Ali Darbaz 29 Mart 2020 Yazar Paylaş 29 Mart 2020 Cruze Şase numarasının açılımını buldum. Arabanın şase numarası bu KL1JF69E99K KL1 = Chevrolet j = J300 F= Önden çeker manual 69= 4 kapı sedan E= Benzinli 1.6 LXV motor 9 = Euro 5 NE5 9 = 2009 model yılı K= Kunsan Güney Kore üretimi Arabanın üretildiği fabrika eski Daewoo fabrikası. Maalesef 2018 yılında kapatılmış. 2000 kişi işsiz kalmış .. https://www.goisc.org/englishblog/2018/03/29/gm-plans-shutting-gm-korea-plant-impact-thousands-workers 1 Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek 29 Mart 2020 Paylaş 29 Mart 2020 Vardı tabi ama nerde kaldı bulmak lazım. Vw 1.6 bse için de var mı ? Ben çok aradım toplu Bir şekilde buladım hiç Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 29 Mart 2020 Yazar Paylaş 29 Mart 2020 Yasin Mümin Şimşek yazdı: Ali Darbaz yazdı: Vardı tabi ama nerde kaldı bulmak lazım. Vw 1.6 bse için de var mı ? Ben çok aradım toplu Bir şekilde buladım hiç Mutalaka vardır ama benim aradığım anahtar kelimelere gelmedi. Cruze olarak bakmıştım ben. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Nisan 2020 Yazar Paylaş 7 Nisan 2020 Bu gün Chevrolet Cruze' satsamda Passat'mı alsam dedim. EA211 1.4 TSi ACT motor ile A16Xer motoru kıyaslamak istedim. Passat alsam ACT ilemi almalıyım. ACT ihtiyac varmı şöyle bir inceledim. EE211 gerçek bir canavar. 103 kw (150 beygir) tam benim ihtiyaçlarımı karşılayan bir sistem. 1500 - 3500 devir arası 250 newton tork üretiyor. Yani diyorki sana hız sabitleyiciyi aç, gerisine karışma. Act modunda motor 85 newton torku açmayacak şekilde çalışarak ekonomi yapıyor. Passatınız 2000 devirde saate 100 km / h yaparken , yakıt tüketimi ortalama 5 litre olarak ölçülüyor. Bu tüketim 80 km/h hızda ise 1600 devirde 4,4 litre benzin tüketimine denk geliyor. 2 silindir modunda en fazla 4000 devirde 85 newton tork üreten motor 47 beygir ile kendini limitliyor. Uzun yolda Passat 120 km hızla giderken 2500 devir cevirip 30 beygir üretiyor. Almanlar maksimum optimizasyon yapmışlar. 120 ile giderken 2 silindir modunda 6 litre benzin yakıyorsunuz. Passat biri büyük bir sedan sadece 30 beygir ile 120 km hızda gidiyor olması harika. 2015 passat 1500 kilo olduğunu unutmamak lazım. Ben Passat ACT için araştırayım . Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Nisan 2020 Paylaş 7 Nisan 2020 act açıkken ilk virajım sonrası kapadım sistemi, srürüş tarzıma aykırı çok tehlikeli Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Nisan 2020 Yazar Paylaş 7 Nisan 2020 Çağlar Bayur yazdı: act açıkken ilk virajım sonrası kapadım sistemi, srürüş tarzıma aykırı çok tehlikeli Sahibinden üzerinden baktım. 122 beygir manual passat bile olmuş 175000 tl. Ben 175 bin tl ye ev alırım. 90 100 bin tl manual passat alma hayali suya düştü 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 7 Nisan 2020 Paylaş 7 Nisan 2020 tiguan olmazmı act siz. virajı güvenli 4 çeker. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Nisan 2020 Paylaş 7 Nisan 2020 Ali Darbaz yazdı: Sahibinden üzerinden baktım. 122 beygir manual passat bile olmuş 175000 tl. Ben 175 bin tl ye ev alırım. 90 100 bin tl manual passat alma hayali suya düştü rakamlara bakmadan yazmaz dedim ama karantina da paslanmışsın demek. Dogan Arsiray yazdı: tiguan olmazmı act siz. virajı güvenli 4 çeker. ağırlık merkezi çok yüksek Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 7 Nisan 2020 Paylaş 7 Nisan 2020 düşündüğünüzden çok daha iyi hissettiriyor virajlarda. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Nisan 2020 Yazar Paylaş 7 Nisan 2020 Çağlar Bayur yazdı: benim virajlar biraz virajlı Ea211 kullanan en ucuz hangi araba alınır abi ACT ve 150 hp Yorum bağlantısı
Erkan Işık 7 Nisan 2020 Paylaş 7 Nisan 2020 Ali Darbaz yazdı: Ea211 kullanan en ucuz hangi araba alınır abi ACT ve 150 hp 1.4 tsi 122 ps jetta kullanmıs biri olarak yakıt degerlerını söylıyeyım sana dsg olarak senın kullanım tarzında 4,7-4,8 i yakalarsın otobanda 110-130 arası kullanım degerı 6,6 lt şehırıcı 8,5-8,8 lt 4- km gıt 4 km gel tarzı ve sakınmadan şehırcı sakınarak 7,5 belkı yakalarsın, passat alırsan b7 falan benzınlı serbes surus modunu acarsan şehırıcınde 1 lt eksık yakarsın jettadan 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Nisan 2020 Paylaş 7 Nisan 2020 Ali Darbaz yazdı: Ea211 kullanan ne o? ea? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Nisan 2020 Yazar Paylaş 7 Nisan 2020 (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: ne o? ea? motorun kodu. Bunun egzantrik milinde subablar karşılıklı açılıyor. Her iki egzantriktede emme ve egzos subabı koymuşlar. 2 emme subabından birini soldaki diğerini sağdaki açıyor. En ilginç bu özelliği hoşuma gitti. 7 Nisan 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Nisan 2020 Paylaş 7 Nisan 2020 Ali Darbaz yazdı: motorun kodu. bilmiyorum, şimdiye kadar hiç motor kodu na bakıp araba sürmedim. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Nisan 2020 Yazar Paylaş 7 Nisan 2020 Çağlar Bayur yazdı: bilmiyorum, şimdiye kadar hiç motor kodu na bakıp araba sürmedim. Abi ea111 okadar kötüki ea211 olarak belirtmek lazım. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Nisan 2020 Yazar Paylaş 7 Nisan 2020 Act ile passat 30 40 beygir ile yürüyor. Kontrol ettim 20 yıl önce octavia 60 beygirlik, favorit motoru ile satılıyormuş. 1989 model favorit nere, 2001 octavia nere. Motor 60 beygir ama işletim sistemi bosch monotronik. Hekes jikle ile uğraşırken babam marşa basıp giderdi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Nisan 2020 Paylaş 8 Nisan 2020 Ali Darbaz yazdı: Abi ea111 okadar kötüki ea211 olarak belirtmek lazım. slx1.6ie alacam şimdi Vw kötü motor mu üretmiş dedin? Ali Darbaz yazdı: Act ile passat 30 40 beygir ile yürüyor. act olmayan farklı bir beygir ile mi yürüyor? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Nisan 2020 Yazar Paylaş 8 Nisan 2020 Çağlar Bayur yazdı: slx1.6ie alacam şimdi Vw kötü motor mu üretmiş dedin? act olmayan farklı bir beygir ile mi yürüyor? Abi yukarda tork çizgisi var. Alet 85 newton da kendini limitlemiş Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Nisan 2020 Paylaş 8 Nisan 2020 act olmayan da limti daha mı yüksek yani? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Nisan 2020 Yazar Paylaş 8 Nisan 2020 Çağlar Bayur yazdı: act olmayan da limti daha mı yüksek yani? Çağlar abi beni işletiyonmu. 250 newton tork var motorun. Act aktif olduğunda 85 newtona limitliyor. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 8 Nisan 2020 Paylaş 8 Nisan 2020 Ali Darbaz yazdı: motorun kodu. Bunun egzantrik milinde subablar karşılıklı açılıyor. Her iki egzantriktede emme ve egzos subabı koymuşlar. 2 emme subabından birini soldaki diğerini sağdaki açıyor. En ilginç bu özelliği hoşuma gitti. iki kat bela yani bozulduğunda illaki bozulacak. bana 4.0l, 12 valf sıralı 6 verin gözünüzü seveyim. yoksa elektrikli araba verin . 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 8 Nisan 2020 Yazar Paylaş 8 Nisan 2020 Dogan Arsiray yazdı: iki kat bela yani bozulduğunda illaki bozulacak. Sen daha iyi bilirsin. Bu model motor kullanıp sorun yaşadığın oldumu. Bu motoru kullanan ucuz otomobillerden Leon var, başka bir modelle rastlayamadım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Nisan 2020 Paylaş 8 Nisan 2020 Ali Darbaz yazdı: Çağlar abi beni işletiyonmu. 250 newton tork var motorun. Act aktif olduğunda 85 newtona limitliyor. yooo teknik data üstünden act 30 ps le yürüyor demişsin onu anlamdım? diğerleri kaç ps ile yürüyor ki? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 8 Nisan 2020 Paylaş 8 Nisan 2020 Act ile passat 30 40 beygir ile yürüyor. Kontrol ettim 20 yıl önce octavia 60 beygirlik, favorit motoru ile satılıyormuş. 1989 model favorit nere, 2001 octavia nere. Motor 60 beygir ama işletim sistemi bosch monotronik. Hekes jikle ile uğraşırken babam marşa basıp giderdi. 20 yıl bir şey değil ki, Anadol motoru 40 sene kullanıldı, enjeksiyon ilavesiyle. Bir çok reno, pejo motoru 40 sene geçmişe sahip. Güvenilir motoru kolay kolay değiştirmezler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts