide sanki araba 100 beygir gibi gitmiyor. Egr, emme manifoldu, gaz kelebeği, oksijen sensörü söküp temizleyeceğim. Özellikle egr den şüpheleniyorum, lpgli olmasa iptal ederdim.

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
İlkay BAŞARAN yazdı:

 

Nasıl başarıyorsunuz bunu? Benim sadece su bunların tümünün toplamına yakın geliyor.

Evi kendi haline bırak 😁

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Yolda giderken arabaya obd bağlayıp anlık gözlemlediğim için conta yakma riskine karşı önlemlerimi aldım. 

basit fizik kanunu: sistemde hava var ise sıcaklık ibresi yükselmez, genelde şöyle olur: ibre ortada idi birden çekiş düüp stop etmiş. başlangıcı da böyle olur 5-6 ay önce ml su eksilmişti tamamladık..

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

basit fizik kanunu: sistemde hava var ise sıcaklık ibresi yükselmez, genelde şöyle olur: ibre ortada idi birden çekiş düüp stop etmiş. başlangıcı da böyle olur 5-6 ay önce ml su eksilmişti tamamladık..

 

Yanma odasına alınca süper oluyor. 9 litre V6 dizelin piston kolunu bükmüştü. Ses hala kulağımda. Krank bile çatlamış. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

kırar, sıvılar sıkıştırılamaz fizik kanunu üstünden yürüyebiliriz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

yahu ağzınızdan yel alsın diyom siz halen piston kırıyonuz. Kırılmaz, siz merak etmeyin. arabada sıkıntı yok. Sıkıntı olsa anlarım. 

Ebrar Tüfek yazdı:

 

Hafif devir dalgalanması, gazı bırakınca normalden daha fazla öne yığılma ve giderken gaza basınca hafif sarsıntı var, bide sanki araba 100 beygir gibi gitmiyor. Egr, emme manifoldu, gaz kelebeği, oksijen sensörü söküp temizleyeceğim. Özellikle egr den şüpheleniyorum, lpgli olmasa iptal ederdim.

 

Senin motorun eski tip. Öne fazla yığılma varsa nefes alma zorluğu çekiyor olabilir. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Sıkıntı olsa anlarım. 

uyumsuz janta geçer not verme  ve eksik su seviyesini tespit etme hatasını serviste stajyer yapsa, o ders yılını tekrarlatırırdık, ilki hayati hata diğeri teknik hata. bir tekeri yolda fırlayan arabanın müşterisinin açacağı davaya köydeki araziler yetmez :mangal:, piston aşağı inse tamiri kolay

Ali Darbaz yazdı:

Öne fazla yığılma varsa nefes alma zorluğu çekiyor olabilir. 

yokuş aşağı inerken opeller sıkıntılı mı yani?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

sıkıntılı

 

Abi ozaman Ebrar'a sen doğru olanı söyle. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

data almam lazım önce, tasarımdan motorun hareketi ile boğulmaz bir araba

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
(düzenlendi)
Ali Darbaz yazdı:

 

Senin motorun eski tip. Öne fazla yığılma varsa nefes alma zorluğu çekiyor olabilir. 

 

 Egr, emme, kelebek üçlüsünü temizleyip tekrardan izleyeceğim.

tarihinde Ebrar Tüfek tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Çağlar Bayur yazdı:

data almam lazım önce, tasarımdan motorun hareketi ile boğulmaz bir araba

 

Soğuk motorda vites atarken debriyaja bastığımda devir 2.000 de sabit kalıyor, ısınınca düzeliyor.

Bizim motorda manifold kelebeği yok diye biliyorum, gaz kelebeği de elektronik, inşallah kelebekten değildir. Ben egr den şüpheleniyorum km 232 bin oldu bu yıl 30 bin yaptık. 

 

Bu EGR yi üreteni tokat manyağına çevirmek lazım. Araba lpgli olmasa komple iptal edeceğim. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ebrar Tüfek yazdı:

Araba lpgli olmasa komple iptal edeceğim. 

egr iptali ile lpg nin bağlantısını nasıl kuruyoruz?

Ebrar Tüfek yazdı:

Soğuk motorda vites atarken debriyaja bastığımda devir 2.000 de sabit kalıyor, ısınınca düzeliyor.

opel için de normal olmalı tüm o zamanki enejktrölü tasarımı o şekilde ka da escortta da aynı

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Çağlar Bayur yazdı:

egr iptali ile lpg nin bağlantısını nasıl kuruyoruz?

 

 

Yanma odası sıcaklığını azaltıyor, lpg de motorun daha az ısınmasını tercih ederim. Bi Ali Darbaz değilim ki ecotec motora benzin ile bineyim. 

 

 

Çağlar Bayur yazdı:

 

opel için de normal olmalı tüm o zamanki enejktrölü tasarımı o şekilde ka da escortta da aynı

 

1 yıldır biniyorum son 1 haftadır var bu durum abi. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
İlkay BAŞARAN yazdı:
 
Nasıl başarıyorsunuz bunu? Benim sadece su bunların tümünün toplamına yakın geliyor.


Az su kullanırsan, su az gelir

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
(düzenlendi)
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Hafif devir dalgalanması, gazı bırakınca normalden daha fazla öne yığılma ve giderken gaza basınca hafif sarsıntı var, bide sanki araba 100 beygir gibi gitmiyor. Egr, emme manifoldu, gaz kelebeği, oksijen sensörü söküp temizleyeceğim. Özellikle egr den şüpheleniyorum, lpgli olmasa iptal ederdim.

 

Bunlarda egr sorunsuz az var heralde, sen egr , gaz kelebeği , buji, bobin ... diye kontrol et ;)

 

Kasa ağır sende 100 bg az gelir zaten.

tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Servet Aydın yazdı:


Az su kullanırsan, su az gelir

Okumadan değişmiş, bence de suyun az gelmesi için suyu az kullanmak lazım. :D

 

Ya da bir kaç tane için tek seferde yapılabilir. ;) Mesela çamaşır ya da bulaşık makine dolmadan çalıştırılmaz gibi.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Bunlarda egr sorunsuz az var heralde, sen egr , gaz kelebeği , buji, bobin ... diye kontrol et ;)

 

Kasa ağır sende 100 bg az gelir zaten.

 

Egr ve manifold temizliği sonrası sonuç alamazsak ateşleme sistemine gireceğim, çakma lexmaul manifold bulsam da buna uyarmı bilmiyorum 8 10 beygir geliyor direkt, o biraz daha rahatlatır gidişini. Araba çok rahat çok güzel de işte bi iki tane sıkıntı var :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...