Servet Aydın 28 Kasım Paylaş 28 Kasım İlkay Başaran yazdı: Para ile takas olur mu? Olmaz. Bungalov varmış biliyon mu 1 Yorum bağlantısı
Ali Gülmez 28 Kasım Paylaş 28 Kasım advanture derken honda africa twin tarzı bir motor kast ettim Uzun yol motoru olacak hafif arazi kabiliyeti de olabilir birde 167 cm birisi ayakları yere uçlarında bile olsa temas edecek bir motor var mı demek istemiştim Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 28 Kasım Paylaş 28 Kasım İlkay Başaran yazdı: Para ile takas olur mu? Takas yöntemini belirlemiş sadece badilcan. 1 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 28 Kasım Yazar Paylaş 28 Kasım Selçuk Keleş yazdı: Piyasada başlangıç seviye "adventure" model sıkıntısı var. Dualsport honda dışında yapan yok. ABD'de bol model var ama Avrupa normları yüzünden ithalat yok. Bunu da çinliler doldurmaya başladı ancak kullanıcılar -haklı olarak- şüpheyle bakıyorlar. Çoğu youtube yorumdan da okuduğum kadarıyla büyük hacimli "touring" motorların adventure, macera, özgürlük sosuyla satılmasından herkes usanmış durumda. 400-500 cc bandında, çift silindir, 160-170 kiloyu geçmeyecek, offroad odaklı, 21/18 tel jantlı, long travel süspansiyonlu, minimum elektronikli, kolay müdahele edilebilecek, yalnız çıkmaktan korkmayacağın başlangıç Japon ADV modellere ihtiyaç var. Kawasaki üstü kapalı olarak yeni KLE500 'e göz kırptı, 2025 sonrası için söylentiler var. Çıkarsa kesinlikle düşünürüm ancak şu an için bana uygun bir üst Japon (başka üreticilere biraz negatifim) model göremiyorum. BMW F450 konsept Suzuki süpriz yapıp dualsport/supermoto DR-Z4S çıkardı. Tenereyi anlatmış Selçuk hocam. KTM 1290 evet kim ne derse desin touring motor, hafif arazide veya stabilize yolda kullanmaya Offroad demek saçmalık olur. Sürüş modları ile de soslanmış. Ağır şartlarda yapısı ve ağırlığından dolayı ciddi kas gücü, tecrübe ve antrenmanlı olmayı gerektiriyor. Dolayısıyla her kullanıcıya cidden hitap etmiyor. Tenere yapı itibariyle ince, ağırlık 190-200 bandında ama motosikletin ince yapısı bacak gücünü gerektiğinde kullanmaya izin verdiği için ve elektronik zımbırtıları da olmadığından ciddi iş görüyor ben seviyorum arazide. Hard arazi bana göre değil, crosslar bende araya kaçar binemem zaten. 😁 Himalayan ın tek handikapı tek silindir oluşu, onu da yaşayıp göreceğiz. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 28 Kasım Paylaş 28 Kasım Ali Gülmez yazdı: advanture derken honda africa twin tarzı bir motor kast ettim Uzun yol motoru olacak hafif arazi kabiliyeti de olabilir birde 167 cm birisi ayakları yere uçlarında bile olsa temas edecek bir motor var mı demek istemiştim Anladığım kadarıyla tecrübeniz yok. Küçükten başlayın, kendinizi tanıyın kısa yola alışın sonra gerisi gelir. Uzun yol motorundan adventure olmaz touring motor aradığınız. Ayak ucu değmesine takılmayın çok offroada girmeyeceksiniz, 85 mm sele yüksekliğini aşmadıkça alışırsınız. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 28 Kasım Paylaş 28 Kasım Artı olarak yokuş yukarı nasıl durulup nasıl kalkılacağına çalışın. Önce tek sonra artçılı. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 28 Kasım Paylaş 28 Kasım Ahmet Kiriş yazdı: Tenereyi anlatmış Selçuk hocam. KTM 1290 evet kim ne derse desin touring motor, hafif arazide veya stabilize yolda kullanmaya Offroad demek saçmalık olur. Sürüş modları ile de soslanmış. Ağır şartlarda yapısı ve ağırlığından dolayı ciddi kas gücü, tecrübe ve antrenmanlı olmayı gerektiriyor. Dolayısıyla her kullanıcıya cidden hitap etmiyor. Tenere yapı itibariyle ince, ağırlık 190-200 bandında ama motosikletin ince yapısı bacak gücünü gerektiğinde kullanmaya izin verdiği için ve elektronik zımbırtıları da olmadığından ciddi iş görüyor ben seviyorum arazide. Hard arazi bana göre değil, crosslar bende araya kaçar binemem zaten. 😁 Himalayan ın tek handikapı tek silindir oluşu, onu da yaşayıp göreceğiz. Hayırlı olsun umarım çabuk sıkılmazsın Bence Tenere 700 bile adv için fazla, 205 kg ağırlığı var. Yamaha, Tenere'nin 400'lük başlangıç modelini yapmalı, hafif sıklet max 170 kg olsa tadından yenmez. Benim gibi acemi adv'ciler Japonlardan dört gözle bunları bekliyor Kastettiğim hardcross değil, normal toprakta bile daha rahat olmak amaçlanan. Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 28 Kasım Paylaş 28 Kasım (düzenlendi) adv motor xpulse,cfr. Belki Suzuki doctor gelirse o (154KG) ADV motor denilen kullandığım motosiklet Suzuki VStrom 800DE, 230kg. Bazı tekniklerle kaldırabiliyorsunuz devrildiğinde, bir arkadaşım devirdi oradan biliyorum. Ama arazi şartlarında bileğinizi incitseniz orada kaldınız demektir. ADV motor hafif olacak, ilk şart bu. 28 Kasım tarihinde Muhittin Kaplan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 28 Kasım Paylaş 28 Kasım Servet Aydın yazdı: Satlık duke 250 sxak adv nude Soran var abi bi foto alabilirmiyiz ? 🙄 Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 28 Kasım Paylaş 28 Kasım Alpay Sumer yazdı: Soran var abi bi foto alabilirmiyiz ? 🙄 Biyometrik olsun hatta 2 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Kasım Paylaş 28 Kasım İlkay Başaran yazdı: Biyometrik olsun hatta naked olacakmış foto Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 28 Kasım Paylaş 28 Kasım Çağlar Bayur yazdı: naked olacakmış foto Arkalı önlü? Dur fotokopi o 1 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Kasım Paylaş 28 Kasım Alpay Sumer yazdı: Soran var abi bi foto alabilirmiyiz ? 🙄 Hiç foto yok yarın çekem 2 Yorum bağlantısı
Cem Işık 29 Kasım Paylaş 29 Kasım İlkay Başaran yazdı: Biyometrik olsun hatta 1 boy , 1 mayolu olacakmış. 4 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 29 Kasım Paylaş 29 Kasım Cem Işık yazdı: 1 boy , 1 mayolu olacakmış. Bikini 👙 olsun mu Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 3 Aralık Yazar Paylaş 3 Aralık Abano Pass/Gürcistan yollarından kısa kısa. 5 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 4 Aralık Yazar Paylaş 4 Aralık Arkadaşın kamerasından haftasonu, birileri Ahmet de düşüyor demiş, tek düşmeyen benim 😁 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts