Ali Darbaz 23 Şubat 2020 Yazar Paylaş 23 Şubat 2020 Metin Akbal yazdı: Oda gaz kesici sanirim o daha onemli. Bendeki gaz kesici filtrenin 10 bin km deki durumu: Benim alttaki genelde temiz çıkar. Ama üsteki bu halde olur. Bu bizim filtre Bu benim üst ve alt filtremin 30 bin km sonraki hali. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Şubat 2020 Paylaş 23 Şubat 2020 Sani Gerşon yazdı: Filtresi de mi değişmiyor? den başlayan 400 kusur tl içinde filtre yok demekki, dileyene ilave edilebilir Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Şubat 2020 Yazar Paylaş 23 Şubat 2020 Çağlar Bayur yazdı: den başlayan 400 kusur tl içinde filtre yok demekki, dileyene ilave edilebilir Abi ben onun detayını öğrenicem. Haftasonu rahatsız etmiyim insanları. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Şubat 2020 Yazar Paylaş 23 Şubat 2020 Arabanın deposunu doldurdum. Lastiklerini şişirdim. Lastik 26 psi düşmüş. Gideyim artık çiviyi söktüreyim artık dedim. 5 aylık vidayı söktürdüm. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 23 Şubat 2020 Yazar Paylaş 23 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Arabamı dümdüz zemimde yağ ve su kaybını ölçtüm. Resimlerde km bilgisi vardır. SU kaybı canımı sıktı. 1500 km önce F ye getirmiştim. Sonra Bolu seben etkinliği, akabinde ailecek Düzce Bolu topuk yaylası gezisi derken kayıp işaretledim. Takribi 900 mililitre su kapasitesi olan genleşme kabında 1500 kmde eksilme resimde işaretledim. Motor yağımdaki eskilme ise 90000 kmde fulden bir parça yüksek iken, Şimdi ful noktasının altına inmiş. 95524 km den, 98139 km ye kadar araba çay bardağı kadar su eksilmiş gene . Geçen seferki ile aynı oranda. Ama km fazlamız var bu sefer. 1500 kmde bir çay bardağı ekilmişdi. Bu sefer 2615 kmde 1 çay bardaşı su ekilmiş. Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Şubat 2020 Paylaş 23 Şubat 2020 Kapalı çalışan bir sistemde bu şekilde aşırı su eksilmesi normal değil. 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 Koray Demir yazdı: Kapalı çalışan bir sistemde bu şekilde aşırı su eksilmesi normal değil. Aradım taradım hiç kaçak bulamıyorum. Şehir içi trafiğinde su yükselme sorunu var. Su ısınınca genleşip , genleşme kapağının tahliyesinden boşalıyor. Ben buna yoruyorum 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Aradım taradım hiç kaçak bulamıyorum. Şehir içi trafiğinde su yükselme sorunu var. Su ısınınca genleşip , genleşme kapağının tahliyesinden boşalıyor. Ben buna yoruyorum Kompresyon belirtisi gibi geliyor bana.. Yorum bağlantısı
Koray Demir 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Aradım taradım hiç kaçak bulamıyorum. Şehir içi trafiğinde su yükselme sorunu var. Su ısınınca genleşip , genleşme kapağının tahliyesinden boşalıyor. Ben buna yoruyorum Kapaktan kaçak varsa ya kapak arızalı ya da basınç fazla. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Ali Darbaz yazdı: Aradım taradım hiç kaçak bulamıyorum. Şehir içi trafiğinde su yükselme sorunu var. Su ısınınca genleşip , genleşme kapağının tahliyesinden boşalıyor. Ben buna yoruyorum Bu tehlikeli. Ya conta yanık, su kanallarına kompresyon veriyor. Ya kapak hasarlı, basıncı içeride tutamıyor ya da daha da kötüsü, soğutma sisteminde bi tıkanıklık var. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 (düzenlendi) Peki buna ne dersiniz, Önce tam yük tam gaz Sivas - İstanbul sonra Sivas İstanbul Tam yük tam gaz İstanbul Balıkesir - Balıkesir İstanbul, İstanbul - Balıkesir Balıkesir İstanbul. Tam gaz İstanbul - İzmir, İzmir-İstanbul. 2016 yazında iki ayda yapılan 4400 km yoldan sonra kalan yağ Geriye kalan motor yağı bu 24 Şubat 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 sakin sürüşe devam etmeli o zaman. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 Çağlar Bayur yazdı: kat ı çatlatır bu tüketim iki nokta arası 1 litre imiş. Resme göre 5 de 3 ü gitmiş :). 650 mililitre yağ yakmışım 4400 km otoban sürüşünde. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 kuvvetle ihtimal segman arası kurum birikimi çok fazla, ara ara gazlamalı bol bol, tahmini tabii bu, yağlı/yağsız kompresyon ölçmlee Yorum bağlantısı
Metin Akbal 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Bu tehlikeli. Ya conta yanık, su kanallarına kompresyon veriyor. Ya kapak hasarlı, basıncı içeride tutamıyor ya da daha da kötüsü, soğutma sisteminde bi tıkanıklık var.Devirdaimde sorun olabilir o zaman. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 Çağlar Bayur yazdı: kuvvetle ihtimal segman arası kurum birikimi çok fazla, ara ara gazlamalı bol bol, tahmini tabii bu, yağlı/yağsız kompresyon ölçmlee Abi 5 martta Sivas'a Cruze yerine İ10 ile gideyim istersen. Full benzin yaksın. Bu resim 2017 yılından kalma, Nerdeyse boşalmış su tankı Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 Araba 40 000 kmde yine su ve yağ eksilmiş. Bu su tankının bu hali 4400 km uzun yol yaptıktan sonra, üstüne bir 2000 km daha yapıldıktan sonra ölçülen değer. Arabayı aldığım ilk bir yıl içindeki kaybımız. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Kapagi cok garip geldi..Hidrolik deposuna daha cok benziyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 (düzenlendi) Alpay Sumer yazdı: Kapagi cok garip geldi..Hidrolik deposuna daha cok benziyor. Benim kapta devirdaim yok . Radyatör ile aynı seviyede, Radyatördeki su alçalınca, basınç farkı genleşme kabındaki ile suyu çekiyor. Burda km oldu 60000 km. Gene azalmış. Bu kabın alabildiği miktar 1 litre değil. Büyük bişey sanmayın. Burdaki eksilme 1,5 su bardağı kadar değil. 24 Şubat 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 @Çağlar Bayur Bunun adı radyatör deposu diye geçiyor. https://www.parcafilosu.com/25430b9000-orjinal-radyator-ek-deposu Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Bu da genleşme kabı ama sanırım tek yönlü. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Su eklemesini buradan mı radyatör kapağından mı yapıyorsunuz, hyundai ustası radyatörden koy diyor. Fordlarda biliyorsunuz farklı sistem. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 24 Şubat 2020 Yazar Paylaş 24 Şubat 2020 (düzenlendi) Evren Erakçora yazdı: Su eklemesini buradan mı radyatör kapağından mı yapıyorsunuz, hyundai ustası radyatörden koy diyor. Fordlarda biliyorsunuz farklı sistem. Bizim araba genelde servisde fullerdim. Hep kapaktan koydular. Hyundai i10 modellerinde 3500 devirden sonra yağ yakmaya başlaması , sıkışık trafikte uzu süre kalıncada su eksiltmesi standart bir donanımda içerisinde. Şikayet var konu başlıklarını okumanız kafi. https://www.sikayetvar.com/hyundai-assan/hyundai-assan-yag-eksiltme https://www.sikayetvar.com/hyundai-assan/hyundai-assan-i10-10-yag-eksiltme-bitmedi https://www.sikayetvar.com/hyundai-assan/hyundai-assan-i10-arac-sorununu-giderememe https://www.sikayetvar.com/hyundai-assan/hyundai-assan-i10-aracimin-yag-sorunu 24 Şubat 2020 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 24 Şubat 2020 Paylaş 24 Şubat 2020 Evren Erakçora yazdı: Su eklemesini buradan mı radyatör kapağından mı yapıyorsunuz, hyundai ustası radyatörden koy diyor. Fordlarda biliyorsunuz farklı sistem. Genleşme kabında devirdaim olmadığı için buradan yapılan ekleme sürekli kapta kalıyor. O yüzden radyatörden eklemek daha mantıklı. Homojen dağılım olur böylece. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts