Mesut Eyibil 7 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2019 19 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: yağsızlar çıktığında yağlılar kötü denmişti ama güzel örnek. garantiden mi değişti? arıza nasıl anlaşıldı ? yani belirti ne idi evet araçlar yeni araçlar olduğu için garantide değişti, arızanın nasıl olduğunu bilmiyorum abi okadar detay yok zaten kullananlar üst düzey yöneticiler olduğundan direk ikame araç alıp onlar servise gönderildi die biliyorum orda da dediğim gibi mekatraoniklerini değiştirmişler. İdari işlerdeki yöneticimin verdiği bilgi. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mayıs 2019 Paylaş 8 Mayıs 2019 On 07.05.2019 at 00:46, Selim Bilgin yazdı: Tork 250 dimi onda? fabrikasyonda 250. On 07.05.2019 at 09:45, Mesut Eyibil yazdı: üst düzey yöneticiler olduğundan bazı arızalar bulaşıcıdır aynı firmada 1 araçta başlarsa diğerlerine de bulaşır nezle gibi... Yorum bağlantısı
Celal Aydın 8 Mayıs 2019 Paylaş 8 Mayıs 2019 Araç 7 yılı doldurana kadar 2 defa cayma hakkı var servise gelip gelmeme hususunda, bakım için.Şayet o caymayı kullanırsak,7 yıldan sonra iyi niyet garantisi marantisi yok.Kullanmaz isek o caymayı,Sıfır alındığından beri, ayağına taş değdiğinde bakıma hep serviste girdiysek, İyi niyet hep devrede. Dsg’nin tamiri mümkün ve parçaları piyasada cirit atıyor artık. Servise kaptırılan fahiş paralarla, garanti dışı tamiri de artık seçenekler arasında. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 On 06.05.2019 at 14:03, Servet Aydın yazdı: Km dayanımı yağlı olanlarda daha fazla deniyor. Yağ nerde ne iş yapar hiç bakmadım bile soğutmada iş yapar. 6 7 litrede yağ alır. kuru tip olan daha az tork için tasarlanmış olanlarda, kavramaların olduğu kısım izole, oraya contalardan yağ kaçınca kavrama problemleri yaşanmış ilk versiyonlarda. titreşimler kararsızlıklar vs. olay o aslında. yoksa her dsg bozulur diye birşey yok. hatırlarsanız, sadece kullanılan yağ tipinin yanlış olması bile powershift in arızalıymış gibi davranmasına neden oluyordu. yine de ne olduğu sökülmeden anlaşılamayan bir yarı otomatik şanzıman için, hazırda para bulundurmak bile stres kaynağı. garantisi yoksa bana kimse DSG aldıramaz şu saatten sonra. 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 On 04.05.2019 at 00:02, Metin Akbal yazdı: Gercekten garip bir celiski. 4 sefer kavrama degisen Golf VII sahibi arkadasim da ille de DSG diyor. muhtemelen iyi bir otomatik şanzımanlı başka arabaya binmemiştir 11 saat önce, Celal Aydın yazdı: Araç 7 yılı doldurana kadar 2 defa cayma hakkı var servise gelip gelmeme hususunda, bakım için. Şayet o caymayı kullanırsak, 7 yıldan sonra iyi niyet garantisi marantisi yok. Kullanmaz isek o caymayı, Sıfır alındığından beri, ayağına taş değdiğinde bakıma hep serviste girdiysek, İyi niyet hep devrede. Dsg’nin tamiri mümkün ve parçaları piyasada cirit atıyor artık. Servise kaptırılan fahiş paralarla, garanti dışı tamiri de artık seçenekler arasında. bütün bakımlarını servis dışında yapan biri dsg bozulduğunda cebinden yaptırsa belki karda bile olur 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 muhtemelen iyi bir otomatik şanzımanlı başka arabaya binmemiştir Daha iyi? Ornekleyelim Yorum bağlantısı
Ali Gök 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 21 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Daha iyi? Ornekleyelim hep dsg ye binimştir . öncesindede corollanın dizelindeki yada pejolarda flan olan kafa sallayan o şanzımanlardan birinden dsg ye geçtiyse tamam araba bu demiştir adam 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Aybeyaz 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 39 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Daha iyi? Ornekleyelim Ben de DSG alma arifesindeyim de, daha iyisi olarak örneklemeleri ben de bekliyorum Örneğin Ford powershift de volan sorunu var, her kalkışta ötüyor, onda da garanti şart. DSG'de de arıza çıkma ihtimali var, bunda da garanti şart, bence şu an Ford ile aynı şartlarda. Bu arada hiç DSG aracım olmadı. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 7 dakika önce, Ahmet Aybeyaz yazdı: Ben de DSG alma arifesindeyim de, daha iyisi olarak örneklemeleri ben de bekliyorum Örneğin Ford powershift de volan sorunu var, her kalkışta ötüyor, onda da garanti şart. DSG'de de arıza çıkma ihtimali var, bunda da garanti şart, bence şu an Ford ile aynı şartlarda. Bu arada hiç DSG aracım olmadı. İlla çift kavrama olacaksa dsg olabilir ama çift kavramanın sorunlarını bilerek alırsanız sorun yok. Çift kavrama dışında cvt'ler bu ara çok yaygın kullanılmaya başlandı. Özellikle japonlar çok kullanıyor. Ya da en güzeli her zaman tam otomatiktir. Özellikle günümüzde çok yakma sorunu da ortadan kalktı sayılır. 3'ten sonraki vitesler manuel ile aynı yakar. Aisin ya da zf çok güzel şanzımanlar üretiyor. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 14 dakika önce, Mert Gulkokan yazdı: 200 küsür binde servis bakımlı clio dizel edc kullanan ile görüştüm bu zamana kadar tık dememiş çok memnun Ama powershifte volan sorununu duydum sözde 2 side aynı şanzıman Kavrama değişimini hata kabul etmemiş olabilir mi? Sonuçta edc de manuel gibi kavraması olan bir şanzıman. 200 küsür bin çok geldi. Ben manuel mondeoa 195 bin km aynı baskı balatayı kullanmıştım. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 Daha iyi? Ornekleyelim ZF (tabi vw’i canı gönülden kabul etmiş kişi, bmw’yi beğenmez. pahalı olduğunu ve arıza açıp durduğunu düşünür[emoji1]) Yorum bağlantısı
Metin Akbal 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 ZF (tabi vw’i canı gönülden kabul etmiş kişi, bmw’yi beğenmez. pahalı olduğunu ve arıza açıp durduğunu düşünür[emoji1])ZF nin iyi oldugu durum saglamligi denebilir ama DSG kullanan adam ZF yi iyi sanziman olarak degerlendirmez . Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 10 saat önce, Metin Akbal yazdı: Daha iyi? Ornekleyelim Mazda otomatik Çift türbin 2 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 ZF nin iyi oldugu durum saglamligi denebilir ama DSG kullanan adam ZF yi iyi sanziman olarak degerlendirmez . Vites geçişleri, kararlılığı da yabana atılmayacak kadar güzel abi. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 17 dakika önce, Metin Akbal yazdı: ZF nin iyi oldugu durum saglamligi denebilir ama DSG kullanan adam ZF yi iyi sanziman olarak degerlendirmez . 16.k dsg, 45.k türbinli otomatik. Dsg ilah değilmiş öğrendim 2 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 16.k dsg, 45.k türbinli otomatik. Dsg ilah değilmiş öğrendim Bozulursa o da [emoji4] Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 Şu an kullandığım aisin. 280.k anahtar değmedi. Burada şunu hesaplamak lazım. 280.k otomatik ile 280.k manuel kavramının arasındaki yakıt farkı kaç tane manuel kavrama onarımı için cepte kalacak. 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 9 Mayıs 2019 Paylaş 9 Mayıs 2019 Aynı şartlar altında 320d F30 ile B8 2.0 TDI DSG kıyaslanabilir. Sanmıyorum ki aralarında 1 litre oynasın ortalama tüketimde. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 10 Mayıs 2019 Paylaş 10 Mayıs 2019 14 saat önce, Servet Aydın yazdı: Şu an kullandığım aisin. 280.k anahtar değmedi. Burada şunu hesaplamak lazım. 280.k otomatik ile 280.k manuel kavramının arasındaki yakıt farkı kaç tane manuel kavrama onarımı için cepte kalacak. herşey amortisman hesabına uymuyor. otomatik şanzıman balalataları 250 ile 300 bin civarı aşınıyor. incecik malzeme sonuçta. başka mekanik arıza yoksa onarımı herhalde 7 8 bin tl den aşağı olmaz şu koşullarda. yeni nesil düz vitesli aracın debriyaj seti 1500 tl ise işçiliğide 500 600 olabilse, 4 kez debriyaj seti dğeişir gibi oluyor. oysaki 250 bin km içinde normal kullanıcı taş çatlasa 3 set bitirebilir. ama normal otomatik şanzıman doğru çalıştığı sürece konforu tartışılmaz. bence aradaki bakım farkına değer. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Mayıs 2019 Paylaş 10 Mayıs 2019 (düzenlendi) 24 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: herşey amortisman hesabına uymuyor. otomatik şanzıman balalataları 250 ile 300 bin civarı aşınıyor. incecik malzeme sonuçta. başka mekanik arıza yoksa onarımı herhalde 7 8 bin tl den aşağı olmaz şu koşullarda. yeni nesil düz vitesli aracın debriyaj seti 1500 tl ise işçiliğide 500 600 olabilse, 4 kez debriyaj seti dğeişir gibi oluyor. oysaki 250 bin km içinde normal kullanıcı taş çatlasa 3 set bitirebilir. ama normal otomatik şanzıman doğru çalıştığı sürece konforu tartışılmaz. bence aradaki bakım farkına değer. yalnız şuda var, normal kullanan genelde o yolu yapmaz, ben çok kullanmam 12 senede 198 bindeyim, yani dsg bende olsaydı ohoooooo ve ohooooooooooooooo arabayı satana dek sağlamdı, tabi sonuç olarak dsg hala tasarım hatalı ve ister garantide servise git ister gitme hep dışarda yaptır dsg yi beleş yapacak vw, tasarım hatası konu kapandı, iyi niyetmiş, verin mahkemeye bak bakalım ne oluyor ... tabii ömür billah değil, şartları var... 10 Mayıs 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Mayıs 2019 Paylaş 10 Mayıs 2019 Manuel vites için extrem yollar yoksa 2xx üstünde debriyaj değişir. Otomatik şanzıman balata ömrü ciddi kmlere dayanır. 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Mayıs 2019 Paylaş 10 Mayıs 2019 Şimdi, Servet Aydın yazdı: Manuel vites için extrem yollar yoksa 2xx üstünde debriyaj değişir. Otomatik şanzıman balata ömrü ciddi kmlere dayanır. ilave olarak manuel ömür olarakta soruzsuzluk olarakta bakım olarakta daha iyidir.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts