Ali Darbaz 23 Mart 2021 Yazar Paylaş 23 Mart 2021 Selçuk Bakış yazdı: Benim evin çevresi kışın en az 10 15 gün öyle, içine girince alışırsın 😁 Valla doğası güzelde , şehirli adama zor Adamlar Avm yapmış, çevre düzeni sıfır . @Selçuk Bakış Burayı biliyormusun Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: Valla doğası güzelde , şehirli adama zor Adamlar Avm yapmış, çevre düzeni sıfır . @Selçuk Bakış Burayı biliyormusun Bu resim eski hali, yeni hali güzel ama eksikleri halen var. Her gün gidiyorum oraya, orada iş yerimizin bir şubesi var. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Mart 2021 Yazar Paylaş 24 Mart 2021 Obaa, bu sabah tipide geldik. Arabayı zor 8,3 litre tüketime düşürebildim. Yorum bağlantısı
Murat Sahın 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Mert Gulkokan yazdı: umarım kurum bağlatmazsın bu araca 2 bin devir altında sürerek EGR yok ordan biraz kurtarıyor. Yoksa şimdiye kadar çoktan kazan kaldırmıştı araba Yorum bağlantısı
Ümit Türk 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Murat Sahın yazdı: EGR yok ordan biraz kurtarıyor. Yoksa şimdiye kadar çoktan kazan kaldırmıştı araba Böyle kullanımla sağırlaşıyor mu? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Mart 2021 Yazar Paylaş 24 Mart 2021 yahu , benim 1,6 litre motorun 1800 devirde 119 Nm 30 beygir güç üretiyor . Eger yok, dizel değil. Hangi kurumdan bahsediyonuz. Geçtiğimiz sayfalarda size tertemiz katalitik resmi paylaşmıştım. Bembeyaz petek yapısı ile kullanılmamış peçete gibiydi. Daha ne olsun. 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 (düzenlendi) Ben dacia ile 7 bin devir dip yapıp vites atıyorum. 1500 devir nedir :):):):):) 24 Mart 2021 tarihinde Ümit Türk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 6,5 çokmuş. Bir de kadran ile gerçek hız farklı [emoji4] sen 120 ile gitmişsin Manuel viteste hız sabitleme gereksiz bence. Vitesi mi ayarlayacan hızı mı. Rampaya vurdun hem hız sabitleyiciye bas hem vitesi ayarla. Nerede konfor. Sabitlemede araba otomatik olmalı130 ortalama hız demek bu arabanın 150 160 ile seyretmesi demek Kalkışı yavaşlamayı vs unutma. Ortalama hız. Tüm hızların ortalaması. Tümünü toplayıp hepsine böl vs vs [emoji16] İzmir'e gittim geldim geçen hafta. Ortalama yakıt 6,5 litre, ortalama hız 130 km/h. Araç 136 hp astra j cdti otomatik [emoji4] O kadar basmaya ve otomatik vitese rağmen 6,5 litre ortalama tutturdu araba. 130 km/h ortalama sürati varın siz hesaplayın işte ne kadar basmışız. Dizel uğraşsa da yakmaz, hiper yapacam diye kasarsa koklar. Ama dpf olmaması için euro4 olmalı araç ve alır almaz egr iptal ettirmeli. Yoksa aynen dediğin gibi olur akıbet. 1.6 CDTI uzun yolda hıza göre çok iyi yakıyor da araba saglam uzuyor. Şehir içi muadillerinden 1 litre fazla yakıyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Mart 2021 Yazar Paylaş 24 Mart 2021 Ümit Türk yazdı: Ben dacia ile 7 bin devir dip yapıp vites atıyorum. 1500 devir nedir :):):):):) Hadi 200 devir daha ekledim. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: 130 ortalama hız demek bu arabanın 150 160 ile seyretmesi demek Kalkışı yavaşlamayı vs unutma. Ortalama hız. Tüm hızların ortalaması. Tümünü toplayıp hepsine böl vs vs 1.6 CDTI uzun yolda hıza göre çok iyi yakıyor da araba saglam uzuyor. Şehir içi muadillerinden 1 litre fazla yakıyor. Bence seyir ortalamasından bahsetti 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 (düzenlendi) Ümit Türk yazdı: Ben dacia ile 7 bin devir dip yapıp vites atıyorum. 1500 devir nedir :):):):):) Daha az tüketim , daha az aşınma, daha az gürültü . Mantıksız mı? 24 Mart 2021 tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ümit Türk 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Evren Erakçora yazdı: Daha az tüketim , daha az aşınma, daha az gürültü . Mantıksız mı? Mantıklı tabikide. Ali Darbaz yazdı: Hadi 200 devir daha ekledim. Kralsın. Yapıyorsun bu sporu. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Ben dacia ile 7 bin devir dip yapıp vites atıyorum. 1500 devir nedir :):) Ziyaaaaa 2 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: Ümit Türk yazdı: Ben dacia ile 7 bin devir dip yapıp vites atıyorum. 1500 devir nedir Ziyaaaaa Amerikada değildim Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Amerikada değildim [emoji4] Vtec kacta devir kesiyor. Benim her iki araba da 6500 de kesiyor Yorum bağlantısı
Ümit Türk 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: Vtec kacta devir kesiyor. Benim her iki araba da 6500 de kesiyor Bilmem benim hiç vtec olmadı Yorum bağlantısı
Ümit Türk 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 (düzenlendi) Mert Gulkokan yazdı: Focus 1 dip gazda 6400 vites atardı Son devir 7 bin di kalan 600 ün derdi neymiş 24 Mart 2021 tarihinde Ümit Türk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: Vtec kacta devir kesiyor. Benim her iki araba da 6500 de kesiyor hondayı layıkıyla kullanın hatatatataa vutuututut vututuuuu 1 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Ali Gök yazdı: hondayı layıkıyla kullanın hatatatataa vutuututut vututuuuu Honda hayat onda diye ondan mı diyorlar Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Mart 2021 Yazar Paylaş 24 Mart 2021 Beyler dolar artınca sevinen dostlarımız varmış. Ben dolar düşük iken debriyaj değişimi parçaları için 900 tl ödemiştim. Lakin şimdi aynı parçaları 1250 liradan satıyorlar. Yazık değilmi bu millete . Yorum bağlantısı
Ümit Türk 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Ali Darbaz yazdı: Beyler dolar artınca sevinen dostlarımız varmış. Ben dolar düşük iken debriyaj değişimi parçaları için 900 tl ödemiştim. Lakin şimdi aynı parçaları 1250 liradan satıyorlar. Yazık değilmi bu millete . Hemde çok bizzat şahit olduklarım yeter bana. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Bilmem benim hiç vtec olmadı [emoji4] hondayı layıkıyla kullanın hatatatataa vutuututut vututuuuu [emoji3] Işte kinaye orda Vtec yanlış bilmiyorsam 7 8 bin (belki 10 bin) devir çeviriyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Mart 2021 Yazar Paylaş 24 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: Işte kinaye orda Vtec yanlış bilmiyorsam 7 8 bin (belki 10 bin) devir çeviriyor. Engine Application Compression Power Torque Redline Rev limiter i-VTEC engagement Intake Manifold K20A 2001–2006 Honda Civic Type R (JDM) 11.5:1 212 hp (158 kW) @ 8000 RPM 149 lb⋅ft (202 N⋅m) @ 7000 RPM 8400 RPM 6000 RPM PRC 2001–2006 Honda Integra Type R (JDM) 11.5:1 217 hp (162 kW) @ 8000 RPM 152 lb⋅ft (206 N⋅m) @ 7000 RPM 8400 RPM 8600 RPM 6000 RPM PRC 2002–2008 Honda Accord Euro R (JDM) 11.5:1 217 hp (162 kW) @ 8000 RPM 152 lb⋅ft (206 N⋅m) @ 6000 RPM 8400 RPM 6000 RPM RBC 2007–2011 Honda Civic Type R (JDM) 11.7:1 221 hp (165 kW) @ 8000 RPM 159 lb⋅ft (215 N⋅m) @ 6100 RPM 8600 RPM 5800 RPM RRC K20A1 2001–2006 Honda Stream (RN3, FWD) 9.7:1 156 hp (116 kW) @ 6500 RPM 139 lb⋅ft (188 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM 2001–2006 Honda Stream (RN4, AWD) 9.8:1 158 hp (118 kW) @ 6500 RPM 140 lb⋅ft (190 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM K20A2 2001–2006 Honda Civic Type R (EDM) 11.0:1 200 hp (150 kW) @ 7400 RPM 139 lb⋅ft (188 N⋅m) @ 5900 RPM 7900 RPM 8250 RPM 5800 RPM 2002–2004 Acura RSX Type S 11.0:1 200 hp (149 kW) @ 7400 RPM 142 lb⋅ft (193 N⋅m) @ 6000 RPM 7900 RPM 8250 RPM 5800 RPM PRB 2002–2004 Honda Integra Type R (AUDM/NZDM) 11.0:1 200 hp (149 kW) @ 7400 RPM 142 lb⋅ft (193 N⋅m) @ 6000 RPM 7800 RPM 8100 RPM 5800 RPM K20A3 2002–2006 Acura RSX 9.8:1 160 hp (119 kW) @ 6500 RPM 142 lb⋅ft (193 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM 7000 RPM 2300 RPM[2] 2002–2005 Honda Civic Si 9.8:1 160 hp (119 kW) @ 6500 RPM 141 lb⋅ft (191 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM 2300 RPM PRB 2002–2005 Honda Civic SiR 9.8:1 160 hp (119 kW) @ 6500 RPM 132 lb⋅ft (179 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM 2300 RPM 2002–2005 Honda Civic Type S 9.8:1 160 hp (119 kW) @ 6500 RPM 132 lb⋅ft (179 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM 2300 RPM 2003–2006 Honda Civic 2.0 i-VTEC (SEA) 9.8:1 155 hp (116 kW) @ 6500 RPM 131 lb⋅ft (177 N⋅m) @ 5000 RPM 6800 RPM K20A4 2002–2006 Honda CR-V (SEA) 9.8:1 150 hp (112 kW) @ 6500 RPM 140 lb⋅ft (190 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM K20A6 2003–2006 Honda Accord (EDM) 9.8:1 155 hp (116 kW) @ 6500 RPM 140 lb⋅ft (190 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM 2500 RPM 2003–2006 Honda Accord (ADM) 9.8:1 155 hp (116 kW) @ 6500 RPM 140 lb⋅ft (190 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM 2500 RPM K20A7 2003–2007 Honda Accord (SEA) 9.8:1 150 hp (112 kW) @ 6000 RPM 137 lb⋅ft (186 N⋅m) @ 4500 RPM 6800 RPM K20A9 2004-2007 Honda FR-V (EDM) 9.8:1 150 hp (112 kW) @ 6500 RPM 142 lb⋅ft (192 N⋅m) @ 4000 RPM 6800 RPM 2500 RPM Hondalar ap ayrı dünya, Dünyada başka hangi otomobil firması , torku ile beygiri pararle yükselen motor yapabilmiş . 1 Yorum bağlantısı
Murat Sahın 24 Mart 2021 Paylaş 24 Mart 2021 Metin Akbal yazdı: 130 ortalama hız demek bu arabanın 150 160 ile seyretmesi demek Kalkışı yavaşlamayı vs unutma. Ortalama hız. Tüm hızların ortalaması. Tümünü toplayıp hepsine böl vs vs 1.6 CDTI uzun yolda hıza göre çok iyi yakıyor da araba saglam uzuyor. Şehir içi muadillerinden 1 litre fazla yakıyor. Tansu Kalafatoğlu yazdı: Bence seyir ortalamasından bahsetti Seyir ortalaması hocam. Yol bilgisayarında net 130 ortalama görmek için köroğlu belini uçarak geçmek gerekiyor Not: BMW R1100RT ile 150 ortalama rahat tutturabiliyordum ama o motor olunca trafik yok, 0-100 4 saniye falan 200 üzeri hızlarla gitmeye de müsait. Soldaki çekilsin derdi yok aradaki boşluk yetiyor. 1 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts