İçeriğe Yönlendir

2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
Mert Gulkokan yazdı:

Uygun kıyas değil biri cvt diğeri manuel
Ama 1.0 e tsi hem performans hem de tüketim olarak corollayı tokatlar emoji23.png

 

Ama masrafları ne çıkar sıkıntı orda. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
tsi ve diğerleri..
Lpg siz TSI yağ yakar diyolla.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

4 sene lpgli otomobil kullanıp, bir daha lpg li araba kullanmamak konusunda kendimi şartladım. Lpg benden ırak gitsin. Ben kendim lpg den daha ekonomiğim zaten. 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

Ama masrafları ne çıkar sıkıntı orda. 

Anlatamazsın. Boşuna uğraşma :) 

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
Uygun olmayan yağ kullanımı sonucu yağ yakmaya başlayan 1.2 tsi var arkadaşımda
Nerede yaptırdın bakımı google dan buldum ne yağ koydular bilmiyorum diyor
Yağ yakmaması zaten garip olurdu
Ağam yapma bunu [emoji16] Konuyu takip et.
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Anlatamazsın. Boşuna uğraşma :) 

 

Eski koçlu yeni doğuşlu motor teknisyenimiz ( kurumsal mavi yaka) bu tsi motorlara çok sövüyor. Bende o adamı referans alıyorum mecburen. Yoksa severim vosvos motorlarını. Gerçi bana sen alırsan senin araban bozulmaz diyor. Ama var demekki bir bildiği 

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Ali Darbaz yazdı:

 

Eski koçlu yeni doğuşlu motor teknisyenimiz ( kurumsal mavi yaka) bu tsi motorlara çok sövüyor. Bende o adamı referans alıyorum mecburen. Yoksa severim vosvos motorlarını. Gerçi bana sen alırsan senin araban bozulmaz diyor. Ama var demekki bir bildiği 

 

Neresine sövüyor mesala, ya da hangi tsi'a sövüyor?

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Yeldan yazdı:

 

Neresine sövüyor mesala, ya da hangi tsi'a sövüyor?

Sövecek durum yok. Bozulan her şey servis için paradır. Ama şu da gerçektir. Daha çok parça daha çok sorun demek. Daha hassas motor daha naif demek. Daha zorlanan motor daha arızaya yatkın demek. Olay bu

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

Şimdi biri bana atmosferik motor dururken, her tarafı elektronik olan tsi motor verseler ben de söverdim. Ya da adamın iş yapma şekli öyledir. Konuşurken araya virgül koymadan tamir edemiyordur. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mert Yeldan yazdı:

 

Neresine sövüyor mesala, ya da hangi tsi'a sövüyor?

 

160 bin üstü "kapak açılmayan" yok der genelde. Kapak derken üst kapak değil. Bildiğin komple egzantrik sökmekten bahseder. 

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Ali Darbaz yazdı:

 

160 bin üstü "kapak açılmayan" yok der genelde. Kapak derken üst kapak değil. Bildiğin komple egzantrik sökmekten bahseder. 

 

Hangi model tsi mış bu kapak açtıran :D

Mert Gulkokan yazdı:

1.4 tsi 160 hp olan motora sahipleri dahil herkes söver
Passat cc de kullanılmıştı
Piston kıran 2 araç vardı serviste ben poloyu yağ bakımına götürdüğümde
Onun haricinde diğerlerinde ciddi bir sorun duymadım

 

140-160-170 piston kıran makinalar. Bunların sebebi de aslında yakıt ama ıspatlı değil.

Mert Yeldan yazdı:

140-160-170 piston kıran makinalar. Bunların sebebi de aslında yakıt ama ıspatlı değil.

 

Bu motorlar 98 oktana göre tasarlanmış makinalar. 95 Oktan yakıt gelince kırar tabi.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mert Yeldan yazdı:

Hangi model tsi mış bu kapak açtıran :D

 

yahu detaya inmedim. Adamı görmüyom uzun süredir. 

 

Mert Gulkokan yazdı:

Geçen hafta 1.2 tsi euro 5 105 hplik motoru olan arkadaşım 5800 tl harcadı
Triger zincir bunlarda belirli bir süredir ses vardı zincirde yaptırmadı
Sabah marş basınca araç arıza vermiş zincir sente atlamış bu halde sanayiye kadar gitmiş tekleye tekleye ve üst kapak taşlandı subaplar zarar görmüş değişti
Vw yetkili servisten triger zinciri aldı sanayidekiler uygun değilmiş
Kendi hatası sonuç olarak bakımsız her motor üst kapak açtırır

 

Benim tsi arabam olsa 300000 km gecer :D

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Yeldan yazdı:

 

Hangi model tsi mış bu kapak açtıran :D

 

140-160-170 piston kıran makinalar. Bunların sebebi de aslında yakıt ama ıspatlı değil.

 

Bu motorlar 98 oktana göre tasarlanmış makinalar. 95 Oktan yakıt gelince kırar tabi.

Konu bu değil ki. Kronik sorunlar her markada olur. Ya da yanlış bakımdan hasar oluşabilir. Konu daha kompleks bir makinenin daha basit makineye göre istatistiki durumu. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin

170’lik TSi’ı sattığım için halen pişmanım. 3.0 TDi kadar yürüyordu nerdeyse.  

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Selim Bilgin yazdı:

170’lik TSi’ı sattığım için halen pişmanım. 3.0 TDi kadar yürüyordu nerdeyse.  

Tatminlik anlamında küçük hacimlerde en iyi binek araç motoru bence de

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Tatminlik anlamında küçük hacimlerde en iyi binek araç motoru bence de

 

Nakit param olsada borçsuz faizsiz , 2021 Toyota Corolla 1.5 D-CVT alsam. Ahh hayeller hayatlar. 

 

day-exterior-9_587.png

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Hypermill yapacam diyorsun sedan araba bakıyorsun. Senede 2 defa uzun yolda lazım olacak diye kalan tüm günler sırtında bagaj taşıyorsun boşa. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Tatminlik anlamında küçük hacimlerde en iyi binek araç motoru bence de

 

Gümüş gri comfortline Jetta'nın içinde tam bir sleeper idi. GTI farlar, gövde rengi tampon eki ve çift çıkış egzozu saymazsak. :) 

Biraz @Ali Darbaz'ın konusunu dağıtayım.

 

jetta.jpeg

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

yeni doğuşlu motor teknisyenimiz

doğuşun satın alma  müdür neden kovulmuş onu bir anlatsın burada yazmayalım dava açarlar :rofl:

Ali Darbaz yazdı:

Nakit param olsada borçsuz faizsiz , 2021 Toyota Corolla 1.5 D-CVT alsam. Ahh hayeller hayatlar. 

adblue var mı bunlarda?

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mert Gulkokan yazdı:

İ10 dan 1.6 cruize a geçiş yaptı
170 lik jetta kullansa ferrariye bindim sanır ama onun işi hız değil hypermil
Ferrari versek 5 lt yaktırmaya çalışır

 

Fotodaki araba Cruze'dan az yakıyor yalnız. :) 

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Ali Darbaz yazdı:

 

160 bin üstü "kapak açılmayan" yok der genelde. Kapak derken üst kapak değil. Bildiğin komple egzantrik sökmekten bahseder. 

 

Periyodik zincir değişimi yapılıyor, normal....160 bin km aynı malzemeyi kullanmak iyi değil mi ?

 

 

Selim Bilgin yazdı:

170’lik TSi’ı sattığım için halen pişmanım. 3.0 TDi kadar yürüyordu nerdeyse.  

 

Selim Bilgin yazdı:

 

Gümüş gri comfortline Jetta'nın içinde tam bir sleeper idi. GTI farlar, gövde rengi tampon eki ve çift çıkış egzozu saymazsak. :) 

Biraz @Ali Darbaz'ın konusunu dağıtayım.

 

jetta.jpeg

 

Benim plakayı tak benim Jetta nın aynısı :D 

Ciddi yürür...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Mert Gulkokan yazdı:

1.5 atmosferik benzin

kavgada tavsiye edilmez

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Mert Gulkokan yazdı:

Plastik jant kapağı tam hypermillik emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png

Aynısının çelik versiyonu da var 😂😂

 

sZoBVU.jpg

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

doğuşun satın alma  müdür neden kovulmuş onu bir anlatsın burada yazmayalım dava açarlar :rofl:

adblue var mı bunlarda?

 

Abi atkinson benzinli motor. Direk shift cvt şanzımandan dolayı belirtmek istedim d-cvt diye. D dizelden gelmiyor. 

Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Aynısının çelik versiyonu da var 😂😂

 

sZoBVU.jpg

 

Sinan Koç povu değilmi bu :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...