Tansu Kalafatoğlu 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Ali Darbaz yazdı: motor yağı 13500 km oldu benim Amerikalılar yağ için 7-8bin mil diyor Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Ocak 2021 Yazar Paylaş 20 Ocak 2021 (düzenlendi) Tansu Kalafatoğlu yazdı: Amerikalılar yağ için 7-8bin mil diyor Yoh 30 bin km diyor. Yada senede 1 diyor. https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html?gclid=CjwKCAiAxp-ABhALEiwAXm6IyV7NUa_X0buACnmBEikaf3A0B09_C-D6RqLMFYlm4IlJyCfOWDFvaBoCDFwQAvD_BwE#oww:/api/v1/oww/101/IRL/ENG/1/9770098a2c32341b/2a45481d9af1401d/d3f39fb5daffb81d07e8173e9e3d9c39/ 20 Ocak 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Ocak 2021 Yazar Paylaş 20 Ocak 2021 Sahibinden üzerinde ufaktan bir bakayım dedim. Cruze fiyatları emeğe geçerler 105000 tl den başlıyor. Keşke 2 tane alsaydık Yorum bağlantısı
Ümit Türk 20 Ocak 2021 Paylaş 20 Ocak 2021 Ali Darbaz yazdı: Sahibinden üzerinde ufaktan bir bakayım dedim. Cruze fiyatları emeğe geçerler 105000 tl den başlıyor. Keşke 2 tane alsaydık satsan yerine ne koycan abi. satılık dacia var. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Ocak 2021 Yazar Paylaş 20 Ocak 2021 Ümit Türk yazdı: satsan yerine ne koycan abi. satılık dacia var. Satmıyom, sadece süreken daha dikkatli olacam. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Ocak 2021 Yazar Paylaş 20 Ocak 2021 ARabanın katalitik Konverteri 975 derece ulaşmıştı. Nasıl olduğunu hayal edemediğim için hazır yapılmışını izledim. Katalitik önce kurum bağlıyor. Isınınca tertemiz oluyor. Demekki neymiş, gaza basılacak Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ocak 2021 Yazar Paylaş 21 Ocak 2021 Adam antifriz etkilerini nasılda göstermiş. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ocak 2021 Yazar Paylaş 21 Ocak 2021 Arabanın devir saati uctu. Sebebi neydi derseniz, Akü ölmüş. Marş basması mucize . arabanın elektrik sistemi ucuşa geçti. Ne zaman akü boşalsa , ağrısı önce devir saatine vuruyor. Sorunu çözecem derken saçma sapan bişiy farkettim. Güvendiğim dağlara kar yağdı. Toparlayınca açıklayacağım Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 Simdi akü bitti mi bitmedi mi? Dün süperdi, bugünü göremedi😄 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ocak 2021 Yazar Paylaş 21 Ocak 2021 Alpay Sumer yazdı: Simdi akü bitti mi bitmedi mi? Dün süperdi, bugünü göremedi😄 Çok kısa süre kapasitesi var . Hemen boşalıyor. İdare edecez . Trafikde, kalorifer ve farlar açıkken rölanti de çalışınca boşalıyor galiba . Grafike göre rölantide bujileri ateşleyecek voltaj bile anca sağlanıyor Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ocak 2021 Yazar Paylaş 21 Ocak 2021 (düzenlendi) Farlar ve Kalorifer kapalı iken sıkıntı yok. Akü şarj oluyor. Bunu öğrendiğimiz iyi oldu , akünün 20 dakika ömrü var. Trafikte farlar ve kalorifer açılınca aküyü bitiriyoruz. Sonuc rölanide araba şarj edemiyor. Daha fazla devir çevirmem lazım. Oda trafiğe girince olmuyor. 21 Ocak 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 Şarj dinamosu devrede iken aküyü nasıl bitiriyor. Çalışan aracın aküsü biter miymiş. Senin akıllı şarj pek akıllı değil demek ki. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ocak 2021 Yazar Paylaş 21 Ocak 2021 (düzenlendi) Mustafa Tüfekçi yazdı: Şarj dinamosu devrede iken aküyü nasıl bitiriyor. Çalışan aracın aküsü biter miymiş. Senin akıllı şarj pek akıllı değil demek ki. Mustafa , ölçüyorum görüyorum. Gördüğümü paylaşıyorum. Durum budur. Araba 11 yaşında akıllı alternatör sistemi yok. Dümdüz kara düzen alternatörü var. Devir saati çalışmayı kestiği için durumu paylaştım. 10 dakika 2500 devirde sürünce herşey normale döndü. Artık devir saati çalışıyor. Sıkıntı yok. Rölantide sürünce akü elektrik tutmuyor. Yapacak bişey yok. Akü alana kadar durumu kabullencez. Çünkü para yok. 21 Ocak 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 Akıllı olan i10 şarjı mıydı. Kalorifer açınca şarj mi kesiyor. Mars basan araç yarım saat gezerse yine marş basacak kadar şarj olur. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ocak 2021 Yazar Paylaş 21 Ocak 2021 Mustafa Tüfekçi yazdı: Akıllı olan i10 şarjı mıydı. Kalorifer açınca şarj mi kesiyor. Mars basan araç yarım saat gezerse yine marş basacak kadar şarj olur. Bu arabada akıllı şarj yok. Ama bcm modülü var. Akü bittikce veya voltaj düştükce 10 - 15 tane senaryoyu işleme koyuyor. Akü bitik arka cam rezistansını devre dışı bırakıyor. Yada 5 volt çalışan sistemlerin tamamını kapatıyor. Senaryo listesini bulup atacam. Notebooka geçmem lazım. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 Taksitle al, olmayacak yerde kalmayasın sonra. Yorum bağlantısı
Koray Demir 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 Evet araba değişmenin vakti geldi bu fırsat kaçarsa üzülürsün kapanın elinde kalıyor. YENİ LEON 1.5 TSI ACT 130 HP S&S FR 231.500 TL. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ocak 2021 Yazar Paylaş 21 Ocak 2021 Koray Demir yazdı: Evet araba değişmenin vakti geldi bu fırsat kaçarsa üzülürsün kapanın elinde kalıyor. YENİ LEON 1.5 TSI ACT 130 HP S&S FR 231.500 TL. Köksal Yılmaz yazdı: Taksitle al, olmayacak yerde kalmayasın sonra. Alacağım araba belli oldu. Bu gün itibari ile alırsam Sıfır km Toyota Corolla 1.5 Dynamic Force multidrive alırım. Hem atmosferik, hemde cvt şanzıman. Miss. Çiçek. 200 bin tl lazım. Bu tablo Cruze elektrik güç yönetim sistemi tablosu Elektrikli Güç Yönetimi Elektrikli güç yönetimi dolum sistemini takip edip kontrol etmek ve sürücüyü olası dolum sistemi problemleri hakkında uyarmak için kullanılır. Elekrik gücü yönetim sistemi jeneratörün ürettiği gücü en verimli şekilde kullanarak akünün şarj durumunu iyileştirir, akü ömrünü uzatır ve sistemdeki elektrik yüklerini yönetir. Yük ayırma işlemi; düşük voltaj veya akü şarjının düşük olduğu durumlarda elektrik yüklerini azaltmak demektir. Rölanti takviye işlemi; düşük voltaj veya akü şarjının düşük olduğu durumlarda jeneratör performansının iyileştirilmesi demektir. Her bir elektrik güç yönetimi işlevi, rölanti takviyesi ya da yük ayırma ayrıktır. İki işlem de aynı anda devrede olmaz. Rölanti takviyesi kademeli adımlarda etkinleştirilir, rölanti takviyesi 2'nin etkinleşmesinden önce rölanti takviyesi 1'in etkin olması gerekir. Elektrik güç yönetimini düzenlemek için karoseri elektronik modülü (BCM) tarafından kullanılan kriterler aşağıda verilmiştir: İşlev Akü Sıcaklığının Hesaplanması Akü Voltajının Hesaplanması Amp-Saat Hesabı Yapılan İşlem Rölanti Takviyesi 1'in Başlangıcı -15°C'den (5°F) Düşük 13 V'den Az -- Birinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 1'in Başlangıcı -- -- Aküde 0,6 AH'den fazla net bir kayıp vardır Birinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 1'in Başlangıcı -- 10,9 V'dan az -- Birinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 1'in Sonu -15°C'den (5°F) Yüksek -12 V'ddan Fazla Aküde 0,2 AH'den az net bir kayıp vardır Birinci seviye Rölanti takviyesi talebi iptal edildi Yük Ayırma 1 Başlangıç -- -- Aküde 4 AH'lik net bir kayıp vardır Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %20'sinde sırayla KAPALI tutulurlar Yük Ayırma 1 Başlangıç -- 10,9 V'dan az -- Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %20'sinde sırayla KAPALI tutulurlar Yük Ayırma 1 Bitiş -- 12 V'den Fazla Aküde 2 AH'den az net bir kayıp vardır Yük Ayırma 1'i Sil Rölanti Takviyesi 2'nin Başlangıcı -- -- Aküde 1,6 AH'den fazla net bir kayıp vardır İkinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 2'nin Başlangıcı -- 10,9 V'dan az -- İkinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 2'nin Sonu -- 12 V'den Fazla Aküde 0,8 AH'den az net bir kayıp vardır İkinci seviye Rölanti takviyesi talebi iptal edildi Rölanti Takviyesi 3'ün Başlangıcı -- -- Aküde 10,0 AH'lik net bir kayıp vardır Üçüncü seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 3'ün Başlangıcı -- 10,9 V'dan az -- Üçüncü seviye Rölanti takviyesi talep edildi Rölanti Takviyesi 3'ün Sonu -- 12 V'den Fazla Aküde 6,0 AH'den az net bir kayıp vardır Üçüncü seviye Rölanti takviyesi talebi iptal edildi Yük Ayırma 2 Başlangıç -- 10,9 V'dan az Aküde 12 AH'den fazla net bir kayıp vardır Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %50'sinde sırayla KAPALI tutulurlar. DIC'de AKÜ KORUMA AKTİF ibaresi gösterilir Yük Ayırma 2 Başlangıç -- 10,9 V'dan az -- Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %50'sinde sırayla KAPALI tutulurlar. DIC'de AKÜ KORUMA AKTİF ibaresi gösterilir Yük Ayırma 2 Bitiş -- 12,6 V'den Fazla Aküde 10,5 AH'den az net bir kayıp vardır Yük Ayırma 2'yi Sil Yük Ayırma 3 Başlangıç -- 11,9 V'dan az Aküde 20 AH'den fazla net bir kayıp vardır Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %100'ünde sırayla KAPALI tutulurlar. DIC'de AKÜ KORUMA AKTİF ibaresi gösterilir Yük Ayırma 3 Bitiş -- 12,6 V'den Fazla Aküde 15 AH'den az net bir kayıp vardır Yük Ayırma 3'ü Sil 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 Ali Darbaz yazdı: Sonuc rölanide araba şarj edemiyor. Burada yanlış bi ifade var sanırım. Rölantide araç şarj eder. Akü şarjı tutamıyor olabilir mi? Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 1.5 atmosferik, hybrid ile niye aynı fiyatta ? Hybrid varken Vergiden dolayı mı 1.5 ? Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 Sani Gerşon yazdı: Burada yanlış bi ifade var sanırım. Rölantide araç şarj eder. Akü şarjı tutamıyor olabilir mi? Onu demek istemiştir zaten Ebrar Tüfek yazdı: 1.5 atmosferik, hybrid ile niye aynı fiyatta ? Hybrid varken Vergiden dolayı mı 1.5 ? 2021 corolla ile 2020 hybrid’e bakıyorsunuz sanırım 10-20b km aralığındaki 2020 hybrid’ler 240’a kadar düştü bu arada. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 21 Ocak 2021 Yazar Paylaş 21 Ocak 2021 Ebrar Tüfek yazdı: 1.5 atmosferik, hybrid ile niye aynı fiyatta ? Hybrid varken Vergiden dolayı mı 1.5 ? Hybrid Corolla 330 binden başlıyor. Benim almak istediğim 213 bin tl. Sani Gerşon yazdı: Burada yanlış bi ifade var sanırım. Rölantide araç şarj eder. Akü şarjı tutamıyor olabilir mi? Far ve Kalorifer açıkken , yeterince aküye enerji basamıyor araba. Yorum bağlantısı
Ali Gök 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 Akşamlarıda açma farı akü bitmesin yahu daha 2 sene götürür o akü 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Ocak 2021 Paylaş 21 Ocak 2021 egea cross +güvenlik paketi 170bin, daha mis Yorum bağlantısı
Recommended Posts