İçeriğe Yönlendir

2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

kit , muhtelif parçalardan oluşur, elektronikler genelde aynıdır, mekanik parçalar değişebilir. Escort ile scorpio nun beyni aynı idi, içindeki yazılım değişkti

 

5 bölüm prins vsi 2.0 montaj videosu izledim. Deliyorlar, kesiyorlar, ecu fişini dağlayıp kablo kaynaklıyorlar. Hiç benim arabaya göre değil.  

Hypermile devam. 3 günün skoru 6.5 litre. Öpüm başıma koyam. 

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
 
Atiker bir tane lpg kiti yapsın neredeyse tüm marka model 1,0 dan 1,8 kadar her hacimde arabaya taksın çalışsın. Bana hiç randımanlı gelmiyor. 
Chevrolet 1 tane motor yapsın ona turbo da taksın atmosferikte olsun 200 hp de yapsın otomatikte koysun hem benzin hem dizel uyumlu olsun hem 1.0 hem 1.8 hacimli olsun mtv si tek olsun?

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Deliyorlar, kesiyorlar, ecu fişini dağlayıp kablo kaynaklıyorlar.

arabalar fabrikada kesilmeden biçilmedn mi üretiliyor, mezbahayı gördükten sonra köfte yemem demek gibi oldu

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
arabalar fabrikada kesilmeden biçilmedn mi üretiliyor, mezbahayı gördükten sonra köfte yemem demek gibi oldu
Akçaabat?
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Metin Akbal yazdı:
Çağlar Bayur yazdı:
arabalar fabrikada kesilmeden biçilmedn mi üretiliyor, mezbahayı gördükten sonra köfte yemem demek gibi oldu

Akçaabat?

üfff coz coz akacak o kuyruk yağı yanına da soğan kıracaz

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Çağlar Bayur yazdı:

üfff coz coz akacak o kuyruk yağı yanına da soğan kıracaz

 

Ben yanına kızarmış ekmek tereyağı bal piyaz isterim Akcaabatta öyle sunuyorlardı 😁

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Metin Akbal yazdı:

 

Ben yanına kızarmış ekmek tereyağı bal piyaz isterim Akcaabatta öyle sunuyorlardı 😁

olmazsa olmazdır herşeyi de yazmayalım, şalgam?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
olmazsa olmazdır herşeyi de yazmayalım, şalgam?
Her şeyi yazmayalım [emoji16]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Gök
Çağlar Bayur yazdı:

olmazsa olmazdır herşeyi de yazmayalım, şalgam?

Bugun adanadaydım hakkını verdim 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Günaydın dostlar. Hepinizden bir hayırlı olsun alırım. Hem eşim hemde benim görevlerimiz değişti. Artık teknik değil müşteri ile muhatap olacağım bir göreve getirildim. 

Eşim ise Levend de görevlendirildi. İşe evde 4 durak uzakta. Artık yolcum değil ve imes trafiğine girmiyoruz. 

Pandemi yasağı saatleri değişmesi trafiği rahatlattı. 

Araba ile çok rahat bir yolculuk yapıyorum. 114 beygirlik motor sadece 6.5 litre benzin yakıyor. Vites boşa atma eylemini yapmıyorum. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

üfff coz coz akacak o kuyruk yağı yanına da soğan kıracaz

Kokoreç mi bu abi kuyruk yağı ne arar akcaabat’ta :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Hiç bir yerde bulunamayan, LXV motorun (bendeki motor) teknik özelikleri

Motorun Mekanik Spesifikasyonları (1.6L LXV)

Kullanma Amacı

Spesifikasyon

Metrik

İngilizce

Genel Veriler

  • Motor Tipi

4-Silindir Sırası

  • Hacim

1,598 l

57 cu ft

  • Delik

79 mm

3,1 inç

  • Delik Mesafesi

86 mm

33,859 inç

  • Strok

81,5 mm

3,2 inç

  • Sıkıştırma Oranı

10.8

  • Maksimum Güç @ Motor Devri kW/dev/dak.

82 kW / 6000

  • Maksimum Tork @ Motor Devri Nm/dev/dak. / lbf ft/dev/dak.

151 Nm / 4000

114 lbf ft / 4000

  • Ateşleme Sıralaması

1-3-4-2

Blok

  • Silindir Bloku Yüksekliği

198,5 mm

8 inç

  • Silindir Çapı

79 mm

3,1 inç

  • Kompresyon Yüksekliği

27,2 mm

1 inç

  • Biyel Uzunluğu

129,75 mm

5,1 inç

  • Yüzey Düzlüğü - Blok Bölmesi - Boylamasına

Silindir yüzeyi teknik özellikler açısından uygun değilse silindir kapağını değiştirin. Silindir kapağını taşlamayın.

  • Yüzey Düzlüğü - Blok Bölmesi - Genel

Silindir kapağını taşlamayın.

  • Yüzey Düzlüğü - Blok Bölmesi - Enlemesine

Silindir yüzeyi teknik özellikler açısından uygun değilse silindir kapağını değiştirin. Silindir kapağını taşlamayın.

  • Valf Yuvası Genişliği - Emme

1,000 - 1,400 mm

0,394-0,552 inç

  • Supap Yuvası Genişliği - Egzoz

1,400 - 1,800 mm

0,552-0,709 inç

  • Valf Yuvası Açısı

90°-30'

  • Valf Yuvası Açısı Ayarı - Üst

60°+/- 1°

  • Valf Yuvası Açısı Ayarı - Alt

120°+/-1°

  • Valf Kılavuz Deliği Standart Büyüklüğü

5,000–5,016 mm

1,969-1,975 inç

  • Supap Kılavuzu Deliği Standart Üstü Ölçüsü 0,075

5,075–5,091 mm

1,999-2,005 inç

  • Supap Kılavuzu Deliği Standart Üstü Ölçüsü 0,150

5,150–5,166 mm

2,028-2,034 inç

  • Supap Kılavuzu Ünitesinin Yüksekliği

36,700-37,000 mm

1,445 - 1,457 inç

  • Valf Kılavuzu Boylamı

10,700-11,000 mm

4,213-4,331 inç

Motor yagi

  • Viskozite

SAE 0-W30, 0-W40, 5-W30 ve 5-W40

  • Kalite

GM-LL-A-025

  • Miktar
   
  • Filtre Dahil Yağ Değişimi

4,5 lt.

4,75 kuart

  • Yağ Tüketimi litre/1.000 km (ABD Galon/621,371 Mil)(5.000 km - 100.000 km 3.106,856 Mil - 6.2137,12 Miles)

azami 0,6 l

azami 0,634 kuart

Pistonlar ve Pimler

  • Pim Dış Çapı

51,00 mm

20,079 inç

Klape Sistemi

  • Valf Standart Boylamı - Emme

117,000-117,400 mm

46,063-46,221 inç

  • Valf Standart Ölçü Boylamı - Egzoz

116,160-116,360 mm

45,733-45,812 inç

  • Valf Standart Üstü Ölçü Boylamı 0,075 - Emme

117,000-117,400 mm

46,063-46,221 inç

  • Valf Standart Üstü Ölçü Boylamı 0,075 - Egzoz

116,160-116,360 mm

45,733-45,812 inç

  • Valf Standart Üstü Ölçü Boylamı 0,150 - Emme

117,000-117,400 mm

46,063-46,221 inç

  • Valf Standart Üstü Ölçü Boylamı 0,150 - Egzoz

116,106-116,360 mm

45,733-45,812 inç

  • Valfler - Valf Sapı Standart Çapı - Emme

4,965–4,980 mm

1,956-1,962 inç

  • Valfler - Supap Sapı Standart Çapı - Egzoz

4,950–4,965 mm

1,950-1,956 inç

  • Valfler - Valf Sapı Standart Üstü Ölçü Çapı 0,075 - Emme

5,030-5,045 mm

1,982-1,988 inç

  • Valfler - Valf Sapı Standart Üstü Ölçü Çapı 0,075 - Egzoz

5,025-5,040 mm

1,980-1,986 inç

  • Valfler - Valf Sapı Standart Üstü Ölçü Çapı 0,150 - Emme

5,105-5,120 mm

2,011-2,017 inç

  • Valfler - Valf Sapı Standart Üstü Ölçü Çapı 0,150 - Egzoz

5,100–5,115 mm

2,009-2,018 inç

  • Valfler - Supap Sapı ila Kılavuz Açıklığı - Emme

0,020–0,051 mm

0,009-0,022 inç

  • Valfler - Supap Sapı ila Kılavuz Açıklığı - Egzoz

0,035–0,066 mm

0,015-0,027 inç

  • Valfler - Valf Diski Çapı - Emme

31,100-31,300 mm

12,246-12,324 inç

  • Valfler - Valf Diski Çapı - Egzoz

27,400-27,600 mm

10,789-10,868 inç

  • Valfler - Valf Açıklığı Soğuk - Emme

0,210-0,290 mm

0,084-,0116 inç

  • Valfler - Valf Açıklığı Soğuk - Egzoz

0,260-0,340 mm

0,104-0,135 inç

  • Valf Yayları Boylamı

41,000 mm

1,616 inç

  • Yük 175 - 195 N (40-44 lbf) Altında Valf Yayları Boylamı - Açık

35,000 mm

1,379 inç

  • Yük 427-473 N (96-107) Altında Valf Yayları Boylamı - Kapalı

25,500 mm

1,005 inç

Soğutma Sistemi

  • Su Pompası Tasarımı

Rotatif Pompa

  • Akış (Motor Çıkışı 6.000 dak -1, Termostat Tam Açık)

165 l/dak

43,588 US gal

Termostat

  • Termostat Açıklığı - Elektrikli

90°C

194°F

  • Termostat Açıklığı - Termik

105°C

221°F

       
tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Kokoreç mi bu abi kuyruk yağı ne arar akcaabat’ta [emoji4] 
Rize Pazar da kuzucu var. Adamın köfteler kafam kadar pişince kaşık kadar oluyor. Abi tavada yapacaksanız yağ atmayın kuyruk yağı var diyordu. Köfteyi yapınca birde patates kızartmalık yağ çıkıyor köfteden. Akçaabatın içeriğinde Trabzon ekmeği var da kuyruk yağını bilmiyorum [emoji4]
Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Köftenin lezzeti ile içindeki yağ doğru orantılı oluyor . :mangal:

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Artık teknik değil müşteri ile muhatap olacağım bir göreve getirildim. 

sana bunu kim yapmış ise kürekle kovala.. hayırlı olsun.

altın kural: müşteriye herşeyi anlatma.

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Kokoreç mi bu abi kuyruk yağı ne arar akcaabat’ta :) 

yağsız köfte, balkonsuz eve benzer

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Köftede yağ çok olur da kuyruk yağı değil abi. Bizim oralarda kuzu-koyun zaten olmaz. Evvelde de koyulma olasılığı yok o yüzden. Kuyruk yağı kebapta oluyor, ben de çok severim. Köfteye karın bölgesi yağlardan koyuyorlar akçaabat’ta

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Köftede yağ çok olur da kuyruk yağı değil abi. Bizim oralarda kuzu-koyun zaten olmaz. Evvelde de koyulma olasılığı yok o yüzden. Kuyruk yağı kebapta oluyor, ben de çok severim. Köfteye karın bölgesi yağlardan koyuyorlar akçaabat’ta

alamancı geri dönüş yapınca bir köfteci açıyor, usüle uygun imalat yapınca iflas eşiğinden türk aşçı yardımı ile kurtulmuştu. çare kuyruk yağı :mangal: nerde eski köfteciler

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

alamancı geri dönüş yapınca bir köfteci açıyor, usüle uygun imalat yapınca iflas eşiğinden türk aşçı yardımı ile kurtulmuştu. çare kuyruk yağı :mangal: nerde eski köfteciler

Ucuz da bir şey değil ki. Geçen kebap yapmak için et aldım. Yarım kg da kuyruk yağı aldım. Abovvv

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ucuz da bir şey değil ki. Geçen kebap yapmak için et aldım. Yarım kg da kuyruk yağı aldım. Abovvv

sakatat , etten pahalıya geldi artık, ithal de sadece et gliyor, diğer parçalar kıymetli olmuş

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek
Ali Darbaz yazdı:

 

Yok, benlik değil bu . Bizde çok var. sıkıldm bu arabadan. 

 

Sana şehir içi 14 litre motorin yakan multivan lazım o arabayı sıfır kondüsyona getirme çabalarını izlemek isterdim, bayaa bi kaç sezonluk film çıkardı. 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
(düzenlendi)
Ebrar Tüfek yazdı:

 

Sana şehir içi 14 litre motorin yakan multivan lazım o arabayı sıfır kondüsyona getirme çabalarını izlemek isterdim, bayaa bi kaç sezonluk film çıkardı. 

Vur dedik öldürdün gibi birşey oldu bu :D 

tarihinde Ümit Türk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
sakatat , etten pahalıya geldi artık, ithal de sadece et gliyor, diğer parçalar kıymetli olmuş
Tava ciğer çok zamlandı valla.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...