Ali Gök 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 valla bence satılık bölümündeki konuları kapattır. arabaların satılık değil çünkü Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Yok satamam. Dün Hyundai showroomunda araba beğendik, sonra 125000 tl deyince çıktım Yani 85 bin tl para lazım yenisini almaya, çok pahalı imiş, kesinlikle sıfır alırım mı diyorsun İ10 u motoruna rektefiye yapmak istesen kaç bin tutar, o paranın %10 kadarına ayteni sıfırlamaya harcasan 10 sene binersin o arabaya. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: aslında baskı balata volan pahalı değil, servisler öpüyor işçlik uçuk, neyse .. dediğin doğru, bu şanzıman dertli, bu durumda eğer yeni i10 da değişiklik olmazsa 2. el 4 ileri tam oto olanlara bakacağız mecburen.... Abi fiyatlar sen sattığından beri uçtu gitti, karar verene kadar daha da gitmesin fiyatlar, yavaş yavaş acele et Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Şubat 2020 Yazar Paylaş 17 Şubat 2020 Bende bunun gibi 3,5 vites oranı istiyom. Ama 5 değilde, 4 de olsun Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Şubat 2020 Yazar Paylaş 17 Şubat 2020 Sinan Akgöl yazdı: Şundan verelim? Valla çok isterdimde, yarım vitese modifiyesi bile zar zor yapabilerim. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Valla çok isterdimde, yarım vitese modifiyesi bile zar zor yapabilerim. Şanzıman dogleg diye geçiyor zaten model olarak. Zaten komple değişim gerekli. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Sinan Akgöl yazdı: Şundan verelim? Ben bunda şaşırıp arkadaki adam ile akraba olurum. 1 in aşşağıda olması iyi olmamış Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Valla çok isterdimde, yarım vitese modifiyesi bile zar zor yapabilerim. Jiplerdeki low kademesi varya, yavru şanzıman. Sende ayteni low, high çift şanzıman yap, yavru şanzımanın dişlilerini büyüt şehir içinde en ekonomik şekilde yürütecek oranlı dişlileri koy, uzun yol için de high modunda şanzımanın son dişlisini değiştir uzun yolda kullan. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Ebrar Tüfek yazdı: Ben bunda şaşırıp arkadaki adam ile akraba olurum. 1 in aşşağıda olması iyi olmamış Heh temsili sen 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Şubat 2020 Yazar Paylaş 17 Şubat 2020 Ebrar Tüfek yazdı: Jiplerdeki low kademesi varya, yavru şanzıman. Sende ayteni low, high çift şanzıman yap, yavru şanzımanın dişlilerini büyüt şehir içinde en ekonomik şekilde yürütecek oranlı dişlileri koy, uzun yol için de high modunda şanzımanın son dişlisini değiştir uzun yolda kullan. Transaxle şanzımanda overdrive transfer kutusunu bir yere sokamam. Sinan Akgöl yazdı: Heh temsili sen Aynısı cruzede var. Benimde kafa karışıyor. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Transaxle şanzımanda overdrive transfer kutusunu bir yere sokamam. Aynısı cruzede var. Benimde kafa karışıyor. Yok aynısı değil sizin 1 ile R yanyana. Bu yarış şanzımanı 1. sizin 2nin yerinde 1. vitesin yerinde R var. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 17 Şubat 2020 Yazar Paylaş 17 Şubat 2020 Kafam çok karıştı valla, 1 nci vites üzerinde kilidi çekince geriye geçiyor. Bazen bilinçsizce çekip geriye takıyorum. O kadarda kabak gibi olmasına rağmen. Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Kafam çok karıştı valla, 1 nci vites üzerinde kilidi çekince geriye geçiyor. Bazen bilinçsizce çekip geriye takıyorum. O kadarda kabak gibi olmasına rağmen. Esasında o kilit işte ikisi arasında geçiş farkı olsun diye konulmuşta arada can sıkıntısı olunca olur öyle. Tespih asın vitese kilitle oyuna gerek kalmaz Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 17 Şubat 2020 Paylaş 17 Şubat 2020 Benimde hem multi hem clioda geri vites 1 in yanında. Çok büyük rahatlık, aşırı kullanım kolaylığı sağlıyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Şubat 2020 Yazar Paylaş 18 Şubat 2020 (düzenlendi) Uzun yolda yüksek süratten dolayı yaşadığım arızalar. Yüksek sürat ile yolculuk yaptığım 3 seferin ikisinde mutlaka arabada bir arıza çıktı. Bunları sayalım. 2009 yılı Broadway ile İstanbul Çanakkale, Çanakkale istanbul yolculuğu son 300 km kala alternatör bozuldu . Babam 4000 devirin altına düşmemişti 2004 yılı skoda ile Sİvas dönüşü, Ankara - İstanbul kısmında gaza yüklenip 150 altına inmeden gelmeye çalıştı. Motor conta yaktı 2016 yılı Bursa İstanbul. Hyundai i10 4500 5000 devirde 3 saate 59 dakika yürüdü. araba yağ yaktı 2018 Çanakkele Bozcada tam yükte (5 kişi ile 120 km hız) Akü bittirdi , Direksiyon arıza verdi. 2018 İğne ada - İstanbul 140 km süratlerde , akü kaldıramadı Motor güvenli moda girdi 2019 Chevrolet cruze Sİvas - Bolu arası hiç bir sorun olmadan kullandık. Babam direksiyona geçince verdi gazı verdi gazı, 160 180 km geldik. Gergi bilyası cıyaklama başladı . (Bolu dağında bizzat yaptığım kontrollerde aracta en ufak cıyaklama yoktu) Başıma yüksek hız ve devir temelli bu kadar vukuat gelince, ailecek gidilen yolculuklarda düşük sürat ve düşük devir bandında seyretmeyi yeğliyorum. Bu videoyu çektikten 15 dakika sonra rampaya girerken gazı köklüyorum. Motor safe moda geçiyor. Ne kadar korkunç. bir durum . Sonra 15 gün araba servisde kalıyor. Bazı şeyler tecrube edile edile öğreniliyor. Bu hız ve devir bandında 1750 km yapıpda tek bir sorun bile yaşamadan eve gelmek gibisi yok. 18 Şubat 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 18 Şubat 2020 Paylaş 18 Şubat 2020 (düzenlendi) broadway ve skoda eski araba, eski nesil araba onlarla hız yapılmaz zaten i 10 da 5 bin devirle 4 saat yürüyen arabaya ben suç bulmam sahibine bulurum 5 bin devirde 4 saat çok arabada biryerleri bozar zaten. aytenin ne suçu var bence dayanıklılığını bile kanıtlamış sayılır cruze için yorumum yok . parça ne zaman değişti bakım peryoduna uyuldumu vs bilgileri lazım. 18 Şubat 2020 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 18 Şubat 2020 Yazar Paylaş 18 Şubat 2020 Bunlar Kıbrıscıkda kalma hatıralar. Yanımdaki yolcum çok zıkılmıştı . 😃 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Şubat 2020 Paylaş 18 Şubat 2020 Köksal Yılmaz yazdı: Abi fiyatlar sen sattığından beri uçtu gitti, karar verene kadar daha da gitmesin fiyatlar, yavaş yavaş acele et harbiden öyle oldu, sattıktan sonra uçtu resmen, uçsun dert değil, o paraları asla vermem istedikleri kadar arttırsınlar, bu gidişle sıfırdan başka çare yok gibi... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Şubat 2020 Paylaş 18 Şubat 2020 Ali Cihangiroğlu yazdı: harbiden öyle oldu, sattıktan sonra uçtu resmen, uçsun dert değil, o paraları asla vermem istedikleri kadar arttırsınlar, bu gidişle sıfırdan başka çare yok gibi... Ali bey, Şirket aracınız 7/24 altınızdaysa, boşverin. Parayı yatırın, değerlensin. Benim şirket bana en dandik arabayı verse keşke. Anında kendi aracımız satardım valla 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Şubat 2020 Paylaş 18 Şubat 2020 (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: Ali bey, Şirket aracınız 7/24 altınızdaysa, boşverin. Parayı yatırın, değerlensin. Benim şirket bana en dandik arabayı verse keşke. Anında kendi aracımız satardım valla haklısın, resmen nimet, patrona duacıyım 7/24 şuan 5 mt. uzağımda, ayrılamıyoruz, bugün Finikeye geldim, 600 km. yol yaptık keratayla.... hanıma alacağım bir araba ama, kaçış yok, sanırım bir Ayten de bizim olacak gibi 18 Şubat 2020 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Şubat 2020 Yazar Paylaş 19 Şubat 2020 (düzenlendi) Yeni Hyundai i10 2020 son teknik tabloları yayınlandı. Motorlar aynı kalmış. AMT şanzıman her iki motor tipinede eklenmiş. Sizinde gördüğünüz gibi, 1.0 motor olan versiyonun 4 farklı şanzıman tipi var. Eco paket, 4 kişilik ve 5 kişilik. Bir adette 5 kişilik versiyona robot amt eklenmiş. 19 Şubat 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 19 Şubat 2020 Yazar Paylaş 19 Şubat 2020 (düzenlendi) Eco modelin yakıt tüketim verileri sizin kandırmasın. O veriler elde edilirken sürekli fren gaz uygulanıyor. Asıl bomba 1 saat boyunca 80 90 km hızla gidildiğinde ortaya çıkıcak. 3,5 litre tüketimler yakalanabilir. Zaten NEDC 2.0 dan 3,7 almış araba. 3000 devirde saate 110 km hız yapıyor . Bizim ayten ise 3000 devirde 92 km hız yapıyor. 18 km farkı var. Ayrıca vites araları çok eşit. 19 Şubat 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 19 Şubat 2020 Paylaş 19 Şubat 2020 Sürekli 80-90 ile gidince az yakmayacak araba var mı? 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 19 Şubat 2020 Paylaş 19 Şubat 2020 Selim Bilgin yazdı: Sürekli 80-90 ile gidince az yakmayacak araba var mı? Uzun yolda 1.4. tsi Kodiaq ile 20 km kadar sabrettim 80km/s i geçmeyecek kadar 4.1 lt /100 KM tüketim değerine ulaşmıştım.. O sabrı sürekli gösterebilsek keşke.. Normalde 7.9-8.2 arası oynuyor aracımın tüketimi. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts