İçeriğe Yönlendir

2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

motor yağı 13500 km oldu benim :D

Amerikalılar yağ için 7-8bin mil diyor

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Amerikalılar yağ için 7-8bin mil diyor

 

Yoh 30 bin km diyor. Yada senede 1 diyor. 

 

https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html?gclid=CjwKCAiAxp-ABhALEiwAXm6IyV7NUa_X0buACnmBEikaf3A0B09_C-D6RqLMFYlm4IlJyCfOWDFvaBoCDFwQAvD_BwE#oww:/api/v1/oww/101/IRL/ENG/1/9770098a2c32341b/2a45481d9af1401d/d3f39fb5daffb81d07e8173e9e3d9c39/

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Sahibinden üzerinde ufaktan bir bakayım dedim. Cruze fiyatları emeğe geçerler 105000 tl den başlıyor. :D Keşke 2 tane alsaydık

Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Ali Darbaz yazdı:

Sahibinden üzerinde ufaktan bir bakayım dedim. Cruze fiyatları emeğe geçerler 105000 tl den başlıyor. :D Keşke 2 tane alsaydık

satsan yerine ne koycan abi.  satılık dacia var. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ümit Türk yazdı:

satsan yerine ne koycan abi.  satılık dacia var. 

 

Satmıyom, sadece süreken daha dikkatli olacam. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

ARabanın katalitik Konverteri 975 derece ulaşmıştı. Nasıl olduğunu hayal edemediğim için hazır yapılmışını izledim. 

Katalitik önce kurum bağlıyor. Isınınca tertemiz oluyor. Demekki neymiş, gaza basılacak :D

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Adam antifriz etkilerini nasılda göstermiş. 

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Arabanın devir saati uctu. Sebebi neydi derseniz, :D Akü ölmüş. :D Marş basması mucize . :D arabanın elektrik sistemi  ucuşa geçti.  Ne zaman akü boşalsa , ağrısı önce devir saatine vuruyor. :D Sorunu çözecem derken saçma sapan bişiy farkettim. Güvendiğim dağlara kar yağdı. Toparlayınca açıklayacağım :D 

 

ACtC-3dllUoNh5VJYa1lv7Fi9-3OHfYtMiO6ptt7

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Alpay Sumer yazdı:

Simdi akü bitti mi bitmedi mi? Dün süperdi, bugünü göremedi😄

 

Çok kısa süre kapasitesi var . Hemen boşalıyor. :D İdare edecez . Trafikde,  kalorifer ve farlar açıkken rölanti de çalışınca boşalıyor galiba  :D .   

Grafike göre rölantide bujileri ateşleyecek voltaj bile anca sağlanıyor :D

 

ACtC-3et35TZQlm_bkEDMmKPfMRYPbnk8CINECq_

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)

Farlar ve Kalorifer kapalı iken sıkıntı yok. Akü şarj oluyor. :D Bunu öğrendiğimiz iyi oldu , akünün  20 dakika ömrü var. Trafikte farlar ve kalorifer açılınca aküyü bitiriyoruz. :( 

 

Sonuc rölanide araba şarj edemiyor. Daha fazla devir çevirmem lazım. Oda trafiğe girince olmuyor. 

 

ACtC-3fc7DB5WqM3y8QF5akvv_oBE00VxDrcf8dA

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Şarj dinamosu devrede iken aküyü nasıl bitiriyor. Çalışan aracın aküsü biter miymiş. Senin akıllı şarj pek akıllı değil demek ki.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Şarj dinamosu devrede iken aküyü nasıl bitiriyor. Çalışan aracın aküsü biter miymiş. Senin akıllı şarj pek akıllı değil demek ki.

 

Mustafa , ölçüyorum görüyorum. Gördüğümü paylaşıyorum. Durum budur. Araba 11 yaşında akıllı alternatör sistemi yok. Dümdüz kara düzen alternatörü var. 

Devir saati çalışmayı kestiği için durumu paylaştım. 10 dakika 2500 devirde sürünce herşey normale döndü. Artık devir saati çalışıyor. Sıkıntı yok. 

 

Rölantide sürünce akü elektrik tutmuyor. Yapacak bişey yok.  Akü alana kadar durumu kabullencez. Çünkü para yok. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Akıllı olan i10 şarjı mıydı. Kalorifer açınca şarj mi kesiyor.  Mars basan araç yarım saat gezerse yine marş basacak kadar şarj olur. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Mustafa Tüfekçi yazdı:

Akıllı olan i10 şarjı mıydı. Kalorifer açınca şarj mi kesiyor.  Mars basan araç yarım saat gezerse yine marş basacak kadar şarj olur. 

 

Bu arabada akıllı şarj yok. Ama bcm modülü var. Akü bittikce veya voltaj düştükce 10 - 15 tane senaryoyu işleme koyuyor. 

Akü bitik arka cam rezistansını devre dışı bırakıyor. Yada 5 volt çalışan sistemlerin  tamamını kapatıyor. Senaryo listesini bulup atacam. Notebooka geçmem lazım. 

Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz

Taksitle al, olmayacak yerde kalmayasın sonra.

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Evet araba değişmenin vakti geldi bu fırsat kaçarsa üzülürsün kapanın elinde kalıyor.

YENİ LEON 1.5 TSI ACT 130 HP S&S FR

231.500 TL.

 

Yeni_SEAT_Leon_MY20_Fiyatlari.pdf?utm_ca

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Koray Demir yazdı:

Evet araba değişmenin vakti geldi bu fırsat kaçarsa üzülürsün kapanın elinde kalıyor.

YENİ LEON 1.5 TSI ACT 130 HP S&S FR

231.500 TL.

 

Yeni_SEAT_Leon_MY20_Fiyatlari.pdf?utm_ca

 

Köksal Yılmaz yazdı:

Taksitle al, olmayacak yerde kalmayasın sonra.

 

Alacağım araba belli oldu. Bu gün itibari ile alırsam Sıfır km  Toyota Corolla   1.5 Dynamic Force multidrive alırım. Hem atmosferik, hemde cvt şanzıman. Miss. Çiçek. 200 bin tl lazım. 

Bu tablo Cruze elektrik güç yönetim sistemi tablosu 

 

Elektrikli Güç Yönetimi

Elektrikli güç yönetimi dolum sistemini takip edip kontrol etmek ve sürücüyü olası dolum sistemi problemleri hakkında uyarmak için kullanılır. Elekrik gücü yönetim sistemi jeneratörün ürettiği gücü en verimli şekilde kullanarak akünün şarj durumunu iyileştirir, akü ömrünü uzatır ve sistemdeki elektrik yüklerini yönetir.

Yük ayırma işlemi; düşük voltaj veya akü şarjının düşük olduğu durumlarda elektrik yüklerini azaltmak demektir.

Rölanti takviye işlemi; düşük voltaj veya akü şarjının düşük olduğu durumlarda jeneratör performansının iyileştirilmesi demektir.

Her bir elektrik güç yönetimi işlevi, rölanti takviyesi ya da yük ayırma ayrıktır. İki işlem de aynı anda devrede olmaz. Rölanti takviyesi kademeli adımlarda etkinleştirilir, rölanti takviyesi 2'nin etkinleşmesinden önce rölanti takviyesi 1'in etkin olması gerekir. Elektrik güç yönetimini düzenlemek için karoseri elektronik modülü (BCM) tarafından kullanılan kriterler aşağıda verilmiştir:

İşlev

Akü Sıcaklığının Hesaplanması

Akü Voltajının Hesaplanması

Amp-Saat Hesabı

Yapılan İşlem

Rölanti Takviyesi 1'in Başlangıcı

-15°C'den (5°F) Düşük

13 V'den Az

--

Birinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi

Rölanti Takviyesi 1'in Başlangıcı

--

--

Aküde 0,6 AH'den fazla net bir kayıp vardır

Birinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi

Rölanti Takviyesi 1'in Başlangıcı

--

10,9 V'dan az

--

Birinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi

Rölanti Takviyesi 1'in Sonu

-15°C'den (5°F) Yüksek

-12 V'ddan Fazla

Aküde 0,2 AH'den az net bir kayıp vardır

Birinci seviye Rölanti takviyesi talebi iptal edildi

Yük Ayırma 1 Başlangıç

--

--

Aküde 4 AH'lik net bir kayıp vardır

Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %20'sinde sırayla KAPALI tutulurlar

Yük Ayırma 1 Başlangıç

--

10,9 V'dan az

--

Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %20'sinde sırayla KAPALI tutulurlar

Yük Ayırma 1 Bitiş

--

12 V'den Fazla

Aküde 2 AH'den az net bir kayıp vardır

Yük Ayırma 1'i Sil

Rölanti Takviyesi 2'nin Başlangıcı

--

--

Aküde 1,6 AH'den fazla net bir kayıp vardır

İkinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi

Rölanti Takviyesi 2'nin Başlangıcı

--

10,9 V'dan az

--

İkinci seviye Rölanti takviyesi talep edildi

Rölanti Takviyesi 2'nin Sonu

--

12 V'den Fazla

Aküde 0,8 AH'den az net bir kayıp vardır

İkinci seviye Rölanti takviyesi talebi iptal edildi

Rölanti Takviyesi 3'ün Başlangıcı

--

--

Aküde 10,0 AH'lik net bir kayıp vardır

Üçüncü seviye Rölanti takviyesi talep edildi

Rölanti Takviyesi 3'ün Başlangıcı

--

10,9 V'dan az

--

Üçüncü seviye Rölanti takviyesi talep edildi

Rölanti Takviyesi 3'ün Sonu

--

12 V'den Fazla

Aküde 6,0 AH'den az net bir kayıp vardır

Üçüncü seviye Rölanti takviyesi talebi iptal edildi

Yük Ayırma 2 Başlangıç

--

10,9 V'dan az

Aküde 12 AH'den fazla net bir kayıp vardır

Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %50'sinde sırayla KAPALI tutulurlar. DIC'de AKÜ KORUMA AKTİF ibaresi gösterilir

Yük Ayırma 2 Başlangıç

--

10,9 V'dan az

--

Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %50'sinde sırayla KAPALI tutulurlar. DIC'de AKÜ KORUMA AKTİF ibaresi gösterilir

Yük Ayırma 2 Bitiş

--

12,6 V'den Fazla

Aküde 10,5 AH'den az net bir kayıp vardır

Yük Ayırma 2'yi Sil

Yük Ayırma 3 Başlangıç

--

11,9 V'dan az

Aküde 20 AH'den fazla net bir kayıp vardır

Arka Buz Çözme, Isıtıcılı Aynalar, Isıtıcılı Koltuklar çevrimlerinin %100'ünde sırayla KAPALI tutulurlar. DIC'de AKÜ KORUMA AKTİF ibaresi gösterilir

Yük Ayırma 3 Bitiş

--

12,6 V'den Fazla

Aküde 15 AH'den az net bir kayıp vardır

Yük Ayırma 3'ü Sil

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
Ali Darbaz yazdı:

Sonuc rölanide araba şarj edemiyor.

Burada yanlış bi ifade var sanırım. Rölantide araç şarj eder. Akü şarjı tutamıyor olabilir mi?

Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek

1.5 atmosferik, hybrid ile niye aynı fiyatta ? Hybrid varken Vergiden dolayı mı 1.5 ? 

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Burada yanlış bi ifade var sanırım. Rölantide araç şarj eder. Akü şarjı tutamıyor olabilir mi?

Onu demek istemiştir zaten

Ebrar Tüfek yazdı:

1.5 atmosferik, hybrid ile niye aynı fiyatta ? Hybrid varken Vergiden dolayı mı 1.5 ? 

2021 corolla ile 2020 hybrid’e bakıyorsunuz sanırım

10-20b km aralığındaki 2020 hybrid’ler 240’a kadar düştü bu arada. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Ebrar Tüfek yazdı:

1.5 atmosferik, hybrid ile niye aynı fiyatta ? Hybrid varken Vergiden dolayı mı 1.5 ? 

 

Hybrid Corolla 330 binden başlıyor. Benim almak istediğim 213 bin tl. 

Sani Gerşon yazdı:

Burada yanlış bi ifade var sanırım. Rölantide araç şarj eder. Akü şarjı tutamıyor olabilir mi?

 

Far ve Kalorifer açıkken , yeterince aküye enerji basamıyor araba. 

Yorum bağlantısı
Ali Gök

Akşamlarıda açma farı akü bitmesin yahu  daha 2 sene götürür o akü

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

egea cross +güvenlik paketi 170bin, daha mis :) 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...