İçeriğe Yönlendir

2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz

Dostlar, sıkıntının kaynağı tvde yayınlandı. Durum bu altgeçit çalışmasın. Bostancıdan Kartal'a kadar zincir oluyor trafik. 

 

 Karta

Selim Bilgin yazdı:

1.5 tsi ile sürekli 12 litre yakmak için düşmanının arabası filan olması lazım.

 

Benim hiç Tsi arabam olmadı. Ama Müdür çok şikayetci. Araba zaten dsg kuru kavrama. En ekonomik koşullarda çalışıyor alet. 

Yorum bağlantısı
Ali Gök
Selim Bilgin yazdı:

1.5 tsi ile sürekli 12 litre yakmak için düşmanının arabası filan olması lazım.

Şirket araciysa standart tüketim🤣

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Benim hiç Tsi arabam olmadı.

manuel tsi alırsan zaten sene geçmeden motor yersin , dsg alırsan da sana ters bol gazlamalı gidilirse zevk alınır, toyota 1.6 manuel tam reçeten

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Çağlar Bayur yazdı:

manuel tsi alırsan zaten sene geçmeden motor yersin , dsg alırsan da sana ters bol gazlamalı gidilirse zevk alınır, toyota 1.6 manuel tam reçeten

1.5 onun reçetesi :) 


cvt manuelden az yakıyor bir de 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

cvt

yok otomatik ile anlaşamaz, her gün mutsuz gelir işten

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Boşta inme ile viteste inmenin külbütör terletmesi farkı bağını kuramadım.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

Boşta inme ile viteste inmenin külbütör terletmesi farkı bağını kuramadım.

kapak soğuk kalınca falza buharlaşamıyordur sızanlar.. başka bağlantı yok zaten , zira aksine rölantide yağ daha az sıçrar üst tarafa

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Çağlar Bayur yazdı:

kapak soğuk kalınca falza buharlaşamıyordur sızanlar.. başka bağlantı yok zaten , zira aksine rölantide yağ daha az sıçrar üst tarafa

opelde soguk kalma yok caglar abi. O conta hep aynı.. bende cok cok az vardı.. eser miktar denilebilir. Aracı sıkıstırmakla veya rolantiyle ilgili olmadigı kesin. Ben konusmayı ögretmistim yoksa..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
kapak soğuk kalınca falza buharlaşamıyordur sızanlar.. başka bağlantı yok zaten , zira aksine rölantide yağ daha az sıçrar üst tarafa
Şu araba her gün olmasa da haftada bir tamgaz ve redlayn görse hiçbir derdi kalmayacak. Şöyle 3 viteste 6000 devir tamgaz 10 derece eğimde yokuş çıkacaksın 1 km kadar manifold falan kızaracak. Mis. Al sana eksoz manifolduna blueprint

Hem motor yağı da baya ısınır mis gibi kurum ve kalıntı çözer. Katran gibi simsiyah olur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
İlkay Başaran yazdı:

Şu araba her gün olmasa da haftada bir tamgaz ve redlayn görse hiçbir derdi kalmayacak. Şöyle 3 viteste 6000 devir tamgaz 10 derece eğimde yokuş çıkacaksın 1 km kadar manifold falan kızaracak. Mis. Al sana eksoz manifolduna blueprint

Hem motor yağı da baya ısınır mis gibi kurum ve kalıntı çözer. Katran gibi simsiyah olur.

Ben yapardım

 

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Levent Güzelkalp yazdı:
Ali Darbaz yazdı:
Mutlu bir pazar sabah için , eşimide alıp Sile'den içme suyu almaya gittik. Giderken benzin istasyonlarında gördüğüm 13,7 liralık benzin litre fiyatı inanın beni hiç rahatsız etmedi emoji24.png
Hanımla şile sahilde 8000 adım yürüdükten sonra , Şile Üvezli köyünden sularımızı aldım. Sabah 1000 km ortalaması 7,6 olan yakıt tüketimi, Şile yolculuğu sonrası 7,4 litre düşmüştü. Daha güzeli ise arabanın menzili 275 km gösteriyor iken eve vardığımızda 227  km gösteriyordu. 
 
Kulbitör kapağı sızıntı testi yapıyordum. Bir kaç akşam uzunca çıktığım rampaları inerken vites boşa atma yöntemiyle bitiriyordum. Kaput açıp baktığımda kulbitör kapağında terlemeler ciddi oranda artıyor. 
Aynı rampaları vitesi boşa atmadan, uygun vitesde 2000 devir civarında süzülerek indiğimde ise Üst külbütör kapağından terleme neredeyse hiç olmuyor. Arabanın sağlığı için vites boşa atmanın zararlı olduğunu teorikden pratiğe cevirmişolduk. 
 
AM-JKLU9l5rz7bpCS1Ix00Lazr4dDDyE8Gd2dAh5EAXWPP0ge3k3SDZ0xKycXDu6Hjt7w8mWx6Zb5Dp9Qs8n3UHulT2XdllMsy3YL6shdsRlBtuqKlKlDvqRhBQrg_uxE3KgGEfvUhRo-WsajkgQpeJzsdki1g=w887-h665-no?authuser=0AM-JKLXdSYRUkvWzcENiFNIGvldtqXJKoYDhZ1nAbBgrnLSnAMzw-TPqDE1nH3E9YgMIdwUoOSe7Sf4_TH0ArPotuySWeAZ6R17U3lhZfGjrPQQRcUF2uqcv2vDPh_4Q5Xj8AR_JwBYRIZ_czrAVkREiAyjEgQ=w887-h665-no?authuser=0AM-JKLUnp6aGdFaP3gaXRPR8F7JzDYSmFGZyrZBSdTCbQZKvdpOCgH-oeMWd9bBgqMeMX_1QWHb4aaZwxEkDo46jq_7_xfaxr59AxwBB8b-vo2rTAHWfXD0oAiwVHqG7r9o9XAOjFaFTY95pCPWtygReETLCtQ=w887-h665-no?authuser=0

Abicim imkan bulunca bence turbo benzinli bir araca gec sen bu yakit olayi ile ugrasiyorsun inan senin bu dikkat ettigin hesap ettigin degerlete turbo benzinliler dikkat etmeden ulasiyor senin gibi dikkatli biri 5 lt altinda gezinir bence bilgini sabrini takdir ediyorum helal olsun

Bırak turbo benzinliyi forumda dizele geç deniyor ama yok  böyle devam :) 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Bana araba tavsiye etmek yerine, arabayı satın alıp bana verebilirsiniz. Mutlu olurum. sizde hayır duası alırsınız. 

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Ali Darbaz yazdı:

Bana araba tavsiye etmek yerine, arabayı satın alıp bana verebilirsiniz. Mutlu olurum. sizde hayır duası alırsınız. 

 

Ben sana araba alıp balık veremem. Balık tutmayı öğretirim ama. Mesela daha fazla çalışabilirsin :D

  • Beğen 3
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer

Ben ciger temizligini severim.. Hic gitmem ık mık demezdi.. Gayette atikti. Ne yağ kacırdı ne huzursuzluk cıkardı..

Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış
Alpay Sumer yazdı:

Ben ciger temizligini severim.. Hic gitmem ık mık demezdi.. Gayette atikti. Ne yağ kacırdı ne huzursuzluk cıkardı..

Uno'da bile devir çeviriyorum :p

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Selçuk Bakış yazdı:

Uno'da bile devir çeviriyorum :p

Ohhh mis mis.. 👍

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Ben yapardım

 

 

ufff Bi canım cekti ki anlatamam 🥺

Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Alpay Sumer yazdı:

ufff Bi canım cekti ki anlatamam 🥺

Anlayamazsınız 🌊 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir
Ali Darbaz yazdı:

Bana araba tavsiye etmek yerine, arabayı satın alıp bana verebilirsiniz. Mutlu olurum. sizde hayır duası alırsınız. 

Şirket araç vermiyor mu gerekirse çek restini senin gibi kalifiye eleman imkan yok bulamazlar.

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Koray Demir yazdı:

Şirket araç vermiyor mu gerekirse çek restini senin gibi kalifiye eleman imkan yok bulamazlar.

 

Şirketin maliyetlerini artırmamak için özen gösteriliyor. 

Yakıt tüketimi üstün çabam sayesinde 7,3 litreye düştü. Bu veri son 1000 kmni ortalaması. Son yapılan yolculuklarda okadar ekonomik kullanmışımki, genel ortalmayı düşürmeye yetmiş. Muhtemelen sabahları 5,7 litre , akşamları 6,6 litre ile gidiyorum.  

 

Motorun son kontrolünde su ve yağ eksiltmediğini tekrar ölçümledim. Sorun sıkıntı , yürürde ses yok. Ama nöyle sıkıntısız zamanlarda illa bir sıkıntı bulucağım için külbitör kapak sızıntılarına takmış durumdayım. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ümit Türk
Koray Demir yazdı:

senin gibi kalifiye eleman imkan yok bulamazlar.

Kimse vazgeçilmez  ve yeri doldurulmayacak değil. Firma gidene dur demez.  O yüzden bu tür yöntemlere başvurmak sıkıntı doğurabilir. 

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Selçuk Bakış yazdı:

Uno'da bile devir çeviriyorum :p

 

Ne güzel sesi vardır onun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Koray Demir yazdı:

Şirket araç vermiyor mu gerekirse çek restini senin gibi kalifiye eleman imkan yok bulamazlar.

 

Konu Ali bey değil yanlış anlaşılmasın da 2 günde bulurlar. Bulamazlarsa da birşey olmaz. Dünya işi yerde kalmaz. Ali bey ölse kapatacaklar mı şirketi? Hiçbir personel vazgeçilmez değildir, hiçbir şirkette öyle.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu

Maaşın yükselmesi için iş değiştirmek şarttır ama bu temkinli olunması gereken bir konu. Patronlara oyun oynarken dikkatli olmalı. Onlar da birbirini tanıyor. Dünya küçük. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...