Ali Darbaz 19 Mart 2021 Yazar Paylaş 19 Mart 2021 Mert Gulkokan yazdı: Uygun kıyas değil biri cvt diğeri manuel Ama 1.0 e tsi hem performans hem de tüketim olarak corollayı tokatlar Ama masrafları ne çıkar sıkıntı orda. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 tsi ve diğerleri..Lpg siz TSI yağ yakar diyolla. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Mart 2021 Yazar Paylaş 19 Mart 2021 4 sene lpgli otomobil kullanıp, bir daha lpg li araba kullanmamak konusunda kendimi şartladım. Lpg benden ırak gitsin. Ben kendim lpg den daha ekonomiğim zaten. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: Ama masrafları ne çıkar sıkıntı orda. Anlatamazsın. Boşuna uğraşma Yorum bağlantısı
Metin Akbal 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Uygun olmayan yağ kullanımı sonucu yağ yakmaya başlayan 1.2 tsi var arkadaşımda Nerede yaptırdın bakımı google dan buldum ne yağ koydular bilmiyorum diyorYağ yakmaması zaten garip olurduAğam yapma bunu [emoji16] Konuyu takip et. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Mart 2021 Yazar Paylaş 19 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Anlatamazsın. Boşuna uğraşma Eski koçlu yeni doğuşlu motor teknisyenimiz ( kurumsal mavi yaka) bu tsi motorlara çok sövüyor. Bende o adamı referans alıyorum mecburen. Yoksa severim vosvos motorlarını. Gerçi bana sen alırsan senin araban bozulmaz diyor. Ama var demekki bir bildiği Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: Eski koçlu yeni doğuşlu motor teknisyenimiz ( kurumsal mavi yaka) bu tsi motorlara çok sövüyor. Bende o adamı referans alıyorum mecburen. Yoksa severim vosvos motorlarını. Gerçi bana sen alırsan senin araban bozulmaz diyor. Ama var demekki bir bildiği Neresine sövüyor mesala, ya da hangi tsi'a sövüyor? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Neresine sövüyor mesala, ya da hangi tsi'a sövüyor? Sövecek durum yok. Bozulan her şey servis için paradır. Ama şu da gerçektir. Daha çok parça daha çok sorun demek. Daha hassas motor daha naif demek. Daha zorlanan motor daha arızaya yatkın demek. Olay bu Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Şimdi biri bana atmosferik motor dururken, her tarafı elektronik olan tsi motor verseler ben de söverdim. Ya da adamın iş yapma şekli öyledir. Konuşurken araya virgül koymadan tamir edemiyordur. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Mart 2021 Yazar Paylaş 19 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Neresine sövüyor mesala, ya da hangi tsi'a sövüyor? 160 bin üstü "kapak açılmayan" yok der genelde. Kapak derken üst kapak değil. Bildiğin komple egzantrik sökmekten bahseder. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: 160 bin üstü "kapak açılmayan" yok der genelde. Kapak derken üst kapak değil. Bildiğin komple egzantrik sökmekten bahseder. Hangi model tsi mış bu kapak açtıran Mert Gulkokan yazdı: 1.4 tsi 160 hp olan motora sahipleri dahil herkes söver Passat cc de kullanılmıştı Piston kıran 2 araç vardı serviste ben poloyu yağ bakımına götürdüğümde Onun haricinde diğerlerinde ciddi bir sorun duymadım 140-160-170 piston kıran makinalar. Bunların sebebi de aslında yakıt ama ıspatlı değil. Mert Yeldan yazdı: 140-160-170 piston kıran makinalar. Bunların sebebi de aslında yakıt ama ıspatlı değil. Bu motorlar 98 oktana göre tasarlanmış makinalar. 95 Oktan yakıt gelince kırar tabi. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Mart 2021 Yazar Paylaş 19 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Hangi model tsi mış bu kapak açtıran yahu detaya inmedim. Adamı görmüyom uzun süredir. Mert Gulkokan yazdı: Geçen hafta 1.2 tsi euro 5 105 hplik motoru olan arkadaşım 5800 tl harcadı Triger zincir bunlarda belirli bir süredir ses vardı zincirde yaptırmadı Sabah marş basınca araç arıza vermiş zincir sente atlamış bu halde sanayiye kadar gitmiş tekleye tekleye ve üst kapak taşlandı subaplar zarar görmüş değişti Vw yetkili servisten triger zinciri aldı sanayidekiler uygun değilmiş Kendi hatası sonuç olarak bakımsız her motor üst kapak açtırır Benim tsi arabam olsa 300000 km gecer Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Mert Yeldan yazdı: Hangi model tsi mış bu kapak açtıran 140-160-170 piston kıran makinalar. Bunların sebebi de aslında yakıt ama ıspatlı değil. Bu motorlar 98 oktana göre tasarlanmış makinalar. 95 Oktan yakıt gelince kırar tabi. Konu bu değil ki. Kronik sorunlar her markada olur. Ya da yanlış bakımdan hasar oluşabilir. Konu daha kompleks bir makinenin daha basit makineye göre istatistiki durumu. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 170’lik TSi’ı sattığım için halen pişmanım. 3.0 TDi kadar yürüyordu nerdeyse. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Selim Bilgin yazdı: 170’lik TSi’ı sattığım için halen pişmanım. 3.0 TDi kadar yürüyordu nerdeyse. Tatminlik anlamında küçük hacimlerde en iyi binek araç motoru bence de 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Mart 2021 Yazar Paylaş 19 Mart 2021 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Tatminlik anlamında küçük hacimlerde en iyi binek araç motoru bence de Nakit param olsada borçsuz faizsiz , 2021 Toyota Corolla 1.5 D-CVT alsam. Ahh hayeller hayatlar. 19 Mart 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Hypermill yapacam diyorsun sedan araba bakıyorsun. Senede 2 defa uzun yolda lazım olacak diye kalan tüm günler sırtında bagaj taşıyorsun boşa. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Tatminlik anlamında küçük hacimlerde en iyi binek araç motoru bence de Gümüş gri comfortline Jetta'nın içinde tam bir sleeper idi. GTI farlar, gövde rengi tampon eki ve çift çıkış egzozu saymazsak. Biraz @Ali Darbaz'ın konusunu dağıtayım. 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: yeni doğuşlu motor teknisyenimiz doğuşun satın alma müdür neden kovulmuş onu bir anlatsın burada yazmayalım dava açarlar Ali Darbaz yazdı: Nakit param olsada borçsuz faizsiz , 2021 Toyota Corolla 1.5 D-CVT alsam. Ahh hayeller hayatlar. adblue var mı bunlarda? Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Mert Gulkokan yazdı: İ10 dan 1.6 cruize a geçiş yaptı 170 lik jetta kullansa ferrariye bindim sanır ama onun işi hız değil hypermil Ferrari versek 5 lt yaktırmaya çalışır Fotodaki araba Cruze'dan az yakıyor yalnız. Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: 160 bin üstü "kapak açılmayan" yok der genelde. Kapak derken üst kapak değil. Bildiğin komple egzantrik sökmekten bahseder. Periyodik zincir değişimi yapılıyor, normal....160 bin km aynı malzemeyi kullanmak iyi değil mi ? Selim Bilgin yazdı: 170’lik TSi’ı sattığım için halen pişmanım. 3.0 TDi kadar yürüyordu nerdeyse. Selim Bilgin yazdı: Gümüş gri comfortline Jetta'nın içinde tam bir sleeper idi. GTI farlar, gövde rengi tampon eki ve çift çıkış egzozu saymazsak. Biraz @Ali Darbaz'ın konusunu dağıtayım. Benim plakayı tak benim Jetta nın aynısı Ciddi yürür... 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Mert Gulkokan yazdı: 1.5 atmosferik benzin kavgada tavsiye edilmez Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 19 Mart 2021 Paylaş 19 Mart 2021 Mert Gulkokan yazdı: Plastik jant kapağı tam hypermillik Aynısının çelik versiyonu da var 😂😂 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Mart 2021 Yazar Paylaş 19 Mart 2021 Çağlar Bayur yazdı: doğuşun satın alma müdür neden kovulmuş onu bir anlatsın burada yazmayalım dava açarlar adblue var mı bunlarda? Abi atkinson benzinli motor. Direk shift cvt şanzımandan dolayı belirtmek istedim d-cvt diye. D dizelden gelmiyor. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Aynısının çelik versiyonu da var 😂😂 Sinan Koç povu değilmi bu 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts