Fatih Sarıkaya 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Geçen yaz sonu disklerimi ve balatalarımı değiştirmiştim.Balatalarımın markası trw idi.Bir süre kullandıkdan sonra şiddetli toz şikayetim oldu.Jantlarımı tabiri yerinde ise katletti.Toz lekeleri artık yıkama ilede çıkmıyor. Geçen hafta balataları bosch marka ile değiştirdim.Balata değişiminde gördümkü eski balatalar sertleşmiş ve diskleri aşşağı yukarı 3-4mm yemiş.Usta tornaya verelim dedi ben kabul etmedim.Bosch balatalar ile 1000 km yol yaptım.Şuan ses yok toz yok.Umarım gelecektede olmaz. Not:İlave etmek istedim;Eski balatalar ile yağmurlu havada firene ilk basışımda sanki kaydırıyor gibi oluyordu ve ben bunun kampanaların içi su almıştır ondan yapıyordur sanıyordum.İşin aslı öyle değilmiş..Boschlar ile böyle bir durum yok.Frene basınca güven veriyor.Demekki eski balatalardan kaynaklanıyormuş. Yorum bağlantısı
Ali Gök 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 şans işi biraz bu iş. hayatımda en memnun olduğum balata fredo oldu. hiç ses yok toz yok fren güzel nazar değmesin 1 Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 27 Şubat 2019 Yazar Paylaş 27 Şubat 2019 4 dakika önce, Ali Gök yazdı: şans işi biraz bu iş. hayatımda en memnun olduğum balata fredo oldu. hiç ses yok toz yok fren güzel nazar değmesin nazar değmesin. Yorum bağlantısı
Halit Demir 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 80 bin deki 2012 Auris aracimda frene basinca bi ugultu hafiften oluyor yikamada siyah toz akiyor janttan bide focusa gore frenlemesi zayif . Basliginizi gorunce bende killandim balatalar eskimis mi diye servisi aradim onler hic degismemis arkalar ise 60 binde diskle birlikte degismis.heralde degismesi gerekecek balatalarin Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Bir saat önce, Fatih Sarıkaya yazdı: Geçen yaz sonu disklerimi ve balatalarımı değiştirmiştim.Balatalarımın markası trw idi.Bir süre kullandıkdan sonra şiddetli toz şikayetim oldu.Jantlarımı tabiri yerinde ise katletti.Toz lekeleri artık yıkama ilede çıkmıyor. Geçen hafta balataları bosch marka ile değiştirdim.Balata değişiminde gördümkü eski balatalar sertleşmiş ve diskleri aşşağı yukarı 3-4mm yemiş.Usta tornaya verelim dedi ben kabul etmedim.Bosch balatalar ile 1000 km yol yaptım.Şuan ses yok toz yok.Umarım gelecektede olmaz. Not:İlave etmek istedim;Eski balatalar ile yağmurlu havada firene ilk basışımda sanki kaydırıyor gibi oluyordu ve ben bunun kampanaların içi su almıştır ondan yapıyordur sanıyordum.İşin aslı öyle değilmiş..Boschlar ile böyle bir durum yok.Frene basınca güven veriyor.Demekki eski balatalardan kaynaklanıyormuş. Ben de TRW 'den çok şikayetçiyim. Araba kara trenin fren yapması gibi "gidiyor", bakın fren yapıyor demiyorum, gidiyor. Arada metal-metal ses yapıyor, sonra tık diye kesiyor sonra yine yapıyor. Takılıyor kendince. Hatta, disk yamuk hissi veren frenlemede direksiyon titremesi bile yapıyor. Ama gel gör ki aracı yıkadıktan sonra sanki prenses. Ne bir ses var ne bir titreme var ne frende hissiyatsızlık... Sanki gusül abdesti almış. Daha dün dayanamadım ustama götürdüm, güle güle "hocam balata" dedi. Değiştir dedim, "havalar zaten yağmurlu, yazık günah balatan yepyeni. Biraz yıprat, Mayıs başı gibi değiştirelim" dedi. Güzel bir torna ile FERODO marka denemeyi düşünüyorum bende. F serisi BMW 'lerde orjinalinde FERODO geldiğini duydum. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Bende Delphi disk ve balata kullanıyorum. 6000km civarı oldu gayet memnunum. Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 27 Şubat 2019 Yazar Paylaş 27 Şubat 2019 1 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı: Ben de TRW 'den çok şikayetçiyim. Araba kara trenin fren yapması gibi "gidiyor", bakın fren yapıyor demiyorum, gidiyor. Arada metal-metal ses yapıyor, sonra tık diye kesiyor sonra yine yapıyor. Takılıyor kendince. Hatta, disk yamuk hissi veren frenlemede direksiyon titremesi bile yapıyor. Ama gel gör ki aracı yıkadıktan sonra sanki prenses. Ne bir ses var ne bir titreme var ne frende hissiyatsızlık... Sanki gusül abdesti almış. Daha dün dayanamadım ustama götürdüm, güle güle "hocam balata" dedi. Değiştir dedim, "havalar zaten yağmurlu, yazık günah balatan yepyeni. Biraz yıprat, Mayıs başı gibi değiştirelim" dedi. Güzel bir torna ile FERODO marka denemeyi düşünüyorum bende. F serisi BMW 'lerde orjinalinde FERODO geldiğini duydum. Sertleşiyor böyle oluncada diskleri yiyor. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 28 dakika önce, Fatih Sarıkaya yazdı: Sertleşiyor böyle oluncada diskleri yiyor. Tornaya gidecek zaten. 1 takım da meyle disk var elimde. Yorum bağlantısı
Murat Öngür 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 3 saat önce, Ali Gök yazdı: şans işi biraz bu iş. hayatımda en memnun olduğum balata fredo oldu. hiç ses yok toz yok fren güzel nazar değmesin Fredo iyi balatadır 1 2 kez bende kullandım eski aracımda gayet yumuşak bir balata orjinal balata ile aynı performans Yorum bağlantısı
Ali Gök 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 13 dakika önce, Murat Öngür yazdı: Fredo iyi balatadır 1 2 kez bende kullandım eski aracımda gayet yumuşak bir balata orjinal balata ile aynı performans bide genelde en ucuzu fredo genelde Yorum bağlantısı
Murat Öngür 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 10 dakika önce, Ali Gök yazdı: bide genelde en ucuzu fredo genelde bildik markalara bakarsak yani bosch ile beraber en ucuz markalar Yorum bağlantısı
Talat Tekin 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Bende bosch orjinal kullandım ciddi toz yaptı. Şimdi nibk balatalar var toz yok ama arada cızırtı yapıyor kronik miş nıbklerde Yorum bağlantısı
Mustafa Ayıkoğlu 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Bide kale balatayı denemenizi öneririm. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 balatalara da bir haller oldu, X marka iyidir diyorsun, sonraki bir takımda sıkıntı yaşanıyor vb. orjinal bulabilen alsın Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Nedense bende trw ye bayilmistim.Harikaydi.Acaba piyasada sahtesimi var? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 fabrika çıkışı da trw olan birçok marka var. sanırım kalite kalite fark ediyor aynı marka da olsa 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Bir saat önce, Çağlar Bayur yazdı: fabrika çıkışı da trw olan birçok marka var. sanırım kalite kalite fark ediyor aynı marka da olsa yanlis degilsem vw. de abi. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Opelciler bu ara Kore mali Hi-Q markayi cok ovuyolar. En uygunu. Feredo Bosch den pahali baktim. Bosch eski arabada 55 bin km kullandim kendim degistirtmistim ama toz emin olamadim farketmedim. Benim de balata ihtiyacim var bakalim. Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 45 dakika önce, Alpay Sumer yazdı: yanlis degilsem vw. de abi. Mercedes A ve CLA serileri de Trw montaj. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 On 27.02.2019 at 11:31, Ali Gök yazdı: şans işi biraz bu iş. hayatımda en memnun olduğum balata fredo oldu. hiç ses yok toz yok fren güzel nazar değmesin fredo nun retainer lerı yumuşak, bu nedenle mesela Mercedes c180 de, arkada bozuk Z rotu gibi tıkır tıkır ses yapıyor balatalar. araya metal sokuşturdum da kesim. Yorum bağlantısı
Halit Demir 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 Bugun 2012 aurisimin 80 bin km dir degismemis on fren balatalarini degistirdim.arkalar ise 20 bin km once disk + balatalar degismesine ragmen balatalatin bitmis oldugunu farkettik ve arka disklerin tornaya ihtiyac duyacak sekilde dalgalandigini gorduk ve mecburen tornaya verdim .ustunden cikan balatalar toyota bosh amblemli olmasina ragmen 20 bin km de disk ve balata nasil bu hale gelir .aurisin oteki kronik sorunlarini da dusununce toyota focus un f si olamaz demeye basladim motor kalitesi haric .tabiki sahsi fikrimdir Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 1 Mart 2019 Yazar Paylaş 1 Mart 2019 12 saat önce, Halit Demir yazdı: Bugun 2012 aurisimin 80 bin km dir degismemis on fren balatalarini degistirdim.arkalar ise 20 bin km once disk + balatalar degismesine ragmen balatalatin bitmis oldugunu farkettik ve arka disklerin tornaya ihtiyac duyacak sekilde dalgalandigini gorduk ve mecburen tornaya verdim .ustunden cikan balatalar toyota bosh amblemli olmasina ragmen 20 bin km de disk ve balata nasil bu hale gelir .aurisin oteki kronik sorunlarini da dusununce toyota focus un f si olamaz demeye basladim motor kalitesi haric .tabiki sahsi fikrimdir Sertleşince yemeye başlıyor.ALLAH dan ben erken farkettim.Yoksa benimkilerde gidiyordu. Yorum bağlantısı
Recommended Posts