Doğan Arşiray 2 Aralık 2023 Yazar Paylaş 2 Aralık 2023 bugun yag filtresini tutan kapak ve mil i degistirttim. uzerinde bir kucuk bir buyuk o ring var. alttaki o ring yag filtresinin ici den gecip filttre kutugune bağlanıyor. forumlarda bu plastik kapak benzeri parcanin bozuldugunu yazmışlar. mercedes ten alip taktirdim. onceki kacaklar tekrar etmemiş. 750 gram daha yag koyduk. 1200 tl fitre tutucu ve bonus yeni filtre, 200 tl yag ve iscilige verdim. ilk firsatta yag filtresi kutugunun buyuk contalarini yenileyecegim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Aralık 2023 Paylaş 2 Aralık 2023 yağ filtresine kapak yapıp buna bir de mil mi koymuşlar, dahice bir idea Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Aralık 2023 Yazar Paylaş 2 Aralık 2023 gereksiz alman muhendisligi malesef. metal govdeli filtreyi bas gec oysaki. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Aralık 2023 Yazar Paylaş 2 Aralık 2023 gibi: https://www.ubuy.fr/en/product/14J0GISX0-for-mercedes-benz-gl350-oil-filter-cover-2010-2016-6-cyl-3-0l-engine-5175570aa-6421800038?srsltid=AfmBOoqEwok2w_k9BZaeuwYIBb_VFRnlbuTi0XUGdNf64ZRfRu6Ngwue6L8 Yorum bağlantısı
Ali Gök 2 Aralık 2023 Paylaş 2 Aralık 2023 noldu yağ lambası uyarısı geçtimi bu işlemle ? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 2 Aralık 2023 Yazar Paylaş 2 Aralık 2023 test için kullandığım sürede yanmadı zaten. birşey demek zor. herhalde tam sınırdaydı eksiklikten ötürü. eski kaçaklardan sonra tamamlanmamıştı. yinede o filtre kapağını emin olmak için değiştirdim. Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 3 Aralık 2023 Paylaş 3 Aralık 2023 Aynı sıkıntı fiestada da var. Plastik kapak ve parçası. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 5 Aralık 2023 Yazar Paylaş 5 Aralık 2023 sorun çözülmüş gibi görünüyor. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 8 Mart Yazar Paylaş 8 Mart (düzenlendi) ne olur ne olmaz diye, yağ bakımı zamanı geldiği için filtre kütüğünün iki adet contasını değiştirdim. sızıntı vardı. Yağ bakımı yapıldı, önleyici faaliyet olması amacıyla (krank pozisyon sensörü bozulmuşsa egzantrik sensörü de gidici olabilir diyerek) egzantrik pozisyon sensörünü değiştirdim. usta, krank keçesinde yağ kaçağı gördü onu da değiştirdik. yakıt dönüş hortumunda kaçak bulduk ne yazıkki tek başına satılmayan bir fabrikasyon parça ve tamiri kısa süre idare ediyor, bende yaptırmıştım, onu orijinal almam lazım ve 7000 tl imiş. onu çözemedim stokta olmadığı için. Sızan yağ nedeniyle 1 senedir ıslak şekilde çalışan, ama eski olmayan aksesuar kayışını da değiştirdim. Direksiyon hidroliğini yeniledim. bakımın maliyeti: 10,5 litre yağ 2000 TL ( luk oil) yağ filtresi (filtre tutucu ile gelmişti önceki seferde 0 TL Kayış 950 TL direksiyon hidroliği 200 TL egzantrik sensörü 1000TL (bunu mercedes markalı almadım ve problem olmadı) Krank keçesi, mekanik işçilik, ıvır zıvır 2500 TL hid xenon ampullerden birisi bozuktu yeniledim. 400 TL toplam: 7050 TL - 1.5 senede bir için çok uygun maliyet bence. araç 221 bin km de ancak 2009 çıkışlı. bu kadar senede demekki yağ kaçaklarının oluşması normal. araç daha çok gezen bir araba olsaydı belki bu tip yağ kaçağı görmeyecektik. ancak yakıt kaçağının olmasının nedeni ise çok kez o dönüş hattını sökmek zorunda kalmam malesef. ellenmeseydi belkide masraf olmayacaktı. süzülen yakıt araba beklerken pislikleri ve yağ kalıntılarını söküp yerde iz bırakıyor her gece ve araç ısınana kadar hafif dizel yakıt kokusu alıyoruz içeride. onu da çözeceğim. 8 Mart tarihinde Doğan Arşiray tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Mart Yazar Paylaş 14 Mart şimdi de motor vakum pompasında kaçak tespit ettim, orijinal üreticiden pierbrug marka parça alıp onu taktırdım. yan sanayisi vardı almadım 3200 Tl idi. Topran diye birşey. fren sonuçta söz konusu olan şey diye düşündüm. 5300 Tl parçaya verdim... bugün en ucuz çünkü! nomalde 8000 tl aynı parçanın güncel fiyatı... yetkili serviste mercedes logolusu 18 bin tl. iki adet de 245 56 17 Pirelli kış lastiği aldım çok iyiydi fiyatı adedi 3000 Tl. seneye giyer çocuk. enjektör yakıt dönüş borusunun orijinalini bulamıyorum 7000 tl avrupadan gelmeliymiş, istanbuldan bir firmadan aldım yanlış geldi hala paramı iade etmediler... çok kaçak vardı bende mecburen çıkma aldım. 4000 Tl. akıtmaz ise ne ala. elektrikli araba lazım arabası eskiyen adama belli ki... akacak birşeyi yok çünkü. euro bugün 35,15 TL. tarihe not. 2 Yorum bağlantısı
Gökhan Beykoz 15 Mart Paylaş 15 Mart Doğan Arşiray yazdı: şimdi de motor vakum pompasında kaçak tespit ettim, orijinal üreticiden pierbrug marka parça alıp onu taktırdım. yan sanayisi vardı almadım 3200 Tl idi. Topran diye birşey. fren sonuçta söz konusu olan şey diye düşündüm. 5300 Tl parçaya verdim... bugün en ucuz çünkü! nomalde 8000 tl aynı parçanın güncel fiyatı... yetkili serviste mercedes logolusu 18 bin tl. iki adet de 245 56 17 Pirelli kış lastiği aldım çok iyiydi fiyatı adedi 3000 Tl. seneye giyer çocuk. enjektör yakıt dönüş borusunun orijinalini bulamıyorum 7000 tl avrupadan gelmeliymiş, istanbuldan bir firmadan aldım yanlış geldi hala paramı iade etmediler... çok kaçak vardı bende mecburen çıkma aldım. 4000 Tl. akıtmaz ise ne ala. elektrikli araba lazım arabası eskiyen adama belli ki... akacak birşeyi yok çünkü. euro bugün 35,15 TL. tarihe not. Bütün postu okudum (2 kere) Bende de 2009 var. Malesef yağ kaçağı başladı. Osmaniye de yaşıyorum. Risk alıp burda bir ustaya götüreceğim yarın. Kaçağın tespiti için. Allah sonumuzu hayır etsin. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 15 Mart Yazar Paylaş 15 Mart kaçak noktları belli. bugün ilk defa, sabah,damla yoktu yerde! yani yağ kaçakları başladıysa öncelikle kolayından başlamalı. 1- plastik PCV parçası 2- turbo giriş boğaz contası 3- yağ filtresi plastik tutucusu grubu 8 orignleri vs dahil. 4- yağ müşürü 5- yağ filtre kütüğü contaları 6- krank keçesi 7 ve 8 - şanzıman tarafı keçesi ve yağ soğutucusu oringleri.( buraya gelene kadar önce üsttekilerden emin olmak lazım) ben tersten gitmişim. ( birtek şanzıman tarafı kaldı bende) 9- vakum pompasının kaçağı da yerde iz bırakabiliyor ayrıca bu motorlu hangi araba varsa, hangi yıl olduğuna bakmaksızın mutlaka, yakıt filtresi hortumlarından ve sonrada enjektör dönüş hortum ve oringlerinden yakıt kaçağı oluyor. kaçan yakıt arabayı park edince yere doğru süzülürken pislikleri de söküp yerde sanki yağ sızıntısı varmış izlenimi yaratıyor. ancak bu zaten içeride kokuya neden oluyor ışıklarda durunca. oradan anlaşılır. 3 Yorum bağlantısı
Çözüm Selim Bilgin 15 Mart Çözüm Paylaş 15 Mart Eski arabayla uğraşılmaz, hem de büyük motör, satıp Egea almanı tasviye ederim. 1 9 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 15 Mart Yazar Paylaş 15 Mart bende aynisini dusunuyordum, ter içinde uyanmisim. 6 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mart Paylaş 15 Mart Selim Bilgin yazdı: Eski arabayla uğraşılmaz, hem de büyük motör, satıp Egea almanı tasviye ederim. Dedi 3.0 Quattrosuna binen adam 2 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Mart Yazar Paylaş 18 Mart bütün oringleri değiştirdik. geri dönüş akıntısı giderildi. yağ kaçakları da giderilmiş gibi görünüyor. akan birşey kalmadı. para da kalmadı. ancak soğuk motorda marş daha uzun sürüyor. 2 sn de ateşleyecekse 5 sn de ateşliyor gibi. kapatıp tekrar basınca hemen çalışıyor 2 sn de. enjektörlerde bir problem mi oluşmaya başladı acaba da, dönüşe yansıyan normalden yüksek basınç bazı oringlerden kaçırmaya neden oluyordu... Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 18 Mart Paylaş 18 Mart Doğan Arşiray yazdı: bütün oringleri değiştirdik. geri dönüş akıntısı giderildi. yağ kaçakları da giderilmiş gibi görünüyor. akan birşey kalmadı. para da kalmadı. ancak soğuk motorda marş daha uzun sürüyor. 2 sn de ateşleyecekse 5 sn de ateşliyor gibi. kapatıp tekrar basınca hemen çalışıyor 2 sn de. enjektörlerde bir problem mi oluşmaya başladı acaba da, dönüşe yansıyan normalden yüksek basınç bazı oringlerden kaçırmaya neden oluyordu... abi satmaya niyetin olursa söyle uygun fiyata alırız aracını Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 18 Mart Paylaş 18 Mart Doğan Arşiray yazdı: bütün oringleri değiştirdik. geri dönüş akıntısı giderildi. yağ kaçakları da giderilmiş gibi görünüyor. akan birşey kalmadı. para da kalmadı. ancak soğuk motorda marş daha uzun sürüyor. 2 sn de ateşleyecekse 5 sn de ateşliyor gibi. kapatıp tekrar basınca hemen çalışıyor 2 sn de. enjektörlerde bir problem mi oluşmaya başladı acaba da, dönüşe yansıyan normalden yüksek basınç bazı oringlerden kaçırmaya neden oluyordu... Yakıt hat basıncı olması gerekenden düşük de olabilir zira enjektörler ne kadar sağlam olursa olsunlar bir bildiğim kadarı ile yarı geçirgenler, yani belli bir seviyenin altında püskürtme yapmıyorlar. Çalışma basıncı yakalanana kadar yanma odası sadece ateşleme yapıyor, yakıt almıyor olabilir. Bu arada uygun fiyatlıysa ben de alabilirim. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Mart Yazar Paylaş 18 Mart satmaya niyetim yok, heryere ve her koşulda bununla gidiyoruz ailecek. yıllardır. bunlar basit şeyler hallolur. Ali Gülmez yazdı: abi satmaya niyetin olursa söyle uygun fiyata alırız aracını bu benim repliğim. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 18 Mart Paylaş 18 Mart (düzenlendi) uygun fiyat = 350 18 Mart tarihinde Mahmut Yıldız tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 18 Mart Paylaş 18 Mart Doğan Arşiray yazdı: s350 takasi olur evet Jmc S350 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Mart Yazar Paylaş 18 Mart satilmaz. ortalamada cok iyi bir vasita. her ise yariyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts