İçeriğe Yönlendir

Bisikletim ve Motosikletim


Ahmet Kiriş
Çözüme git Yurdaer Elay tarafından,

Recommended Posts

Servet Aydın
İlkay Başaran yazdı:

Para ile takas olur mu?

Olmaz. Bungalov varmış biliyon mu

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Gülmez

advanture derken honda africa twin tarzı bir motor kast ettim

Uzun yol motoru olacak hafif arazi kabiliyeti de olabilir birde 167 cm birisi ayakları yere uçlarında bile olsa temas edecek bir motor var mı demek istemiştim

Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter
İlkay Başaran yazdı:

Para ile takas olur mu?

Takas yöntemini belirlemiş sadece badilcan.

  • Mutlu 1
  • Şaşkın 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş
Selçuk Keleş yazdı:

Piyasada başlangıç seviye "adventure" model sıkıntısı var.
Dualsport honda dışında yapan yok. ABD'de bol model var ama Avrupa normları yüzünden ithalat yok. Bunu da çinliler doldurmaya başladı ancak kullanıcılar -haklı olarak- şüpheyle bakıyorlar.

Çoğu youtube yorumdan da okuduğum kadarıyla büyük hacimli "touring" motorların adventure, macera, özgürlük sosuyla satılmasından herkes usanmış durumda. 


400-500 cc bandında,
çift silindir,
160-170 kiloyu geçmeyecek,
offroad odaklı,
21/18 tel jantlı,

long travel süspansiyonlu,
minimum elektronikli,
kolay müdahele edilebilecek,
yalnız çıkmaktan korkmayacağın 

başlangıç Japon ADV modellere ihtiyaç var. 

Kawasaki üstü kapalı olarak yeni KLE500 'e göz kırptı, 2025 sonrası için söylentiler var. Çıkarsa kesinlikle düşünürüm ancak şu an için bana uygun bir üst Japon (başka üreticilere biraz negatifim) model göremiyorum. 

Kawasaki KLE concept shows parts of the motorcycle

BMW F450 konsept
BMW F450GS concept front LED headlight
BMW F450GS concept side view

 

 

Suzuki süpriz yapıp dualsport/supermoto DR-Z4S çıkardı.

 


  
 

Tenereyi anlatmış Selçuk hocam. KTM 1290 evet kim ne derse desin touring motor, hafif arazide veya stabilize yolda kullanmaya Offroad demek saçmalık olur. Sürüş modları ile de soslanmış. Ağır şartlarda yapısı ve ağırlığından dolayı ciddi kas gücü, tecrübe ve antrenmanlı olmayı gerektiriyor.
Dolayısıyla her kullanıcıya cidden hitap etmiyor.

Tenere yapı itibariyle ince, ağırlık 190-200 bandında ama motosikletin ince yapısı bacak gücünü gerektiğinde kullanmaya izin verdiği için ve elektronik zımbırtıları da olmadığından ciddi iş görüyor ben seviyorum arazide. Hard arazi bana göre değil, crosslar bende araya kaçar binemem zaten. 😁

 

Himalayan ın tek handikapı tek silindir oluşu, onu da yaşayıp göreceğiz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Ali Gülmez yazdı:

advanture derken honda africa twin tarzı bir motor kast ettim

Uzun yol motoru olacak hafif arazi kabiliyeti de olabilir birde 167 cm birisi ayakları yere uçlarında bile olsa temas edecek bir motor var mı demek istemiştim


Anladığım kadarıyla tecrübeniz yok. Küçükten başlayın, kendinizi tanıyın kısa yola alışın sonra gerisi gelir. 
Uzun yol motorundan adventure olmaz touring motor aradığınız. Ayak ucu değmesine takılmayın çok offroada girmeyeceksiniz, 85 mm sele yüksekliğini aşmadıkça alışırsınız. 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Artı olarak yokuş yukarı nasıl durulup nasıl kalkılacağına çalışın. Önce tek sonra artçılı. 

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş
Ahmet Kiriş yazdı:

Tenereyi anlatmış Selçuk hocam. KTM 1290 evet kim ne derse desin touring motor, hafif arazide veya stabilize yolda kullanmaya Offroad demek saçmalık olur. Sürüş modları ile de soslanmış. Ağır şartlarda yapısı ve ağırlığından dolayı ciddi kas gücü, tecrübe ve antrenmanlı olmayı gerektiriyor.
Dolayısıyla her kullanıcıya cidden hitap etmiyor.

Tenere yapı itibariyle ince, ağırlık 190-200 bandında ama motosikletin ince yapısı bacak gücünü gerektiğinde kullanmaya izin verdiği için ve elektronik zımbırtıları da olmadığından ciddi iş görüyor ben seviyorum arazide. Hard arazi bana göre değil, crosslar bende araya kaçar binemem zaten. 😁

 

Himalayan ın tek handikapı tek silindir oluşu, onu da yaşayıp göreceğiz.


Hayırlı olsun umarım çabuk sıkılmazsın :) 


Bence Tenere 700 bile adv için fazla,  205 kg ağırlığı var.
Yamaha, Tenere'nin 400'lük başlangıç modelini yapmalı, hafif sıklet max 170 kg olsa tadından yenmez.
Benim gibi acemi adv'ciler Japonlardan dört gözle bunları bekliyor :) Kastettiğim hardcross değil, normal toprakta bile daha rahat olmak amaçlanan.
 

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
(düzenlendi)

adv motor xpulse,cfr. Belki Suzuki doctor gelirse o (154KG)

ADV motor denilen kullandığım motosiklet Suzuki VStrom 800DE, 230kg. Bazı tekniklerle kaldırabiliyorsunuz devrildiğinde, bir arkadaşım devirdi oradan biliyorum.

Ama arazi şartlarında bileğinizi incitseniz orada kaldınız demektir.

ADV motor hafif olacak, ilk şart bu.

tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Servet Aydın yazdı:

Satlık duke 250 sxak adv nude

Soran var abi bi foto alabilirmiyiz ? 🙄 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Alpay Sumer yazdı:

Soran var abi bi foto alabilirmiyiz ? 🙄 

Biyometrik olsun hatta

  • Beğen 2
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
İlkay Başaran yazdı:

Biyometrik olsun hatta

naked olacakmış foto

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran
Çağlar Bayur yazdı:

naked olacakmış foto

Arkalı önlü?

Dur fotokopi o :D

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Alpay Sumer yazdı:

Soran var abi bi foto alabilirmiyiz ? 🙄 

Hiç foto yok yarın çekem

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Cem Işık
İlkay Başaran yazdı:

Biyometrik olsun hatta

1 boy , 1 mayolu olacakmış.

  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır
Cem Işık yazdı:

1 boy , 1 mayolu olacakmış.

 Bikini 👙 olsun mu :crazy:

Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş

 

Abano Pass/Gürcistan yollarından kısa kısa.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş


Arkadaşın kamerasından haftasonu, birileri Ahmet de düşüyor demiş, tek düşmeyen benim 😁

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...