Sani Gerşon 14 Mart 2019 Paylaş 14 Mart 2019 13 dakika önce, Recep Selim Kaya yazdı: Solex 30/35 psdi 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 14 Mart 2019 Yazar Paylaş 14 Mart 2019 Böyle gür sesleri duyarım inşallah. Epeyce video izledim. Elimize yüzümüze bulaştırmayız umarım. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Mart 2019 Paylaş 14 Mart 2019 Karbüratör yolda bırakmaması gerekir. Bırakacak bi yapı yok ve kurcalama. Memelerin falan ayarını bozarsın. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 14 Mart 2019 Yazar Paylaş 14 Mart 2019 12 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Karbüratör yolda bırakmaması gerekir. Bırakacak bi yapı yok ve kurcalama. Memelerin falan ayarını bozarsın. Karbüratörün girişinden benzin hortumunu ayırdım ve marşa bastım. Bu noktadan yakıt alabildim. Pet şişeye aldığım bu yakıtı boğaz kelebeğinden uygun miktarda döktüm ve marşa bastım. 1-2 saniye kadar çalıştı devamı gelmedi. Sorun ne olabilir? Ayrıca yakından inceleyince gaz kelebeği civarından her pompalamada yakıt sızıntısı yaptığını gördüm. Gerçi genel olarak sızıntı var. Zaten yatıyor araba. Bu işi öğrendim öğrendim. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Karbüratör gözle görülemeyecek kadar hassas olabiliyor. Benim büyük motosiklet de karbüratör yüzünden kaç defa beni yolda bıraktı. Kaç defa da ustasına tamir ettirdim. Püf noktasını da anlattı bana ama hiç bir şey yeni karbüratörün yerini tutmadı. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Islaklik karbüratör contalari yalan olduğundandir. Karbüratör memeleri tıkanmış vs olabilir. Direk LPG ile çalıştırmak lazım gaz mikseri karbüratör üstünde meme görevi yapıyor. Karbüratör sadece gaz kelebeği işine yarıyor o zaman. Kelebek düzgün açılıp kapanıyor mu ona bakın . Bir de jikle vs varsa takılı kalmış olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Mart 2019 Yazar Paylaş 15 Mart 2019 48 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Islaklik karbüratör contalari yalan olduğundandir. Karbüratör memeleri tıkanmış vs olabilir. Direk LPG ile çalıştırmak lazım gaz mikseri karbüratör üstünde meme görevi yapıyor. Karbüratör sadece gaz kelebeği işine yarıyor o zaman. Kelebek düzgün açılıp kapanıyor mu ona bakın . Bir de jikle vs varsa takılı kalmış olabilir. LPG deposu boş. O yüzden LPG ile çalıştırmayı deneyemiyorum. Jikle boğaz kelebeğini hareket ettiriyor. Tam hareketi sağlamasa da. Contalar gitmiş olabilir dediğiniz gibi. Bulmak ta zor. Araştırmadım henüz ama kestirilebilir diye düşünüyorum. Bakalım söküp dağıttıktan sonra belli olacak. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Çalışmaması karbüratör diyafram contasının yırtık olmasından olabilir. Ben ilk iş olarak lpg yi söküp atardım. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Karbüratör olarak mi araba olarak mi parça bakıyorsunuz. Ortak kullanan vardır. Olmadı flanş ile başka karbüratör takın 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Mart 2019 Yazar Paylaş 15 Mart 2019 4 saat önce, Nihat Palolu yazdı: Çalışmaması karbüratör diyafram contasının yırtık olmasından olabilir. Ben ilk iş olarak lpg yi söküp atardım. Hazır ruhsata işliyken dursun dedim şimdilik. Küçük bir tank bırakabilirim belki. Zaman gösterecek diyelim. 8 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Karbüratör olarak mi araba olarak mi parça bakıyorsunuz. Ortak kullanan vardır. Olmadı flanş ile başka karbüratör takın O yılların Opel araçlarında rastladım sadece bu karbüratöre. Haliyle tamir takımı bulmak zor. Flanş kullanarak Reno12 karbüratörü mü kullansam diyorum. Parçası bol. Karar veremedim Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Performans beklenti varsa çift boğaz olsun yoksa otomatik jikleli tek boğaz bir şey bakın. 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Mart 2019 Yazar Paylaş 15 Mart 2019 13 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Performans beklenti varsa çift boğaz olsun yoksa otomatik jikleli tek boğaz bir şey bakın. Sorunsuzluk ve keyif amaçlıyorum. Sağ şeritten yaylana yaylana Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Sorunsuzluk ve keyif amaçlıyorum. Sağ şeritten yaylana yaylana [emoji4] Gazi gidiklayinca hafif ittirmeli.arkadan çeker miydi buGM 9 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Mart 2019 Yazar Paylaş 15 Mart 2019 Şimdi, Mustafa Tüfekçi yazdı: Gazi gidiklayinca hafif ittirmeli.arkadan çeker miydi bu Kilitli diferansiyel ile drift atasım var aslında. Arkadan çekişli. Ama öncelik soft keyif. Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Karbüratör içinde ki iğneler yuvaya yapışmış olabilir yakıt geçmiyordur karbüratör tamir takımı olursa ve servis bakım kitapçığı olursa ayarı da yapılabilir yoksa biraz ugrastirir diye düşünüyorum. Diyafram büyük ihtimalle formunu yitirmiştir 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Kilitli diferansiyel ile drift atasım var aslında. Arkadan çekişli. Ama öncelik soft keyif.Drift zalimce olur. Ama selektör atana çıtırdan vay be dedirten olsun. Çift boğaz iyidir o yuzden sakin giderken az yakar ikinci boğaz açılınca canlanır. Hatta ikinci kelebek memesi bi tık büyük olsun.GM 9 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Mart 2019 Yazar Paylaş 15 Mart 2019 1 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Drift zalimce olur. Ama selektör atana çıtırdan vay be dedirten olsun. Çift boğaz iyidir o yuzden sakin giderken az yakar ikinci boğaz açılınca canlanır. Hatta ikinci kelebek memesi bi tık büyük olsun. Drift dediysem öyle heves almalık. Arkadan çekiş olunca yapmam desem yalan olur. Tabi şaka makinesi de güzel olur. Her türlü öneriye açığım. Orijinal olacak diye bir amacım yok nasıl olsa. Hatta biraz düşününce daha keyifli geldi bu öneri Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 detaya girmeden: 1. lpg benzin tesisatı vs komple sökülecek. önce benzinde sorunsuz çalışme elde edilcek . önce opel in ürettiği düzenek sağlıklı olacak. bu tip motorlarda benzin pompası lpg düzeneğine yetişemez yakıt basıncı şu an 2 ye bölünmüş durumda. 2. karbüratör benzine yatacak en ufak videsına kadar kapışı diyaframı yenilenecek, şamandıra kontrol edilecek. solex dert bir karbüratördür anlayana yaptırın o işlemi 3. eski düzen meksefeli bobin artık kömürleri sıyırmıştır, yeni tevzi makarası bulsanız çok iyi olur. hatta girişilecekse elektronik ateşleme şart. yağ da olduğuna göre motora giren yerdeki keçeleri aşındı oradan sızma yapıyordur. 4. tüm elektrik kabloları saten kablo ile yenilense iyi olur tahminnen 50 mt top kafi gelir. 5. kaporta boya için kağıda sözleşme yaparak iş verirdim ben olsam. drift için çift karbüratör lazım , tek solex ile hiç olmaz zaten 2 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Drift dediysem öyle heves almalık. Arkadan çekiş olunca yapmam desem yalan olur. Tabi şaka makinesi de güzel olur. Her türlü öneriye açığım. Orijinal olacak diye bir amacım yok nasıl olsa. Hatta biraz düşününce daha keyifli geldi bu öneri [emoji4] Bitik lastik bol ıslak asfalt parkur.yoksa diferansiyel şaft köselesi yormak olur. 124 le yağmurlu zamanlarda çıtır yan verirdim.Benzin otomatiği mi var pompa mi. Otomatik varsa iptal Edip elektronik pompa yapılabilir. 2 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Mart 2019 Yazar Paylaş 15 Mart 2019 1 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: detaya girmeden: LPG 'yi kullanmayı düşünmüyorum ama hazır ruhsata işliyken de kalsın diyorum. Karar veremedim yani. Kalsa bile kullanım benzinde olur. Benzinde kullanırken LPG 'ye ne gerek var denir tabi. Kararsızlık zor. Karbüratör zaten arızalı şu an. Aslında öğrenmek amaçlı açsam diyorum. Çanakkale 'de bir tane karbüratör ustası olduğunu öğrendim. İşim zor yani. Elektronik ateşleme aklımda. Önce ne olduğunu tam anlamıyla anlamam gerek. Yani çalışma prensibi vs. En küçük vidasına kadar bilmek istiyorum. Yaptırdım kullanıyorum olmasın. Elektrik tesisatı bir düzene girecek. Kaputu açınca nereden çıkıp nereye girdiği belli olmayan bir kablo yığını, önden arkaya nasıl gittiği belli olmayan bir tesisat istemiyorum. Başak burcuyum da Kaporta ustasından ziyade metal ustası lazım sanırım. Aracın sökülebilen tüp kaporta aksamı sökülüp gönyeye gelsin istiyorum. Sağını çekiçle solunu macunla, biraz da çürükleri kaynakla olmasın. Sonuç olarak her ne kadar maddiyata dayansa da beni anlayan usta bulmak bir o kadar zor. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Kaporta işinin ucu açık. Benim kafamda mesela komple söküp soymak olur. Sıfır macun.Ama TV de felan bakıyorum adamlar toplarken komple sokse bile full macun çekiyor boyaya hazırlana kadar. 1 Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Mart 2019 Yazar Paylaş 15 Mart 2019 9 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Benzin otomatiği mi var pompa mi. Otomatik varsa iptal Edip elektronik pompa yapılabilir. Emin değilim. Bu araba benim için bir ders kitabı olacak. 3 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Kaporta işinin ucu açık. Benim kafamda mesela komple söküp soymak olur. Sıfır macun. Ama TV de felan bakıyorum adamlar toplarken komple sokse bile full macun çekiyor boyaya hazırlana kadar. Macun illaki olur da olmaması gereken aşağıdaki örnek gibi. Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 Macun mecburen çekiliyor. Aksi taktirde farklı parçaların terazisi birbirini tutmuyor. Aslında tutarda onu tutturacak "zanaatkar" kalmadı. Renonun ön kaputunda 3cm'den fazla dolgu macunu vardı. Kaputu değiştirip yenisini taktık. Ama yinede milimetre kalınlığında da olsa macun çekildi. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 22 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Ama TV de felan bakıyorum adamlar toplarken komple sokse bile full macun çekiyor boyaya hazırlana kadar. o macun o macun değil yutup tan izleyip te dolup ta piyasaya çıkma üzerler Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Mart 2019 Paylaş 15 Mart 2019 o macun o macun değil [emoji4] yutup tan izleyip te dolup ta piyasaya çıkma üzerler [emoji4] Yoklama macunu muydu o ne diyorlar. Astar niyetinde Yorum bağlantısı
Recommended Posts